اپلیکیشن Sweatcoin

اپلیکیشن Sweatcoin و دریافت توکن سوئت کوین

زمان مطالعه 5 دقیقه

سوئت‌کوین از روشی نوآورانه برای ایجاد ارزش مالی و کسب درآمد استفاده می‌کند. در واقع، Sweatcoin روشی بسیار جذاب برای پول درآوردن خلق کرده است؛ راه رفتن! این پروژه با تشویق به فعالیت بدنی، افزایش فعالیت‌های جسمانی را ترویج می‌دهد و زمانی که کاربران فعالیت خود را افزایش دهند، علاوه بر بهبود وضعیت سلامت خود می‌توانند پول بدست آورند. جرقه این پروژه از سال 2015 زده شد و در ابتدا فقط برای کاربرانی با شرایط خاص قابل استفاده بود. شروع به کار این اپلیکیشن بسیار پرقدرت بود و توانست در 3 ماه اول سال 2022 حدود 65 میلیون کاربر را جذب کند که این تعداد تا چند ماه بعد به 100 میلیون رسید. در این پست به معرفی و بررسی اپلیکیشن Sweatcoin می پردازیم.

اپلیکیشن Sweatcoin

تیم پشتیبانی Sweatcoin پیش‌بینی کرده است که در سال‌های اخیر نیز حدود 100 میلیون کاربر دیگر نیز این برنامه را نصب خواهند کرد. کشورهایی که از این برنامه پشتیبانی می‌کنند از 75 کشور به 160 افزایش پیدا کرده است که این موضوع نشان از رشد چشمگیر آن دارد. کار با این برنامه بسیار ساده است. شما فقط باید آن را نصب کنید. پس از آن قدم‌های شما در پیاده‌روی روزانه شمرده شده و در ازای آن پاداش خواهید گرفت. طبق آمار منتشر شده، فعالیت فیزیکی کاربرانی که این برنامه را نصب کرده‌اند تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

هدف سوئت کوین چیست؟

هدف پروژه سوئت‌کوین، به حرکت درآوردن جهان توصیف شده است. آن‌ها می‌خواهند با ارائه پاداش، مردم را به تشویق به ورزش کنند. توسعه‌دهندگان این برنامه اعتقاد دارند فعالیت فیزیکی به تنهایی دارای یک ارزش اقتصادی است و از آن‌جایی که این موضوع تا به امروز از دید مردم دنیا پنهان مانده است، این برنامه می‌خواهد در راستای آشکارسازی آن قدم بردارد. در حقیقت، آن‌ها عقیده دارند که اگر کاربران به سلامتی خود اهمیت دهند، به نفع جامعه است چون بهره‌روی و انرژی افراد بیشتر شده و در نهایت باعث پیشرفت جامعه می‌شود. در واقع، این موضوع باعث می‌شود که در میلیادرها دلار بودجه برای مراقبت‌های بهداشتی صرفه‌جویی شود.

اپلیکیشن Sweatcoin

اپلیکیشن Sweatcoin

اپلیکیشن Sweatcoin چطور کار می‌کند؟

سوئت‌کوین از بلاکچین Near به دلیل سرعت بالا و هزینه پایین تراکنش‌ها استفاده می‌کند. توکن SWEAT با استاندارد NEP-141 روی بلاکچین Near و همچنین با استاندارد

روی شبکه اتریوم ایجاد خواهد شد. برای این که بهتر متوجه نحوه کار سوئت‌کوین شوید، باید در ابتدا بنیاد و اقتصاد Sweat را به طور کامل درک کنیم. اقتصاد سوئت‌کوین (Sweatcoin Economy) یک اکوسیستم است که با هدف تحرک‌بخشی و ایجاد یک جامعه سالم و ثروت‌مند ایجاد شده است.

در حقیقت، دولت‌ها و سازمان‌های درمانی یا بیمه اهمیت بسیار زیادی به تحرک مردم جامعه می‌دهند. همه مردم دنیا می‌توانند عضوی از اقتصاد SWEAT باشند و از آن سهم ببرند. این اکوسیستم به برندها، محصولات، شرکای تجاری و یک جامعه حامی سلامتی نیاز دارد که به چشم‌انداز و اهداف پروژه اعتماد داشته باشند. بنیاد سوئت (SWEAT Foundation) نیز وظیفه نگهداری و حفظ این اکوسیستم را دارد.

بنیاد سوئت می‌داند که موفقیت در وب ۲، تضمین‌کننده موفقیت در نسل سوم وب نخواهد بود. آن‌ها تاکید کردند که ایجاد ارز دیجیتال SWEAT برای پاداش دادن، واکنشی هیجان‌زده نسبت به محبوبیت تکنولوژی وب ۳ نیست، بلکه آن‌ها از ابتدا اعتقاد داشته‌اند که پاداش دادن با ارزهای دیجیتال بهترین مشوق برای ایجاد تحرک در جامعه است. در حقیقت، آن‌ها می‌دانستند که کریپتوکارنسی صنعت پرهیجان و پرطرفداری است، بنابراین کاربران آن را به راحتی قبول خواهند کرد.

اپلیکیشن Sweatcoin

اپلیکیشن Sweatcoin

البته، این پروژه زمان‌بندی بسیار دقیقی را دنبال می‌کند. ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار ارز دیجیتال اتریوم، در گفتگو با بنیاد سوئت، به آن‌ها هشدار داده که بلاکچین‌هایی که در حال حاضر در این صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرند، انقدر سریع نیستند که مقیاس‌پذیری و سرعت لازم برای پردازش اطلاعات این شبکه را داشته باشند. بنابراین، آن‌ها طبق این برنامه پیش رفتند که ابتدا به صورت متمرکز اپلیکیشن را توسعه داده و کاربران را جذب کنند، سپس با توسعه این محصول آن را به دنیای وب 3 منتقل کنند.

بنیاد Sweatcoin چه کارهایی انجام می‌دهد؟

بنیاد سوئت وظیفه نگهداری و حفظ اکوسیستم این پروژه را دارد. به طور کلی، بنیاد سوئت کوین کارهای زیر را انجام می‌دهد.

  • بررسی راه‌حل‌های جدید برای مهاجرت از بلاک‌چین‌های موجود بر روی شبکه‌ها و تکنولوژی‌های جدید
  • ساخت قراردادهای هوشمند SWEAT بر روی بلاکچین NEAR
  • مشارکت در پروژه‌های نسل دوم نظیر درگاه‌های پرداخت، آژانس‌های تبلیغاتی و برندهای معروف
  • مشارکت در پروژه‌های نسل سوم نظیر شرکت‌های بلاک‌چینی، صرافی‌ها و بازار NFT
  • تشکیل Sweat DAO
  • توسعه اپلیکیشن Sweat Wallet
  • جذب سرمایه مورد استفاده توسط DAO
  • کمک به توسعه‌دهندگان شخص ثالث برای ایجاد اعتبارسنج‌های جدید

ارز دیجیتال SWEAT

کاربران برای استخراج ارز دیجیتال SWEAT فقط باید تحرک داشته باشند. به عبارت دیگر، توکن SWEAT فقط با تحرک تایید می‌شود. این موضوع، کاربران را تشویق می‌کند که با نصب این برنامه در استخراج ارز دیجیتال آن سهیم شوند. در حال حاضر، شما در ازای 1000 قدم یک کوین SWEAT دریافت خواهید کرد. شاید از خود بپرسید که چطور می‌توانید جوایز خود را خرج کنید؟ درون برنامه یک بازار (MarketPlace) وجود دارد که پیشنهاداتی درون آن قرار داده شده است. برای مثال، پیشنهاداتی نظیر تخفیف برای خرید بیمه، خرید از فروشگاه‌های ورزشی، برندهای اپل، گوگل و آمازون در آن وجود دارد و شما می‌توانید با پرداخت کوین SWEAT از آن‌ها بهره‌مند شوید. البته، بیشتر این پیشنهادات مربوط به محصولات یا سرویس‌های مرتبط با سلامتی روحی و جسمی هستند و در ازای پرداخت مقدار مشخصی توکن SWEAT می‌توانید از آنها استفاده کنید.

به طور کلی، این پیشنهادات بر اساس کشوری که در آن ساکن هستید به شما ارائه می‌شوند و شما می‌توانید بر اساس نوع محصولات نظیر کالاهای فیزیکی یا دیجیتالی آن‌ها را دسته‌بندی کرده و مشاهده کنید. محصولاتی که پیشنهادات خوبی دارند خیلی سریع فروش می‌روند و آن‌هایی که قیمت بالایی دارند ممکن است در عرض چند روز کاهش پیدا کنند. اگر می‌خواهید پیشنهادهای هیچان‌انگیز را از دست ندهید، بهتر است هر روز برنامه را چک کنید.

محدودیتی برای عرضه SWEAT وجود ندارد و تا ابد به عنوان پاداش به کاربران اپلیکیشن استخراج خواهد شد. البته استخراج SWEAT با گذشت زمان هر چه جلوتر برویم، مینت SWEAT فعالیت بیشتری می‌طلبد و به نوعی عرضه آن محدودتر می‌شود. برای ایجاد یک SWEAT در TGE به ۱۰۰۰ قدم، در ۲ سال بعدی به ۵۰۰۰ قدم، بعد از ۵ سال به ۱۶۰۰۰ قدم و بعد از ۱۰ سال به ۴۵۰۰۰ قدم نیاز است. به این ترتیب، نرخ تورم این توکن با گذشت زمان به سمت صفر می‌رود.

نحوه کسب درآمد از سوئت‌کوین

کار با سوئت‌کوین بسیار ساده است. ابتدا باید برنامه را از فروشگا‌ه‌های اینترنتی معتبر دانلود و نصب کنید. سپس با اکانت گوگل خود یا یک آدرس ایمیل جدید در آن ثبت‌نام کنید. پس از انجام مراحل ثبت‌نام و دادن دسترسی‌های لازم به برنامه، با راه‌‌رفتن یا دویدن می‌توانید به صورت رایگان SWEAT به دست‌ آورید. پس از آن، شما باید از داخل اپلیکیشن یک کیف پول Sweat Wallet بسازید. پس از انجام این موارد، یک ایمیل حاوی کد فعال‌سازی برای شما ایمیل می‌شود و شما با استفاده از آن می‌توانید کیف پول خود را تایید کنید. کسب درآمد از اپلیکیشن Sweatcoin فقط به قدم‌زدن و تحرک محدود نمی‌شود و وظایف روزانه‌ دیگری نیز وجود دارند که با انجام آن‌ها می‌توانید توکن SWEATدریافت کنید. برای مثال، تماشای ویدیوی تبلیغاتی به صورت روزانه یا دعوت کردن از دوستان باعث می‌شود که تعداد توکن‌های دریافتی شما افزایش چشمگیری داشته باشد. در آینده شما همچنین می‌توانید با فروش اطلاعات ورزشی خود یا استیک‌کردن توکن SWEAT نیز به درآمدزایی بپردازید.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT