مقایسه Hostinger با SiteGround

مقایسه Hostinger با SiteGround: کدامیک قابل اعتمادتر است؟

زمان مطالعه 6 دقیقه

اگر به دنبال یک ارائه دهنده میزبانی خوب هستید، چهار جنبه حیاتی وجود دارد که باید در نظر بگیرید: سرعت، امنیت، مقیاس پذیری و پشتیبانی. این چهار جنبه به وبسایت ها مزیت رقابتی داده و به آنها اجازه می‌دهد هجوم ترافیک را مدیریت کنند. مقایسه Hostinger با SiteGround را در ادامه بخوانید.

خرید هاست خارجی

خرید با ویزا کارت

تعدادی ارائه دهنده میزبانی وب وجود دارد که طرح هایی را با قیمت هایی بین 4 تا 100 دلار در ماه ارائه می‌دهند. با این حال، انتخاب طرحی که برای کسب و کار شما مناسب باشد، ده ها عامل دیگر، علاوه بر این ۴ عامل را در بر می‌گیرد. اما قیمت گذاری هم اهمیت زیادی دارد. هنگامی که بودجه مشخص کردید، میزان ترافیک مورد انتظار و همچنین نوع سرور ترجیحی را تعیین کردید، میتوانید یک میزان مناسب انتخاب کنید.

اگر انتخاب های خود را به دو تا از برترین ارائه دهندگان میزبانی وب، Hostinger و SiteGround محدود کردید، این مقاله به شما کمک می‌کند یکی را انتخاب کنید.

Hostinger بهترین سرویس میزبانی ابری را دارد

میزبانی ابری یک دسته بندی جدید است و Hostinger با راه حل پیشرفته خود در صدر لیست قرار دارد. ارزان ترین طرح پهنای باند نامحدود، میزبانی برای حداکثر 300 وبسایت، حداکثر 100 حساب ایمیل در هر دامنه، به علاوه انبوهی از ویژگی های دیگر را فراهم می‌کند. قیمت آن نیز 9.99 دلار در ماه است.

SiteGround مدیریت آسان وبسایت را فراهم می‌کند

برای وبسایت های مجزا ایده آل است، شامل 10 گیگابایت فضای ذخیره سازی، ترافیک نامحدود، SSL و ایمیل رایگان، پشتیبان گیری روزانه و موارد دیگر است. در این ماه SiteGround قیمت همه طرح های خود را برای خریدهای سالانه پایین می‌آورد. این بدان معناست که قیمت طرح StartUp به جای 14.99 فقط با 4.99 دلار در ماه خواهد بود.

Hostinger vs SiteGround: شباهت های اصلی

هر دو Hostinger و SiteGround ۱۰۰ درصد تضمین آپتایم ارائه می‌دهند که آنها را در میان قابل اعتمادترین ارائه دهندگان قرار می‌دهد. هر دو دارای پشتیبانی 24/7/365 هستند. کاربران می‌توانند از ابزار drag and drop برای ساخت وبسایت استفاده کنند. این ابزار ساخت وبسایت را نه تنها ساده بلکه به یک کار لذت بخش تبدیل می‌کند.

بیش از 60 میلیون وبسایت از وردپرس استفاده می‌کنند، که نشان دهنده قابلیت های وردپرس است. اگر به حساب وردپرس نیاز دارید، هر دوی Hostinger و SiteGround گزینه های عالی هستند. Hostinger نصب وردپرس را با یک کلیک ارائه می‌دهد. نصب وردپرس SiteGround شامل سه مرحله دیگر است، با این وجود نسبتاً آسان است، و آن را به یک گزینه عالی تبدیل می‌کند.

مقایسه قیمت

فاکتورهای کلیدی مانند قیمت و سرعت به طور قابل توجهی بین این دو متفاوت است. به عنوان مثال، طرح اولیه Hostinger از 1.39 دلار در ماه شروع می‌شود، در حالی که SiteGround با 4.99 دلار در ماه. طرح های پریمیوم برای Hostinger کمی بالاتر می‌روند از 2.59 دلار تا 3.99 دلار می‌رسد، در حالی که طرح های برتر Hostinger به ترتیب با 7.99 دلار و 14.99 دلار در ماه هستند.

راه اندازی یک وبسایت گاهی اوقات نیاز به تست کردن ویژگی هایی دارد که حیاتی هستند. در مواردی مانند این، خوب است آزمایش های رایگان انجام دهید، تا پس از خرید طرح پشیمان نشوید. هر دو Hostinger و SiteGround طرح های رایگان ارائه می‌دهند. این طرح ها با مبادلاتی مانند تبلیغات و پهنای باند محدود (Hostinger) یا تبلیغ به دوستان (SiteGround) همراه هستند.

مقایسه Hostinger با SiteGround: نام های دامنه

SiteGround به شما امکان می‌دهد از دامنه ای که مالک آن هستید استفاده کنید یا زمانی که یک حساب میزبانی را فعال می‌کنید دامنه جدیدی را ثبت کنید. قیمت گذاری به پسوندی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد، به عنوان مثال، برای دامنه com، هزینه 15.95 دلار در سال است، در حالی که یک دامنه .net ۱۷.۹۵ دلار در سال هزینه دارد.

SiteGround دیگر نام دامنه رایگان را همراه برنامه های میزبانی خود ارائه نمی‌دهد. ممکن است این خبر بدی به نظر برسد، اما شفافیت SiteGround به کاربران اجازه می‌دهد به جای اطلاعات گمراه کننده، این موضوع را بدانند.

از سوی دیگر، Hostinger به کاربرانی که مشترک برنامه های میزبانی کسب و کار هستند، یک نام دامنه رایگان می‌دهد. دامنه می‌تواند یک دامنه .com یا .net باشد. با این حال، دامنه فقط در سال اول رایگان می‌ماند، پس از آن دامنه .com ۸.۹۹ دلار در سال، دامنه .online ۰.۹۹ دلار هزینه خواهد داشت. Hostinger به ارائه ارزان ترین دامنه ها معروف است.

میزبانی وب

طرح های SiteGround همراه با 10 گیگابایت فضای وب، وبسایت ساز رایگان و ویژگی های دیگر ارائه می‌شود. طرح های میزبانی SiteGround، با قیمت های رقابتی و پشتیبانی قابل توجه، جایگاه خود را در میان مورد اعتمادترین میزبانی ها به دست آورده است.

میزبانی مشترک Hostinger ویژگی هایی را برای وبسایت های شخصی و مشاغل کوچک ارائه می‌دهد. شامل حداکثر 100 وبسایت، فضای ذخیره سازی عظیم، SSL رایگان، پهنای باند نامحدود (برای طرح های پریمیوم) و بسیاری موارد دیگر است. همانطور که انتظار دارید، طرح های میزبانی اشتراکی پریمیوم و تجاری ویژگی های بیشتری ارائه می‌کنند مانند یک سال دامنه رایگان. با این حال، طرح اولیه هنوز یک پلتفرم میزبانی عالی است.

سایر خدمات میزبانی SiteGround شامل میزبانی وردپرس، میزبانی WooCommerce، میزبانی Reseller، میزبانی ابری و میزبانی Enterprise است‌. Hostinger میزبانی وردپرس، میزبانی VPS، میزبانی ابری، میزبانی ایمیل و خدمات طراحی وب را ارائه می‌کند. یک سازنده وبسایت سفارشی همراه با تمامی طرح ها ارائه می‌شود.

مقایسه Hostinger با SiteGround: تنظیمات حساب

ابزار hPanel در Hostinger به کاربران این امکان را می‌دهد که تنظیمات حساب های میزبانی خود را نسبتاً سریع به پایان برسانند. تکمیل سفارش کمتر از یک دقیقه طول می‌کشد. پس از تکمیل سفارش، به راحتی به قسمت member که شامل تمام ابزارهای لازم برای پیکربندی حساب میزبانی است، بروید.

از سوی دیگر، ابزار راه اندازی SiteGround راه حلی را ارائه می‌کند تا تجربه جذاب تری را برای کاربر فراهم کند. چه راه اندازی یک سایت جدید و چه انتقال، ورود به سیستم مورد نیاز است، که دسترسی به بخش پشتیبان را فراهم می‌کند. بخش پشتیبان مدیریت سایت را سریع و آسان می‌کند.

مقایسه cPanel

SiteGround ابزارهایی دارد که در مقایسه با cPanel، استفاده از آنها به همان اندازه ساده تر است. ابزارهای سایت SiteGround اساساً کنترل پنل وبسایت هستند که پس از ورود به سیستم میتوان به داشبورد دسترسی پیدا کرد. این ابزار به طور کلی جایگزین cPanel می‌شود.

از طرف دیگر، hPanel به عنوان یک نسخه راحت تر از cPanel توصیف می‌شود که به طور انحصاری برای Hostinger ایجاد شده است. این ابزار با تمام طرح های میزبانی وب Host در دسترس است و استفاده از آن آسان است. hPanel دارای منویی است که در آن کاربران می‌توانند به تنظیمات وبسایت خود دسترسی داشته باشند و آن را مدیریت کنند.

مقایسه Hostinger با SiteGround: سازنده وبسایت

Hostinger به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از Zyro، بدون دردسر زیاد و بدون نیاز به دانش کدنویسی های پیچیده، وبسایتی زیبا مانند یک حرفه ای بسازند. Zyro یک پلتفرم drag and drop است که هم نسخه رایگان و هم نسخه پولی دارد.

SiteGround هم دارای یک سازنده وبسایت drag and drop رایگان است که به هیچ مهارت فنی نیاز ندارد. این سازنده وبسایت دارای تم های واکنش گرا و و گزینه های پرداخت برای سایت های تجارت الکترونیک است. دسترسی به این سازنده وبسایت به سادگی کلیک بر روی User Area در کنترل پنل و کلیک بر روی Sitebuilder است. به لطف SiteGround’s Sitebuilder، ساختن یک وبسایت بر روی پلتفرم را میتوان در پنج مرحله آسان انجام داد.

پشتیبانی مشتری

هر دو Hostinger و SiteGround از نظر پشتیبانی مشتری، عملکرد استثنایی دارند. دارای تیم های پشتیبانی آگاه و زمان پاسخگویی سریع هستند.

پشتیبانی 24 ساعته Hostinger از راه های مختلفی قابل دسترسی است. چت زنده، ایمیل، تلفن و سیستم بلیط، اما کاربران همچنان تشویق می‌شوند از مقاله های راهنما استفاده کنند تا خودشان بتوانند مشکل را حل کنند. تمام ۲۴ ساعت شبانه روز، پشتیبانی SiteGround با یک تیم صمیمی در دسترس هستند. راه های موجود عبارتند از چت زنده، پشتیبانی تلفنی، بلیط ها و همچنین گزینه هایی مانند ربات هوش مصنوعی و صفحات راهنما.

مقایسه Hostinger با SiteGround: نظر نهایی

با یک سوم قیمت SiteGround، Hostinger به طور کلی انتخاب بدی نیست. همان پهنای باند و فضای ذخیره سازی نامحدود را در طرح های پریمیوم، یک سیستم کنترل آسان hPanel، انتقال رایگان وبسایت، دامنه رایگان برای یک سال و عملکرد بهتر با میانگین زمان بارگذاری صفحه 1.5 ثانیه ارائه می‌دهد.

SiteGround چندان عقب نیست، سایت های وردپرس را بهینه می‌کند و سرعت های بالاتر از حد متوسط ​​دارد و ویژگی های مفیدی ارائه می‌دهد. از آنجایی که هر دو دارای پشتیبانی عالی از مشتری، 99.99% آپتایم، رابط کاربری آسان و کاربرپسند برای ساخت وبسایت را ارائه می دهند، تنها تفاوت عمده ای که باید در نظر گرفت قیمت است. Hostinger قطعا حرف اول را می‌زند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT