موجودی پی پال

بررسی و رویت موجودی پی پال

زمان مطالعه 2 دقیقه

تا زمانی که حساب Cash یا Cash Plus داشته باشید، بررسی موجودی PayPal خود آسان است. درواقع برای بررسی موجودی پی پال خود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد حساب خود شوید.

موجودی PayPal شما در سمت چپ صفحه حساب اصلی شما در وب سایت خواهد بود.

موجودی PayPal شما در صفحه حساب اصلی برنامه تلفن همراه خواهد بود.

چه از وب ‌سایت یا برنامه تلفن همراه استفاده می ‌کنید، بررسی موجودی PayPal شما باید یک فرآیند نسبتاً سریع باشد.

در ادامه نحوه انجام آن آمده است :

1. در یک مرورگر انتخابی خود به paypal.com بروید و یا اگر ترجیح می دهید آن را در برنامه تلفن همراه را در iPhone یا Android خود باز کنید و و وارد حساب خود شوید.

2. در صورتی که بخواهید موجودی خود را انتقال دهید و یا حتی اگر موجودی فعلی شما 0 دلار باشد، موجودی حساب شما در سمت چپ صفحه اصلی در حساب شما دسکتاپ، یا در صفحه حساب اصلی خود در اپلیکیشن تلفن همراه، فهرست می شود.

موجودی پی پال

موجودی پی پال

نکته مهم : برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره موجودی خود، روی More ( سه نقطه عمودی ) در سمت راست عنوان موجودی PayPal کلیک کنید و سپس Go to PayPal موجودی را در منو انتخاب کنید.

موجودی پی پال

موجودی پی پال

اگر بخش موجودی PayPal را در صفحه اصلی حساب خود مشاهده نمی کنید، به این دلیل است که حساب PayPal Balance ندارید. اگر مدت زیادی است که حساب کاربری خود را دارید، ممکن است این گزینه را نداشته باشید، زیرا این قابلیت یک ویژگی نسبتاً جدید در PayPal است. در این صورت، ابتدا باید یک حساب کاربری جدید راه اندازی کنید.

توجه : همچنان باید ابتدا هویت خود را از طریق PayPal تأیید کنید تا از آن ویژگی balance-carrying یا حفظ تعادل استفاده کنید.

امتیاز 4/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT