سایت سازهای هوش مصنوعی

10 تا از بهترین سایت سازهای هوش مصنوعی در سال 2023

زمان مطالعه 16 دقیقه

یک سایت ساز هوش مصنوعی به شما این امکان را می دهد تا در چند دقیقه صفحات وب سفارشی ایجاد کنید. برای ساخت یک وب سایت، کاربران فقط کافی است یک قالب را انتخاب کنند یا به یک سری سوالات ساده پاسخ دهند. سایت سازهای هوش مصنوعی را در ادامه بررسی کرده ایم.

سازندگان وب ‌سایت مبتنی بر هوش مصنوعی معمولاً یک رابط بصری، کشیدنی و رها کردنی دارند که فرآیند ویرایش را آسان تر می کند. همچنین ابزارهایی برای کارهای اضافی، از ایجاد محتوای وب سایت گرفته تا تجزیه و تحلیل رفتار بازدیدکنندگان، را نیز فراهم می کنند.

این مقاله 10 تا از بهترین سازنده های وب سایت هوش مصنوعی را بررسی می کند تا به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک کند. ما آن ها را بر اساس فاکتورهای مختلفی از جمله قیمت، ویژگی ها و سهولت استفاده ارزیابی کرده ایم.

سایت ساز هوش مصنوعی چیست؟

سازنده وب سایت هوش مصنوعی ابزاری است که از یادگیری ماشینی برای تولید خودکار یک صفحه وب بر اساس ورودی های کاربر استفاده می کند. همچنین دارای ابزارهای هوش مصنوعی برای کمک به تولید محتوا یا انجام وظایف بازاریابی است.

10 سایت ساز هوش مصنوعی

در این بخش، 10 تا از بهترین سازنده های وب سایت هوش مصنوعی که ابزارهای ایجاد وب سایت هوشمند را ارائه می دهند، را بررسی خواهیم کرد.

1.سایت سازهای هوش مصنوعی Hostinger Website Builder

آمار Hostinger Website Builder:

امتیاز: 4.5 از 5

مناسب برای: کاربرانی که خیلی سریع و بدون دردسر به یک سایت حرفه ای نیاز دارند

ابزارهای هوش مصنوعی: سازنده وب سایت هوش مصنوعی، نویسنده محتوا، سازنده لوگو و تجزیه و تحلیل نقشه حرارتی (یکی از تست های کاربردپذیری است که به شما یک شمای گرافیکی از رفتار بازدیدکنندگان را نشان می دهد و کمک می‌کند که محصول رو در جهت اهدافتان تقویت کنید.)

قیمت: از 2.99 دلار در ماه شروع می شود.

Hostinger Website Builder یک راه حل همه کاره برای ساخت وب سایت هایی با ظاهر حرفه ای است. که شامل یک طرح هاستینگ رایگان، نام دامنه و حساب ایمیل است که به کاربران این امکان را می دهد تا سایت های خود را از یک پلتفرم واحد مدیریت کنند.

برای استفاده از این سازنده وب سایت، کاربران به یک طرح هاستینگ و دسترسی به کنترل پنل هاستینگر، که به عنوان hPanel نیز شناخته می شود، نیاز دارند. کاربران می توانند از یک کتابخانه وسیع از الگوهای آماده انتخاب کنند یا به AI Builder مراجعه کنند.

با گزینه دوم به سادگی می توانید برند خود را در چند کلمه و نوع وب سایت مورد نیاز خود را توصیف کنید. در عرض چند دقیقه، AI Builder یک الگوی جدید با محتوا، تصاویر و ویژگی های منحصر به فرد متناسب با توضیحات ایجاد می کند.

به عنوان مثال، برای یک پورتفوی آنلاین، یک فرم تماس برای مشتریان احتمالی وجود خواهد داشت تا برای خدمات شما تماس بگیرند. اگر از یک طراحی راضی نباشید، با استفاده از ویرایشگر کشیدنی و رها کردنی، می توانید سایت را بیشتر اصلاح کنید.

مزایا:

تکنولوژی هوش مصنوعی داخلی. این سازنده هوش مصنوعی می تواند یک طرح سفارشی را از ابتدا در عرض چند دقیقه ایجاد کند. همچنین ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای تولید خودکار محتوای وب سایت و تجزیه و تحلیل طراحی صفحه نیز در آن وجود دارد.

امنیت عالی. ایمنی داده ها را با ویژگی های امنیتی مانند گواهینامه های نامحدود لایه سوکت های امن (SSL)، سرورهای نام محافظت شده توسط Cloudflare و بکآپ گیری خودکار تضمین می کند.

مقرون به صرفه. Hostinger Website Builder 2.99 دلار در ماه هزینه دارد و شامل ابزارهای هوش مصنوعی، قابلیت های تجارت الکترونیک، ویژگی های امنیتی و یک نام دامنه سفارشی رایگان است.

معایب:

همکاری. با اینکه اضافه کردن مشارکت کنندگان در این سازنده امکان پذیر است، اما چندین کاربر نمی توانند یک وب سایت را به طور همزمان ویرایش کنند.

عدم وجود منطقه مخصوص اعضا. این ابزار اجازه ایجاد صفحات پرداخت یا صفحات مختص به اعضا را نمی دهد.

عدم وجود نسخه رایگان. نسخه آزمایشی یا طرح رایگانی ارائه نمی دهد، اما کاربران می توانند نسخه ی نمایشی Website Builder Hostinger را امتحان کنند.

ابزارهای هوش مصنوعی Hostinger Website Builder:

ایجادکننده وب سایت. نام تجاری و نوع وب سایت مورد نظر خود را برای ایجاد یک الگوی سفارشی شرح دهید.

نویسنده محتوا. به طور خودکار محتوا را در موضوعات مختلف بر اساس ورودی های کاربر تولید می کند.

سازنده لوگو. نام کسب و کار، شعار و صنعت خود را وارد کنید تا یک لوگو برای وب سایت خود ایجاد کنید.

المان های نقشه حرارتی. اثربخشی المان های وب سایت خود را در جلب توجه بازدیدکنندگان تجسم کنید.

2. Wix ADI

مشخصات Wix ADI

امتیاز: 4.5 از 5

مناسب برای: فریلنسرها یا مشاغل کوچک تا متوسط

ابزارهای هوش مصنوعی: ایجادکننده طراحی وب، واردکننده محتوا

قیمت: فریمیوم (یک روش کسب و کار و دریافت پول است که معمولاً یک کالا مانند نرم افزار، رسانه، بازی یا خدمات وب به صورت رایگان ارائه می شود ولی برای دسترسی به امکانات جانبی مانند امکانات ویژه، خدمات بیشتر، نمایش بهتر نرم افزار از کاربر یا مصرف کننده پول گرفته می شود.)، از 16 دلار در ماه

برای ایجاد یک وب سایت که به صورت کامل با استفاده از Wix Artificial Design Intelligence (ADI) طراحی شده، کاربران باید به چند سؤال پاسخ دهند که تنها چند دقیقه طول می کشد.

از شما می پرسد که چه وب سایتی می خواهید بسازید و چه ویژگی هایی از جمله فرم ها، قابلیت کامنت گذاشتن یا چت به صورت زنده را شامل شود. سپس، یک موضوع را انتخاب کنید، طراحی صفحه اصلی را انتخاب کنید و صفحات جدید اضافه کنید.

کاربران می توانند طرح ایجاد شده را سفارشی کنند و سایت را مستقیماً روی صفحه ویرایشگر راه اندازی کنند. این سازنده وب سایت مدرن به طور خودکار نسخه موبایل صفحه طراحی شده شما را نیز ایجاد می کند.

مزایا:

استفاده و راه اندازی آسان. این وب ساز هوش مصنوعی به کاربران اجازه می دهد تا تنها با پاسخ دادن به یک سری سؤالات، یک وب سایت کاملاً کاربردی راه اندازی کنند.

طرح های متنوع. Wix هشت طرح را برای نیازهای مختلف، از جمله استفاده شخصی، سازمانی و فریلنسری ارائه می دهد.

دارای قابلیت های توسعه پذیری. یک برنامه Wix را نصب کنید تا قابلیت های جدیدی را به وب سایت خود اضافه کنید، مانند چت به صورت زنده، ویژگی رزرو یا ثبت عضو.

معایب:

سفارشی سازی محدود. کاربران باید برای سفارشی سازی کامل تر وب سایت، به ویرایشگر سنتی Wix سوئیچ کنند.

تبلیغات و دامنه هایی با برند Wix. Wix تبلیغات را در وب سایت های ایجاد شده با طرح رایگان نمایش می دهد و شما نمی توانید از نام دامنه سفارشی استفاده کنید.

امنیت شخص ثالث. Wix ADI از گواهینامه های SSL شخص ثالث و شبکه های تحویل محتوا (CDN) پشتیبانی نمی کند.

ابزارهای هوش مصنوعی Wix ADI

ایجادکننده طراحی. طراحی وب سایت را بر اساس توضیحات کاربر ایجاد می کند.

وارد کننده محتوا. به طور خودکار محتوا را از سایت قدیمی شما وارد می کند و آن را در سایت جدید تنظیم می کند.

3.سایت سازهای هوش مصنوعی Jimdo

آمار Jimdo

امتیاز: 4 از 5

مناسب برای: فروشگاه های آنلاین کوچک تا متوسط

ابزارهای هوش مصنوعی: ایجادکننده طراحی

قیمت: فریمیوم، از 9 دلار در ماه

راه اندازی Jimdo سریع تر و آسان تر است و به شما این امکان را می دهد تا یک وب سایت کاملاً سفارشی و چند صفحه ای به صورت رایگان ایجاد کنید.

برای ایجاد یک وب سایت جدید، کاربران باید اهداف، پروژه و طرح رنگ مورد نظر خود را شرح دهند. و بر اساس این اطلاعات، دو قالب مختلف تولید می کند.

این سازنده وب سایت هوش مصنوعی از روش های پرداخت مختلف و پلتفرم های تجارت اجتماعی از جمله اینستاگرام و فیس بوک پشتیبانی می کند. مقرون به صرفه بودن آن نیز Jimdo را برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی کوچک و متوسط ایده آل می کند.

مزایا:

طرح رایگان نامحدود. این سایت ساز یک طرح رایگان با ویژگی های پایه، از جمله بهینه سازی موبایل، فرم های تماس و حداکثر پنج صفحه وب سایت ارائه می دهد.

محدودیت پهنای باند بسیار سخاوتمندانه. Jimdo محدودیت پهنای باند 2 گیگابایتی را برای طرح رایگان ارائه می دهد، که بیشتر از برخی ابزارهای هوش مصنوعی در لیست ما است.

پشتیبانی سریع مشتری. کاربران طرح VIP ظرف یک ساعت پاسخی از تیم پشتیبانی Jimdo دریافت خواهند کرد.

معایب:

ویژگی های تجارت الکترونیک فقط به صورت پریمیوم ارائه می شود. قابلیت فروشگاه آنلاین فقط در طرح تجارت الکترونیک موجود است که آن هم از 15 دلار در ماه شروع می شود.

کمبود ابزار تولید محتوا. Jimdo یک ابزار داخلی لوگو ساز ارائه می دهد، اما تولید کننده تصویر یا متن نیست.

سفارشی سازی اولیه. کاربران برای سفارشی سازی کامل تر باید به Jimdo Creator معمولی، که استفاده از آن دشوارتر است، سوئیچ کنند.

ابزارهای هوش مصنوعی Jimdo:

طراحی وب سایت خودکار. کاربران می توانند با پاسخ دادن به چند سوال در عرض چند دقیقه یک طراحی وب سایت شخصی سازی کنند.

4. Durable

آمار Durable:

امتیاز: 4 از 5

مناسب برای: کارآفرینان

ابزارهای هوش مصنوعی: نویسنده تبلیغات گوگل، ایجاد کننده نام کسب و کار و انتخابگر تصویر

قیمت: از 12 دلار در ماه شروع می شود

Durable یکی دیگر از گزینه های عالی برای ایجاد یک سایت ساده در عرض چند دقیقه است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به دو سوال پاسخ دهید و برای شما یک الگوی وب سایت ایجاد می کند.

علاوه بر طراحی، این سازنده وب سایت هوش مصنوعی به طور خودکار دارای عناصری مانند فرم های تماس و دکمه های رسانه های اجتماعی است. شما می توانید هر بخش را به صورت دستی سفارشی کنید تا بهتر با نیازهای خود مطابقت داشته باشد.

Durable همچنین ابزارهای تولید محتوای هوش مصنوعی را برای کمک به سرعت بخشیدن به روند توسعه وب سایت ارائه می دهد. تجزیه و تحلیل، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و ویژگی های صورتحساب، این سازنده وب سایت را برای تجارت مناسب تر می کند.

مزایا:

راه اندازی سریع. ایجاد وب سایت با Durable تنها به اندازه چند کلیک طول می کشد.

ورود کاربر جدید. این ایجادکننده وب سایت هوش مصنوعی کاربران جدید را در یادگیری ویژگی های آن راهنمایی می کند.

دسترسی رایگان به ابزار هوش مصنوعی. همه کاربران، حتی غیر مشترکین، می توانند از ابزارهای ایجادکننده تبلیغات هوش مصنوعی و نام تجاری Durable استفاده کنند.

معایب:

فقط برای کسب و کارها. این ابزار نمی تواند انواع وب سایت های دیگر را به غیر از سایت های تجاری و تجارت الکترونیک ایجاد کند.

کیفیت خروجی. کیفیت خروجی این ایجادکننده سایت و ابزارهای هوش مصنوعی Durable نسبت به سایر ابزارهای موجود کمتر پیشرفته است.

پشتیبانی مشتری. کاربران فقط می توانند در ساعات کاری از طریق ایمیل یا چت به صورت زنده با تیم پشتیبانی مشتری Durable تماس بگیرند.

ابزارهای هوش مصنوعی Durable

راهنمای تبلیغات گوگل. کسب و کار و زمینه خود را برای ایجاد یک نسخه برای تبلیغات گوگل شرح دهید.

ایجادکننده نام تجاری. یک توضیح کوتاه برای ایجاد چندین ایده برای نام تجاری وارد کنید.

انتخابگر تصویر و آیکون. به طور خودکار وب سایت شما را با تصاویر و آیکون های با کیفیت بالا تکمیل می کند.

5.سایت سازهای هوش مصنوعی Bookmark AIDA

آمار Bookmark AIDA

امتیاز: 4.5 از 5

مناسب برای: ایجاد وبلاگ های پر از ویژگی یا سایت های تجارت الکترونیک

ابزارهای هوش مصنوعی: بهینه ساز وب سایت، مترجم محتوا و دستیار طراحی

قیمت: از 11.99 دلار در ماه شروع می شود

Bookmark Artificial Intelligence Design Assistant (AiDA) یک سازنده وب سایت پر از ویژگی برای فروشگاه ها و وبلاگ های آنلاین است.

این سازنده وب سایت به شما این امکان را می دهد تا مجوزهای سفارشی را برای مشارکت کنندگان مختلف وبلاگ ایجاد کنید و پست ها را برای دسترسی آسان تر دسته بندی کنید.

علاوه بر این، دارای قابلیت های تجارت الکترونیک مانند محاسبه مالیات، اتوماسیون حمل و نقل، تخفیف ها و تبلیغات و مدیریت موجودی است. همچنین دارای ابزارهای سئو و تحلیل داخلی برای کمک به افزایش ترافیک است.

مزایا:

ادغام با فروشگاه های شبکه های اجتماعی. Bookmark AiDA با فروشگاه های آنلاین شخص ثالث مختلف، از جمله بازارهای فیس بوک و اینستاگرام، Google Shopping و eBay ادغام می شود.

همکاری چند کاربره. کاربران جدید اضافه کنید و مجوزهای سفارشی را برای مدیریت بهتر وب سایت خود تنظیم کنید.

عملکرد بالا. طرح های Bookmark AiDA از هاستینگ ابری با فضای ذخیره سازی و پهنای باند نامحدود استفاده می کند.

معایب:

طرح تجارت الکترونیک گران قیمت. قابلیت فروشگاه آنلاین فقط در طرح تجاری موجود است که 24.99 دلار در ماه هزینه دارد.

فرایند یادگیری سخت و پیچیده. برخی از گزینه های سفارشی سازی در Bookmark AiDA نیاز به کدگذاری دارند.

حساب های ایمیل محدود. Bookmark AiDA به کاربران اجازه می دهد تا حداکثر سه آدرس ایمیل در هر حساب ایجاد کنند.

ابزارهای هوش مصنوعی Bookmark AiDA

بهینه ساز وب سایت. پیشنهادات بهینه سازی وب سایت خود را بر اساس تعامل با بازدیدکنندگان ارائه دهید.

ابزار ترجمه. به طور خودکار محتوای وب سایت خود را برای بازدیدکنندگان از کشور دیگر به زبان دیگری ترجمه کنید.

دستیار طراحی. با ورودی های ساده یک طراحی وب سایت حرفه ای ایجاد کنید.

6. TeleportHQ

آمار TeleportHQ:

امتیاز: 4 از 5

مناسب برای: توسعه دهندگان وب که به دنبال انعطاف پذیری و سفارشی سازی هستند

ابزارهای هوش مصنوعی: ChatGPT و Vision API

قیمت: فریمیوم، از 15 یورو در ماه

TeleportHQ یک سازنده وب سایت عالی برای کاربرانی است که به دنبال سفارشی سازی گسترده هستند. این سازنده وب سایت به شما این امکان را می دهد تا کدهای HTML و CSS سفارشی را برای ویرایش هر قسمت از وب سایت خود اضافه کنید.

اگر تجربه کدنویسی زیادی ندارید، TeleportHQ به شما این امکان را می دهد تا کد HTML و CSS را با استفاده از ChatGPT تولید کنید. همچنین می توانید سایت را به صورت دستی با استفاده از ویرایشگر سفارشی کنید، اما گزینه های سفارشی سازی محدود است.

این سازنده وب سایت هوش مصنوعی به جای پرسیدن سؤال برای ساخت وب سایت، طرح کلی شما را اسکن می کند و آن را به یک الگو تبدیل می کند. برای ایجاد آن، از ابزارهای Wireframing مانند Figma استفاده کنید یا آن را به صورت دستی با قلم و کاغذ انجام دهید.

مزایا:

قابلیت سفارشی سازی بالا. طراحی وب سایت ایجاد شده توسط هوش مصنوعی از طرح کلی و اولیه شما پیروی می کند و با کد قابل تنظیم است.

نسخه رایگان. این ابزار هوش مصنوعی یک طرح رایگان نامحدود با نام دامنه و سرویس هاستینگ رایگان ارائه می دهد.

همکاری آسان. ویرایشگر وب سایت TeleportHQ به چندین کاربر اجازه می دهد تا به طور همزمان روی یک وب سایت کار کنند.

معایب:

فرایند یادگیری سخت. برای استفاده کامل از ویژگی های این ابزار باید مهارت های کدنویسی داشته باشید.

مورد استفاده خاص. TeleportHQ به طور خاص برای توسعه بخش فرانت-اند وب سایت شما طراحی شده است.

هزینه های اضافی. فعال کردن حق ویرایش برای همکاران پروژه در TeleportHQ هزینه های اضافی دارد.

ابزارهای هوش مصنوعی TeleportHQ:

Vision API. یک ابزار یادگیری ماشینی که طراحی کلی و اولیه شما را به یک وب سایتی که به طور کامل طراحی شده تبدیل می کند.

ChatGPT. این به شما این امکان را می دهد تا کد HTML و CSS سفارشی یا محتوای تولید شده توسط ابزار هوش مصنوعی را وارد و استفاده کنید.

7.سایت سازهای هوش مصنوعی 10Web

آمار 10Web:

امتیاز: 4/5

مناسب برای: کاربرانی که می خواهند وب سایت های وردپرسی ایجاد کنند

ابزارهای هوش مصنوعی: تولیدکننده محتوا و طراحی، واردکننده صفحه و مبدل وردپرس

قیمت: از 10 دلار در ماه شروع می شود

10Web یک سازنده وب سایت هوش مصنوعی مبتنی بر Elementor است. این سازنده وب یک ویرایشگر بلوکی شبیه به وردپرس با ویژگی های امنیتی اضافه شده، بهینه سازی back-end و ابزارهای هوش مصنوعی ارائه می دهد.

این پلتفرم سازنده وب سایت بسیار قابل تنظیم است و به شما این امکان را می دهد تا افزونه های وردپرس را برای بهبود عملکرد نصب کنید. به عنوان مثال، می توانید افزونه WooCommerce را برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین نصب کنید.

10Web علاوه بر ایجاد یک وب سایت جدید، به شما این امکان را می دهد تا صفحات موجود را وارد کنید. همچنین یک دستیار هوش مصنوعی برای کمک به ایجاد محتوای بهینه شده برای سئو، مانند پست های وبلاگ، ارائه می دهد.

مزایا:

عملکرد بالا. کاربران می توانند برای افزایش سرعت وب سایت، بهینه سازی back-end مانند کش کردن، کوچک سازی کد و فشرده سازی تصویر را انجام دهند.

ویژگی های امنیتی عالی. 10Web از Cloudflare CDN پشتیبانی می کند، یک گواهی SSL رایگان ارائه می دهد و به طور مرتب بدافزار را در وب سایت شما اسکن می کند.

بدون هزینه های پنهان. این ابزار برای خدمات و ویژگی های موجود هزینه اضافی دریافت نمی کند.

معایب:

روش های پرداخت محدود. کاربران تنها می توانند 10Web را با استفاده از کارت های اعتباری و پی پال خریداری کنند.

توسعه پذیری. همه طرح های 10Web دارای فضای ذخیره سازی و ترافیک سرور محدود هستند.

بدون قابلیت تجارت الکترونیک درون برنامه ای. برای ایجاد فروشگاه های آنلاین، کاربران باید افزونه های تجارت الکترونیک شخص ثالث را نصب کنند.

ابزارهای هوش مصنوعی 10Web

تولید کننده محتوا و طراحی. 10Web به طور خودکار محتوا و تصاویر وب سایت را بر اساس نیازهای شما تولید می کند.

وارد کننده صفحه. طرح بندی و محتوا را از یک وب سایت موجود با وارد کردن URL آن وارد کنید.

مبدل وردپرس. وب سایت های تولید شده با هوش مصنوعی را در وردپرس بازسازی کنید، از جمله طراحی، محتوا، و طرح بندی آنها.

8. GetResponse

آمار GetResponse

امتیاز: 4 از 5

مناسب برای: مشاغلی که به دنبال ویژگی های بازاریابی جامع هستند

ابزارهای هوش مصنوعی: طراحی مسحور کننده، توصیه کننده محصول و ایجادکننده موضوع ایمیل

قیمت: فریمیوم، از 19 دلار در ماه

GetResponse یک ارائه دهنده ایمیل مارکتینگ است که همچنین یک سازنده وب سایت هوش مصنوعی رایگان ارائه می دهد. این سازنده به کاربران اجازه می دهد تا با پاسخ دادن به سؤالات یا انتخاب یک الگوی موجود، به طور خودکار یک وب سایت ایجاد کنند.

صرف نظر از انتخاب خود، کاربران می توانند بعداً وب سایت خود را با استفاده از یک ویرایشگر کشیدنی و رها کردنی ویرایش کنند. علاوه بر این، آنها می توانند صفحات جدید اضافه کنند و وب سایت را در همان صفحه منتشر کنند.

GetResponse همچنین دارای ویژگی های بازاریابی بسیاری برای کمک به افزایش نرخ تبدیل وب سایت است. به عنوان مثال، می توانید قیف های بازاریابی سفارشی ایجاد کنید و مشتریان خود را تقسیم بندی کنید.

مزایا:

اتوماسیون بازاریابی. کمپین های بازاریابی را بر اساس داده ها و رفتار مشتریان برای تبدیل بهتر به صورت خودکار انجام دهید.

صفحات وب سایت نامحدود. طرح های پریمیوم GetResponse به کاربران اجازه می دهد تا سایت های پیچیده با صفحات نامحدود ایجاد کنند.

محتویات آموزشی. کاربران می توانند از طریق وبلاگ، راهنماها و وبینارهای این پلتفرم ساخت وب سایت، اطلاعات بیشتری کسب کنند.

معایب:

ویژگی های تجارت الکترونیک پریمیوم. برخی از ویژگی های تجارت الکترونیک، مانند بازیابی سفارش رها شده و خودکارسازی تأیید سفارش، فقط در گران ترین طرح ها در دسترس هستند.

نام دامنه گنجانده نشده است. کاربران باید یک دامنه سفارشی را جداگانه خریداری کنند، که هزینه اضافی را اضافه می کند.

قیمت گذاری نامشخص. قیمت گذاری GetResponse بر اساس قیمت اعلامی است و بسته به محدودیت تماس متفاوت است.

ابزارهای هوش مصنوعی GetResponse

طراحی مسحور کننده. با استفاده از ابزارهای طراحی هوش مصنوعی، یک وب سایت شخصی بر اساس نیازها و اهداف تجاری خود ایجاد کنید.

توصیه کننده محصول. از هوش مصنوعی برای ارائه پیشنهادات محصول شخصی بر اساس ترجیحات، نیازها و عادات بازدیدکننده استفاده کنید.

ایجاد کننده نوار عنوان. با وارد کردن کلمات کلیدی و توضیحات کسب و کار خود، موضوع ایمیلی جذاب ایجاد کنید.

9.سایت سازهای هوش مصنوعی B12

آمار B12

امتیاز: 3.75 از 5

مناسب برای: صاحبان مشاغل با سابقه

ابزارهای هوش مصنوعی: طراحی وب سایت و پیش نویس طرح

قیمت: از 42 دلار در ماه شروع می شود

اگر می خواهید به سرعت تجارت خود را به صورت آنلاین راه اندازی کنید، B12 را در نظر بگیرید. این سرویس علاوه بر سازنده هوش مصنوعی، طراحان وب حرفه ای، متخصصان سئو و کپی رایترها را برای کمک به ساخت سایت شما ارائه می دهد.

این متخصصان کل فرآیند ایجاد یک وب سایت آماده برای کسب و کار را برای شما انجام خواهند داد – توجه داشته باشید که این سرویس برای کاربران طرح پایه در دسترس نیست. B12 همچنین ابزارهایی را برای کمک به بهبود تعامل مشتری فراهم می کند، مانند چت به صورت زنده و اتوماسیون ایمیل.

اگرچه B12 برای ایجاد وب سایت تجاری عالی است، اما قابلیت تجارت الکترونیک درون برنامه ای ندارد. برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین، باید آن را با یک پلتفرم شخص ثالث ادغام کنید.

مزایا:

ادغام های شخص ثالث گسترده. وب سایت خود را با نرم افزارهای مختلف از جمله تقویم، برنامه رزرو و سیستم اظهار نظر ادغام کنید.

ویژگی های بازاریابی جامع. با اتوماسیون بازاریابی ایمیلی، زمان بندی آنلاین و مدیریت تماس با مشتری، به راحتی به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید.

کمک حرفه ای. علاوه بر سازنده وب سایت، B12 همچنین خدماتی را برای کمک به طراحی و ایجاد محتوا برای وب سایت شما ارائه می دهد.

معایب:

گران. B12 گرانتر از سایر ابزارها است – کمک حرفه ای 1999 دلار اضافی هزینه دارد.

خدمات مشتری. کاربران می توانند از طریق چت، ایمیل یا تماس های برنامه ریزی شده با تیم پشتیبانی مشتری B12 تماس بگیرند، اما فقط در ساعات کاری.

کمبود ابزار هوش مصنوعی. کاربران باید از ابزارهای هوش مصنوعی شخص ثالث برای کارهای دیگر استفاده کنند زیرا B12 فقط دارای یک ایجاد کننده طرح بندی است.

ابزارهای هوش مصنوعی B12

پیش نویس طراحی و طرح بندی. B12 از هوش مصنوعی برای تولید پیش نویس وب سایت استفاده می کند که تیم طراحی آن را بررسی می کند.

10. Phonesites

آمار Phonesites

امتیاز: 4 از 5

مناسب برای: صاحبان سایت های تجاری که می خواهند سریع توسعه پیدا کنند

ابزارهای هوش مصنوعی: نویسنده آگهی، ایجادکننده سرفصل، و تولیدکننده ایده وبلاگ

قیمت: از 79 دلار در ماه شروع می شود

Phonesites یک صفحه ساز متمرکز بر موبایل است که به کاربران این امکان را می دهد تا از طریق تلفن خود یک وب سایت ایجاد کنند. همچنین ویژگی های زیادی را ارائه می کند که به تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به مشتری کمک می کند.

به عنوان مثال، Phonesites به شما این امکان را می دهد یک نظرسنجی یا یک فرم پاپ آپ در صفحات فرود برای جمع آوری داده های مشتریان احتمالی ارائه دهید. همچنین تجزیه و تحلیل لحظه ای، اتوماسیون ایمیل و ادغام CRM را نیز ارائه می دهد.

ویرایشگر کشیدنی و رها کردنی آن فرآیند ساخت وب سایت را ساده می کند و ابزارهای هوش مصنوعی مختلفی برای بهبود استراتژی بازاریابی محتوای شما دارد.

مزایا:

هاست و دامنه رایگان. به سرعت سایت خود را با طرح هاستینگ ارائه شده و نام دامنه سفارشی راه اندازی کنید.

پشتیبانی مشتری تلفنی. برای عیب یابی آسان از طریق تماس تلفنی یا Zoom با تیم پشتیبانی مشتری Phonesites تماس بگیرید.

طراحی Mobile First. همه قالب های وب سایت از رویکرد Mobile First (یعنی استراتژی مشخصی که می گوید در طراحی یک وبسایت (یا اپ)، با طراحی صفحۀ کوچکتر شروع کنید و از آنجا به سوی صفحه های بزرگتر بروید. این استراتژی مهم به صفحات وب خلاصه نمی‌شود و اپ‌ها را هم شامل می‌شود.) برای اطمینان از قابلیت استفاده در همه دستگاه ها استفاده می کنند.

معایب:

فرآیند تنظیم دستی. برای ایجاد یک وب سایت، کاربران باید به صورت دستی یک قالب را انتخاب و سفارشی کنند.

گران. با وجود طرح قیمت گذاری مشخص، طرح های Phonesites نسبت به سایر ابزارهای لیست ما گران تر هستند.

سیستم اعتباری. هر طرح Phonesites اعتبارات محدودی برای استفاده از نویسنده AI دارد.

ابزارهای هوش مصنوعی Phonesites

نویسنده آگهی. به طور خودکار نسخه های تبلیغاتی برای رسانه های اجتماعی و گوگل ایجاد کنید.

ایجادکننده سرفصل. به راحتی یک عنوان صفحه فرود منحصر به فرد و قانع کننده برای تبلیغ کسب و کار خود ایجاد کنید.

ایده پرداز وبلاگ. برای جذب ترافیک بیشتر به وبلاگ خود، فرآیند تولید محتوای خود را سرعت دهید.

نتیجه گیری

سازندگان وب سایت هوش مصنوعی به سرعت بخشیدن و ساده سازی فرآیند توسعه وب کمک می کنند. با این حال انتخاب بهترین سازنده وب سایت به دلیل ویژگی ها و قیمت های متنوع آنها می تواند دشوار باشد. در این مقاله 10 تا از بهترین سازنده های وب سایت هوش مصنوعی را بررسی کرده ایم. در میان آن ه انتخاب های برتر ما عبارتند از:

Hostinger Website Builder. بهترین سازنده وب سایت هوش مصنوعی همه منظوره.

Wix ADI. ایده آل برای استفاده شخصی و سایت های تجاری کوچک تا متوسط.

Bookmark AIDA. عالی برای وبلاگ ها یا سایت های تجارت الکترونیک.

Jimdo. یک گزینه عالی برای یک وبلاگ یا فروشگاه اینترنتی کوچک.

Durable. مناسب برای ایجاد یک وب سایت تجاری سریع و آسان.

با توجه به نیازها و اهداف وب سایت خود یکی را انتخاب کنید. پس از ساخت وب سایت خود، عملکرد آن را بهینه سازی و نظارت کنید تا به بهترین نتیجه برسید.

سوالات متداول در زمینه بهترین وب سایت ساز هوش مصنوعی

برای کمک به کسب اطلاعات بیشتر در مورد سازندگان وب سایت هوش مصنوعی، به برخی از سوالات متداول در مورد آنها پاسخ خواهیم داد.

سازندگان وب سایت هوش مصنوعی چگونه کار می کنند؟

سازندگان وب سایت هوش مصنوعی از کاربران چندین سؤال در مورد وب سایت مورد نظرشان می پرسند. این ابزارها اطلاعات را با استفاده از هوش مصنوعی پردازش کرده و از آن برای ایجاد وب سایت استفاده می کنند.

آیا سایت سازان هوش مصنوعی می توانند جایگزین طراحان وب انسانی شوند؟

بعید است که سازندگان وب سایت هوش مصنوعی جایگزین طراحان وب انسانی شوند. این ابزارها فاقد تفکر انتقادی و فرآیند تحقیق لازم برای ایجاد یک وب سایت با تجربه کاربری ایده آل هستند. به جای جایگزینی طراحان وب، هوش مصنوعی می تواند کمکی برای تسریع روند ایجاد وب سایت باشد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT