بهترین ارزهای دیجیتال هفته دوم ژانویه

بهترین ارزهای دیجیتال هفته دوم ژانویه : زیر ۰.۱ دلار

زمان مطالعه 3 دقیقه

با پایان یافتن هفته، بازار ارزهای دیجیتال چند روز پر نوسان را پشت سر گذاشته است که شاهد کاهش ارزش و تغییر تدریجی به سمت سطوح قبلی بوده و فرصت سرمایه گذاری خوبی را ارائه می دهد. در این پست به بهترین ارزهای دیجیتال هفته دوم ژانویه می پردازیم.

بهترین ارزهای دیجیتال هفته دوم ژانویه

سایت فینبولد چهار دارایی دیجیتال را مشخص کرده است که از طریق تغییرات اخیر قیمت، افزایش توجه سرمایه‌ گذاران یا طرح‌های توسعه قابل توجه متمایز می‌ کنند.

این انتخاب‌ ها فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری جذابی را برای این هفته ارائه می‌کنند، به‌ ویژه برای سرمایه‌ گذارانی که به دنبال ارزهای دیجیتال ارزان و زیر 0.10 دلار هستند.

شیبا اینو (SHIB)

از آنجایی که ژانویه تا حدی شتاب مثبت شیبا اینو (SHIB) را حفظ کرد، برخی از کارشناسان ارزهای دیجیتال شباهت هایی را بین حرکت فعلی و الگویی که SHIB را به سمت ارزش بالای تاریخ خود سوق داد، ترسیم می کنند.

در صورت افزایش فشار خرید شیبا توسط سرمایه گذاران، طبق پست X از جاون مارکس، تحلیلگر ارزهای دیجیتال در 2 ژانویه، احتمال افزایش بیش از 710 درصد وجود دارد که به سطوحی فراتر از 0.000088598 دلار و بالاتر برسد.

بهترین ارزهای دیجیتال هفته دوم ژانویه

بهترین ارزهای دیجیتال هفته دوم ژانویه

قیمت SHIB در زمان نگارش 0.00009730 دلار است که نشان دهنده افزایش قیمت 0.23 درصدی در 24 ساعت گذشته، کاهش 8.81 درصدی در نمودار هفتگی و کاهش 3.82 درصدی در ماه گذشته است.

وی چین (VET)

بلاک چین وی چین (VET) به تازگی شاهد افزایش تراکنش های روزانه بوده که از آستانه 2 میلیون فراتر رفته است. این به طور مثبت بر قیمت و افزایش میزان سرمایه گذاری در وی چین تأثیر می‌ گذارد زیرا غول‌های صنعتی مانند Walmart و BMW تصمیم می‌گیرند عملیات خود را بر روی این بلاک چین انجام دهند.

بهترین ارزهای دیجیتال هفته دوم ژانویه

بهترین ارزهای دیجیتال هفته دوم ژانویه

در زمان انتشار، VET با قیمت 0.031389 دلار معامله می شد که پس از ضرر 2.70 درصدی در 24 ساعت گذشته، همراه با کاهش 14.08 درصدی در 7 روز گذشته، افزایش 27.25 درصدی در 30 روز گذشته را به ثبت رساند.

هدرا (HBAR)

ارز دیجیتال هدرا (HBAR) که به دلیل تلاش‌ های مشترک خود در یک ابتکار بلاک چین به رسمیت شناخته شده است، به جذابیت قابل توجهی برای سرمایه‌ گذاران ارزهای دیجیتال در سطح جهان تبدیل شده است و راه امیدوار کننده دیگری را برای سرمایه‌ گذاری سود آور در هدرا ارائه می‌ دهد.

پس از اعلام همکاری با RedSwan CRE، هدرا مشارکت قابل توجه دیگری را در بازاری که دارای املاک و مستغلات تجاری توکن شده بود، تضمین کرد.

در زمان گزارش، این ارز دیجیتال با قیمت 0.084564 دلار معامله می شد که بر خلاف پیشرفت 27.27 درصدی در ماه گذشته، کاهش روزانه 3.85 درصدی و افت قیمت 5.95 درصدی در هفته را نشان داد.

دوج کوین (DOGE)

پیشرفت مثبت اخیر در مورد ماموریت DOGE-1 به ماه ممکن است بر میزان خرید دوج کوین (DOGE) با بهترین قیمت توسط سرمایه گذاران تاثیر مثبت بگذارد زیرا موانع نظارتی در حال از بین رفتن هستند.

تاجر معروف بازار کریپتو Crypto Tony اشاره کرده است که فصل میم کوین ها برای DOGE در حال نزدیک‌ تر شدن است. همانطور که قبلاً تاکید شد، یک جنبه اساسی این پیشرفت، تبدیل سطح 0.106 دلار به سطح حمایت قوی است.

این حرکت استراتژیک برای شروع رالی صعودی آینده بسیار مهم است و به طور بالقوه نقش مهمی در شکل دادن به عملکرد ارز در بازار ایفا می کند.

در زمان انتشار، این دارایی دیجیتال با قیمت 0.082465 دلار معامله می شد که نشان دهنده کاهش 0.30 درصدی در 24 ساعت گذشته بود که به ضرر 10.81درصدی هفته قبل و افت قیمت 20.12 درصدی در 30 روز گذشته اضافه شد.

اگرچه ارزهای رمزپایه ذکر شده ممکن است متحمل خسارات فعلی شوند ، اما ماهیت پویا قلمرو دارایی دیجیتال بر اهمیت تشخیص اینکه دارایی های رمزنگاری شده به طور قابل توجهی تحت تأثیر احساسات بازار قرار دارند ، تأکید می کند. نظارت بر این عامل کلیدی هنگام در نظر گرفتن ورود به بازار بسیار مهم است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT