بررسی رایگان سئو

5 ابزار برای بررسی رایگان سئوی هر وب سایت

زمان مطالعه 6 دقیقه

چه به دنبال نمونه های خوب باشید و چه به منابعی برای یک دوره نیاز داشته باشید، این ابزارها به شما امکان می دهند سئو سایت را به صورت رایگان بررسی کنید. بررسی رایگان سئو را با این ابزارها انجام دهید.

هنگامی که سعی می کنید دسترسی و محبوبیت یک وب سایت را افزایش دهید، سئو یکی از مهم ترین عوامل در رسیدن بازدیدکنندگان جدید به صفحه شما است. اما دانستن اینکه چگونه واقعاً سئوی صفحه وب را بهبود ببخشید کار دشواری است، به خصوص اگر در این زمینه تازه کار باشید.

خوشبختانه، لازم نیست برای تشخیص و رفع مشکلات سئوی وب سایت خود متخصص باشید. وب سایت های زیادی وجود دارد که امروزه می توانید به آنها دسترسی داشته باشید و از آنها به عنوان منابع استفاده کنید. اگرچه برخی ممکن است محدودیت هایی داشته باشند، اما استفاده از همه آنها رایگان است.

1. جستجوگر SEO رایگان Seobility

در ابتدا در این لیست، جستجوگر سئوی رایگان Seobility را داریم. Seobility با طیف وسیعی از گزینه‌ها و اطلاعات فراوان در دسترس برای هر وب‌سایتی، یک وب‌سایت عالی برای تقریباً هر کاری است.

Seobility هر صفحه ای را که نگاه می کنید به یک امتیاز کلی و تعدادی امتیاز کوچکتر تقسیم می کند. فراتر از آن، بهبودهای پیشنهادی را بر اساس اینکه Seobility فکر می‌کند برای سئوی خوب اهمیت دارد، پیدا خواهید کرد.

در اینجا چیزهای بیشتری وجود دارد که می توانید فکرتان رامشغول کنید ، مانند تفکیک هر زیر امتیاز، اطلاعات مربوط به متا تگ ها، پیش نمایش های جستجو، تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و موارد دیگر. با این حال، بزرگترین هشدار در مورد Seobility این است که شما فقط می توانید سه وب سایت را در هر روز به صورت رایگان بررسی کنید.

اگر به دنبال یک راه حل واقعاً رایگان هستید، ممکن است Seobility آن نباشد. البته، امکان گذر از این حد با یک برنامه پریمیوم وجود دارد. علاوه بر این، به ویژگی‌های دیگری مانند امکان خزیدن در صفحات بیشتر، نظارت بر رقبای بیشتر و موارد دیگر دسترسی خواهید داشت.

2. بررسی سئو سایت (SEO Site Checkup)

در مرحله بعد، ما یک بررسی مناسب سئو سایت داریم. SEO Site Checkup یک سرویس آنلاین با تعداد زیادی ویژگی برای بررسی سئوی تقریباً هر وب سایتی است که فکرش را بکنید.

بررسی سئو سایت یک راه عالی برای بررسی سریع سئو سایت است، به خصوص اگر در زمینه سئو تازه کار هستید و کاملا مطمئن نیستید که چه چیزی ممکن است نیاز به بهبود داشته باشد. بررسی سئو سایت در ابتدا امتیازی از 100 را برای شما به ارمغان می آورد که می توانید از آن برای به دست آوردن یک ایده کلی از بهینه سازی وب سایت خود استفاده کنید.

از آنجا، می‌توانید در میان یک سری مسائل و توضیحاتی که می‌توانید از آنها استفاده کنید، پیمایش کنید تا ایده بهتری در مورد دلیل داده‌شده آن امتیاز کسب کنید.

نکته جالب در مورد بررسی سایت SEO این است که وقتی در یکی از تست‌های آن مردود می‌شوید، اغلب دکمه‌ای وجود دارد که شما را از طریق یک ویدیوی YouTube مرتبط می‌کند و نحوه رفع مشکل را توضیح می‌دهد. این یک راه عالی برای بهبود وب سایت شما و یادگیری نحوه تبدیل شدن به یک متخصص سئو در همان زمان است.

متأسفانه، SEO Site Checkup به شما امکان می دهد هر روز یک وب سایت را به صورت رایگان بررسی کنید. علاوه بر این، هنگامی که برای اولین بار یک وب‌سایت را بررسی می‌کنید، به شما درخواستی برای ثبت‌نام برای یک دوره آزمایشی رایگان نشان می‌دهد، اگرچه می‌توان با فشار دادن ESC از آن عبور کرد.

علاوه بر این، SEO Site Checkup دارای تعداد زیادی از ویژگی های آن است که در پشت اکانت های پریمیوم قفل شده اند. این ویژگی ها شامل تست نقشه سایت، تست لینک های شکسته، تست بک لینک و غیره است. دسترسی به این ویژگی‌ها به صورت رایگان با استفاده از یک اکانت آزمایشی امکان‌پذیر است، اگرچه این کار فقط به‌طور موقت کار می‌کند.

3. تحلیلگر سئو RankMath

اگر به دنبال چیزی هستید که بتوانید از آن برای بررسی هر تعداد وب سایت که می خواهید استفاده کنید، RankMath یک گزینه عالی برای انجام این کار است.

RankMath با دادن امتیاز SEO بر اساس مجموعه ای از 21 تست مختلف شروع می شود. با اسکرول کردن به پایین، می‌توانید جزئیات بیشتری در مورد هر آزمون و آنچه شامل آن می‌شود، همراه با توضیح مختصری در مورد دلیل قبولی یا عدم موفقیت خود دریافت کنید.

چیزی که در اینجا عالی است این است که توضیحی نیز در مورد نحوه رفع هر یک از این تست‌هایی که شکست خوردید وجود دارد. توضیحات اینجا خیلی مفصل نیستند، اما برای اینکه شما را در مسیر درست قرار دهند بیش از اندازه کافی هستند. با کمک برخی از بهترین وب سایت ها برای یادگیری سئو، مشکلی برای رفع مشکلات پیش آمده ندارید.

برخلاف برخی از ورودی های دیگر در این لیست، RankMath هیچ محدودیتی در مورد تعداد صفحات وب که می توانید در روز بررسی کنید ندارد. این عالی است زیرا به شما امکان می دهد وب سایت خود را به راحتی با دیگران مقایسه کنید. همچنین می‌توانید آزادانه از آن استفاده کنید تا متوجه شوید که وب‌سایت‌های دیگر چگونه رتبه‌بندی می‌کنند و چرا.

4.بررسی رایگان سئو SEO Tester Online

بعدی در این لیست، SEO Tester Online است. اگر به دنبال مجموعه ای غنی و گسترده از ابزارها و تست های سئو هستید، SEO Tester Online ممکن است همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید.

SEO Tester Online شاید جامع‌ترین تستر SEO باشد که به این فهرست راه یافته است. همانند سایر تست‌کنندگان سئو، SEO Tester Online امتیازی را برای هر وب‌سایتی که وارد می‌کنید بر اساس یک سری معیارهای مختلف ایجاد می‌کند.

SEO Tester Online شامل معیارهای UX و عملکردی است که بسیاری دیگر از آن استفاده نمی کنند، مانند بررسی بزرگترین رنگ محتوایی، تاخیر ورودی اول، و تغییر چیدمان تجمعی. اگر اینها هیچ معنایی برای شما ندارند، نگران نباشید، یا در عوض، برخی از بهترین دوره های صدور گواهینامه SEO را در آنجا مشاهده کنید.

چیزهای بیشتری وجود دارد که می توانید با SEO Tester Online به آنها نگاه کنید. بررسی سئو به مجموعه ای از دسته بندی ها تقسیم می شود که می توانید از طریق آنها نگاه کنید، و به هر دسته یک امتیاز داده می شود که توضیح می دهد چگونه می توانید پیشرفت کنید. با این حال، این نکات در پشت یک اکانت رایگان قفل شده است.

5.بررسی رایگان سئو SEOptimer

در نهایت SEOptimer را داریم. SEOptimer یک جستجوگر سئو آنلاین است که می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کرده و به آن دسترسی داشته باشید. این ابزار برای ایجاد ممیزی سریع از هر وب سایتی که شما وارد می کنید طراحی شده است و یک رتبه بندی بر اساس سه معیار مختلف ارائه می دهد.

SEOptimer گزارشی را بر اساس سئوی درون صفحه، قابلیت استفاده و عملکرد تولید می کند. از آنجا، به شما یک امتیاز کلی برای وب سایتی که به آن نگاه می کنید، می دهد.

نتایج واقعی بررسی می‌تواند با SEOptimer کمی خالی باشد، مخصوصاً در قسمت‌هایی از وب‌سایت شما که به خوبی بهینه شده‌اند. با این حال، به طور کلی، SEOptimer در توضیح اینکه کجا می‌توانید سئوی خود را بهبود ببخشید و نحوه انجام آن کار مناسبی انجام می‌دهد.

بیشتر از وب سایت خود استفاده کنید

همانطور که می بینید، می توانید شروع به بهبود سئوی آنلاین خود به سرعت و به راحتی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که URL خود را به یک وب سایت وصل کنید و به زودی اطلاعات زیادی برای کار با آنها خواهید داشت. چه بخواهید یک صفحه وب خود را اصلاح کنید، چه در حال بررسی چیز دیگری هستید، این وب سایت ها نقطه شروع خوبی هستند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT