بازار خرسی بلند مدت

بازار خرسی بلند مدت در حال آغاز است

زمان مطالعه < 1 دقیقه

نیکلاس مرتن (Nicholas Merten)، تحلیلگر مشهور بازار ارزهای رمزنگاری شده، معتقد است بازار بیت‌کوین (BTC) و سایر ارزهای دیجیتال تازه در آغاز یک چرخه نزولی بلند مدت قرار گرفته اند. در این خبر به بررسی آغاز بازار خرسی بلند مدت می پردازیم.

دیدگاه نیکلاس مرتن در مورد بازار خرسی بلند مدت

او در یک جلسه استراتژی جدید به میزبانی DataDash به 515000 دنبال کننده خود در یوتیوب گفت آنچه از سایر بازارها استنباط می شود این است که یک محیط کلان نامطلوب در حال آشکار شدن است که ذاتاً بر دارایی های دیجیتال سنگینی خواهد کرد. وی افزود:

“قیمت کالاها مجدداً شروع به افزایش کرده است، شاخص دلار شروع به افزایش کرده است، علاوه بر آن، بازار اوراق قرضه با افزایش مداوم نرخ وجوه فدرال شروع به قیمت گذاری کرده است. بازارهای سهام در یک وضعیت ناپایدار به سر می برند و در واقعیت، کلیه بازارها به دلیل نرخ بالای تورم آمادگی حفظ یک بازار صعودی را ندارند”.

مرتن می گوید علی رغم این که ممکن است در مقاطعی، جهش های کوتاه مدت برای بیت کوین و اتریوم (ETH) دیده شود، ولی سقف قیمت های مشاهده شده در اوایل این ماه، مانند تراز 24000 دلار برای بیت کوین، می توانند به مقاومت های بسیار قوی سر راه این دارایی ها تبدیل شوند و همین امر بیت کوین و اتریوم را به سطوح پایین تر و به یک بازار نزولی طولانی تر خواهد کشاند. به عقیده وی، تا زمانی که یک دوره بسیار طولانی‌تر پشت سر گذاشته نشود و ارزهای دیجیتال با اصلاحات بیشتری نسبت به آنچه طی هفته گذشته شاهد بودند، روبرو نشوند، وضعیت کلی بازار شرایط بهتری پیدا نخواهد کرد.

منبع: dailyhodl

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT