NFT ملانیا ترامپ

بررسی NFT ملانیا ترامپ : هدف چیست ؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

انتشار مجموعه جدید توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهور سابق ایالات متحده به نام مجموعه 1776، علاقه دوباره به کارت‌های معاملاتی NFT دونالد ترامپ را برانگیخته است. در این پست به بررسی NFT ملانیا ترامپ می پردازیم.

NFT ملانیا ترامپ

این مجموعه دیجیتال جدید دارای نشانه‌های نمادین آمریکایی است و از بلاکچین اثبات سهام سولانا استفاده می‌کند. بخشی از درآمد حاصل از فروش این NFTها به خیریه Fostering the Future اهدا خواهد شد؛ ابتکاری که از فرصت‌های آموزشی و بورسیه‌های تحصیلی برای کودکان حمایت می‌کند.

قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال

در همین حال، لازم به ذکر است که مجموعه قبلی NFTهای ملانیا ترامپ با جنجال بسیار و اتهامات مبنی بر پولشویی مواجه شده بود، اما به نظر می‌رسد که آخرین مجموعه او در حال جلب توجه سرمایه‌گذاران بسیاری است.
پس از انتشار مجموعه NFTهای ملانیا ترامپ، کارت‌های معاملاتی NFT دونالد ترامپ هم با افزایش فعالیت مواجه شدند. مجموعه کارت‌های معاملاتی ترامپ شاهد فروش فوری هر دو مجموعه بوده است و در حال حاضر دارای حجم کل 14222 اتریوم با قیمت کف 0.112 اتریوم است. تجزیه‌و‌تحلیل‌های اخیر، افزایش فعالیت مجموعه را با افزایش 300 درصدی حجم فروش و تعداد فروش در نمودارهای روزانه نشان می‌‌دهد. با این حال، این مجموعه طی هفته گذشته با کاهش فروش نیز مواجه شده است.

NFT ملانیا ترامپ

NFT ملانیا ترامپ

علاقه مجدد به کارت‌های معاملاتی NFT دونالد ترامپ، محبوبیت فزاینده NFTها را در صنعت رمزرازها برجسته می‌کند. علی‌رغم اینکه NFTها در گذشته با جنجال‌ها و انتقاداتی روبرو شده‌اند، همچنان به عنوان یک گزینه سرمایه‌گذاری بادوام و راهی برای هنرمندان و سازندگان برای کسب درآمد از آثارشان مورد توجه قرار می‌گیرند. در واقع، استفاده از فناوری بلاکچین روشی امن و شفاف را برای تأیید مالکیت و اصالت یک اثر فراهم کرده و آن را به گزینه‌ای جذاب برای مجموعه‌داران و سرمایه‌گذاران تبدیل می‌کند.
جنبه خیریه مجموعه NFTهای ملانیا ترامپ همچنین امکان استفاده از NFTها را برای منافع اجتماعی برجسته می‌کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT