نرخ های Upwork

بررسی نرخ های Upwork: راهنمای تخصصی (2023)

زمان مطالعه 6 دقیقه

Upwork در مشاغل فریلنسری و از راه دور پیشرو است. اما نرخ های Upwork برای مشتریان و فریلنسرها چه میزان است؟

Upwork چگونه کار می‌کند؟

اگر یک فریلنسر یا مشتری هستید که به دنبال استعدادهای برتر هستید، Upwork مکان مناسبی است! این پلتفرم افراد را از سراسر جهان به هم متصل می‌کند، بنابراین می‌توانید بدون توجه به جایی که هستید با بهترین ها کار کنید. فریلنسرها می‌توانند یک نمایه ایجاد کنند و مهارت های خود را به نمایش بگذارند، در حالی که مشتریان می‌توانند شغل ارسال کنند و از میان مجموعه ای از متخصصان با استعداد انتخاب کنند.

پس از اتصال، می‌توانید از طریق سیستم پیامرسان Upwork چت کنید و در مورد شرایط مذاکره کنید و حتی فایل ها و گزارش های پیشرفت را به اشتراک بگذارید. هنگامی که زمان دریافت پول فرا می‌رسد، سیستم پرداخت امن Upwork کار را برای هر دو طرف آسان می‌کند.

به عنوان کارمزد برای حفظ پلتفرم، Upwork هزینه ای دریافت می‌کند. کمیسیون Upwork هم برای فریلنسرها و هم برای مشتریان اعمال می‌شود، اما برای راحتی و دسترسی به استعدادها ارزش آن را دارد.

همچنان هزینه خدمات Upwork برای فریلنسرها وجود دارد که درصدی از درآمد فریلنسر را می‌گیرد. این درصد بر اساس مقداری است که فریلنسر برای هر مشتری صورت حساب دریافت کرده است. این کارمزد بسته به صورت حساب های فریلنسر با مشتری، از ۵٪ تا ۲۰٪ متغیر بود.

با این حال، از 3 مه 2023، Upwork (یا زمانی که این مطلب را می‌خوانید) دیگر کارمزدی در مقیاس کشویی ارائه نخواهد کرد و هزینه ثابتی معادل 10 درصد را برای همه قراردادهای جدید دریافت خواهد کرد.

کارمزدهای مشتری Upwork شامل یک کارمزد ساده 5% برای هر پرداختی است که به فریلنسرها می‌دهند. از 26 آوریل 2023، همچنین یک بار هزینه اضافی تا 4.95 دلار برای هر قرارداد وجود خواهد داشت. این هزینه ها به Upwork کمک می‌کند تا هزینه های خود را پوشش دهد، مانند حفظ پلتفرم، ارائه پشتیبانی مشتری و بهبود تجربه کاربر.

هزینه های Upwork برای فریلنسرها

اگر در Upwork یک فریلنسر هستید، ممکن است تعجب کنید که برای استفاده از این پلتفرم چقدر هزینه دریافت خواهید کرد. خوب، بیایید آن را تجزیه کنیم. هزینه های خدمات Upwork بر اساس صورت حساب های شما با هر مشتری بود، به این معنی که هرچه بیشتر با مشتری کار کنید، در طول زمان هزینه های کمتری پرداخت می‌کنید.

برای مثال، اگر به تازگی کار با مشتری را شروع کرده باشید و کمتر از 500 دلار صورت حساب داشته باشید، کارمزد Upwork ۲۰ درصد از درآمد شما است. اما با جمع آوری صورت حساب های بیشتری با آن مشتری، درصد کارمزد شما کاهش می‌یابد.

از 500.01 دلار تا 10،000 دلار، 10 درصد پرداخت کرده اید و پس از اینکه بیش از 10،000 دلار صورت حساب دادید، به 5 درصد کاهش یافت. این بدان معناست که با ایجاد روابط با مشتریان در پلتفرم، می‌توانید پول بیشتری را که به سختی به دست آورده‌اید حفظ کنید.

از 3 مه 2023، هزینه فریلنسر Upwork یک کارمزد ثابت 10٪ برای همه قراردادهای جدید است. این امر در مورد آژانس هایی که با مشتریان غیر سازمانی کار می‌کنند نیز اعمال می‌شود. همچنین چند استثنا برای این قانون جدید وجود دارد:

قراردادهای قدیمی که دارای 5% کارمزد هستند تا پایان سال 2023 ادامه خواهند داشت.

فریلنسرها بخشی از خدمات Upwork Payroll هستند که از طریق یک شرکت کارمند شخص ثالث پرداخت می‌کنند

کسانی که با یک قرارداد Any Hire برای مشتریان کار می‌کنند (که قبلاً قرارداد BYO نامیده می‌شد)

کسانی که در قراردادهای مستقیم هستند

Upwork در نهایت چقدر می‌گیرد؟

به طور خلاصه، Upwork معمولاً 10٪ از درآمد شما را می‌گیرد. اگر انتظار دارید 500 دلار از قرارداد خود دریافت کنید، 450 دلار درواقع دریافت خواهید کرد.

سایر هزینه های Upwork برای فریلنسرها شامل هرگونه الزام مالیاتی بسته به کشور شما و هزینه های برداشت است.

به عنوان مثال، فریلنسرهای مستقر در مکزیک باید 16٪ مالیات بر ارزش افزوده (مالیات بر ارزش افزوده) در پرداخت برای Connects، هزینه عضویت مانند طرح Freelancer Plus و هزینه خدمات برای قراردادها انتظار داشته باشند.

در حالی که برداشت به یک حساب بانکی محلی ایالات متحده رایگان است، هزینه های کمی برای برداشت پول شما به روش های دیگر وجود دارد:

0.99 دلار برای پرداخت مستقیم به یک بانک محلی در خارج از ایالات متحده

2 دلار برای پرداخت فوری

30 دلار به ازای هر حواله سیمی دلار آمریکا

آیا راهی برای کاهش هزینه های Upwork وجود دارد؟

به عنوان یک فریلنسر، ممکن است از خود بپرسید که آیا راهی برای کاهش هزینه های فریلنسری Upwork وجود دارد؟

اگر بتوانید بخشی از سرویس حقوق و دستمزد Upwork شوید، Upwork 10٪ از درآمد شما را نمی‌گیرد. همچنین می‌توانید مشتریان را خارج از پلتفرم پیدا کنید و یک قرارداد مستقیم (که از Upwork به عنوان واسطه با محافظت از پرداخت استفاده می‌کند) یا یک قرارداد Any Hire تنظیم کنید، که زمانی است که مشتری شما را خارج از Upwork پیدا می‌کند. این نوع قراردادها به معنای خلاصی از کارمزد 10 درصد نیز خواهد بود.

نرخ ساعتی در Upwork

تنظیم نرخ ساعتی بخش مهمی از نمایه شما است که می‌خواهید درست انجام دهید. نرخ ساعتی Upwork شما مبلغی است که برای هر ساعت کاری که در پروژه های مشتریان انجام می‌دهید، از مشتریان دریافت خواهید کرد. این به مشتریان کمک می‌کند تا بفهمند که چه مقدار دریافت می‌کنید و آیا دستمزد شما برای آنها قابل پرداخت خواهد بود یا نه.

چقدر باید شارژ کنید؟

این به شما بستگی دارد که ارزش خود را تعیین کنید. هنگام تعیین نرخ ساعتی خود باید تجربه، تخصص و نرخ استفاده از خدمات مشابه را در نظر بگیرید. از پرداخت مبلغی که ارزش دارید نترسید، بلکه به آنچه مشتریان مایل به پرداخت هستند نیز توجه داشته باشید. اگر گیر کرده اید، به راهنمای نرخ ساعتی Upwork برای مشاغل مختلف نگاهی بیندازید تا ایده بهتری پیدا کنید.

وقتی روی یک پروژه ساعتی در Upwork کار می‌کنید، می‌توانید زمان خود را با ردیاب زمان دسکتاپ کاربردی Upwork پیگیری کنید. این ابزار خوب نه تنها مطمئن می‌شود که شما برای تمام کار سختی که انجام داده اید پول دریافت می‌کنید، بلکه با نشان دادن دقیق زمان صرف شده برای پروژه، به مشتریان آرامش خاطر می‌دهد.

پرداخت های Upwork

وقتی شما پروژه‌ای را در Upwork دریافت کرده‌اید، و اکنون به این فکر می‌کنید که چگونه حقوق دریافت خواهید کرد. خوب، خوش شانس هستید – زیرا فرآیند پرداخت Upwork بسیار ساده است.

پرداخت های Upwork چگونه است؟

شما و مشتری خود در مورد محدوده پروژه و مبلغی که به شما پرداخت می‌شود توافق خواهید کرد. Upwork روش های پرداخت مختلفی را ارائه می‌کند، از جمله واریز مستقیم، Wise، حواله سیمی، و موارد دیگر، اما این روش ها به کشوری که در آن زندگی می‌کنید بستگی دارد.

پس از اتمام کار، آن را برای تایید به مشتری ارسال خواهید کرد. اگر مشتری کار را تأیید کند، وجوه را برای شما آزاد می‌کند. اگر مشکل یا اختلافی وجود دارد، Upwork یک فرآیند حل اختلاف دارد تا به شما در حل آنها کمک کند. همچنین یک برنامه محافظت از پرداخت Upwork وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که برای کاری که انجام داده‌اید دستمزد دریافت می‌کنید، حتی اگر مشتری پول را به موقع پرداخت نکند.

قراردادهای مختلف درآمد را در زمان های مختلف در دسترس قرار می‌دهند – پرداخت های پاداش (به عبارت دیگر، نکات)، قراردادهای کاتالوگ پروژه، و قراردادهای قیمت ثابت دارای یک دوره تسویه پنج روزه هستند. قراردادهای ساعتی دارای دوره تسویه 10 روزه است.

نحوه دریافت پول:

وارد حساب Upwork خود شوید و به بخش «Get Paid» بروید.

از آنجا، “Add Method” را انتخاب کنید و “Direct to US Bank (USD)” را انتخاب کنید. سپس، جزئیات حساب خود را وارد کنید.

پس از واریز وجوه به حساب شما، می‌توانید با کارمزدی کم و شفاف، آنها را به واحد پول محلی خود تبدیل کنید.

هزینه های Upwork برای کارفرمایان و مشتریان سازمانی

هزینه های Upwork برای کارفرمایان و مشتریان سازمانی به همان اندازه ساده است که برای فریلنسرها. همه خدمات و ویژگی های Upwork که به عنوان مشتری به آنها دسترسی دارید، Client Marketplace Plan نامیده می‌شوند. گرچه هیچ کارمزد ماهانه برای مشتری در پلتفرم وجود ندارد، اما برای همه پرداخت هایی که به فریلنسرها می‌کنید، یک کارمزد Upwork ۵ درصد وجود دارد.

قراردادهایی که از 26 آوریل 2023 یا پس از آن شروع می‌شوند، به یک بار هزینه شروع قرارداد تا 4.95 دلار نیاز دارند. برای کسانی که در ایالات متحده هستند و با استفاده از حساب جاری پرداخت می‌کنند، یک خبر خوب وجود دارد! به جای 5 درصد، نرخ تخفیف 3 درصدی را پرداخت خواهید کرد.

برای مشتریان Upwork Enterprise، که شرکت های بزرگتر و معتبرتری هستند که می‌خواهند فریلنسرهای با استعداد پیدا کنند، هزینه ها کمی بالاتر و ۱۰ درصد است.

وجوه خود را مدیریت کنید و در طول مسیر با Wise Business پس انداز کنید

با Wise Business، می‌توانید از Upwork با بیش از 50 ارز مختلف، بدون نگرانی در مورد هزینه‌های تبدیل بالا، پرداخت دریافت کنید. و درست زمانی که وجوه شما در حساب Wise Business شما قرار دارد، می توانید به راحتی آنها را به حساب محلی خود منتقل کنید، صورتحساب ها را پرداخت کنید یا حتی با استفاده از کارت نقدی Wise Business خود خرید کنید.

دریافت پول در Upwork با Wise برای کسانی که وجوهی به دلار دریافت نمی‌کنند (و همچنین کسانی که دریافت می‌کنند!) ایده‌آل است – ما همیشه از نرخ متوسط ​​بازار استفاده می‌کنیم، به این معنی که هنگام تبدیل پول بیشتری دریافت خواهید کرد. وجوه شما بعلاوه، استفاده از پلتفرم ما بسیار آسان است و ما پشتیبانی عالی از مشتری را برای کمک به شما در مورد هر گونه سوال یا نگرانی ارائه می دهیم.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT