تست کووید برای جام جهانی

بدون تست کووید برای جام جهانی به قطر سفر کنید

زمان مطالعه < 1 دقیقه

با نزدیک ‌تر شدن به ماه نوامبر، هیجان جام جهانی تقریباً به اوج خود رسیده است. اخبار و به‌روزرسانی‌ها از قطر هر روز ظاهر می‌شوند، جزئیات امتیازات دارندگان بلیت، قوانین داخلی و چیزهایی که طرفداران می‌توانند در این رویداد بزرگ انتظار داشته باشند. شرایط تست کووید برای جام جهانی را در ادامه بخوانید.

خرید با ویزا کارت

یکی از این به‌روزرسانی‌ها با آرامش زیادی مورد استقبال طرفداران از سرتاسر جهان قرار خواهد گرفت: بازدیدکنندگان جام جهانی دیگر برای ورود به قطر نیازی به نشان دادن نتیجه آزمایش COVID-19 منفی نخواهند داشت.

شرایط ورود به قطر برای هواداران جام جهانی

از اول نوامبر، بازدیدکنندگان برای جام جهانی – و ساکنان بازگشته – دیگر نیازی به ارائه نتیجه آزمایش COVID-19 برای سفر به کشور ندارند.

تماشاگران جام جهانی همچنین نیازی به ارائه مدرکی مبنی بر واکسیناسیون ندارند و همچنین از آنها خواسته نمی شود که در هنگام ورود قرنطینه شوند.

بر اساس بیانیه وزارت بهداشت قطر، برنامه واکسیناسیون جاری در این کشور خلیج فارس همراه با موارد نسبتاً کم کووید-19 در سراسر جهان، دولت را بر آن داشته است که قوانین ورود و رفت و آمد را برای بازدیدکنندگان کاهش دهد.

علاوه بر این، اپلیکیشن ردیابی مخاطب کشور Ehteraz تنها برای ورود به مراکز درمانی استفاده خواهد شد. قبلاً لازم بود وارد استادیوم ها، رستوران ها و بسیاری از مکان های عمومی دیگر شود. تست کووید برای جام جهانی اجباری نیست.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT