بازیافت قطعات کامپیوتر برای پول

15 بهترین راه برای بازیافت قطعات کامپیوتر برای پول

زمان مطالعه 10 دقیقه

آیا وسایل الکترونیکی قدیمی در اطراف خانه خود دارید؟ ممکن است متوجه نشوید که حتی اگر اینها کار نکنند، ضایعات الکترونیکی قدیمی را می توان از طریق برنامه های بازخرید و مبادله یا با تبدیل آنها به چیزی مفید به پول نقد تبدیل کرد. این مقاله به جزئیات بیشتری در مورد روش‌های بازیافت قطعات کامپیوتر برای پول پرداخته است. بازیافت قطعات کامپیوتر برای پول را در ادامه بررسی کرده ایم.

برخی از شرکت‌های بزرگ الکترونیک دستگاه‌های قدیمی را پس می‌خرند و از قطعات برای نوسازی سایر تجهیزات الکترونیکی استفاده می‌کنند. و برخی از شرکت ها در یک ماموریت سبز هستند و تلاش می کنند تا ضایعات الکترونیکی را از محل دفن زباله دور نگه دارند.

بنابراین، قبل از اینکه کامپیوتر قدیمی خود را به سطل زباله بیندازید، نکاتی را در مورد بازیافت زباله های الکترونیکی و چگونگی کسب درآمد کمی از انجام آن بخوانید.

بهترین راه برای بازیافت قطعات کامپیوتر برای پول

چه یک لپ‌تاپ یا کامپیوتر رومیزی قدیمی، تلفن‌های همراه قدیمی، کنسول‌های بازی ویدیویی، یا هر وسیله الکترونیکی قدیمی دیگری که دیگر از آن استفاده نمی‌کنید، داشته باشید، به ایده‌های زیر نگاهی بیندازید.

وب سایت هایی برای بازیافت قطعات کامپیوتر برای پول

نگاهی به بهترین وب سایت ها برای بازیافت قطعات کامپیوتر و لوازم الکترونیکی قدیمی در ازای پول بیندازید (و اگر می خواهید وارد عمل شوید، این ایده های نام شرکت بازیافت را بررسی کنید).

1.بازیافت قطعات کامپیوتر برای پول GIZMOGO

Gizmogo شرکتی است که با خرید وسایل الکترونیکی جدید و دست دوم ماموریت دارد زباله های الکترونیکی را کاهش دهد.

آنها طیف وسیعی از دستگاه های الکترونیکی در حال کار و غیر کار، از جمله تلفن، لپ تاپ، تبلت، مک، پهپاد، ساعت هوشمند و غیره را خریداری می کنند.

برای فروش رایانه ها و دستگاه های الکترونیکی قدیمی خود، باید:

. دستگاه خود را انتخاب کنید

. به سوالات در مورد وضعیت آن پاسخ دهید

. یک پیشنهاد رایگان دریافت کنید

. پیشنهاد را بپذیرید

. منتظر برچسب و جعبه حمل و نقل از پیش پرداخت شده باشید

. دستگاه خود را ارسال کنید

. Gizmogo دستگاه شما را ارزیابی خواهد کرد

. پرداخت شده

می‌توانید پرداخت را به روش‌های مختلفی دریافت کنید، مانند انتقال بانکی، چک، پی پال، کمک خیریه یا کارت هدیه آمازون.

2. GREENBUYBACK

GreenBuyBack یکی دیگر از بهترین مکان‌ها برای بازیافت وسایل الکترونیکی و دریافت پول نقد در این فرآیند است.

این دستگاه طیف گسترده ای از دستگاه های قدیمی را می پذیرد، مانند:

. آیفون ها

. آیپدها

. لپ تاپ ها

. هدفون

. ساعت های هوشمند

. کنسول های بازی

. آی پاد

. تبلت ها

. تلفن های همراه

. تجهیزات اتوماسیون خانگی

. دوربین ها و دوربین های فیلمبرداری

به‌علاوه، اگر دستگاه الکترونیکی خود را در وب‌سایت فهرست نمی‌بینید، می‌توانید یک قیمت سفارشی درخواست کنید.

برای بازیافت کالای خود، روی دستگاه الکترونیکی در صفحه اصلی کلیک کنید و به صفحه تجارت در بروید. از شما خواسته می شود که مدل و وضعیت کالای خود را انتخاب کنید تا یک قیمت فوری دریافت کنید.

اگر به نظر شما خوب است، روی پذیرش کلیک کنید، و GreenBuyBack یک برچسب حمل و نقل پیش پرداخت برای شما ارسال می کند تا بتوانید دستگاه خود را برای آنها پست کنید.

هنگامی که کالای شما را دریافت کردند و تأیید کردند که در شرایطی است که شما اعلام کردید، معمولاً ظرف 24 ساعت مبلغ را دریافت خواهید کرد.

3. SELLBROKE

SellBroke پلتفرمی است که در آن می توانید کامپیوتر های قدیمی و سایر لوازم الکترونیکی را با پول نقد معامله کنید.

طیف وسیعی از موارد مانند لپ تاپ، رایانه های رومیزی، هواپیماهای بدون سرنشین، آیفون، کنسول های بازی و غیره را می پذیرد.

برای شروع، به سادگی دستگاه خود را در وب سایت جستجو کنید، جزئیاتی در مورد وضعیت آن ارائه دهید و منتظر دریافت یک قیمت رایگان باشید.

اگر پیشنهاد را بپذیرید، برچسب حمل و برگه بسته بندی را برای شما ایمیل می کنند. پس از اینکه دستگاه شما را دریافت کردند، برای اطمینان از مطابقت با آنچه به آنها گفته‌اید، بررسی می‌شود، و اگر راضی باشند، پول شما در درگاه پرداخت انتخابی شما آزاد می‌شود.

4.بازیافت قطعات کامپیوتر برای پول ITSWORTHMORE

ItsWorthMore پلتفرمی است که در آن می توانید وسایل الکترونیکی قدیمی خود را با پول نقد معامله کنید.

طبق وب سایت آنها، آنها دارای رتبه A+ با Better Business Bureau (BBB) ​​هستند، دارای رتبه نخبگانی در resellerratings.com هستند و پیشنهادات بالاتری نسبت به رقبای نزدیک خود دارند.

برای بررسی این موضوع، می توانید همان مورد را با این شرکت و چند مورد دیگر که در این پست ذکر شده اند لیست کنید تا ببینید آیا آنچه می گویند درست است یا خیر.

آنها همچنین طیف وسیعی از دستگاه ها را می پذیرند، از جمله تلفن، لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر رومیزی، ساعت هوشمند، کنسول بازی، دوربین، هواپیمای بدون سرنشین و هدفون.

برای دریافت قیمت فوری، مورد خود را انتخاب کنید و جزئیات مربوط به وضعیت آن را تکمیل کنید. اگر پیشنهاد را بپذیرید، یک برچسب حمل و نقل پیش پرداخت برای شما ارسال می شود و پس از دریافت کالا، پول نقد شما به شما منتقل می شود.

5. DECLUTTR

Decluttr یک وب‌سایت محبوب است که در آن می‌توانید فناوری‌های بازسازی‌شده را خریداری کنید و فناوری قدیمی‌ای را که دیگر از آن استفاده نمی‌کنید، برای پول معامله کنید.

آنها عمدتاً دستگاه‌های کارآمد می‌خواهند، اما بسته به مارک و شرایط آنها، دستگاه‌های غیر کارکرد خاصی را می‌پذیرند.

چند موردی که می توانید برای پول نقد اضافی در Decluttr بازیافت کنید عبارتند از:

. تلفن ها

. سی دی، دی وی دی، بلوری

. محصولات اپل

. کنسول های بازی

دستگاه خود را در وب‌سایت آن‌ها جستجو کنید، جزئیاتی در مورد وضعیت آن ارائه دهید، و قیمت فوری دریافت خواهید کرد.

اگر پیشنهاد را بپذیرید، ایمیلی حاوی بسته خوشامدگویی حاوی برچسب حمل و نقل رایگان خود دریافت خواهید کرد که می‌توانید آن را پرینت بگیرید، به کالای خود بچسبانید و برای تحویل ارسال کنید.

پس از دریافت، بررسی و پردازش کالای شما، روز بعد از طریق سپرده بانکی، PayPal یا کمک خیریه، پرداخت را دریافت خواهید کرد.

6. ECOATM

EcoATM ماموریتی برای کاهش ضایعات الکترونیکی با کمک به مردم برای فروش تلفن های قدیمی خود به صورت نقدی دارد.

آنها بیش از 5000 کیوسک EcoATM در سراسر ایالات متحده دارند که می توانید تلفن ها و تبلت های قدیمی خود را بازیافت کنید. برای کمک به یافتن نزدیک‌ترین برنامه خود، می‌توانید برنامه آن‌ها را دانلود کنید یا از طریق وب‌سایت آن‌ها با کلیک کردن روی وضعیت خود در صفحه مکان‌ها جستجو کنید.

برای فروش با EcoATM مراحل زیر را دنبال کنید:

. با کلیک بر روی تب “دریافت تخمین”، ارزش گوشی خود را ببینید

. با حذف هرگونه اطلاعات شخصی و بازنشانی کارخانه ای گوشی، تلفن خود را برای فروش آماده کنید

. نزدیکترین EcoATM خود را بیابید و برای دریافت پرداخت خود، روند معامله را دنبال کنید

7.بازیافت قطعات کامپیوتر برای پول APPLE TRADE IN

در Apple Trade In می توانید اعتباری برای دستگاه قدیمی خود دریافت کرده و آن را به دستگاه جدید اختصاص دهید.

می‌توانید این کار را به‌صورت آنلاین یا در نزدیک ‌ترین فروشگاه اپل انجام دهید، و اگر دستگاه قدیمی‌تان واجد شرایط دریافت اعتبار نباشد، آن کالا را به‌صورت رایگان برای شما بازیافت می‌کنند.

اگر در زمان معامله آماده خرید محصول جدید اپل نیستید، می توانید انتخاب کنید که کارت هدیه اپل را دریافت کنید که می تواند در تاریخ بعدی استفاده شود.

8. CJ ENVIRONMENTAL

CJ Environmental که با نام Recycle In Me نیز شناخته می‌شود، یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های بازیافت فلزات گرانبها در آمریکای شمالی است.

آنها با انواع ضایعات الکترونیکی از جمله هارد دیسک، مادربرد، ضایعات برد Telcomm، تلفن های همراه قدیمی، بردهای مدار و غیره سروکار دارند.

هدف آنها حل مشکلات زباله های الکترونیکی با ایجاد ارتباط بین فروشندگان و خریداران از طریق برنامه های بازیافت الکترونیکی است.

برای فروش دستگاه های خود در این پلتفرم، روی «پست پیشنهاد فروش» کلیک کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید. همچنین می‌توانید «پیشنهادهای خرید» را مرور کنید تا ببینید مردم به دنبال چه چیزی هستند.

9. CASH FOR ELECTRONIC SCRAP USA

Cash for Electronic Scrap USA شرکتی است که حجم بالایی از تجهیزات فناوری اطلاعات و ضایعات الکترونیکی را از مدارس و مشاغل خریداری می کند.

خدمات اصلی ارائه شده آنها عبارت است از انحلال کامپیوتر/IT و تخریب داده ها که هدف آن ها انجام آن به شیوه ای مسئولانه از نظر زیست محیطی است و تا حد امکان از محل دفن زباله دور نگه دارند.

بنابراین، اگر حجم انبوهی از ضایعات الکترونیکی مانند کامپیوتر‌های مستعمل، هارد دیسک‌ها، تلفن‌های هوشمند، لپ‌تاپ، نمایشگرهای LCD و کامپیوتر ‌های رومیزی، می‌توانید یک تحویل رایگان را برنامه‌ریزی کنید و برای چیزهایی که دیگر استفاده نمی‌کنید پول نقد دریافت کنید.

10.بازیافت قطعات کامپیوتر برای پول DELL TRADE-IN PROGRAM

Dell Trade-In برنامه بازیافت خود را ارائه می دهد که در آن می توانید دستگاه های قدیمی خود را برای اعتبار یا یک دستگاه جدید تحویل دهید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به چند سوال در مورد دستگاه قدیمی خود پاسخ دهید تا ارزش آن را تعیین کنید، داده های خود را پاک کنید و آن را از طریق نزدیکترین دفتر FedEx ارسال کنید.

آنها طیف وسیعی از اقلام مانند کامپیوتر های قدیمی، کامپیوتر های لپ تاپ، تلفن، مانیتور، کنسول های بازی، دوربین ها، پخش کننده های رسانه و غیره را می پذیرند.

پس از دریافت و بازرسی کالای شما، پاداش ویزای مجازی به شما پرداخت می شود که می تواند برای خرید وسایل الکترونیکی جدید در وب سایت Dell استفاده شود.

11. BEST BUY TRADE-IN PROGRAM

Best Buy شرکت دیگری است که برنامه تجارت خود را دارد و طیف وسیعی از دستگاه‌ها مانند آیفون، لپ‌تاپ کامپیوتر ‌های شخصی، نوت‌بوک اپل، هدفون، سخت‌افزار بازی، ساعت‌های هوشمند و غیره را می‌پذیرد.

برای کسب درآمد برای کامپیوتر شخصی قدیمی و سایر وسایل الکترونیکی خود، باید کالای خود را در وب سایت آنها پیدا کنید و به سؤالات مربوط به وضعیت آن پاسخ دهید.

پس از دریافت قیمت فوری، می توانید دستگاه خود را به نزدیکترین فروشگاه Best Buy خود ببرید. شما همچنین می توانید با پر کردن اطلاعات حمل و نقل، کالای خود را پست کنید، که باعث می شود یک برچسب حمل و نقل از پیش پرداخت شده برای شما ارسال شود.

روش‌های خلاقانه برای بازیافت قطعات کامپیوتر برای پول

به این روش های مختلف برای بازیافت قطعات کامپیوتر برای پول نگاه کنید.

12. فروش قطعات انفرادی به ضایعات الکترونیکی

درست مانند دلالان ضایعاتی که برای ماشین های قدیمی، فلزات و دیگر انواع اقلام قابل بازیافت پول می پردازند، برخی از مردم با بازیافت ضایعات الکترونیکی درآمد کسب می کنند.

یک جستجوی سریع در گوگل برای «محل‌های ضایعات الکترونیکی در نزدیکی» انجام دهید، و تعدادی از آنها باید پیدا شوند. و از طریق وب سایت آنها جستجو کنید تا ببینید آیا آنها برای لوازم الکترونیکی قدیمی هزینه می کنند یا خیر.

در حالی که هر حیاط قراضه متفاوت خواهد بود، چند اقلامی که ممکن است خریداری کنند عبارتند از:

. لپ تاپ ها

. کامپیوترهای PC

. چاپگرها

. تلفن های همراه

. دیسکهای سخت

. پردازنده ها

. برج های CPU

. مادربردها

با فروشنده ضایعات الکترونیکی محلی خود صحبت کنید و در مورد قیمت اقلام خود توافق کنید. و از پرسیدن در چند نمایندگی مختلف نترسید تا مطمئن شوید که بهترین قیمت نهایی را دریافت می کنید.

13. یک کامپیوتر جدید با قطعات قدیمی بسازید

آیا دائماً با وسایل الکترونیکی قدیمی خود سر و کار دارید؟ اگر مهارت دارید، می‌توانید این سرگرمی را با ساخت یا نوسازی رایانه‌های قدیمی و سایر وسایل الکترونیکی به پول اضافی تبدیل کنید.

برای مثال، کامپیوتری که از کار افتاده است ممکن است فقط یک قسمت خراب داشته باشد.

اگر بتوانید بفهمید این چیست و آن را جایگزین کنید، می توانید آن را دوباره به عنوان یک کالای بازسازی شده یا استفاده شده بفروشید.

فقط مطمئن شوید که با خریداران جدید روراست و صادق هستید. در صورتی که بعداً مشتری سؤالی را مطرح کند، همیشه جزئیات مربوط به قدیمی بودن کامپیوتر و اینکه چه قسمتی را تعمیر کرده‌اید، ارائه دهید.

14.بازیافت قطعات کامپیوتر برای پول: وسایل الکترونیکی قدیمی خود را اجاره دهید

این امکان وجود دارد که اقلام الکترونیکی استفاده نشده خود را اجاره کنید و درآمد مناسبی کسب کنید.

چند موردی که مردم به دنبال اجاره آنها هستند عبارتند از: لوازم الکترونیکی، تجهیزات فیلم و عکاسی، هواپیماهای بدون سرنشین، اسکوترهای برقی، دوربین ها، پروژکتورها، تجهیزات دی جی و غیره.

برای اجاره وسایل الکترونیکی قدیمی خود به این وب سایت ها مراجعه کنید:

. Fat Llama

. KitSplit

پهپادها در Fat Llama با قیمت حدود 19 دلار در روز و بلندگوها تا 80 دلار در روز اجاره داده می‌شوند، بنابراین می‌توانید ببینید که می‌توانید مبلغ مناسبی برای اجاره وسایل الکترونیکی نقدی به دست آورید.

15. مجسمه ها یا آثار هنری سفارشی بسازید

اگر ساخت کامپیوترهای جدید خارج از محدوده مهارت شما است، راه دیگری برای بازیافت قطعات کامپیوتر در ازای پول، ایجاد آثار هنری و مجسمه های سفارشی با قطعات باقی مانده است.

می توانید صفحه کلیدها، هارد دیسک ها، بردهای مدار، تلفن ها و بسیاری از اقلام ضایعات دیگر را تغییر کاربری دهید و آنها را به آثار هنری چشمگیر و غیرمعمول تبدیل کنید.

مجموعه داران هنر و علاقه مندان به فناوری به خرید این ها علاقه مند خواهند شد و برای مجسمه های سفارشی که کمی «آنجا» هستند، هزینه گزافی می پردازند.

برای الهام بخشی به این مجسمه های الکترونیکی در Etsy نگاهی بیندازید.

هنگامی که قطعات خود را ایجاد کردید، می توان آنها را در بازارهای صنایع دستی محلی و به صورت آنلاین از طریق سایت های محبوب مانند Facebook Marketplace و Etsy فروخت.

امروز فروشگاه الهام گرفته از لوازم الکترونیکی خود را در Etsy به صورت رایگان ایجاد کنید.

بازیافت قطعات کامپیوتر برای پول – نتیجه گیری

همانطور که می بینید، مکان های زیادی برای بازیافت قطعات کامپیوتر برای پول وجود دارد و می توان مقدار قابل توجهی پول نقد اضافی به دست آورد.

فقط به یاد داشته باشید که تحقیقات خود را انجام دهید و چندین پیشنهاد دریافت کنید تا به شما کمک کند بهترین پیشنهاد را برای کالاهای الکترونیکی خود پیدا کنید.

اگر یک گوشی قدیمی می فروشید، یکی از مکان هایی که می توانید اطلاعات بیشتری دریافت کنید، Flipsy است، که یک وب سایت مقایسه ای است که بهترین پرداختی را که احتمالاً دریافت می کنید و چندین گزینه برای فروش آن را به شما نشان می دهد.

و اگر کسی را برای خرید وسایل الکترونیکی قدیمی خود پیدا نکردید، با اهدای آنها به یک برنامه بازیافت زباله الکترونیکی به کره زمین کمک کنید.

امتیاز 3.6/5 - از 9 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT