بررسی وب سایت ساز Weebly | خرید در سایت ساز Weebly

زمان مطالعه 8 دقیقه

وب سایت، وبلاگ یا فروشگاه اینترنتی خود را در چند دقیقه بسازید.

نظر TechRadar

Weebly در برخی مناطق کمی ساده به نظر می‌رسد، و استفاده از آن می‌تواند آسان‌تر باشد، اما ما فروشگاه اینترنتی آن را دوست داریم، و در اینجا قدرت کافی برای ایجاد برخی سایت‌های با کیفیت وجود دارد.

پرداخت با ویزا کارت

ویژگی های مثبت

+ قالب های شیک واکنش گرا

+ امکانات زیاد

+فروشگاه اینترنتی حرفه ای

ویژگی های منفی

-لغو جهانی وجود ندارد

-بدون کتابخانه رسانه ای

-رابط ویرایشگر کم قدرت

-پشتیبانی محدود

چرا می‌توانید به TechRadar اعتماد کنید بازبین‌های متخصص ما ساعت‌ها به آزمایش و مقایسه محصولات و خدمات می‌پردازند تا بتوانید بهترین را برای خود انتخاب کنید. درباره نحوه آزمایش ما بیشتر بدانید.

Weebly می تواند به شما کمک کند تا وب سایت خود را سریع بسازید و ابزاری عالی برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین است. App Center صدها ویجت برای بهبود و یکپارچه سازی سایت شما با سایر خدمات دارد و فروشگاه وب یکپارچه فروش هر ترکیبی از محصولات فیزیکی، دانلودهای دیجیتال و خدمات را امکان پذیر می کند.

به Weebly علاقه دارید؟ وب سایت را اینجا بررسی کنید

ثبت نام در Weebly آسان است – فقط نام، آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید – و شرکت شما را با ایمیل های خوش آمدگویی یا لینک های تایید مشکلی ایجاد نمی کند یا شما را به یک منطقه اکانت هدایت نمی کند. در عوض فوراً با پرسیدن بیشتر در مورد نیازهای شما، فرآیند ایجاد سایت را آغاز می کند. این سرویس دارای ویژگی های پشتیبانی زیادی نیز می باشد، از جمله بازاریابی، سئو ، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر. حتی برنامه های سفارشی iOS و Android برای فعال کردن ساخت، ویرایش و مدیریت سایت ها از دستگاه تلفن همراه شما وجود دارد.

همچنین جمع بندی ما از بهترین سازندگان وب سایت را بررسی کنید

گزینه های اشتراک Weebly Website Builder:

طرح 12 ماهه – 5 دلار در ماه (هزینه کل 60 دلار)

وب سایت ساز Weebly: طرح ها و قیمت گذاری

نکته جالب در مورد Weebly این است که یک طرح رایگان وجود دارد که می توانید برای مدت نامحدودی آن را امتحان کنید. هیچ اطلاعات کارت اعتباری مورد نیاز نیست، و همیشه می توانید هر زمان که وب سایت شما به پشتیبانی بیشتری نیاز داشت، آن را به یک طرح پولی ارتقا دهید. نسخه رایگان با یک گواهی SSL ارائه می شود که عالی است – اکثر هاست های وب فقط این امنیت اضافی را در برنامه های پولی لحاظ می کنند.

طرح شخصی زمانی که صورتحساب سالانه صورت می گیرد، 6 دلار در ماه هزینه دارد. این شامل نام دامین خود شما است. مشابه نسخه رایگان، گزینه ای برای اضافه کردن کد تعبیه شده شخص ثالث برای کمک به ردیابی عملکرد سایت شما وجود دارد.

طرح حرفه ای  با هزینه سالانه 12 دلار در ماه هزینه دارد و یک گزینه عالی برای مشاغل کوچک است که به دنبال افزایش سئو و دسترسی به وب سایت خود هستند. این طرح دارای فضای ذخیره سازی نامحدود، آمار پیشرفته، حفاظت از رمز عبور و بدون تبلیغات سایت Weebly است.

برنامه عملکرد بالاترین برنامه هاستینگ وب لیست شده است. هزینه آن 26.00 دلار در ماه در صورت صورت‌حساب سالانه است – بسیار پرش از سایر برنامه‌ها. با این حال، این طرح با سئوی پیشرفته، پشتیبانی مشتری اولویت دار، و پرداخت از طریق پی پال را می پذیرد. اگر به دنبال ساختن وب سایتی هستید که بسیار قدرتمند باشد و تقریباً هر کاری را انجام دهد، این برنامه برای شماست.

وب سایت ساز Weebly: شروع شدن

ثبت نام در Weebly آسان است – فقط نام، آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید – و شرکت شما را با ایمیل های خوش آمدگویی یا لینک های تایید مشکلی ایجاد نمی کند یا شما را به یک منطقه اکانت هدایت نمی کند. در عوض فوراً با پرسیدن بیشتر در مورد نیازهای شما، فرآیند ایجاد سایت را آغاز می کند.

این با انتخاب یک الگو شروع می شود. شما در ابتدا می توانید ده ها انتخاب را انتخاب کنید، که به دسته ها تقسیم می شوند – تجاری، نمونه کارها، شخصی، رویداد، وبلاگ، سایر موارد.

ویرایشگر با درخواست از شما برای انتخاب دامین وب سایت خود شروع می کند. شما می توانید چیزی جدید را ثبت کنید یا از یکی از مواردی که قبلاً دارید استفاده کنید. هنوز برای تصمیم گیری آماده نیستید؟ فقط پنجره را ببندید و بعداً انتخاب کنید.

رابط

رابط کاربری Weebly به خوبی سازماندهی شده است و عملیات اصلی آن مشابه سایر سازندگان وب سایت است. نوار کناری سمت چپ حاوی اشیاء و موارد مختلف است که می توانید آنها را بکشید و روی صفحات خود رها کنید. یک منوی سطح بالا به سایر ویژگی های مدیریت وب سایت (ساخت، صفحات، تم، برنامه ها، تنظیمات، راهنما) دسترسی می دهد. سایت شما در بدنه صفحه نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید روی تصاویر، متن و هر چیز دیگری کلیک کنید تا آنها را ویرایش کنید یا ویژگی‌های آن‌ها را تغییر دهید.

در حالی که ویرایشگر کنترل کامل مکان قرار دادن بیشتر اجزای یک صفحه را به شما نمی دهد، شما هنوز گزینه های زیادی دارید. وب سایت Weebly را مرور کنید و لیست ویژگی ها را به راحتی پیدا خواهید کرد. به عنوان مثال، نمی توانید به سادگی یک تصویر را به یک موقعیت پیکسلی مشخص در صفحه خود بکشید و رها کنید. درعوض، یک ظرف را به بالای یا زیر ظرفی که قبلاً در صفحه شما قرار دارد بکشید.

می توانید یک شی را در آن ظرف تراز کنید و تنظیمات جزئی را انجام دهید. این زندگی را ساده نگه می دارد، اما ممکن است برای برخی افراد محدود کننده باشد.

بدتر از آن، عدم وجود ویژگی Undo است. به طور تصادفی یک جزء حذف شده است؟ خوش شانس – شما باید آن را به صورت دستی بازیابی کنید و تنظیمات سفارشی که ممکن است انجام داده باشید.

این بدان معنا نیست که کل اینترفیس مشکل ساز است. بخش هایی وجود دارد که ما واقعاً دوست داشتیم، مانند نحوه تغییر و مدیریت صفحات. لازم نیست از طریق مدیر صفحه کار کنید: فقط روی لینک وبلاگ در منوی وب سایت خود کلیک کنید و مستقیماً به آن صفحه هدایت می شوید.

Weebly یک مدیر صفحه جداگانه دارد که به خوبی طراحی شده است. صفحات شما را در یک نوار کناری نمایش می دهد، بنابراین صفحه فعلی شما همیشه در دسترس و در نمای کامل باقی می ماند. می‌توانید صفحات جدید اضافه کنید و صفحات دیگر را بکشید و رها کنید تا آنها را مرتب کنید، و نوار منو فوراً به‌روزرسانی می‌شود – آسان.

رسانه ها

Weebly دارای چند ابزار ویرایش تصویر است، مانند برش، اعمال یکی از ده ها فیلتر، انجام برخی تنظیمات اولیه (مانند روشنایی، اشباع و کنتراست)، افزودن متن، و اعمال تاری در قسمت های خاصی از آن. در اینجا به اندازه کافی برای پوشش اصول اولیه و موارد دیگر وجود دارد.

مرکز برنامه گزینه های رسانه ای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال، پخش‌کننده صوتی استاندارد Weebly تنها یک فایل MP3 را مدیریت می‌کند، اما برنامه‌هایی وجود دارند که می‌توانند فهرست‌های پخش را مدیریت کنند، از استریمینگ از سایت‌های دیگر پشتیبانی کنند، یا حتی محتوای دیجیتال را از فروشگاه شما stream کنند. خوب است که اینها در دسترس باشند، اما همیشه راه حل مناسبی نیستند. بسیاری از آنها محدودیت هایی دارند مگر اینکه برای نسخه Premium پول پرداخت کنید.

متأسفانه، Weebly هیچ کتابخانه مرکزی برای هر رسانه ای که آپلود می کنید ندارد، چیزی که برای استفاده مجدد از رسانه در چندین صفحه یا سایت ایده آل است. در عوض شما می‌توانید فایل‌ها را به صورت محلی مدیریت کنید و هر بار آن‌ها را آپلود کنید، که نشان می‌دهد در اینجا جای زیادی برای بهبود وجود دارد.

وبلاگ نویسی

مؤلفه وبلاگ نویسی Weebly بلافاصله ما را تحت تأثیر قرار نداد. ظاهری ساده دارد و با هیچ قالب پستی همراه نیست، بنابراین باید به صورت دستی عناوین، بلوک‌های متن، تصاویر و غیره را بکشید و رها کنید تا مطابق با نیازهای شما باشد، به همان روشی که صفحات دیگر خود را می‌سازید. فقط بدون هیچ قالبی که شما را راهنمایی کند.

پست ها را می توان بلافاصله منتشر کرد یا برای بعدا برنامه ریزی کرد. همچنین تنظیمات نظر برای هر پست وجود دارد که امکان روشن یا خاموش کردن نظرات را فراهم می کند (یا اینکه آنها به تأیید شما نیاز دارند).

وب سایت ساز Weebly: تجارت الکترونیک

راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی حتی برای کاربران با تجربه می تواند ترسناک به نظر برسد، اما Weebly تمام تلاش خود را می کند تا کار را به وظایف قابل مدیریت تقسیم کند.

اضافه کردن محصولات نیازی به وارد کردن دستی یک به یک آنها ندارد. می‌توانید یک کاتالوگ محصول موجود را از Etsy، Shopify، Square یا CSV عمومی وارد کنید، عملکردی بیشتر از آنچه در بسیاری از پلتفرم‌های تخصصی تجارت الکترونیک خواهید داشت. و می‌توانید کاتالوگ خود را به CSV نیز صادر کنید، که اگر تصمیم گرفتید Weebly را ترک کنید و فروشگاه خود را به جای دیگری ببرید، خبر خوبی است.

فروشگاه دارای امکانات فراوانی است. می‌توانید با محصولات فیزیکی، دانلودهای دیجیتال، خدمات، کمک‌های مالی، عضویت‌ها، رویدادها و حتی بخش ویژه‌ای برای «غذا و نوشیدنی‌های آماده» سروکار داشته باشید. شما می‌توانید قیمت‌های فعلی و فروش را تنظیم کنید، وزنی را تعیین کنید، چیزی را به‌عنوان معاف از مالیات علامت‌گذاری کنید، یا گزینه‌های محصول بسیار قابل تنظیم خود را تعریف کنید (می‌توانید فهرست‌های کشویی را تنظیم کنید، چندین گزینه بدهید، انتخاب رنگ یا ورودی متن را مجاز کنید) .

ابزار حمل و نقل بسیار انعطاف پذیر است. شما می توانید هر منطقه حمل و نقل را به تعداد مورد نیاز خود تنظیم کنید، هر منطقه با انتخاب کشورها، و هر منطقه می تواند هزینه های حمل و نقل خود را بر اساس نرخ ثابت، مقدار کالا، وزن محصول یا کل سفارش، با امکان ارائه ارسال رایگان داشته باشد. تحت شرایط خاص (سفارش بیش از یک قیمت ثابت است).

مدیریت مالیات به همان اندازه همه کاره است، با امکان راه اندازی مکان های فروشگاهی متعدد و تنظیم دستی نرخ های سفارشی برای هر کشوری که پشتیبانی می کنید (مالیات های ایالات متحده به طور خودکار محاسبه می شوند).

به‌راحتی، Weebly شما را مجبور نمی‌کند قبل از اینکه بتوانید عملکرد یک ویژگی را ببینید، ارتقا دهید. به عنوان مثال، طرح رایگان به شما فروشگاهی ارائه نمی‌کند، اما همچنان می‌توانید گزینه‌ها را آزمایش کنید و به شما این امکان را می‌دهد تا قبل از اینکه مجبور به پرداخت پول نقد شوید، به طور کامل آنچه را که پیشنهاد می‌شود، درک کنید.

وب سایت ساز Weebly: پشتیبانی

با کلیک بر روی Help در ویرایشگر Weebly، سایت پشتیبانی شرکت در یک تب مرورگر جدید باز می شود. پایگاه دانش وب دارای یک فیلد جستجوی مناسب است و حاوی مقالات زیادی است که برخی از آنها هنگام جستجو برای یک موضوع خاص، مرتبط تر از سایرین هستند. اما وقتی اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کردید، مقاله واضح است و حاوی تصاویری است که شما را در این فرآیند راهنمایی می کند.

اگر این کافی نیست، لینکی به انجمن انجمن در انتهای صفحه پیدا خواهید کرد. همچنین یک سیستم تماس خودکار با کنترل هوش مصنوعی وجود دارد که ما متوجه نشدیم واقعاً اصلاً مفید است.

وب سایت ساز Weebly: حکم نهایی

معابد شیک Weebly سایت شما را به خوبی شروع می کند، ویژگی های زیادی وجود دارد که به پیشبرد پروژه کمک می کند، و به طور کلی این سرویس باید در لیست کوتاه شما باشد، اما چندین جنبه مهم نیز در این سرویس وجود دارد – بدترین متخلف فقدان عملکرد واگرد است.

ما بهترین سازنده وب سایت مشاغل کوچک را معرفی کرده ایم.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT