سایت ها برای دانلود و خواندن کتاب های کمیک

7 تا از بهترین سایت ها برای دانلود و خواندن کتاب های کمیک

زمان مطالعه 6 دقیقه

همه طرفداران کتاب های مصور در آنجا دوست دارند آخرین شماره را به دست بگیرند. سایت ها برای دانلود و خواندن کتاب های کمیک را در ادامه معرفی کرده ایم.

می‌توانید به یک فروشگاه کتاب کمیک بروید و کتاب بعدی خود را مطالعه کنید، اما اینترنت پر از سایت‌های پر از نسخه‌های دیجیتال است. حتی می توانید آنها را در رایانه یا تلفن هوشمند خود بارگیری کنید و در اوقات فراغت خود از آنها استفاده کنید.

با این حال، برخی از پلتفرم ها بهتر از سایرین هستند. در اینجا شش وب سایت برتر کتاب های کمیک و رمان های گرافیکی وجود دارد که به شما امکان دانلود فایل ها را می دهند. برای باز کردن آنها، به نرم افزاری نیاز دارید که بتواند فایل های CBR، PDF یا حتی کتاب الکترونیکی را بخواند. هر کمیک و ارائه دهنده را برای شرایط مورد نیاز بررسی کنید.

سایت ها برای دانلود و خواندن کتاب های کمیک ComiXology

به عنوان یک شرکت آمازون، ComiXology یک فروشگاه آنلاین برای کتاب های کمیک دیجیتال است. این مجموعه عناوین زیادی دارد، از جمله پسران، چیزهای عجیب، لیگ عدالت، مرد عنکبوتی شگفت انگیز و شانگ چی.

قیمت ها برای کمیک های ساده یا معاملات ویژه از 2.99 دلار شروع می شود و برای نسخه های چاپی و نسخه های ویژه می تواند به 24.99 دلار یا بیشتر برسد. اغلب کتاب‌های کمیک رایگان پیدا نمی‌کنید، اما می‌توانید Amazon Prime Reading یا ComiXology Unlimited را بشناسید – این دومی هزاران کمیک، رمان گرافیکی و مانگا را با قیمت ۵.۹۹ دلار در ماه به شما عرضه می‌کند.

خواندن آنها به سادگی خرید و دانلود آنها در دستگاه یا برنامه Kindle شماست. برای خواندن با کیفیت می توانید به Comixology وابسته باشید. برای پلتفرم‌هایی با همان کالیبر، جایگزین‌های ComiXology را برای طرفداران کتاب‌های مصور کشف کنید.

DriveThruComics

اگر دوست دارید گزینه های زیادی داشته باشید و تجربه کاربری روانی داشته باشید، DriveThruComics ارزش وقت شما را دارد. شما ترکیبی از کتاب‌های کمیک مدرن و قدیمی‌تر را دریافت می‌کنید، برخی از آن‌ها رایگان هستند یا آنچه را که می‌خواهید بپردازید، بقیه قیمت‌ها بین 0.75 دلار و بیش از 40 دلار است.

بنابراین، شما انتخاب خوبی از مطالب خواندنی معمولی و تاثیرگذارتری دارید. فیلترهایی وجود دارد که می توانید از آنها نیز استفاده کنید. آنها به شما اجازه می دهند گزینه های خود را بر اساس ناشران، زبان ها، قالب ها، ژانرها و موارد دیگر مرتب کنید.

برای تکمیل خرید و دریافت کمیک دیجیتال خود، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس، می‌توانید فایل‌ها را در دستگاه خود دانلود کنید. اگر در حال حاضر از یکی از بهترین برنامه‌های کتاب‌خوان کمیک استفاده می‌کنید، تنها انتخاب دیگری که باید انجام دهید این است که آیا می‌خواهید یک کتاب کمیک انگلیسی روی PDF Reader خود داشته باشید. سایر زبان های پشتیبانی شده عبارتند از اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی، ایتالیایی، هلندی یا لهستانی.

سایت ها برای دانلود و خواندن کتاب های کمیک GetComics

وب سایت دیگری که باید بررسی کنید GetComics است. این کمتر کاربرپسند است، اما طیف خوبی از کتاب های مصور را برای اضافه کردن به قفسه های دیجیتال خود و همچنین پیشنهادات جالب دریافت می کنید. اول از همه، همه چیز رایگان است. ثانیاً، GetComics دارای مسائل جداگانه و بسته‌هایی است که می‌توانید با دنبال کردن همان جهان، شخصیت یا موضوع، دانلود و بخوانید.

هر چه که بخواهید، چندین گزینه دانلود برای انتخاب وجود دارد. فقط خواننده CBR خود را آماده کنید و منتظر بمانید. ممکن است بیش از سایر نرم افزارها به آن نیاز داشته باشید، بنابراین برنامه های کمیک خوان را برای iPad یا هر دستگاه دیگری که انتخاب می کنید، تهیه کنید.

ComicsMode

اگر ایده کتاب های کمیک و رمان های گرافیکی رایگان را دوست دارید، ComicsMode را نیز امتحان کنید. این دارای مطالب خواندنی بر اساس محبوبیت، ترتیب حروف الفبا، و افراد جدید است، اما شما همچنین می توانید بر اساس ناشر فیلتر کنید.

از نظر عناوین، موارد دلخواه کلاسیک و همچنین انتشارات مستقل وجود دارد که این انجمن را برای دوستداران کتاب های مصور جامعه ای فراگیر می سازد.

چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که نمی توانید عناوین را در ComicsMode بارگیری کنید، فقط آنها را به صورت آنلاین بخوانید. انتشارات با کیفیت خوب و رابط کاربری تمیز و ساده هستند، بنابراین باید بتوانید از زمان مطالعه خود لذت ببرید.

سایت ها برای دانلود و خواندن کتاب های کمیک Comics-All

در اینجا یک کتابخانه آنلاین رایگان دیگر برای طرفداران ابرقهرمانان و داستان های شنی خوب وجود دارد. در واقع Comics-All توسط طرفداران ایجاد شده است و مجموعه وسیع خود را بدون هیچ هزینه ای ارائه می دهد، مگر اینکه بخواهید بارگیری سریع و مکرر داشته باشید.

می‌توانید عناوین و ناشران متعدد آن را مرور کنید، آنچه را که می‌خواهید بخوانید انتخاب کنید و روی دکمه دانلود Florenfile کلیک کنید. سپس، شما سه گزینه دارید. این پلتفرم ذخیره سازی ابری به شما امکان می دهد از یک ابزار دانلود رایگان با سرعت کم با چند محدودیت مانند یک بار دانلود در هر 24 ساعت و حداکثر حجم فایل 400 مگابایت استفاده کنید. کتاب ها فقط در قالب CBR نیز موجود هستند.

برای انعطاف‌پذیری بیشتر، از جمله هشت دانلود مستقیم، بدون تأخیر، و اندازه فایل نامحدود، می‌توانید مشترک یک حساب پرمیوم شوید – قیمت‌هایی که از 8.33 دلار یا 10.83 دلار در ماه شروع می‌شود.

Internet Archive

اگر احساس نوستالژی می کنید و می خواهید مسائل قدیمی تر را پیدا کنید، آرشیو اینترنت بهترین مکان برای جستجو است، به خصوص برای رمان های گرافیکی رایگان در PDF و فرمت های دیگر. مجموعه کتاب‌های کمیک و رمان‌های گرافیکی آن بیش از 90000 نتیجه دارد، بنابراین به این زودی مطالب خواندنی شما تمام نخواهد شد.

چندین گزینه مانگا و همچنین آثار کلاسیک مانند Asterix، Tintin، Watchmen و Dennis the Menace را خواهید یافت. شما همچنین می توانید به راحتی از طریق آنها فیلتر کنید تا دسته کامل خود را پیدا کنید.

به کتاب مصور مورد نظر خود بروید و می توانید آن را به صورت PDF، EPUB، Kindle، Torrent و غیره دانلود کنید. فقط انتخاب کنید و فایل خود را رایگان درخواست کنید. در حالی که به دنبال بهترین نرم افزار برای کمیک هستید، برنامه های مانگا را برای اندروید و iOS نیز بررسی کنید.

سایت ها برای دانلود و خواندن کتاب های کمیک Comic Book Plus

در حالی که جذاب ترین وب سایت نیست، Comic Book Plus یکی دیگر از منابع خوب برای کمیک های قدیمی است. به خاطر داشته باشید که برای دانلود فایل ها باید یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید. در غیر این صورت، می توانید آنها را به صورت آنلاین بخوانید.

از نظر دامنه، شما بیش از 40000 کتاب برای مرور دارید. می‌توانید روی دسته‌های خاصی تمرکز کنید، از ماجراجویی، وسترن، و فانتزی گرفته تا داستان‌های عمومی و کمیک‌های بین‌المللی. تاریخ انتشار به اوایل دهه 1910 باز می گردد.

مهمتر از همه، همه چیز در Comic Book Plus رایگان و دانلود آسان است. این سایتی است که باید برای یک چرخش مهم در عصر طلایی کمیک به آن مراجعه کنید.

راه های بیشتری برای پرش به دنیای کمیک کتاب مورد علاقه خود بیابید

داشتن این وب‌سایت‌ها برای دانلود و خواندن کمیک‌ها در هر زمان که بخواهید بسیار خوب است. چه بخواهید به سادگی کتاب های کمیک انگلیسی با فرمت PDF که دانلود رایگان باشد یا منحصر به فردترین رمان های گرافیکی را ترجیح دهید، تحت پوشش هستید.

در واقع، به لطف اپلیکیشن ها و اینترنت، منابع زیادی برای سرگرمی کتاب های مصور وجود دارد. به عنوان مثال به برنامه Marvel Unlimited و ویژگی های فوق العاده ای که این سرویس ارائه می دهد نگاه کنید. از آنجایی که جهان های سینمایی به جذابیت کتاب های کمیک می افزایند، هیچ محدودیتی برای سرگرمی شما به عنوان بخشی از این جامعه عظیم وجود ندارد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT