بازی های آنلاین کاملا رایگان

12 وب سایت برتر برای انجام بازی های آنلاین کاملا رایگان

زمان مطالعه 5 دقیقه

مکان هایی برای بازی آنلاین پیدا می کنید؟ بنابراین، در اینجا لیستی از 12 وب سایت برتر برای انجام بازی های آنلاین کاملا رایگان است. بازی های آنلاین کاملا رایگان را در این وب سایت ها تجربه کنید.

این مقاله 12 وب سایت برتر را برای انجام بازی رایگان در اختیار شما قرار می دهد. ما می‌توانیم با انجام بازی‌ها به زندگی پرمشغله‌مان آرامش بدهیم. بازی بهترین وسیله برای آرام کردن ذهن شما از مشکلات دنیوی است.

خرید با پی پال

بسیاری از مردم و دانش آموزان برای رفع خستگی روزانه به بازی متوسل می شوند. ما به خوبی می دانیم که امکان ذخیره صدها بازی در رایانه شما وجود ندارد. بنابراین، در اینجا مکان های برتر برای بازی های آنلاین رایگان را پیدا خواهید کرد.

بازی‌های مختلفی که در وب‌سایت‌های زیر برای بازی آنلاین پیدا می‌کنید کاملاً رایگان هستند، از جمله بازی‌های پازل، بازی‌های اکشن، بازی‌های کلمه، ورزش، بازی‌های آرکید، بازی‌های تخته‌ای و غیره. شما واقعاً از شبیه‌سازی این وب‌سایت‌ها برای انجام بازی‌های آنلاین کاملاً رایگان لذت خواهید برد.

1. Addicting Games

Addicting Games بهترین وب سایت برای انجام بازی های آنلاین کاملا رایگان است. دسته بندی بازی ها شامل ورزش، تیراندازی، اکشن، بازی های پازل، خنده دار، استراتژی و بازی های کارتی است. در اینجا می توانید بازی را به تنهایی انجام دهید و همچنین می توانید با رفتن به دسته چند نفره با دوستان خود بازی های آنلاین انجام دهید.

2. Miniclip

Miniclip یکی از بهترین وب سایت ها برای دوستداران بازی است. این یکی از بزرگترین ناشران بازی های موبایل در جهان است. بیشتر بازی‌های آن را می‌توانید در فروشگاه Google Play و Apple App Store پیدا کنید. همچنین برخی از بازی های مبتنی بر وب را در وب سایت خود برای بازی آنلاین ارائه می دهد.

3.بازی های آنلاین کاملا رایگان Armor Games

Armor Games دارای مجموعه عظیمی از بازی ها است. هر هفته بازی های جدیدی به این سایت اضافه می شود تا آنها را کاملا رایگان به صورت آنلاین بازی کنید. انواع مختلفی از بازی ها از جمله بازی های اکشن، ماجراجویی، آرکید، تیراندازی، پازل و بازی های مهارتی در اینجا وجود دارد.

4. Kongregate

این یک مکان خوب برای بازی های آنلاین رایگان است. Kongregate دسته‌های زیادی دارد که می‌توانید بازی‌های عالی خود را از جمله اکشن، بازی‌های تیراندازی، بازی‌های جدید، بازی‌های با رتبه بالا، بازی‌های پازل و بازی‌های چند نفره به دست آورید.

5. FOG

FOG مجموعه عظیمی از بازی های آنلاین رایگان دارد. می توانید بگویید این وب سایت بازی های آنلاین یک پلت فرم یک مرحله ای برای همه بازی های آنلاین رایگان است. FOG شامل دسته‌های مختلفی مانند بازی‌های سه بعدی، بازی‌های ماجراجویی، بازی‌های دفاعی، بازی‌های پازل، بازی‌های پرواز و بسیاری بازی‌های دیگر است.

6. Now.gg

Now.gg یکی از وب سایت های مورد علاقه من برای بازی آنلاین رایگان است. این وب سایت شامل بیش از 1000 بازی اندروید رایگان است که می توانید آنها را به صورت آنلاین و بدون دانلود بازی کنید. رابط کاربری این وب سایت بسیار تمیز است و تجربه بازی بسیار روان است. فقط با یک کلیک می توانید بازی مورد علاقه خود را شروع کنید.

7.بازی های آنلاین کاملا رایگان Crazy Games

Crazy Games یکی از بهترین سایت ها برای دوستداران بازی است و صدها بازی رایگان را برای بازی آنلاین ارائه می دهد. در اینجا بازی هایی از جمله رانندگی، بازی، تیراندازی، پازل، اکشن، ورزش، ماجراجویی، کلیکر، زیبایی و غیره را خواهید یافت.

8. Gamehouse

Gamehouse یکی از وب سایت هایی برای انجام بازی های آنلاین کاملا رایگان است و همچنین می توانید بازی ها را به صورت رایگان از اینجا دانلود کنید. در اینجا بازی هایی برای پلتفرم های مختلف از جمله بازی های رایانه شخصی، بازی های مک، بازی های موبایل و غیره وجود دارد.

9. GameZop

GameZop یک وب سایت عالی برای انجام بازی های آنلاین کاملا رایگان است. دسته بندی بازی هایی که در GameZop موجود هستند عبارتند از اکشن، ماجراجویی، بازی، منطق پازل، ورزش و مسابقه، و استراتژی.

10. AGame.com

Agame یکی از وب سایت هایی است که بازی های آنلاین را کاملا رایگان انجام می دهد. از دسته های بازی مانند چند نفره، اکشن، ماجراجویی، پازل، دختران و غیره بهره می برد. این وب سایت همچنین بازی های جدید و جالب را به روز می کند.

11. Chess.com

اگر فردی هستید که بازی های شطرنج را بسیار دوست دارید، این وب سایت برای انجام بازی های آنلاین برای شما مناسب است. Chess.com مکانی است که در آن می توانید به صورت آنلاین شطرنج بازی کنید. در این وب سایت می توانید از پخش زنده شطرنج بازان در سراسر جهان نیز لذت ببرید.

همین! اینها بهترین وب سایت ها برای بازی آنلاین کاملا رایگان هستند. مطمئنم در میان این 11 وب سایت لیست شده، قطعاً از اجرای صدها بازی آنلاین به صورت رایگان و بدون دانلود لذت خواهید برد. در صورتی که می خواهید وب سایت دیگری را برای بازی آنلاین پیشنهاد دهید، از طریق نظرات به من اطلاع دهید.

12. Solitaire Bliss

اگر طرفدار بازی ورق هستید، Solitaire Bliss یک مقصد عالی است. آنها بیش از 30 بازی با ورق مختلف دارند که می توانید انجام دهید. شما می توانید انواع بازی های یک نفره از جمله بازی یک نفره Klondike که نسخه کلاسیک بازی در نظر گرفته می شود و تنوع جمعیت مانند FreeCell و Spider Solitaire را انجام دهید. اگر به بازی های فریبنده علاقه دارید، می توانید Hearts و Spades را نیز بازی کنید.

امتیاز 4.9/5 - از 42 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT