بررسی بروکر ICM

بررسی بروکر ICM

زمان مطالعه 2 دقیقه

بروکر آی سی اِم (ICM) یک بروکر با سابقه فارکس است و از سال 2007 فعالیت خود را شروع کرده است. دفتر مرکزی ICM Brokers در سنت وینسنت و گرنادین و وانواتو قرار دارد. این بروکر خدمات معاملاتی فارکس/CFD خود را به مشتریان جهانی ارائه میدهد.

شارژ بروکر

شارژ حساب وبمانی

شارژ حساب پرفکت مانی

این بروکر غیر از حساب دمو فارکس حساب های Professional، Prime و Standard را نیز ارائه می دهد. برای ایجاد حساب معاملاتی باید لوریج و حداقل دیپازیت را نیز در نظر بگیرید.

حداکثر اهرم یا لوریج ارائه شده توسط ICM Brokers تا 1:400 است. همچنین می توانید یک حساب با سرمایه اولیه 300 دلار باز کنید.

بررسی بروکر ICM: روش های پرداخت

حواله ارزی (Wire Transfers) : حواله ارزی رایج ترین روش پرداخت است. تقریباً تمام بروکرها در جهان این روش را در سرویس خود ارائه می دهند.

دلیل آن این است انتقال وجه الکترونیکی فوری یا Wire Transfer بهترین راه برای انتقال پول بین حساب‌ های بانکی در سراسر جهان است.

بنابراین امنیت این روش تضمین شده است. این روش به معامله گرانی که از سرویس های پرداخت شخص ثالث استفاده نمیکند یا کارت اعتباری ندارند کمک می کند.

پی پال: پی پال از سال 1999 به عنوان یکی از اولین خدمات پرداخت الکترونیکی فعالیت خود را شروع کرد. بنابراین یکی از باسابقه ترین سرویس ها در پرداخت الکترونیکی است. این شرکت مستقر در ایالات متحده در بسیاری از پلتفرم های آنلاین از جمله بروکرهای فارکس محبوب است.

Neteller: مانند پی پال Neteller نیز یکی از محبوب ترین خدمات پرداخت آنلاین در دنیا است. با توجه به این محبوبیت تقریباً همه بروکرهای فارکس Neteller را به عنوان روش پرداخت برای واریز وجه و برداشت می پذیرند. اگرچه سیستم Neteller تقریباً در سراسر جهان در دسترس است، اما همچنان محبوبیت خاصی در اروپا دارد.

ICM Brokers همچنین پرداخت با کارت های اعتباری و دبیت کارت را ارائه می دهد.

بررسی بروکر ICM: پشتیبانی مشتری

ICM Brokers از طریق ایمیل، تماس تلفنی و چت پشتیبانی از مشتریان را ارائه میدهد.

آیا ICM Brokers بروکر خوبی است؟

یک بروکر خوب از نظر معیارهای از جمله ابزارهای معاملاتی، سپرده‌ها و برداشت‌ها و همچنین پشتیبانی از مشتری سنجیده میشود.

معیاری که از نظر یک تریدر خوب است ممکن است از نظر شما اینگونه نباشد. بنابراین اصطلاح “یک بروکر خوب” می تواند برای هر کسی متفاوت باشد.

شما می توانید با بررسی معیارها تصمیم بگیرید که آیا ICM Brokers برای شما بروکر خوبی است یا خیر. به طور کلی ICM Brokers خدمات معاملاتی را در فارکس و CFD ارائه می دهد. همچنین روش‌های پرداخت مختلفی شامل کارت‌های اعتباری/دبیت، Neteller، PayPal و انتقال Wire را ارائه میدهد. پشتیبانی مشتری از طریق ایمیل، چت زنده، تلفن و فرم وب در دسترس است.

حداقل دیپازیت برای ICM Brokers چقدر است؟

سرمایه اولیه در ICM Brokers 300 دلار است.

آیا ICM Brokers تحت نظارت است؟

بروکر آی سی ام توسط اداره امور مالی بریتانیا (FCA) تنظیم می شود. یک کارگزار تنظیم شده برابر است با محیط معاملاتی مسئولانه تر. همچنین می‌توانید انتظار امنیت مالی را داشته باشید، زیرا برخی از چارچوب‌های نظارتی در صنعت مالی نیازمند یک طرح جبران خسارت در صورت بروز حوادث هستند که منجر به زیان مالی مشتریان می‌شود.

آیا ICM Brokers قانونی است؟

ICM Brokers یک شرکت کارگزاری است که از سال 2007 فعالیت خود را آغاز کرده است و دفتر این کارگزاری در سنت وینسنت، گرنادین و وانواتو است.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT