استیبل‌ کوین پی پال

استیبل‌ کوین پی پال راه اندازی خواهد شد!

زمان مطالعه 5 دقیقه

PayPal یک استیبل کوین با نرخ برابری دلار آمریکا راه اندازی کرده است که برای پرداخت های دیجیتال و Web3 طراحی شده است و با پرکاربردترین صرافی ها، کیف پول ها و برنامه های Web3 سازگار است. استیبل‌ کوین پی پال راه اندازی می شود.

PayPal USD (PYUSD) به طور کامل توسط سپرده های دلاری، خزانه های کوتاه مدت ایالات متحده و معادل های نقدی مشابه پشتیبانی می‌شود و می‌توان آن را 1:1 برای دلار آمریکا بازخرید کرد.

مشتریان واجد شرایط PayPal ایالات متحده که PayPal USD خریداری می‌کنند، باید بدانند که فروش آن از امروز شروع می‌شود و در هفته های آتی عرضه می‌شود. آنها می‌توانند توکن را به کیف پول های خارجی منتقل کنند، پرداخت های شخص به فرد را ارسال کنند، خریدهای خود را در صندوق های پرداخت پشتیبانی شده توسط PayPal انجام دهند، و دارایی های ارز دیجیتال را به و از Paypal USD تبدیل کنند.

دن شولمن، رئیس و مدیر عامل PayPal می‌گوید: تغییر به سمت ارزهای دیجیتال نیازمند ابزاری پایدار است که هم از نظر دیجیتالی بومی باشد و هم به راحتی به ارزهای فیات مانند دلار آمریکا متصل شود. “تعهد ما به نوآوری و انطباق مسئولانه، و سوابق ما در ارائه تجربیات جدید به مشتریان، پایه و اساس لازم برای کمک به رشد پرداخت های دیجیتال از طریق PayPal USD را فراهم می‌کند.”

بیشتر حجم فعلی استیبل کوین ها در محیط های خاص web3 استفاده می‌شود، اما به نظر می‌رسد که به رسمیت شناختن برند جهانی PayPal، دارایی پرداخت های جدید را به جریان اصلی سوق می‌دهد. شولمن می‌گوید PayPal USD از روز اول با اکوسیستم Web3 سازگار خواهد بود و به زودی در Venmo در دسترس خواهد بود.

به عنوان یک توکن ERC-20 صادر شده در بلاک چین اتریوم، PayPal USD توسط شرکت Paxos Trust مدیریت می شود. در تلاشی برای ایجاد اعتماد در توکن، Paxos یک گزارش ذخیره ماهانه عمومی برای PayPal USD منتشر خواهد کرد که ابزارهای تشکیل دهنده ذخایر را تشریح می کند. Paxos همچنین یک گواهی عمومی شخص ثالث از ارزش دارایی های ذخیره PayPal USD منتشر خواهد کرد.

استیبل‌ کوین پی پال

استیبل‌ کوین پی پال

علیرغم جذب آهسته دارایی های دیجیتال در پرداخت های مصرف کننده و تداوم سرمایه انگاری ارزهای دیجیتال، PayPal در فضای استیبل‌کوین فعالیت خود را شروع می‌کند.

خلاصه:

بر اساس انتشار خبری، PayPal روز دوشنبه گفت که در حال راه اندازی یک استیبل‌کوین دلاری برای پرداخت ها و نقل و انتقالات است.

PayPal مستقر در سن خوزه کالیفرنیا اعلام کرد که با دلار ایالات متحده، PayPal USD توسط شرکت Paxos Trust منتشر شده و بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده است. این ارز توسط سپرده های دلاری ایالات متحده، خزانه های کوتاه مدت ایالات متحده و همچنین معادل های نقدی مشابه پشتیبانی می‌شود.

از آنجایی که استیبل کوین در هفته های آتی در اختیار مشتریان PayPal در ایالات متحده قرار می‌گیرد، کاربران می‌توانند PYUSD خود را بین کیف پول PayPal خود و کیف پول های خارجی سازگار منتقل کنند، پرداخت های همتا به همتا را ارسال کنند و برای خرید با استفاده از استیبل کوین پرداخت کنند و پول را تبدیل کنند.

اطلاعات بیشتر:

با این حال، PayPal متصور است که استیبل کوین خود اصطکاک پرداخت ها را در محیط های مجازی کاهش می‌دهد، از آن برای ارسال حواله ها یا پرداخت های فرامرزی استفاده می‌شود و به طور کلی استفاده از دارایی های دیجیتال را تقویت می‌کند. این شرکت در خبر اعلام کرد که استیبل کوین به زودی در اپلیکیشن همتا به همتای Venmo در دسترس خواهد بود.

دن شولمن، مدیرعامل PayPal در این خبر گفت: تغییر به سمت ارزهای دیجیتال نیازمند ابزاری پایدار است که هم از نظر دیجیتالی بومی باشد و هم به راحتی به ارزهای فیات مانند دلار آمریکا متصل شود. “تعهد ما به نوآوری و انطباق مسئولانه، و سوابق ما در ارائه تجربیات جدید به مشتریان، پایه و اساس لازم برای کمک به رشد پرداخت های دیجیتال از طریق PayPal USD را فراهم می‌کند.”

بلومبرگ گزارش داد، در اوایل امسال، PayPal برنامه های استیبل کوین خود را به دلیل بررسی های نظارتی کنار گذاشت. علاوه بر این، متا، مادر فیسبوک، برنامه های استیبل کوین خود را سال گذشته کنار گذاشت.

بر اساس این خبر، PayPal روز دوشنبه اعلام کرد که «بر افزایش درک مصرف کننده و تاجر» از دارایی های دیجیتال متمرکز است، «در حالی که با تنظیم کننده ها همکاری نزدیکی دارد که صنعت در حال تکامل است».

نماینده پاتریک مک‌هنری (R-NC)، رئیس کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان، راه اندازی ارز دیجیتال PayPal را تحسین کرد. مک‌هنری در بیانیه‌ای روز دوشنبه گفت: «این اعلامیه سیگنال واضحی است مبنی بر اینکه استیبل کوین ها – اگر تحت یک چارچوب نظارتی روشن منتشر شوند – به عنوان ستونی از سیستم پرداخت قرن بیست و یکم ما نویدبخش هستند.

در ژوئن، جروم پاول رئیس فدرال رزرو، گفت که فدرال رزرو باید نقشی «قوی» در نظارت بر استیبل کوین‌ها داشته باشد. ماه گذشته، کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان، قانون دو حزبی شفافیت برای استیبل کوین های پرداخت را تصویب کرد که مسیرهای نظارتی را برای تأیید و تنظیم صادرکنندگان استیبل کوین تعیین می‌کند و در عین حال حمایت از مصرف کننده را از طریق حفاظ فدرال برای استیبل کوین های پرداخت ایجاد می‌کند.

مک‌هنری در بیانیه ای گفت: «مقررات روشن و حمایت های قوی از مصرف ننده برای فعال کردن استیبل کوین‌ها برای دستیابی به پتانسیل کامل خود ضروری است. به همین دلیل است که کنگره قوانینی را برای ارائه مقررات جامع دارایی های دیجیتال، به ویژه برای استیبل کوین ها، وضع کند.

روهان گری، استادیار حقوق در دانشگاه ویلامت، گفت: حرکت PayPal نشان می‌دهد که این شرکت در جهتی که اوضاع در واشنگتن با توجه به قانون استیبل کوین پیش می‌رود، مطمئن است، «اینکه آنها در حوزه ای سرمایه گذاری نمی‌کنند که احتمالاً به طور کامل تعطیل می‌شود».

گری، که همچنین مدیر تحقیقات موسسه ارز دیجیتال فیات است، می‌گوید: «می‌توانم تصور کنم که PayPal شروع به اسکیت کردن به جایی می‌کند که می‌رود.»

برای گری، حرکت PayPal نشان می‌دهد که مرز بین فرستنده پول و صادرکننده استیبل کوین مبهم‌تر می‌شود. او گفت: «ما شاهد هستیم که استیبل کوین ها به طور فزاینده ای به استعاره فناوری جدید برای انواع پول و جایگزین های پول تبدیل می‌شوند.

با توجه به نگاه روهیت چوپرا، مدیر اجرایی به صنعت پرداخت، گری تعجب نخواهد کرد که ببیند حرکت PayPal توسط اداره حمایت مالی مصرف کننده بررسی می‌شود. گری گفت: “مطمئناً می‌توانم ببینم که او به این موضوع علاقه نشان می‌دهد، و فکر می‌کنم که PayPal مطمئناً به شکلی بسیار جدی در رادار او است.”

گری گفت: سایر فرستنده های پول ممکن است از حرکت استیبل کوین PayPal پیروی کنند، از جمله برنامه نقدی تجاری پرداخت های همتا به همتای Block. یکی از مدیران سابق PayPal موافقت کرد که حرکت این شرکت می‌تواند الهام بخش رقبا باشد.

اولیویا میکالف، مدیر عامل استارت‌آپ Settle که هفت سال در PayPal و Venmo گذرانده است، گفت: «در شش ماه آینده افراد زیادی آن را تماشا خواهند کرد تا ببینند چه اتفاقی می‌افتد و آیا چیزی انجام می‌شود یا خیر.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT