ارز دیجیتال میم کوین (Memecoin) با نماد MEME

بررسی ارز دیجیتال میم کوین (Memecoin) با نماد MEME

زمان مطالعه 2 دقیقه

ارز دیجیتال میم کوین (Memecoin) با نماد اختصاری MEME، یکی از رمزارزهای جدید بازار است که در عرض چند روز، توانسته توجه سرمایه‌گذاران بسیاری را به خود جلب کند و به لیست صرافی‌های زیادی اضافه شود. در این پست به بررسی ارز دیجیتال میم کوین (Memecoin) با نماد MEME می پردازیم.

ارز دیجیتال میم کوین (Memecoin) با نماد MEME

میم کوین که یک توکن ERC-20 در شبکه اتریوم است، به عنوان توکن بومی اکوسیستم معرفی‌شده توسط Memeland، یک استودیوی سرمایه‌گذاری در حوزه وب ۳ و ایجادشده توسط 9GAG، راه‌اندازی شده و به سرعت به شهرت رسیده است.

علی‌رغم اینکه هیچ سودمندی و بازدهی بالقوه‌ای در وایت پیپر میم کوین وعده داده نشده، MEME در روزهای اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده که با لیست شدن در صرافی بایننس تکمیل شده است.

با توجه به اینکه سال ۲۰۲۳، سالی برای میم کوین‌ها است، علاقه‌مندان به دنیای کریپتو اکنون این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا میم کوین جدید MEME می‌تواند مسیر میم کوین‌های محبوبی همچون دوج کوین، شیبا اینو و پپه را دنبال کند یا خیر.

در این میان، پلتفرم‌های مختلف نشان می‌دهند که آمارهای مربوط به ایردراپ میم کوین خیره‌کننده بوده و افراد واجد شرایط، ۲٫۳۵ میلیارد توکن MEME به ارزش تقریبی ۵۲٫۴ میلیون دلار، دریافت کرده‌اند.

این ارز دیجیتال پس از لیست شدن توسط بایننس در تاریخ ۳ نوامبر و رشد بیش از ۲،۵۰۰ درصدی خود در همان اولین ساعات معاملاتی، گمانه‌زنی‌های بیشتری را در جامعه کریپتو به راه انداخت.

علاوه بر این، بایننس پیشنهادات جذاب دیگری را هم برای کاربران ارائه کرده است. بر اساس بیانیه بایننس، تا اطلاع ثانوی، این صرافی کارمزد میکر صفر را برای جفت‌های معاملاتی MEME/FDUSD و MEME/TUSD اعمال می‌کند.

علاوه بر این، سرویس فیوچرز بایننس، قرارداد دائمی USD-M MEME را هم معرفی کرده که دارای اهرمی تا ۵۰ برابر است. انتظار می‌رود که این حرکت استراتژیک بایننس باعث تعامل و فعالیت بیشتر در بازار میم کوین شود.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT