نرم افزار RAZER CORTEX چیست | کاهش بار RAM و CPU

زمان مطالعه 3 دقیقه

این روزها ارتقاء سخت‌افزار به دلیل نرخ دلار و گرانی قطعات، برای بسیاری از گیمرها تبدیل به یک رویا شده است. در نتیجه استفاده بهینه از سخت‌افزار فعلی می‌تواند بهترین گزینه‌ای باشد که پیش رویمان قرار دارد. در این مقاله به این موضوع می پردازیم که نرم افزار RAZER CORTEX چیست و چطور با کاهش بار از روی RAM و CPU، می‌تواند در ارتقاء عملکرد سیستم تاثیر بگذارد.

نرم افزار RAZER CORTEX چیست ؟

نرم افزار RAZER CORTEX چیست

نرم‌ افزار Razer Cortex توسط شرکت معروف Razer تولید شده و در عرصه‌ی گیم خود را به خوبی نشان داده است. Razer Cortex یکی از اولین برنامه‌های تقویت کننده بازی است که در بازار عرضه شد و همانطور که از نام این محصول پیداست‌، می‌تواند به شما کمک کند عملکرد کامپیوتر جهت بازی‌های مختلف بهبود بخشید و به نوعی بهینه کنید.

RAZER CORTEX چگونه عمل می‌کند؟

نرم‌ افزار Razer Cortex در حقیقت دیگر نرم‌افزارها و سرویس‌هایی که در پشت زمینه دستگاه در حال اجرا هستند و باعث کند شدن سیستم می‌شوند را غیر فعال می‌کند و تا جایی که امکان دارد قدرت پردازش پردازنده را در اختیار بازی قرار می‌دهد تا سیستم کم نیاورد. تمام این اتفاقات زمانی رخ می‌دهد که بازی مورد نظرتان را لانچ کنید و به محض بستن بازی، دوباره همه چیز به حالت عادی بازمی‌گردد.

حافظه RAM دستگاه هم تاثیر قابل توجهی در بازی‌ها دارد. اگر بخش زیادی حافظه RAM توسط برنامه‌های دیگر اشغال شود نمی‌‌توان تجربه خوبی از بازی داشت. بنابراین Razer Cortex حافظه RAM دستگاه شما را تا حد امکان خالی می‌‌کند تا حداکثر حافظه RAM توسط بازی استفاده شود.

این ابزار با یک عملکرد Boost Automatic همراه است یا اگر کاربر پیشرفته هستید‌، می‌توانید به Manual Boost سوئیچ کنید و عملکردها را مطابق با آن فعال یا غیرفعال کنید.

برای استریمرها هم برنامه‌هایی بر بهبود عملکرد سیستم و سازگار میکروفون و وب کم و دیگر موارد مورد نیاز در نظر گرفته شده است.

ویژگی‌های RAZER CORTEX کدام است؟

ویژگی نرم افزار RAZER CORTEX چیست

با کمک این نرم افزار‌ می‌توانید به راحتی از بازی‌‌ها عکس بگیرید یا فیلمی از بازی کردنتان تهیه کنید و آن‌ ها را ذخیره کرده یا به اشتراک بگذارید. اتصال این نرم افزار با Dropbox ، Google Drive یا OneDrive امکان پذیر است.

شما با زدن دکمه (plus) می‌توانید بازی‌هایی که نیاز به بهبود سرعت سیستم دارد را به آن اضافه کنید و آیکون همه بازی‌های نصب شده را در صفحه خود نرم‌ افزار داشته باشید.

در بخش ذخیره ابری کاملا اتوماتیک این برنامه، هیچ چیزی از بین نخواهد رفت و تمامی بخش ها و جزئیات ذخیره شده قابل دسترسی هستند حتی فایل‌های تنظیمات؛ و شما از هر کامپیوتری که بازی مورد نظر را دارا باشد، امکان ادامه دادن بازی خود را خواهید داشت.

اپلیکیشن RAZER CORTEX چگونه است؟

اپلیکیشن نرم افزار RAZER CORTEX چیست

امروزه بسیاری از بازی‌ها روی گوشی‌های همراه انجام می‌شود، با این حال گوشی‌‌های همراه هم مانند سیستم PC می‌توانند به محدودیت سخت افزاری برای اجرای سریع و روان بازی مواجه شوند. به همین دلیل اپلیکیشن RAZER CORTEX برای گوشی‌های اندرویدی معرفی شده است که می‌توان به راحتی از Google Play تهیه کرد.

البته برای استفاده از اپلیکیشن، محدودیت کشوری وجود دارد و در همه کشورهای دنیا کار نمی‌کند. از سویی برای استفاده از آن نیاز به Razer ID می‌باشد.

حالا که متوجه شدید نرم افزار RAZER CORTEX چیست و چگونه در بهبود سرعت بازی تاثیر می‌گذارد؛ لازم به ذکر است که بسیاری از خدمات شرکت RAZER نیاز به پرداخت هزینه است، که می‌توانید به راحتی با کمک خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت برای خرید اقدام نمایید.

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT