توکن SAVM

بررسی توکن SAVM : کلاهبرداری یا واقعی ؟

زمان مطالعه < 1 دقیقه

ارز دیجیتال ساتوشی وی‌ام (SatoshiVM) با نماد SAVM، به دلیل دستاوردهای عظیم خود اخیراً توجه معامله‌گران زیادی را به خود جلب کرده است. با این حال، پس از اینکه کیف پول مربوط به تیم ساتوشی وی‌ام به دنبال افزایش قیمت SAVM، بیش از ۴ میلیون دلار از این توکن را فروخت، تحلیلگران آن را یک «کلاهبرداری» نامیدند. در این پست به بررسی توکن SAVM می پردازیم.

توکن SAVM

به گزارش پلتفرم ردیابی LookOnChain، یک کیف پول مربوط به تیم ساتوشی وی‌ام، در حال فروش توکن‌های SAVM است. بر اساس داده‌های این پلتفرم، یک آدرس کیف پول، 0xfdac، اخیراً ۴۲۰ هزار توکن SAVM به ارزش ۴٫۷ میلیون دلار را از تیم ساتوشی وی‌ام دریافت کرده است. پس از آن، کیف پول مذکور، ۱۸۹،۷۰۰ توکن SAVM به ارزش ۲٫۱۲ میلیون دلار را به ۲۴ کیف پول جدید انتقال داد. طبق داده‌های پلتفرم Etherscan نیز، مالک این کیف پول ۱۲۴،۷۳۹ توکن SAVM را در ازای ۵۰۴ اتریوم (ETH) به ارزش ۱٫۲۴ میلیون دلار فروخت.

این اقدامات نگرانی‌هایی را در مورد اتخاذ استراتژی احتمالی پامپ و دامپ توسط توسعه‌دهندگان ساتوشی وی‌ام برانگیخته است. در این میان، پامپ اخیر قیمت این رمزارز نیز از این ادعا پشتیبانی می‌کند.
اگرچه برخی از تحلیلگران نسبت به کلاهبرداری بودن این پروژه هشدار داده‌اند، اما هنوز هیچ مدرک محکمی برای این موضوع به دست نیامده است.
پیش از این نیز، پروژه ساتوشی وی‌ام با ارسال بیش از ۱٫۲ میلیون توکن SAVM (۱۱٫۵ درصد از کل عرضه این ارز دیجیتال) به ارزش ۱۰٫۵ میلیون دلار، به کیف پول ۲۴۸ اینفلوئنسر خبرساز شده بود.
در زمان نگارش این خبر، توکن SAVM با قیمت ۱۰ دلار معامله می‌شود که نسبت به اوج ۱۴٫۸۸ دلاری خود در ۱۹ ژانویه، بیش از ۴۵ درصد کاهش یافته است.

coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT