بازی Crazy Defense Heroes

بازی Crazy Defense Heroes | بررسی ارز تاور (Tower)

زمان مطالعه 3 دقیقه

ظهور بازی‌های مبتنی بر بلاک‌ چین (P2E) یکی از داستان‌های پیشرو در سال 2021 بود، زیرا محبوبیت زیادی پیدا کردند و بازیکنان متوجه شدند که می‌توانند درآمدهای متحول کننده‌ای داشته باشند و در عین حال سرگرم شوند. یکی از بازی های که اخیرا توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، crazy defense heroes است که در صورت برنده شدن بازیکنان توکن Tower به آنها تعلق می گیرد. حال در این مقاله قصد داریم به معرفی توکن تاور و بررسی ویژگی های بازی Crazy Defense Heroes بپردازیم.

بازی Crazy Defense Heroes

پلتفرم توکن تاور ابتکاری توسط توسعه‌ دهنده و ناشر Animoca Brands است تا بازی‌های سنتی رایگان را با پتانسیل «بازی برای کسب درآمد» در بستر بلاک چین ترکیب کند. هدف، ساختن سیستمی است که تعادل و برابری را در بازی‌های Free-to-Play سنتی حفظ کند و در عین حال ویژگی‌های جذاب بلاک چین، از جمله توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و حاکمیت را معرفی کند.

توکن بومی این پلتفرم TOWER است که یک توکن غیرقابل تعویض ERC-20 برای پلتفرم TOWER است. پلتفرم TOWER شامل توکن، بازی‌های رایگان Crazy Defense Heroes و جزء بلاک چین است که زیرساخت اقتصادی اکوسیستم بازی‌ها را فراهم می‌کند.

این پلتفرم شامل:

بازی‌های موبایل The Crazy Kings و Crazy Defense Heroes:
بازی‌های موفق موبایل موجود، با بیش از ۲ میلیون بارگیری و هزاران بازیکن وفادار هستند. CK و CDH بازی‌های دفاعی برج هستند که بر اساس کلکسیونی از کارت‌های کمیاب‌ و شخصیت های مختلف ساخته شده‌اند. بازیکنان اکنون می توانند با انجام این بازی ها، توکن های TOWER کسب کنند.

یک بازی بلاک چینی برای رایانه در آینده:
 یک بازی جدید در دست توسعه، جدیدترین حق امتیاز را خواهد داشت. بازی جدید به کاربران این امکان را می دهد که از NFT های Crazy Defense Heroes خود استفاده کنند، با بازی کردن، توکن های TOWER کسب کنند و در فعالیت های مختلف مانند مسابقات شرکت کنند. این بازی همراه با CK و CDH شامل ویژگی های Crazy Defense Heroes است.

توکن تاور:
توکن ERC-20 در بلاک چین اتریوم که به عنوان وسیله ای برای تبادل، ابزار و حکومت برای فعالیت در Crazy Defense Heroes طراحی شده است. دارندگان TOWER از آن برای خرید مواردی مانند کارت های بازی NFT، پرداخت هزینه ورود به بازی یا مسابقات و شرکت در مدیریت بازی ها استفاده خواهند کرد.

توکن تاور در حال حاضر با تعدادی توکن در یونی سوآپ (Uniswap) از جمله ETH، REVV، LYM و SUPER جفت شده است. شما میتوانید توکن تاور را که با بازی Crazy Defense Heroes به دست می آورید با توکن های ذکر شده تعویض کنید.

کسب درآمد طریق توکن تاور 

در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای فروش خصوصی توکن تاور وجود ندارد، با این حال TOWER از طریق روش‌های مختلف قابل دستیابی است، از جمله این روش ها عبارت است از:

بازی برای کسب درآمد:
در حال حاضر، بازیکنان می توانند با شرکت در رویدادهای خاص بازی Crazy Defense Heroes و پیشرفت در بازی به کسب درآمد بپردازند. بازیکنان همچنین می توانند با انجام بازی بلاک چین، زمانی که این بازی در دسترس قرار گیرد، توکن تاور را به دست آورند.

خرید توکن تاور:
 در حال حاضر در Uniswap جفت شده با اتر (ETH)، REVV، Lympo (LYM) و SUPER در دسترس است.

استیکینگ NFT ها:
 در آینده، بازیکنان می‌توانند توکن های غیر مثلی را در بازی Crazy Defense Heroes از طریق فرآیند استیکینگ به اشتراک بگذارند تا به طور مستقل TOWER به دست آورند.

خرید توکن تاور 

همانطور که دریافتید Tower یک توکن مبتنی بر اتریوم است پس اگر قصد دارید از طریق صرافی های غیر متمرکز اقدام نمایید ابتدا باید یک کیف پول مانند متامسک یا تراست ولت که از توکن های ERC-20 پشتیبانی می کند را دانلود و نصب کنید سپس با مراجعه به بخش DApps، صرافی Uniswap یا سوشی سوآپ (Sushi Swap) را انتخاب نمایید و با موجودی اتریوم خود توکن تاور را خریداری نمایید.

همچنین این رمز ارز در حال حاضر در صرافی های متمرکزی مانند کوکوین، ال بانک (LBank) و کوینکس، هات بیت و ام ای ایکس سی (MEXC) در دسترس می باشد.

نام توکن Tower
نماد توکن TOWER
آدرس قرارداد در اتریوم 0x1c9922314ed1415c95b9fd453c3818fd41867d0b
آدرس قرارداد در بایننس اسمارت چین 0xe7c9c6bc87b86f9e5b57072f907ee6460b593924
آدرس قرارداد در پالی گان 0x2bc07124d8dac638e290f401046ad584546bc47b

پس از خرید شما میتوانید توکن تاور بر روی هر کدام از شبکه ها را در کیف پول متامسک ذخیره سازی کنید. بدین منظور توصیه می شود مقاله آموزش افزودن شبکه به کیف پول متامسک را مطالعه نمایید.

سرمایه گذاری در توکن تاور 

TOWER از سال گذشته 337 درصد رشد کرده است، در حالی که ارزش بازار آن هنوز نسبتاً کوچک در نظر گرفته می شود، که نشان می دهد قیمت TOWER در مقایسه با آنهایی که ارزش بازار بیشتری دارند در طول حرکت های بزرگ بازار می تواند بسیار نوسان داشته باشد. با این حال، با رشد ثابت در طول سه ماه گذشته، توکن تاور پتانسیل رشد بیشتر را دارد و ممکن است دستاوردهای بسیار مناسبی داشته باشد.

اگر این بازی بتواند با به روز رسانی ها و توسعه های متعدد کاربران جدید را جذب نمایید بدون شک محبوبیت آن باعث رشد قیمت توکن تاور خواهد شد. با توجه به اینکه اکثرا ارز Tower را به عنوان پاداش برای بازی کریزی دیفنس هیروز دریافت میکنند، هولد کردن آن را ترجیح میدهند.

لطفاً توجه داشته باشید که این تحلیل صرفاً بر اساس اقدامات تاریخی قیمت TOWER است و به هیچ وجه توصیه مالی نیست. معامله گران باید همیشه تحقیقات خود را انجام دهند و در هنگام سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مراقب باشند.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT