بایننس کوین

بایننس کوین (BNB) چیست؟ راهنمای مبتدیان برای BNB

زمان مطالعه 6 دقیقه

نوب یا حرفه ای، همه کسانی که می خواستند در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت کنند، در مورد Binance شنیده اند، نامی که از ترکیب بیت کوین و فاینانس به وجود آمده است. با این حال، حتی اگر از بایننس استفاده نکرده باشید، احتمالاً می دانید بایننس کوین (BNB) چیست. نامی برجسته که در حال حاضر به عنوان سومین ارز دیجیتال بزرگ پس از اتریوم و بیت کوین قرار دارد.

بایننس کوین آلتکوین‌ ها را در رتبه دوم فتح کرده است و به عنوان یک ارز دیجیتال جامد با پتانسیل بسیار بالا و موارد استفاده زیاد در نظر گرفته می ‌شود که تنها در آینده گسترش خواهد یافت. در نگاه اول، می ‌توان محبوبیت فوق‌العاده بایننس را تنها دلیل موفقیت BNB دانست، اما ناعادلانه است که از تمام تلاش‌ های سازنده‌ای که برای پالایش و بهبود بایننس کوین به‌عنوان یک ارز دیجیتال قابل اعتماد انجام شده است غفلت کنیم. فقط به رشد خود ادامه دهید، اما جایگزین بهتری برای امور مالی ارائه دهید.

از امروز، BNB بسیار بیشتر از یک سرمایه گذاری یا دارایی تجاری است، زیرا می توانید از آن برای پرداخت با کارت اعتباری، رزرو سفر بعدی خود یا حتی کمک به امور خیریه استفاده کنید. بنابراین اگر می خواهید بدانید بایننس کوین چیست، امیدواریم این مقاله به سوال شما پاسخ دهد.

بایننس با پیاده ‌سازی راه‌حل‌ های هوشمندانه، هزینه‌های مبادله رقابتی و یک رابط کاربری بصری، به عنوان پیشروترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان با یک اکوسیستم گسترده و کامل که هر آنچه را که کاربر برای سرمایه ‌گذاری و تجارت به آن نیاز دارد، ارائه می ‌کند، ایستاده است.

چنین اقداماتی از سوی صرافی بایننس، اعتماد و پس‌ زمینه محکمی را برای کوین BNB فراهم نموده که تا حدی به رتبه سوم در رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال صعود کرده است.

صرافی بایننس چگونه به وجود آمد؟

بایننس که در ابتدا در چین یافت شد، به عنوان یک صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال با تاکید زیادی بر تجارت آلتکوین شروع به کار کرد. طولی نکشید که بایننس به عنوان صرافی شماره یک در جهان شناخته شد. در میان عوامل و دلایل انگیزشی متعدد برای این موفقیت عمیق، اصلی ‌ترین آنها نقدینگی بالا، کارمزد تراکنش ‌های پایین و تخفیف ‌های اضافی برای کاربرانی بود که با کوین اصلی آن، BNB، پرداخت می‌ کردند. این پلتفرم عظیم دارای ظرفیت خیره کننده ای برای پردازش تقریباً 1.4 میلیون سفارش در ثانیه است و تجارت بیش از 500 ارز دیجیتال و توکن مجازی را ارائه می دهد.

در مورد معاملات، بایننس هفت سفارش معاملاتی با سفارش محدود، سفارش بازار، دستور توقف حد، دستور توقف در بازار، سفارش توقف پایانی، سفارش فقط ارسال و سفارش محدود TP/SL را ارائه می دهد. با وجود متفاوت بودن کارمزد تراکنش برای برداشت بر اساس ارز و میزان آن، هیچ کارمزد تراکنش برای سپرده گذاری وجود ندارد.

با وجود ارائه خدمات عالی تجارت و مبادله، ابزارها و پلتفرم هایی مانند Binance Labs که بودجه پروژه های ارزهای دیجیتال امیدوار کننده را تامین می کند و وب سایتی به نام LaunchPad که میزبان پروژه های بلاک چین در حال ظهور و رابط های API است، اطمینان حاصل می کند که بایننس تصویر بزرگی را که توسعه کلی اکوسیستم بلاکچین است نادیده نمی گیرد.

در حال حاضر دفتر مرکزی Binance به دلیل نگرانی‌ های فزاینده در مورد محدودیت‌ های احتمالی ارزهای دیجیتال در چین به جزیره کیمن منتقل شده است.

در زمان نگارش این مقاله، بایننس برای مشتریان ایالات متحده محدود است و سکه‌ها و توکن‌ های کمتری برای معامله وجود دارد. علاوه بر این، 22 ایالت ایالات متحده تا سال 2021 هنوز توسط بایننس ایالات متحده پشتیبانی نمی شوند، که قابل توجه ترین آنها نیویورک است.

بایننس یک صرافی ارز دیجیتال عالی با محدودیت ‌هایی است. اما بیایید در مورد یکی از بحث برانگیزترین کوین ها در بازار ارزهای دیجیتال صحبت کنیم. بیایید عمیق ‌تر بگردیم تا ببینیم BNB چیست و چگونه در مدت زمان کوتاهی به یکی از ۵ کوین برتر تبدیل شد.

بایننس کوین (BNB) چیست؟

BNB که در ابتدا به عنوان یک ارز دیجیتال مبتنی بر اتریوم ERC20 در سال 2017 معرفی شد، اکنون به بلاکچین خود بایننس به نام زنجیره بایننس رفته است. به عنوان کوین بومی برای صرافی بایننس، BNB در درجه اول یک توکن کاربردی برای ایجاد انگیزه در کاربران برای تخفیف در کارمزد تراکنش بود. با این حال، برنامه های بایننس کوین اکنون به طور چشمگیری گسترش یافته است زیرا اکنون می توانید از بایننس کوین برای خدمات مالی، سرگرمی، خدمات آنلاین و بسیاری موارد دیگر استفاده نمایید.

با این همه پیشرفت که در مدت زمان کوتاهی اتفاق می‌افتد، افزایش 344893 درصدی قیمت کلی (در زمان نگارش این مقاله صحیح هست) از زمان معرفی در سال 2017 به خوبی توجیه شده است. از 4 ژوئن 2021، BNB دارای ارزش بازار 58.13 میلیارد دلار می باشد و تنها پس از بیت کوین و اتریوم قرار دارد.

تاریخچه سوزاندن بایننس کوین

با نگاهی به کل عرضه BNB، خواهید دید که از 170,532,825 دلار به 169,432,937 دلار کاهش یافته است. این به دلیل 15 حادثه سوزان تاکنون می باشد. بایننس در هر سه ماهه یک پنجم سود کسب شده را برای خرید مجدد و از بین بردن دائمی کوین های موجود در خزانه خود استفاده می کند. این یک روش رایج هست که عرضه کل کوین در گردش را کاهش داده و در نتیجه نرخ تورم را کاهش می دهد.

پانزدهمین رایت سه ماهه BNB با مقدار 595,314,380 دلار آمریکا سوزانده شده، بزرگترین مورد بود.

BNB برای چه مواردی استفاده می شود؟

به غیر از پرداخت هزینه تراکنش و معاملات، BNB به یک ارز دیجیتال معتبر تبدیل شده است که می تواند برای بسیاری از برنامه ها مانند پرداخت کارت اعتباری، سرمایه گذاری، وام و نقل و انتقالات، پردازش پرداخت ها و غیره مورد استفاده قرار گیرد. با این حال، خدمات مالی تنها برنامه های کاربردی برای بایننس کوین نیستند، زیرا اکنون می توانید برای خدمات مسافرتی، هدایای مجازی و حتی کمک های مالی به خیریه به BNB پرداخت کنید. انتظار می رود این برنامه ها گسترش یابد زیرا همکاری ها و مشارکت های زیادی برای آینده برنامه ریزی شده است.

مسائل حقوقی در ایالات متحده

بلومبرگ گزارش داده است که هلدینگ بایننس به دلیل ظن پولشویی و فرار مالیاتی توسط وزارت دادگستری و خدمات درآمد داخلی تحت تحقیق می باشد. با این حال، تحقیقات همچنان ادامه دارد و هیچ تصمیم رسمی در مورد صحت ادعاها گرفته نشده است.

آینده برای BNB چیست؟

تحت الشعاع پرونده تحقیقات باز در ایالات متحده، BNB در هفته های دوم و سوم ماه می کاهش شدیدی را از 678 دلار به 240 دلار تجربه کرد، اما در زمان نوشتن این مقاله تا 4 ژوئن توانسته به 378 دلار برسد. با توجه به اینکه پرونده حقوقی هنوز در حال انجام می باشد، هنگام سرمایه گذاری در سکه بایننس، خوردن آن بسیار سخت است.

از یک طرف، اگر بایننس مسئول این اتهامات باشد، تبلیغات منفی و جریمه های احتمالی قطعاً تأثیرات منفی بر قیمت خواهد داشت. با این حال، از آنجایی که بایننس در جزایر کیمن مستقر است، حتی در بدترین سناریو، بایننس خدمات کاربران مستقر در ایالات متحده را که در حال حاضر محدود هستند متوقف می کند و کاربران سایر کشور ها تحت تأثیر قرار نمی گیرند.

از سوی دیگر، خدمات عالی بایننس و پیشرفت ‌های مستمر همگی نشان ‌دهنده پتانسیل بزرگی برای آینده است که مطمئناً ارزش اضافه‌کاری BNB را افزایش می ‌دهد. به گفته تحلیلگران بازار، علیرغم گیج کننده بودن وضعیت، بایننس کوین سرمایه گذاری خوبی برای دارندگان آن محسوب می گردد، اما اسکالپر ها باید مراقب نتیجه احتمالی نبرد حقوقی باشند.

آیا باید BNB بخرم؟

در مورد بلند مدت، کارشناسان مالی معتقدند که سال 2021 برای BNB با هدف احتمالی 1000 دلار، سال شکست خواهد بود. با این حال، پرونده حقوقی پیچیدگی پیچیده ای به پرونده اضافه کرده است که لزوماً باعث ایجاد آن یا شکستن آن نمی شود، اما ظرفیت کاهش سرعت تا رشد اجتناب ناپذیر را دارد. در هر صورت، انتظار برای نتایج آزمایش تصمیم عاقلانه ای می باشد.

چگونه می توانم BNB را نقد کنم؟

می ‌توانید از طریق بایننس یا هر صرافی دیگری که کوین ‌های بایننس خود را در آن نگهداری می ‌نمایید، BNB را نقد کنید. اگر با مشکل KYC در صرافی خود برای پول نقد BNB یا سایر کوین های خود مواجه هستید، می توانید به راحتی BNB خود را با پی پال یا وبمانی در اول پرداخت مبادله کنید.

نتیجه

این یک کار غیرممکن است که بتوانیم جایگاه شماره یک را به عنوان بهترین پلتفرم مبادلات آنلاین در بازار فوق رقابتی ارزهای رمز پایه تضمین کنیم و در عین حال یک ارز دیجیتال بومی را معرفی نماییم که در رتبه سوم در میان غول هایی مانند بیت کوین و اتریوم قرار دارد. همه در یک بازه زمانی باورنکردنی کوتاه اما بایننس به نحوی از انتظارات فراتر رفته و ثابت کرده که پلتفرمی توانمند بوده که می ‌تواند با استفاده از روش‌ های خلاقانه برای توسعه بیشتر نه تنها پلتفرم خود، بلکه همچنین شبکه بلاک چین، 1.4 میلیون سفارش در ثانیه را مدیریت کند و از رقبا بالاتر باشد. BNB به عنوان سومین ارز دیجیتال، اهمیت خود را در بازار ثابت کرده و انتظار می‌رود آینده درخشانی در پیش داشته باشد. تحقیقات انجام شده در ایالات متحده به نظر می رسد چالش دیگری در میان بسیاری دیگر باشد که باید با آن برخورد کرد. با این حال، با نگاهی به تاریخچه Binance، متوجه چالش ‌های متعددی در مقیاس بزرگ ‌تر می ‌شویم که با موفقیت بر آنها غلبه کرده‌اند.

سلب مسئولیت

به طور کلی، سرمایه‌ گذاری در ارزهای دیجیتال، توکن‌ های مالی غیرمتمرکز و امور مالی معاملات پرریسکی هستند، زیرا هیچ اطمینانی از موفقیت مطلق وجود ندارد، مطمئن شوید که از خطرات احتمالی آگاه باشید و برای از دست دادن احتمالی سرمایه‌گذاری‌ها تحمل ایجاد کنید.

فراموش نکنید که نوسانات بخش ذاتی بازار هستند، بنابراین سرمایه گذاری شما می تواند به هر میزانی بالا و پایین شود. در اول پرداخت ما آماده تبادل دارایی های رمزنگاری شما در هر زمان هستیم و تمام تلاش خود را برای آموزش کاربران در موضوعات مختلف انجام می دهیم. مثل همیشه سعی کنید روی چیزی که دانش کافی برای آن ندارید سرمایه گذاری نکنید. همچنین با مقداری پول سرمایه گذاری نمایید که هیچ نیازی به آن وجود ندارید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT