بررسی هاستینگ Bluehost

بررسی هاستینگ Bluehost

زمان مطالعه 14 دقیقه

قیمت های پایین Bluehost، پشتیبانی خوب، طرح های میزبانی مشترک، وردپرس و تجارت الکترونیک، آن را به انتخابی جذاب برای مشاغل کوچک تبدیل کرده است. بررسی هاستینگ Bluehost را در ادامه بخوانید.

خرید هاست خارجی

خرید با ویزا کارت

نقاط قوت:

  • طیف گسترده ای از محصولات
  • پنل کاربری آسان و ابزارهای مدیریت میزبانی
  • چت زنده و پشتیبانی تلفنی پاسخگو
  • قیمت های اولیه پایین
  • سرعت بالاتر از حد متوسط
  • امکانات اضافی برای کسب و کار

نقاط ضعف:

  • VPS گزینه های پیکربندی کمی دارد
  • بدون پشتیبانی بلیط
  • بدون انتخاب مرکز داده
  • بدون گارانتی آپتایم
  • قیمت های بالاتر از میانگین پس از تمدید

یکی از بزرگترین ارائه دهندگان میزبانی وب، Bluehost تقریباً دو دهه تجربه برای میزبانی با کیفیت در وب دارد.

Bluehost اکنون متعلق به Newfold Digital است (قبلاً Endurance International Group)، شرکتی که صاحب نام های بزرگی مانند HostGator، iPage، Domain.com و Web.com است.

Bluehost از لحاظ سطح علمی بسیار فراتر از اکثر رقبا است. توسعه دهندگانی دارد که به صورت تمام وقت روی پلتفرم کار می‌کنند و از سال 2005 مستقیماً توسط WordPress.org توصیه شده است.

این ترکیبی است که موفقیت زیادی برای Bluehost به دست آورده است. گزارش Datanyze Web Hosting Share، شرکت را در رتبه ششم برای کاربران تجاری قرار می‌دهد. تنها GoDaddy، آمازون و گوگل امتیاز بالاتری کسب کردند.

گزینه های اشتراک Bluehost:

  • برنامه 12 ماهه – 5.45 دلار در ماه (هزینه کل 65.40 دلار)
  • ارزانترین طرح Bluehost، ۷.۹۹ دلار

Bluehost چه نوع میزبانی ارائه می‌دهد؟

Bluehost میزبانی مشترک کم هزینه ارائه می‌کند، که برای وبسایت های کوچک و بازدید کم ایده‌آل است.

طیف گسترده ای از طرح های میزبانی وردپرس دارد که می‌تواند برای هر چیزی از یک وبلاگ شخصی ساده گرفته تا یک سایت مهم تجاری یا یک فروشگاه وب پیشرو کار کند.

میزبانی اختصاصی و VPS Bluehost میزبانی بسیار قدرتمندتری را در اختیار شما قرار می‌دهد و حداکثر سرعت ممکن را برای پروژه های بزرگ ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، این شرکت طیف بسیار کاملی از محصولات و خدمات افزودنی را ارائه می‌کند: طراحی وبسایت، ثبت دامنه، میزبانی ایمیل، پشتیبانی ممتاز و موارد دیگر.

در ادامه مقاله، این طرح های مختلف را بررسی می‌کنیم، تا ببینیم که کدام طرح های میزبانی بهترین است.

بررسی هاستینگ Bluehost

بررسی هاستینگ Bluehost

بررسی هاستینگ Bluehost: میزبانی اشتراکی

اگر یک طرح میزبانی اشتراکی انتخاب کنید، وبسایت شما در سروری ذخیره می‌شود که بسیاری از حساب های دیگر را نیز میزبانی می‌کند. این طرح باعث صرفه جویی در هزینه می‌شود، زیرا هزینه سرور بین بسیاری از کاربران تقسیم می‌شود. اما عملکرد را نیز کاهش می‌دهد، زیرا قدرت سرور – پردازنده، رم، اتصال شبکه – توسط همه حساب ها همزمان استفاده می‌شود.

قیمت طرح اشتراکی Bluehost از 2.95 دلار در ماه شروع می‌شود (9.99 دلار در زمان تمدید). از یک سایت و یک فضای ذخیره سازی ​​10 گیگابایت پشتیبانی می‌کند، اما دامنه رایگان، SSL رایگان، CDN رایگان، نصب خودکار وردپرس، سازنده وب‌سایت و پشتیبانی 24 ساعته از طریق چت زنده و تماس تلفن ارائه می‌دهد.

ارتقاء به سایر طرح های اشتراکی، منابع بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد. طرح Pro (13.95 دلار ماهانه، 28.99 دلار در صورت تمدید) شامل 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی، پشتیبانی از وبسایت های نامحدود، اضافه کردن پشتیبان گیری خودکار، حفظ حریم خصوصی دامنه و یک IP اختصاصی دارد.

هر آنچه را که انتخاب کنید، Bluehost ابزارهای مدیریتی با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد. یک کنترل پنل سفارشی با طراحی خوب، میزبانی را سازماندهی می‌کند، Softaculous وردپرس را در کمتر از یک دقیقه نصب می‌کند، و cPanel به ایجاد حساب های ایمیل، سازماندهی فایل ها، دامنه ها و موارد دیگر کمک می‌کند.

اینها محصولات توانمند، آسان، سریع و به اندازه کافی قدرتمند برای مدیریت سایت های شخصی و تجاری کوچک هستند.

اگر از طرح های مقدماتی عبور کنیم، این طرح ها گرانتر هستند. ارزان ترین طرح ها پشتیبان گیری ارائه نمی‌دهند و هزینه های اضافی دارند. به عنوان مثال، یک دامنه رایگان عالی به نظر می‌رسد، اما هزینه های تمدید یک ساله ۱۸.۹۹ دلار برای .com و ۲۷.۹۹ دلار برای .co.uk، در مقایسه با قیمت های Namecheap گران محسوب می‌شوند.

اگر هزینه مهم است، Hostinger را بررسی کنید. طرح میزبانی اشتراکی Premium ۲.۹۹ دلار در ماه و 11.99 دلار در زمان تمدید قیمت دارد. البته این طرح نمی‌تواند با Bluehost از لحاظ ابزارهای مدیریتی رقابت کند. بدون cPanel و Softaculous ارائه می‌شود، اگرچه کنترل پنل های خودش را دارد. اما با پشتیبان گیری هفتگی، 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی و پشتیبانی از 100 وبسایت، آزمایش های عملکرد ما نشان داد که Hostinger و Bluehost سرعت های بسیار مشابهی دارند.

بررسی هاستینگ Bluehost

بررسی هاستینگ Bluehost

میزبانی وردپرس

وردپرس پیشروترین پلتفرم ایجاد وبسایت در جهان است. یادگیری آن برای کاربران دشوار نیست، همچنین برای ساخت و راه اندازی سایت های تجاری قدرتمند، فروشگاه های بزرگ و موارد دیگر به اندازه کافی قدرتمند است.

طرح میزبانی اشتراکی 2.75 دلاری Bluehost می‌تواند به طور خودکار وردپرس را نصب کند و اگر فقط می‌خواهید بدانید پلتفرم چگونه کار می‌کند خوب است. اما ویژگی های تخصصی زیادی ندارد و می‌توانید طرح های مشابهی را از میزبان های دیگر با هزینه کمتر دریافت کنید.

طرح WP Pro (سه ساله 19.95 دلار در ماه) امکانات وردپرس شما را با تم های ممتاز گسترش می‌دهد، محیطی ایمن تر برای تغییرات وبسایت و به‌روزرسانی خودکار وردپرس ایجاد می‌کند.

ویژگی های میزبانی اضافی شامل فضای ذخیره سازی نامحدود، پشتیبانی از سایت های نامحدود، شناسایی بدافزار و پشتیبان گیری برنامه ریزی شده روزانه است.

مناسب برای کسب و کار شامل ابزارهای بازاریابی، تجزیه و تحلیل ترافیک سایت و راهنمایی سئو است، بهترین برنامه ها شامل ادغام PayPal و ابزار جستجوی پرسرعت است.

این طرح ترکیبی از ویژگی ها است که با جذابیت فراوان، شرکت های تجاری را هدف قرار می‌دهد. اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید و به ابزارهای تجاری Bluehost نیاز ندارید، میزبانی مدیریت شده وردپرس HostGator شامل انتقال رایگان، دامنه، پشتیبان گیری و اسکن بدافزار است و قیمت آنها از 5.95 دلار در ماه شروع می‌شود (9.95 دلار هنگام تمدید)

بررسی هاستینگ Bluehost

بررسی هاستینگ Bluehost

بررسی هاستینگ Bluehost: میزبانی VPS

میزبانی VPS (سرور خصوصی مجازی) طرحی است که در آن یک سرور فیزیکی به محیط های سرور جداگانه تقسیم می‌شود. تعداد حساب های موجود در سرور بسیار کمتر از آنچه در میزبانی اشتراکی می‌بینید هستند. در VPS سرور شما مجبور نیست منابع خود را با سایت های دیگر به اشتراک بگذارد. برخی از طرح های میزبانی اشتراکی ممکن است با 10000 بازدید کننده در ماه مشکل داشته باشند، اما یک VPS معمولاً می‌تواند صدها هزار بازدید کننده را مدیریت کند.

Bluehost دارای سه برنامه VPS است. ساده ترین آن پردازنده 2 هسته ای، 2 گیگابایت رم، 30 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 1 ترابایت پهنای باند و مجوز cPanel/WHM با قیمت 19.99 دلار در ماه، 29.99 دلار در صورت تمدید به شما می‌دهد. یک طرح برتر دارای پردازنده 4 هسته ای، 8 گیگابایت رم، 120 گیگابایت فضای ذخیره سازی و پهنای باند 3 ترابایت با قیمت 59.99 دلار در ماه، 119.99 دلار در صورت تمدید است.

هیچ مشکلی در این سیستم ها وجود ندارد و ما متوجه شدیم که آنها عملکرد مناسبی را برای اکثر سایت های کوچک و متوسط ​​ارائه می‌دهند. اما این سه طرح به شما قدرت انتخاب زیادی نمی‌دهد.

به عنوان مثال، در هسته های CPU (معیار قدرت پردازنده)، برخی از ارائه دهندگان 24 یا حتی 32 هسته دارند. طرح های دو تا چهار هسته ای Bluehost برای برخی کافی هستند، اما نمی‌تواند همه را راضی کند (و هیچ راهی برای پیکربندی مجدد برای مطابقت با کاربران بیشتر وجود ندارد.)

طرح های VPS IONOS برای کاربران باتجربه‌ای است که می‌دانند چه کاری انجام می‌دهند، اما برای مخاطبان گسترده تر از Bluehost ساخته شده است. یک سرور پایه 1 هسته ای 2 دلار ماهانه، تا پردازنده 8 هسته‌ای، رم 24 گیگابایتی 24 دلار در ماه متغیر است.

اگر مطمئن نیستید چه می‌خواهید، Hostwinds را بررسی کنید. برنامه های VPS از 4.99 دلار در ماه برای پردازنده 1 هسته ای و رم 1 گیگابایت تا 395.24 دلار برای یک سیستم بسیار قدرتمند 16 هسته ای و رم 96 گیگابایتی متغیر است. میزبانی ویندوز نیز در دسترس است و اکثر برنامه ها دارای گزینه های سفارشی سازی هستند تا اطمینان حاصل شود که مطابق با نیازهای شما هستند.

میزبانی اختصاصی

انتخاب یک بسته میزبانی اختصاصی حداکثر منابع و کنترل را در اختیار شما قرار می‌دهد: کل وب سرور، فقط برای استفاده شما. دیگر خبری از کاهش سرعت غیرمنتظره نیست زیرا سرور کاربر دیگری ندارد.

Bluehost دارای سه طرح میزبانی اختصاصی است، که شبیه یکدیگر هستند.

برنامه Starter دارای یک پردازنده 4 هسته ای 2.3 گیگاهرتز، 4 گیگابایت رم، 2×500 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 5 ترابایت پهنای باند با قیمت 79.99 دلار در ماه (119.99 دلار در صورت تمدید) است.

طرح پریمیوم دارای پردازنده مرکزی 4 هسته 3.3 گیگاهرتز، رم 16 گیگابایتی، فضای ذخیره سازی 2×1 ترابایت و پهنای باند ماهانه 15 ترابایتی با قیمت 119.99 دلار در ماه (209.99 دلار در صورت تمدید) است.

این طرح ها قیمت نسبتاً بالایی دارند و باید عملکرد مناسبی را برای پروژه های وب پرقدرت و حیاتی شما ارائه دهند. مانند محدوده VPS، آنها فقط بخش بسیار کوچکی از بازار را پوشش می‌دهند، و بسیاری از نیازهای دیگر را پاسخگو نیستند.

به عنوان مثال، IONOS دارای سرورهای اختصاصی با قیمت زیر 50 دلار است.

ارزان ترین سرور اختصاصی Liquid Web (از 169 دلار در ماه) از بهترین سرورهای Bluehost توانایی بیشتری دارد. دو پردازنده 32هسته ای و 64 گیگابایت رم که می‌توانند سخت ترین وظایف وب را انجام دهند.

InMotion Hosting را هم در نظر بگیرید. کمی گرانتر از Bluehost است، اما دارای طرح های بیشتر، گزینه های مدیریت شده و مدیریت نشده، صورت حساب انعطاف پذیر (1، 3، 6، 12 ماهه) و موارد دیگر است.

آیا Bluehost سازنده وبسایت دارد؟

بررسی هاستینگ Bluehost

بررسی هاستینگ Bluehost

Bluehost یک سازنده وبسایت وردپرس کم هزینه ارائه می‌کند، با طرح هایی که همه چیز را از وبلاگ های شخصی کوچک گرفته تا سایت های تجاری متوسط ​​و حتی فروشگاه های بزرگ را پوشش می‌دهد.

طرح Start (2.95 دلار در ماه برای سال اول، 10.99 دلار در زمان تمدید) شامل بیش از 300 قالب، طرح های از پیش ساخته شده و یک ویرایشگصفdrag and drop برای افزودن آسان تصاویر، متن، فیلم ها و فرم ها است.

این طرح دارای نسخه های پشتیبان نیست و با اضافه کردن آن قیمت 2.99 دلار در ماه افزایش می‌یابد.

موارد اضافی شامل فرم های تماس، اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی و ادغام بررسی اجتماعی (نمایش Google، Yelp، نظرات مشتریان) است. گزینه های ویرایش تخصصی شامل ویرایش CSS، راهی قدرتمند برای سفارشی کردن سایت و مطابقت با نیازهای دقیق شما است.

طرح بالاتر شامل یک فروشگاه اینترنتی و گزینه های مختلف تجارت الکترونیک است و قیمت آن از 9.95 دلار تا 12.95 دلار در سال اول، 14.99 تا 24.95 دلار در صورت تمدید است.

اگر به دنبال راهی آسان برای ایجاد یک سایت ساده هستید، سازنده وبسایت Bluehost احتمالاً بیش از حد است. اما اگر در حال ساخت سایت کسب و کار هستید، یا می‌خواهید گزینه های پیکربندی و ویرایش بیشتری را داشته باشید، انتخاب جذابی است.

سازنده وبسایت Gator HostGator به دلیل سهولت استفاده ارزش توجه دارد. از طرف دیگر، می‌توانید Wix را امتحان کنید. قالب ها و ویژگی های بیشتر دارد، و می‌توانید آن را به صورت رایگان، بدون نیاز به کارت اعتباری امتحان کنید.

آیا می‌توانید یک فروشگاه اینترنتی با Bluehost بسازید؟

بررسی هاستینگ Bluehost

بررسی هاستینگ Bluehost

سازنده وبسایت Bluehost مسیر ساده و کم هزینه ای را برای ایجاد یک فروشگاه وب ارائه می‌دهد، همانطور که در بالا توضیح دادیم.

این شرکت دارای چند طرح میزبانی WooCommerce با ویژگی های بیشتر است. WooCommerce یک افزونه قدرتمند وردپرس است که به هر ویژگی تجارت الکترونیکی که آن نیاز دارید دسترسی می ‌هد.)

طرح استاندارد محصولات نامحدود را با قیمت معقول 12.95 دلار در ماه ارائه می‌کند.

طرح Premium Bluehost در اینجا برجسته است. 24.95 دلار در ماه (39.95 دلار برای تمدید) محصولات بیشتری را اضافه می‌کند، به مشتریان امکان رزرو یا قرار ملاقات می‌دهد، پشتیبانی برای فروش اشتراک ها را اضافه می‌کند، مالیات فروش را به طور خودکار بر اساس کشور محاسبه می‌کند و… . همچنین یک پلاگین باندل ۲۰۰ دلاری وجود دارد که شامل دسترسی افزونه های برتر WooCommerce است.

اگر از طرفداران Bluehost (یا یک مشتری فعلی) هستید، برنامه های WooCommerce آن روشی عالی برای ایجاد یک فروشگاه وب با کیفیت است. اما در غیر این صورت، دلایل زیادی برای توجیه انتخاب این طرح ها وجود ندارد.

میزبانی InMotion را برای طیف گسترده تری از طرح های WooCommerce، با ویژگی های بیشتر و افزایش عملکرد در نظر بگیرید. میزبانی A2 با بهینه سازی Magento و نرم افزار OpenCart فراتر می‌رود. اگر تازه می‌خواهید اصول اولیه را یاد بگیرید، سازنده وبسایت HostGator’s Gator از یک فروشگاه وب 3 محصولی با قیمت 3.84 دلار در ماه پشتیبانی می‌کند.

Bluehost چقدر سریع است؟

سرعت در میزبانی وب مهم است، حتی برای ارزان ترین طرح ها. یک سایت کند که مرتب از کار می‌افتد، هیچ کاربردی به عنوان یک سایت ندارد.

ما یک سایت آزمایشی وردپرس در یک طرح میزبانی اشتراکی ایجاد کردیم. سپس با استفاده از سرویس نظارت Uptime.com هر پنج دقیقه به مدت 14 روز عملکرد آن را سنجیده و نتایج را ثبت کردیم.

Bluehost آپتایم 100٪ عالی را مدیریت کرد. ما انتظار این را برای یک آزمایش کوتاه داریم، اما عملکرد عالی برای ۱۴ روز واقعا فوق العاده است.

ما عملکرد وبسایت را با استفاده از GTmetrix برای بارگذاری یک صفحه بررسی کردیم، سپس مدت زمانی را که طول می‌کشد تا محتوای اصلی یک صفحه بارگیری شود (LPC) بررسی نمودیم. LCP پایین خبر خوبی است، به این معنی است که وبسایت شما سریع و پاسخگو است.

LCP Bluehost تنها 0.603 ثانیه بود که در 15 آزمایش اخیر ما رتبه دوم را به خود اختصاص داد و به طور قابل توجهی از Domain.com (1.5 ثانیه) و iPage (1.6 ثانیه) جلوتر بود.

تست های سرعت دانلود مهم هستند، اما به شما نمی‌گویند که سرور هنگام ورود همزمان کاربران چگونه کار می‌کند. برای اندازه گیری عملکرد تحت بار، از k6 استفاده می‌کنیم تا 20 کاربر را به طور همزمان در سایت خود آزاد کنیم و عملکرد آن را تماشا کنیم. عملکرد Bluehost متوسط اما قابل قبول بود و سایت ما به طور متوسط ​​15 درخواست در ثانیه را مدیریت می‌کرد.

این نتایج مثبت است و Bluehost را در صدر رتبه بندی عملکرد میزبانی اشتراکی ما قرار می‌دهد. اما به خاطر داشته باشید که ما این آزمایش ها را روی یک طرح میزبانی اشتراکی انجام دادیم. اگر طرح های VPS، اختصاصی یا هر چیز دیگری می‌خواهید، ممکن است نتایج بسیار متفاوتی ببینید.

استفاده از Bluehost چقدر آسان است؟

بررسی هاستینگ Bluehost

بررسی هاستینگ Bluehost

کنترل پنل Bluehost زیبا است و شروع به کار سایت شما را ساده تر از بقیه می‌کند.

وردپرس از قبل نصب شده است، نیازی به انجام این کار توسط خودتان نیست. میانبرهای مفید برای سفارشی کردن طراحی یا پست وبلاگ خود ایجاد کنید. میانبرها به شما این امکان را می‌دهد که فوراً کار را در سایت خود شروع کنید، حتی اگر قبلاً از وردپرس استفاده نکرده باشید. از طرف دیگر، اگر تجربه بیشتری دارید، می‌توانید با یک کلیک به داشبورد معمولی وردپرس دسترسی پیدا کنید.

با کلیک بر روی Advanced در نوار کناری Bluehost به cPanel دسترسی خواهید داشت. چه به دنبال ایجاد حساب های ایمیل، آپلود یا مدیریت فایل ها، کار با پایگاه های داده یا اطلاع از نحوه ترافیک سایت باشید، در اینجا ابزارهایی برای کمک وجود دارد.

اگرچه Bluehost به طور پیش فرض وردپرس را نصب می‌کند، اما این تنها گزینه شما نیست. cPanel همچنین شامل Softaculous، یک نصب کننده خودکار درجه یک است که می‌تواند انجمن ها، وبسایت تجارت الکترونیک، پلتفرم های شبکه های اجتماعی، ویکی ها و صدها برنامه دیگر را، تنها با یک یا دو کلیک، راه اندازی کند.

میزبانی وب می‌تواند یک کار پیچیده باشد، و حتی متخصصان ممکن است گاهی اوقات با مشکل مواجه شوند. اما وبسایت طراحی شده توسط Bluehost امتیاز بالاتری نسبت به سایر ابزارها دارند که هم به کاربران کمک می‌کنند ویژگی های مورد نیاز خود را پیدا کنند و هم تمام عملکردهای لازم برای انجام کار را فراهم می‌کنند.

پشتیبانی Bluehost چگونه است؟

بررسی هاستینگ Bluehost

بررسی هاستینگ Bluehost

Bluehost پشتیبانی 24/7 را از طریق وبسایت، چت زنده و تلفن ارائه می‌دهد. هیچ گزینه بلیط یا ایمیلی وجود ندارد. ممکن است مجبور شوید در هر تماس پشتیبانی مشکل خود را دوباره توضیح دهید. (با یک مشکل غیر بحرانی که آزاردهنده بود اما روی وبسایت ما تأثیری نداشت مواجه شدی، ما حدود شش ساعت را در هفت تماس سپری کرده ایم، حتی هنوز برطرف نشده است.)

پایگاه دانش Bluehost دارای طیف گسترده ای از مقالات دقیق و مفید است که به طور منظم در دسته بندی های با نام معقول سازماندهی شده اند: وردپرس، دامنه ها، ایمیل، کنترل پنل و موارد دیگر.

سایت همیشه اینها را با این ترتیب ارائه نمی‌دهد. به عنوان مثال، دسته وردپرس را انتخاب کنید و اولین ضربه، یادداشت های انتشار وردپرس 5.0 است که برای اولین بار در سال 2018 ظاهر شد. آن مطلب به هیچکس کمکی نخواهد کرد.

شما می‌توانید از کلمات کلیدی برای جستجو در پایگاه داده استفاده کنید، زیرا نتایج بسیار بهتری ارائه می‌دهد. شما آنچه را که نیاز دارید پیدا خواهید کرد، فقط کمی پیمایش و چند کلیک نیاز دارد. هنگامی که این کار را انجام دادید، متوجه می‌شوید که اکثر مقاله ها به خوبی مشکلات و راه حل ها را توضیح داده‌اند.

پشتیبانی چت زنده Bluehost خوب است. ما بیشتر از چند دقیقه منتظر حضور یک نماینده نبودیم، که خوب است.

نمایندگان دوستانه و مفید جواب دادند. آنها خوشحال هستند که برای رفع مشکل به ما کمک می‌کنند. هر تماس ما معمولا یک ساعت طول کشید. آنها توصیه های بسیار خوبی برای مسائل رایج ارائه می‌دهند، اما همیشه اینطور نیست.

نبود سیستم بلیط می‌تواند مشکل ساز باشد. در چند مورد، نمایندگان به ما می‌گفتند که مشکل راه اندازی پشتیبان گیری ها را به ادمین ها اطلاع می‌دهند تا آن را برطرف کنند. مشکل برطرف نشد، چون بلیتی وجود نداشت، هیچ راه سریعی برای پیگیری و بررسی مشکلات نداشتیم.

استفاده از پشتیبانی تلفنی Bluehost نیز آسان است و ما را در عرض چند دقیقه به یک نماینده متصل کرد. او دانش بیشتری نسبت به تیم چت زنده نشان داد، در رسیدگی به سؤال «Set Backup» و نحوه انجام یک عیب یابی پیچیده به ما توضیح داد.

به طور کلی، Bluehost پشتیبانی همه جانبه مناسبی را در اکثر شرایط ارائه می‌دهد. ما واقعاً، واقعاً، واقعاً پشتیبانی بلیط را دوست داریم، اما پشتیبانی فعلی می‌تواند به شما کمک کند تا اکثر مشکلات رایج را به راحتی حل کنید.

نظر نهایی

طرح های اختصاصی و VPS کوچک و نه چندان قابل تنظیم این شرکت به این معنی است که Bluehost برای متقاضیان تجاری چندان مناسب نیست. اما به طور کلی، Bluehost یک ارائه دهنده با کیفیت است که میزبانی سریع، مطمئن و با کیفیت را نسبت به اکثر رقبا ارائه می‌دهد.

VPS ضعیف و طرح های میزبانی اختصاصی Bluehost شاید برای فروشگاه های بزرگ یا سایت های حساس کارساز نباشد، اما با طرح های اشتراکی، وردپرس، ساخت وبسایت و طرح های تجارت الکترونیکی، هر آنچه برای ایجاد و مدیریت یک وبسایت یا فروشگاه کوچک نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد.

سوالات متداول Bluehost

Bluehost چه نوع پرداختی را پشتیبانی می‌کند؟

Bluehost فقط از طریق کارت بانکی پرداخت را می‌پذیرد.

آیا Bluehost بازپرداخت ارائه می‌دهد؟

اگر یک طرح میزبانی Bluehost یا محصولات افزودنی بخرید، 30 روز ضمانت بازگشت پول دارید. اگرچه بعضی ارائه دهندگان مدت بیشتری را ارائه می‌دهند: InMotion Hosting ۹۰ روز، HostGator ۴۵ روز.

متوجه یک مشکل جزئی شدیم. به عنوان مثال، Bluehost بازپرداخت گواهینامه های SSL را ارائه نمی‌دهد، اما Hostinger انجام می‌دهد.

بررسی هاستینگ Bluehost

بررسی هاستینگ Bluehost

آیا Bluehost گارانتی آپتایم دارد؟

Bluehost هیچ عدد رسمی به عنوان ضمانت آپتایم ندارد، هیچ روش رسمی برای جبران خسارات شما، ارائه نمی‌دهد.

این کمی ناامید کننده است. اکثر ارائه دهندگان ارقام آپتایم حداقل 99.9٪، برخی 99.99٪ را تضمین می‌کنند. همچنین می‌گویند که اگر عملکرد به این میزان نرسد، شرکت به شما خسارت می‌دهد.

با این حال، این “ضمانت ها” معنی زیادی ندارند. به عنوان مثال، اگر به دلیل «شرایط غیرقابل پیش‌بینی» باشد، ممکن است شرکت زیر حرف خود بزند و یک قرون به عنوان خسارت به شما پرداخت نکند.

به طور کلی، ما ترجیح می‌دهیم میزبانی دارای ضمانت آپتایم باشد، اما اگر نداشت، فاجعه نیست. آن موقع ما به اندازه گیری های زمان آپتایم نگاه می‌کنیم، و طبق آزمایشات ما Bluehost امتیاز بسیار خوبی کسب می‌کند.

بررسی هاستینگ Bluehost

بررسی هاستینگ Bluehost

مراکز داده Bluehost کجا هستند؟

Bluehost دارای مراکز داده در ایالات متحده، هند و چین. است. سایت شما به طور خودکار در هنگام ثبت نام به نزدیکترین مکان اختصاص متصل می‌شود. به عنوان مثال اگر از bluehost.com خرید کنید وبسایت شما در مرکز داده Bluehost ایالات متحده میزبانی می‌شود. اگر از bluehost.in استفاده کنید در هند میزبانی می‌شود.

برای مقایسه، GoDaddy دارای مراکز داده در آمریکای شمالی، هند، سنگاپور و اروپا است و شما می‌توانید انتخاب کنید از کدام مرکز داده استفاده کنید. حق انتخاب می‌تواند یک مزیت باشد، زیرا به شما شانس بیشتری برای میزبانی وبسایت نزدیک به مخاطبان اصلی می‌دهد و سرعت دانلود را بهبود می‌بخشد.

آدرس IP من در Bluehost چیست؟

پیدا کردن آدرس IP وبسایت شما می‌تواند مفید باشد، به خصوص اگر بخواهید دامنه ای را که در جای دیگری میزبانی شده است به وبسایت خود انتقال دهید.

هیچ راه واحدی برای مدیریت این مورد در Bluehost وجود ندارد. به محصول و کنترل پنل شما بستگی دارد. اگر برنامه شما به cPanel دسترسی داشته باشد، پیدا کردن فقط یک لحظه طول می‌کشد.

وارد داشبورد حساب Bluehost خود (my.bluehost.com) شوید.

روی Advanced در نوار کناری سمت چپ کلیک کنید.

کادر اطلاعات عمومی در سمت راست را مرور کنید. آدرس IP سرور به عنوان “Member IP Address” نمایش داده می‌شود. (اگر کادر اطلاعات عمومی را نمی‌بینید، اطلاعات سرور را جستجو کرده و روی آن کلیک کنید).

نام سرورهای Bluehost چیست؟

نام سرورهای Bluehost عبارتند از:

ns1.bluehost.com 162.88.60.37

ns2.bluehost.com 162.88.61.37

اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، سایت پشتیبانی چندین مقاله مفید در مورد نام سرورها و DNS دارد.

چگونه یک محصول Bluehost را لغو کنم؟

وارد کنترل پنل Bluehost خود (my.bluehost.com) شوید.

روی نماد حساب در بالا سمت راست کلیک کنید (حروف اول شما در یک دایره خواهد بود) و my products را انتخاب کنید.

طرحی را که می‌خواهید لغو کنید پیدا کنید، روی نماد more در سمت راست آن کلیک کنید (سه نقطه عمودی) و renew options را انتخاب کنید.

Manual renew را انتخاب کنید و دیگر هزینه ای از شما دریافت نمی‌شود. اشتراک شما در پایان مدت آن منقضی می‌شود.

اگر فکر می‌کنید که ممکن است بخواهید طرحی را لغو کنید، هر چه زودتر تصمیم بگیرید. طرح تمدید خودکار Bluehost روز قبل از انقضای برنامه پول شما را می گیرد، بنابراین اگر این را به آخرین لحظه بگذارید، احتمال زیادی وجود دارد که خیلی دیر کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT