جایگزین های پی پال

بهترین جایگزین های پی پال برای نوجوانان زیر 18 سال

زمان مطالعه 7 دقیقه

برخی از جایگزین های حساب پی پال برای خردسالان به شما امکان کنترل فعالیت آنها را می‌دهند، به این معنی که می‌توانید عملکرد فرزندانتان را کنترل کنید و اگر دیدید آنها دچار مشکل می‌شوند، وارد عمل شوید. برای شروع، گزینه های زیر را در نظر بگیرید.

چرا PayPal محدودیت سنی دارد؟

تا چند سال پیش امکان راه اندازی حساب PayPal Student وجود داشت، اما این سرویس متوقف شد.

طبق اطلاعات وبسایت PayPal، افراد زیر 18 سال بدون در نظر گرفتن مکانشان مجاز به افتتاح حساب نیستند:

“اگر شما یک فرد حقیقی هستید، باید مقیم یکی از کشورها/مناطق فهرست شده در صفحه جهانی PayPal باشید و حداقل 18 سال سن داشته باشید، یا سن بلوغ در کشور/منطقه محل اقامت خود را داشته باشید تا حساب PayPal باز کنید و از خدمات PayPal استفاده کنید.”

اما PayPal تنها گزینه شما نیست. با خیال راحت می‌توانید نحوه استفاده از PayPal را به طور کامل بیاموزید، اما چندین پلتفرم مالی دیگر وجود دارند که با ارائه حساب های نوجوان مرتبط با حساب های سرپرستی والدین، این محدودیت سنی را برطرف می‌کنند. برخی از آنها رایگان هستند و نیازی به حداقل تراکنش ندارند.

حساب های بانکی آنلاین برای نوجوانان

باز کردن یک حساب خرجی یا پس انداز برای فرزندانتان می‌تواند فرصت خوبی برای آموزش آنها در مورد بودجه و سایر جنبه های مالی شخصی باشد. بالاخره آنها فرصتی برای یادگیری این چیزها در مدرسه پیدا نمی‌کنند.

اگر آنها حساب های بانکی خود را داشته باشند، ممکن است راحت تر برای آینده پس انداز کنند و اهداف مالی تعیین کنند. فرزندان شما همچنین در مورد ارزش به حداکثر رساندن پس انداز خود خواهند آموخت.

از آنجایی که دیگر نمی‌توانید یک حساب دانش آموزی PayPal راه اندازی کنید، باید به دنبال گزینه های جایگزین باشید. یک راه حل این است که یک حساب نگهبانی باز کنید و به آنها اجازه دهید وقتی 18 ساله شدند مالکیت آن را در دست بگیرند. در همین حال، می‌توانید فعالیت حساب آنها را زیر نظر داشته باشید و به آنها کمک کنید تا تصمیمات درستی بگیرند.

Capital One Money Teen Checking Account

Capital One Money یک حساب جاری با کارمزد صفر است که برای کودکان و نوجوانان ۸ تا 18 سال طراحی شده است. این حساب به حداقل موجودی نیاز ندارد و شامل بانکداری آنلاین و تلفن همراه رایگان است.

در اینجا چیزی است که هنگام ثبت نام برای یک حساب کاربری دریافت خواهید کرد:

بدون هزینه ماهانه یا پنهان.

کارت نقدی Mastercard رایگان.

یک حساب مشترک با اعتبارنامه ورود به برنامه تلفن همراه برای والدین و فرزندان.

کنترل ها و هشدارهای والدین

چک ها را با برنامه Capital One Mobile واریز کنید.

امنیت بانکی و بیمه FDIC.

دسترسی به بیش از 70000 دستگاه خودپرداز بدون هزینه.

حساب ها سود دریافت می‌کنند (0.10 درصد بازده سالانه).

هر حسابی را به آن پیوند دهید، حتی اگر با Capital One نباشد.

یک حساب بانکی واقعی، نوجوان شما را در مسیری قرار می‌دهد که بفهمد بانکداری چگونه کار می‌کند، چگونه با پس انداز پول، سود جمع آوری می‌شود، چگونه امور مالی خود را ماه به ماه مدیریت کند و چگونه از بانکداری تلفن هوشمند خود مطمئن باشد.

از آنجایی که این حساب شامل کنترل های والدین است، همیشه می‌توانید وارد عمل شوید و به نوجوان خود کمک کنید. همچنین این امکان وجود دارد که از حساب بانکی خود به داخل و خارج از حساب آنها پول منتقل کنید.

سایر گزینه های بانکداری آنلاین

Capital One تنها شرکتی نیست که وارد بازی بانکداری نوجوانان شده است. چند بانک دیگر برای کمک به حساب های بانکی دانشجویی اقدام کرده اند.

Bank of America Student Banking: برای دانشجویان زیر 25 سال واجد شرایط هیچ هزینه نگهداری یا اضافه برداشت ماهانه وجود ندارد. همچنین می‌توانید بانکداری آنلاین/موبایل، هشدارهای سفارشی، کنترل های قفل بدهی، ضمانت تعهد صفر، دسترسی به هزاران مرکز مالی و دستگاه های خودپرداز و امکان واریز چک موبایلی دسترسی داشته باشید.

Alliant Teen Checking Account: برای افراد 13 تا 17 ساله در دسترس است. یک حساب مشترک برای فرزندتان با ویژگی هایی مانند نداشتن حداقل موجودی، بدون کارمزد ماهانه، بانکداری آنلاین/موبایل، 20 دلار در ماه تخفیف کارمزد خودپرداز و نرخ های بهره 0.25 درصدی راه اندازی کنید، بیش از دو برابر سایر حساب های بانکی نوجوان.

Chase High School Checking: یک حساب “چک دبیرستان” برای دانش آموزان 13 تا 17 ساله در دسترس است. اگر به حساب بانکی والدین مرتبط باشد، هیچ کارمزد ماهیانه ای دریافت نمی‌شود – آنها همچنین می‌توانند تراکنش های فرزندشان را ردیابی کنند، هشدارها را تنظیم کنند و امنیت آنها را کنترل کنند. Chase تمایل دارد هزینه های خودپرداز و اضافه برداشت داشته باشد، اما این فرصت خوبی است تا به نوجوان خود بیاموزید چگونه از چنین هزینه هایی اجتناب کند.

Huntington Bank Student Checking Accounts: کودکان و نوجوانان زیر 18 سال می‌توانند برای یک حساب جاری ثبت نام کنند تا زمانی که فردی بالای 18 سال بخواهد آن را به عنوان یک امضاکننده یا به عنوان یک حساب مشترک باز کند. Huntington Bank جزئیات حساب را به صورت آنلاین ارائه نمی‌دهد، بنابراین هنگام ثبت نام، حتماً شرایط را دقیق بخوانید.

Wells Fargo Clear Access Banking: اگر نوجوان شما بین ۱۳ تا ۱۶ سال سن دارد، می‌توانید یک حساب جاری به نام او باز کنید. این گزینه به حداقل سپرده 25 دلاری و هزینه ماهانه 5 دلار نیاز دارد. دارندگان حساب می‌توانند واریزهای تلفن همراه انجام دهند، از بیش از 13000 دستگاه خودپرداز بدون کارمزد در سراسر کشور پول نقد برداشت کنند، صورت حساب های خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند و موارد دیگر. نوجوان شما همچنین یک کارت نقدی بدون تماس با محافظت از مسئولیت صفر دریافت می‌کند.

بانک های ملی تنها بانک هایی نیستند که حساب های دانشجویی را ارائه می‌دهند. بانک محلی یا اتحادیه اعتباری شما ممکن است گزینه هایی برای دانشجویان نیز داشته باشد. به وبسایت آنها نگاهی بیندازید یا از طریق تلفن با آنها تماس بگیرید تا ببینید چه چیزی در دسترس است.

کارت های نقدی پیش پرداخت برای نوجوانان

کارت نقدی پیش پرداخت یکی از بهترین گزینه های PayPal برای خردسالان است. با استفاده از این گزینه، نوجوان شما به مقدار محدودی پول برای هزینه های روزانه یا موارد اضطراری دسترسی خواهد داشت، به علاوه، شما نیازی به زحمت باز کردن حساب بانکی ندارید.

می‌توانید در هر داروخانه یا سوپرمارکتی توقف کنید و یک کارت پرداخت قابل شارژ مجدد بخرید تا فرزندتان از آن استفاده کند، یکی از راه های هدیه دادن پول.

1. American Express: Bluebird Prepaid Account

Bluebird توسط American Express ترکیبی بین حساب بانکی و کارت اعتباری ارائه می‌دهد.

یک چیز جالب در مورد آن این است که هر “حساب خانوادگی” شامل حداکثر چهار کارت پیش پرداخت برای سایر اعضای خانواده با حساب فرعی است. می‌توانید به سرعت از حساب مرکزی خود به آن کارت ها پول انتقال دهید، محدودیت های مخارج خود را تعیین کنید و بر فعالیت حساب نوجوان خود نظارت کنید.

این احتمالاً یکی از بهترین راه حل ها برای والدینی است که می‌خواهند به کودکان کمک هزینه بدهند و آنها را تشویق به یادگیری نحوه استفاده مسئولانه از کارت های اعتباری کنند.

2. MyVanilla Card

راه حل ساده تر، دریافت کارت پیش پرداخت MyVanilla است که می‌توانید آن را در والمارت و سایر سوپرمارکت ها پیدا کنید.

نوجوانان زیر 18 سال نمی‌توانند این کارت ها را خریداری کنند. والدین باید کارت را خریداری کنند، توافق نامه را امضا کنند و سپس خردسال را به عنوان کاربر ثبت شده اضافه کنند.

برخی از ویژگی های MyVanilla Card عبارتند از:

یک برنامه تلفن همراه برای بررسی و مدیریت حساب شما.

بین ویزا و مسترکارت یکی را انتخاب کنید.

سپرده گذاری مستقیم رایگان انجام دهید.

انتقال وجه بین حساب های MyVanilla Card.

بدون نیاز به بررسی اعتبار

کارت های ویزا در قبال تراکنش های غیرمجاز حفاظت از مسئولیت صفر دارند.

از اپلیکیشن موبایل و کیف پول استفاده کنید.

توجه داشته باشید که این سرویس در ورمونت در دسترس نیست. هزینه استاندارد ATM در سایر ایالت ها 1.95 دلار برای هر تراکنش است. اگر نوجوان شما هنگام سفر به خارج از کشور برای کار و سایر تجربیات ارزشمند از این کارت استفاده کند، 4.95 دلار برای هر برداشت نقدی پرداخت خواهد کرد.

3. FamZoo Family Accounts

یکی از ساده ترین راه ها برای مدیریت چندین حساب از طریق یک پلتفرم مدیریت خانواده، FamZoo است.

این سرویس مانند Bluebird روی استروئیدها است. همه چیزهایی را که حساب American Express Bluebird ارائه می‌دهد، از جمله یک کارت پیش پرداخت برای هر کودک، ارائه می‌دهد. با این حال، چیزی که کم دارد، بیشتر هزینه هایی است که هنگام ثبت نام برای یک حساب دانشجویی در هر یک از بانک های بزرگ پیدا خواهید کرد.

بهترین ویژگی در اینجا اتوماسیون است. می‌توانید مقدار کمک هزینه را برای هر کودک تعیین کنید و سپس وجوه را به طور خودکار در هر بازه زمانی که می‌خواهید به کارت آنها منتقل کنید.

کاربران همچنین می‌توانند اهداف پس انداز را تعیین کنند، درخواست پول کنند، پرداخت ها را تقسیم کنند و حساب های جداگانه ای برای اهداف مختلف ایجاد کنند – همه از یک پلتفرم. به عنوان مثال، می‌توانید فرزندان خود را تشویق کنید تا یک حساب پس انداز و حساب دیگری برای کمک های مالی ایجاد کنند.

حتی می‌توانید کارهای و کارهای برنامه ریزی شده را به پرداخت ها یا جریمه ها متصل کنید. این یک راه عالی برای آموزش کودکان در مورد رابطه بین کار و درآمد است.

اگر واقعاً والدین سخت گیر هستید، می‌توانید «صورت حساب» را تنظیم کنید، که در آن سهم فرزندانتان از قبض تلفن همراه و سایر هزینه ها را شارژ کنید!

4. Google Pay

Google Pay (که قبلاً نامش Google Wallet بود اما اکنون با Android Pay ترکیب شده است) جایگزین جالبی برای PayPal برای نوجوانان با محدودیت سنی معقول است.

تا زمانی که والدین اجازه دهند و شرایط را بپذیرند، برای هر نوجوان بالای 13 سال در دسترس است. پس از آن، والدین می‌توانند یک بانک یا کارت اعتباری را به حساب Google Pay متصل کنند تا پول را به آن منتقل کنند.

هیچ زنگ و سوتی وجود ندارد. این احتمالا ساده ترین و ارزان ترین راه برای دادن مکانی برای پس انداز و خرج کردن پول فرزندانتان است. کاربران Google Pay می‌توانند به راحتی هزینه های خود را با دوستان یا اعضای خانواده تقسیم کنند، به صورت آنلاین پول انتقال دهند و پرداخت های گروهی انجام دهند.

حتی می‌توانید سایر کارت های اعتباری یا نقدی خود را برای دسترسی آسان و همچنین مجوزها و جوایز با Google Wallet در یک مکان ذخیره کنید. خبر خوب این است که امروزه بسیاری از خرده فروشان Google Pay را بدون نیاز به کارت اعتباری می پذیرند.

دانلود: Google Pay برای Android | iOS (رایگان)

آموزش مسئولیت مالی به کودکان بدون پی پال

یادگیری مسئولیت مالی آسان نیست. متأسفانه، مدارس آن را آموزش نمی دهند. بنابراین، این به والدین و خانواده ها بستگی دارد که به بچه ها آموزش مالی قوی بدهند.

افتتاح حساب کارت چک، پس انداز یا پیش پرداخت برای فرزندتان می تواند نقطه شروع خوبی باشد. و برای انجام آن نیازی به پی پال ندارید.

اگر می‌خواهند بیشتر بیاموزند، راه‌های مختلفی وجود دارد که بچه‌ها می‌توانند به صورت آنلاین درآمد کسب کنند. این اولین قدم عالی برای ایجاد سلامت مالی خوب است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT