بدترین ارزهای دیجیتال برای خرید این هفته

زمان مطالعه 2 دقیقه

شاخص قدرت نسبی (RSI) یکی از معیارهای مورد استفاده برای شناسایی دارایی‌هایی است که بیش از حد خریده یا فروخته شده‌اند. در هر دوی این موارد احتمال تغییر روند وجود دارد. در این پست به معرفی بدترین ارزهای دیجیتال برای خرید این هفته می پردازیم.

بدترین ارزهای دیجیتال برای خرید

در همین راستا، سایت فاین بولد با توجه به نقشه حرارتی RSI منتشرشده توسط کوین‌گلس (CoinGlass)، سه ارز دیجیتال را که احتمال تغییر روند آنها در هفته جاری بالا است و باید از معامله آنها اجتناب کرد، مشخص کرده است.

آربیتروم (ARB)

شاخص RSI برای توکن آربیتروم در تایم‌فریم روزانه و هفتگی به ترتیب در سطوح ۷۵.۸۵ و ۷۹.۶۸ قرار گرفته که نشان از خرید بیش از حد این دارایی است.شایان ذکر است که این شاخص در تایم‌فریم چهار ساعته قبلاً کاهش یافته و در وضعیت خنثی قرار دارد. توکن ARB در زمان نگارش این خبر، با افزایش ۳.۴۶ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، ۱.۷۴ دلار قیمت دارد.

بدترین ارزهای دیجیتال برای خرید

بدترین ارزهای دیجیتال برای خرید

اس‌ای‌آی (SEI)

اس‌ای‌آی یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی است که باید از معامله آن در هفته پیش رو اجتناب کرد. RSI هفتگی این ارز دیجیتال در سطح ۹۲.۲۴ قرار گرفته که رقمی بسیار بالا است و نشان از خرید بیش از حد این دارایی دارد.

قیمت این توکن در زمان نگارش این خبر، با ۱۰.۴۱ درصد کاهش طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۶۴ دلار رسیده است. همین موضوع باعث شده تا RSI چهار ساعته به زیر سطح ۵۰ سقوط کند.

بدترین ارزهای دیجیتال برای خرید

بدترین ارزهای دیجیتال برای خرید

پروتکل اینترنت کامپیوتر (ICP)

اینترنت کامپیوتر رفتاری مشابه با اس‌ای‌آی دارد. RSI این ارز دیجیتال در تایم‌فریم‌های چهار ساعته، روزانه و هفتگی به ترتیب در سطوح ۴۸.۶۵، ۷۱.۵۶ و ۹۱.۶۷ قرار گرفته است. علاوه بر این، این توکن با ۵.۲۷ درصد کاهش طی ۲۴ ساعت، اکنون ۱۳.۴۵ دلار قیمت دارد.

بدترین ارزهای دیجیتال برای خرید

بدترین ارزهای دیجیتال برای خرید

با این وجود، قرار گرفتن در وضعیت خرید بیش از حد، به معنی کاهش حتمی قیمت در آینده نیست. این ارزهای دیجیتال ممکن است علی‌رغم سیگنال‌های ذکرشده، به افزایش قیمت خود ادامه دهند. معامله‌گران باید شخصاً تحقیق کنند و با در نظر گرفتن مدیریت ریسک، تصمیمات خود را اتخاذ نمایند.

finbold

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT