خرید iCloud Drive

بررسی اپل iCloud Drive | شارژ iCloud Drive | خرید iCloud Drive

زمان مطالعه 6 دقیقه

iCloud Drive در سال های اخیر پیشرفت های چشمگیری داشته است و اکنون در موقعیت خوبی در برابر OneDrive، Google Drive و Dropbox قرار گرفته است. اگرچه هنوز ضعف هایی دارد و فقط برای کاربران دسکتاپ و موبایل اپل کاربرد دارد. خرید iCloud Drive را در اول پرداخت انجام دهید.

خرید با ویزا کارت

خرید گیفت کارت اپل

نقاط قوت:

  • ادغام خوب موبایل و دسکتاپ
  • گزینه های اشتراک گذاری در حال بهبود
  • رابط های کاربری صیقلی و نرم

نقاط ضعف:

  • بدون پشتیبانی از اندروید
  • هنوز برخی از ویژگی های پیشرفته را ندارد
  • برای کاربران حرفه ای ویژگی خاصی ندارد

Apple iCloud Drive به افزودن ویژگی ها و بهبودهای جدید ادامه می‌دهد. اپل دیر جنبید و سرویس ذخیره سازی ابری آن مدت ها بعد از رقبا ارائه شد. محصولات ساخته شده توسط مایکروسافت، Google و Dropbox بسیار جلو تر از آن هستند.

با وجود این، نشانه هایی وجود دارد که اپل با iCloud Drive مسیر را پیدا کرده است، با افزودن ویژگی های جدید مانند اشتراک گذاری پوشه و ادغام با macOS و iOS بهتر خواهد شد. در این مقاله به بررسی Apple iCloud Drive خواهیم پرداخت.

خرید iCloud Drive: ویژگی ها

علاوه بر کار عادی پشتیبان گیری از داده ها و برخی برنامه ها، iCloud Drive اکنون یک سرویس ذخیره سازی ابری کامل به کاربران ارائه می‌دهد. ایده اصلی این است که شما می‌توانید از هر چیزی که دوست دارید، از اسناد PDF گرفته تا تصاویر، تا سرورهای اپل، نسخه پشتیبان تهیه کنید و از هر جایی به آن دسترسی داشته باشید.

با اینکه پشتیبانی برای اندروید وجود ندارد، اما می‌توانید با ورود به پورتال وب iCloud در مرورگر اندروید حساب باز کنید، که فرآیندی پر پیچ و خم است. کاربران ویندوز کارشان کمی راحت تر است، زیرا علاوه بر رابط وب، یک کلاینت دسکتاپ iCloud وجود دارد که می‌توانید از آن برای همگام سازی فایل ها با دستگاهی که سیستم عامل مایکروسافت را استفاده می‌کند، استفاده کنید، اگرچه همان تجربه نرم‌افزاری macOS را ارائه نمی‌کند. با توجه به این نکات، iCloud Drive فقط برای کسانی که از سخت افزار اپل استفاده می‌کنند مناسب است.

بهترین ویژگی Apple iCloud Drive این است که واقعاً کار می‌کند. طوری طراحی شده است که تا حد زیادی در پس زمینه کار کند و فایل های مهم شما را بین دستگاه های تلفن همراه و دسکتاپ همگام سازی کند. هر چیزی که به درایو iCloud شما اضافه می‌شود با وب همگام سازی می‌شود، و در مک می‌توانید پوشه های Desktop و Documents را نیز اضافه کنید.

iCloud Drive به بهترین وجه در پس زمینه اجرا می‌شود، می‌توان فایل ها را به طور خودکار همگام سازی کرد و فضای روی هارد دیسک مک شما را بهینه کرد.

از آنجایی که iCloud Drive کاملا با macOS ادغام شده است، یافتن تنظیمات مختلف می‌تواند چالش های خاص خود را ایجاد کند. بسیاری از تجربیات روزانه کاربران در Finder نهفته است، اما تنظیمات خاصی در System Preferences یافت می‌شود، برنامه ای که تنظیمات را در سراسر رایانه کنترل می‌کند.

شامل گزینه ای برای روشن و خاموش کردن «بهینه سازی فضای ذخیره سازی Mac» است، که می‌تواند در صورت داشتن فضای کافی، فایل ها را در رایانه شما بارگیری کند، و این کپی های محلی را در صورت تمام شدن فضا حذف می‌کند. امکان ذخیره سازی ابری را نیز ارائه می‌دهند، اما اپل به روشی هوشمندانه عمل می‌کند و فایل های پرکاربرد شما بهینه سازی می‌کند. البته برخی از کاربران ترجیح می‌دهند کنترل بیشتری روی آن داشته باشند.

اشتراک گذاری اولیه فایل و پوشه ممکن است، اما امکان نسخه سازی وجود ندارد، بنابراین نمی‌توانید نسخه های قدیمی تر فایل ها را برگردانید. همکاری با دیگران بهتر است با استفاده از برنامه های macOS و iOS انجام شود، اما دسترسی اولیه به مرورگر برای افرادی که از سیستم عامل های دیگر استفاده می‌کنند وجود دارد.

خرید iCloud Drive: رابط اپل

iCloud Drive به خوبی با macOS و iOS ادغام شده است. حتی اگر برای فضای ذخیره سازی اضافی ثبت نام نکنید و به iCloud اجازه ندهید عکس ها و ویدیوهای شما را مدیریت کند، همچنان در این سیستم عامل ها تعبیه شده است.

iCloud Drive دقیقاً در داخل Finder در macOS قرار دارد و از آنجا می‌توانید گزینه های مختلف System Preferences را پیدا کنید.iCloud Drive قادر به پشتیبان گیری از کل دستگاه نیست، اما تا آنجا که بتواند پشتیبان گیری می‌کند. با توجه به اینکه می‌توانید macOS و برنامه های خود را از وب مجدداً نصب کنید، تقریباً هر چیز دیگری که مهم است را میتوان در iCloud ذخیره کرد. انتقال فایل معمولاً سریع و تقریباً آنی است.

در iOS، یک برنامه اختصاصی Files با بخش iCloud Drive مخصوص به خود وجود دارد. شما می‌توانید بدون دردسر فایل ها را کپی، انتقال، حذف و به اشتراک بگذارید. این برنامه جذابیت بصری و همیشگی دارد که از اپل انتظار دارید.

همین امر در مورد iCloud آنلاین نیز صدق می‌کند، که در سال های اخیر به طور قابل توجهی بهبود یافته است و دسترسی به فایل ها را بسیار آسان تر می‌کند.‌ متأسفانه هنوز نمی‌توانید ویدیوها را مستقیماً از وب پخش کنید، اما می‌توانید فایل های صوتی را پخش کنند.

برنامه Files برای iOS می‌تواند درایوهای ابری دیگر – مانند Google Drive و Microsoft OneDrive – را مستقیماً در برنامه نمایش دهد. نه تنها نیاز به ورود از طریق برنامه شخص ثالث را برطرف می‌کند، بلکه می‌تواند همگام سازی و دسترسی به فایل ها را با ارائه تجربه کاربری بهتر و سازگارتر برای برنامه های بومی آسان تر کند.

از نظر رابط، همه چیز در iCloud Drive مطابق با سایر نرم افزارهایی است که اپل می‌سازد‌ این نرم افزار صیقلی و روان است و گاه به گاه چند باگ دارد. iCloud Drive هر زمان که اجرا می‌شود، مانند برنامه ای نیست که برای اولین بار اجرا شده است.

خرید iCloud Drive: امنیت

داده های iCloud Drive رمزگذاری شده‌اند تا از چشم های نااهل در امان بمانند. اما رمزگذاری سرتاسری نیست و این بدان معناست که اپل اگر بخواهد می‌تواند از نظر فنی به داده ها دسترسی پیدا کند. بسیاری از سرویس های ذخیره سازی ابری دیگر نیز همین رویکرد را اتخاذ می‌کنند. اگر از قضیه امنیت داده ها عبور کنیم، گزینه های بهتری در سایر نقاط وجود دارد.

حساب های اپل را می‌توان با احراز هویت دو مرحله ای محافظت کرد و ما اکیداً توصیه می‌کنیم که این مورد را روشن کنید‌ این بدان معناست که حتی اگر نام کاربری و رمز عبور شما فاش شود، بازدیدکنندگان ناخواسته نمی‌توانند بدون کد اضافی که روی گوشی شما نمایش داده می‌شود اطلاعات شما را دریافت کنند. به طور کلی، اپل و iCloud Drive عملکرد چشمگیری در امنیت داده ها انجام می‌دهند.

قیمت گذاری Apple iCloud Drive

اپل با iCloud Drive به همه 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان می‌دهد، البته در صورتی که همه عکس ها و ویدیوهای خود را بارگذاری کنید، این فضا خیلی زود پر می‌شود. بعد از اینکه همه آن را مصرف کردید، باید ماهیانه برای فضای اضافی هزینه بپردازید.

کاربران می‌توانند سه سطح را انتخاب کنند: 50 گیگابایت برای 0.99 دلار در ماه، 200 گیگابایت برای 2.99 دلار در ماه، یا 2 ترابایت برای 9.99 دلار در ماه. این قیمت با خدمات ذخیره سازی ابری ارائه شده توسط رقبای بزرگ اپل، از جمله Google Drive و Microsoft OneDrive قابل مقایسه است. اگر پرداخت را متوقف کنید، فایل های شما حذف نمی‌شود، اما نمی‌توانید چیز جدیدی آپلود کنید.

همه طرح های پولی – که اکنون با نام iCloud+ شناخته می‌شوند، شامل iCloud Private Relay است که آدرس IP شما را پنهان می‌کند. از گزینه ای برای ایجاد چندین آدرس ایمیل تصادفی و منحصر به فرد برای ثبت نام در برنامه های شخص ثالث به نام Hide My Email، پشتیبانی می‌کند.

سه بسته نرم افزاری نیز موجود است که تنها یکی از آنها برای افراد است. همراه با 50 گیگابایت فضای ذخیره سازی iCloud+، اشتراک Apple Music، Apple TV+ و Apple Arcade را با 14.95 دلار در ماه به ارمغان می آورد. طرح های خانواده، فضای ذخیره سازی iCloud+ را به 200 گیگابایت، با قیمت 19.95 دلار در ماه ارتقا می‌دهند، و برنامه های سطح برتر Premier به Apple News+، Apple Fitness+ و ۲ ترابایت فضای ذخیره سازی iCloud+ با قیمت 29.95 دلار در ماه اضافه می‌کنند.

همانطور که در بالا ذکر شد، iCloud Drive فقط برای کسانی که در اکوسیستم اپل هستند، منطقی است.

نظر نهایی در مورد Apple iCloud Drive

iCloud Drive بسیار بهتر از گذشته است، و اکنون یک راه حل مناسب برای ذخیره سازی ابری برای رقابت با Dropbox، Microsoft OneDrive، Google Drive و دیگران محسوب می‌شود. علی‌رغم پیشرفت های اخیر، هنوز هم به اندازه سایر گزینه ها به حساب نمی‌آید. – واضح ترین کمبود آن، عدم پشتیبانی از اندروید است. همچنین با کمبود هایی مانند نسخه سازی و همگام سازی انتخابی روبرو است.

سرویس های ذخیره سازی ابری بهتری وجود دارد، اما اگر دستگاه هایی که استفاده می‌کنید مک و آیفون هستند، iCloud Drive به خوبی در آنها ادغام شده است و ممکن است هرگز نیازی به تغییر به یک جایگزین نداشته باشید. macOS و iOS همیشه روی iCloud پیش‌فرض خواهند بود، بنابراین راحت ترین گزینه برای کاربران اپل است. اگر به دنبال این هستید که در برابر پول پرداختی خدمات درخوری دریافت کنید، فکر می‌کنیم پول شما بهتر است در جای دیگری خرج شود. خرید iCloud Drive را در اول پراخت انجام دهید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT