برنامه بازنشر اینستاگرام

5 بهترین برنامه بازنشر اینستاگرام برای اندروید و آیفون

زمان مطالعه 6 دقیقه

بدون استفاده از برنامه شخص ثالث نمی‌توانید عکس‌ها یا ویدیوها را در اینستاگرام در فید خود ارسال کنید. در اینجا بهترین برنامه‌های بازنشر اینستاگرام برای امتحان وجود دارد.

اینستاگرام به بهترین شبکه اجتماعی برای اشتراک گذاری عکس و فیلم تبدیل شده است. با این حال، در حالی که شبکه اجتماعی متا تقریباً همه ویژگی‌هایی را دارد که ممکن است بخواهید، اما همچنان فاقد چند ویژگی است.

بزرگترین حذف امکان ارسال مجدد عکس یا فیلم است. به طور کلی، برای انجام این کار به یک برنامه شخص ثالث نیاز دارید – و تعداد کمی از آنها موجود است.

نکاتی که باید در مورد برنامه های اینستاگرام Repost توجه کنید

پیدا کردن بهترین برنامه بازنشر اینستاگرام می تواند مشکل باشد. تعدادی از برنامه‌ها دوره‌های بی‌ثباتی را پشت سر می‌گذارند، بنابراین ممکن است هر زمان که بخواهید کار را متوقف کنید. اگر تصمیم دارید روی یک برنامه سرمایه گذاری کنید، حتما برنامه های ارسال مجدد اینستاگرام را انتخاب کنید که ضمانت یا بازپرداخت ارائه می دهند. آنها همچنین درجات مختلفی از تغییر نام را پشت سر می گذارند، بنابراین می خواهید توسعه دهنده را نیز یادداشت کنید.

یک قانون سرانگشتی خوب این است که همیشه مرورهای اخیر را بخوانید (در صورت موجود بودن) و ببینید که آیا شکایاتی در مورد تاریخچه به‌روزرسانی برنامه وجود دارد یا خیر. اگرچه همیشه بی‌خطر نیست، اما می‌تواند شما را از هدر دادن دانلود و احتمالاً دسترسی ناخواسته به یک برنامه غیر کاربردی نجات دهد. علاوه بر این، اگر اخیراً به برنامه اجازه دسترسی به اینستاگرام را داده‌اید، می‌خواهید در صورت بروز هر گونه اشکالی، برنامه را ببندید و دوباره راه‌اندازی کنید تا از انتقال پست کپی شده جلوگیری کنید.

1.برنامه بازنشر اینستاگرام: بازنشر: برای پست ها، داستان ها

Repost: برای پست‌ها، Stories یک تجربه برنامه بسیار آسان برای استفاده را فراهم می‌کند. به سادگی برنامه اینستاگرام را از طریق دکمه Repost یا به صورت دستی باز کنید، پست مورد نظر خود را پیدا کنید، هواپیمای کاغذی را انتخاب کنید و گزینه Copy link را انتخاب کنید. پس از بازگشت به Repost: برای پست‌ها، داستان‌ها، پست پس از مدتی در فهرست صندوق ورودی ظاهر می‌شود.

پس از تعامل با پست، فقط چند گزینه ساده برای کار وجود دارد. در iOS، می‌توانید با نگهداشتن و انتخاب کپی یا استفاده از گزینه کپی پیش‌فرض، متن زیرنویس پست را در کلیپ‌بورد خود کپی کنید. برای کسانی که در مورد واترمارک خاص هستند، می‌توانید رنگ و موقعیت آن را در هر دو نوع برنامه تغییر دهید.

پس از آن در iOS، به سادگی Repost را فشار دهید تا به پایان برسد. به اشتراک گذاری در اینستاگرام به صورت استوری، پیام یا فید شما پیشنهاد می شود. در نسخه اندروید برنامه، از شما خواسته می‌شود که همین کار را انجام دهید، به جز بدون دکمه ارسال مجدد.

علاوه بر سادگی، تنظیمات برنامه به شما امکان می دهد قبل از ارسال مجدد، با کلیک بر روی دکمه اشتراک گذاری یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. با انجام این کار، می توانید تصاویر فعلی خود را کپی، دانلود یا به اشتراک بگذارید.

یک نسخه پولی نیز وجود دارد، بنابراین باید با تبلیغات آزاردهنده و ارجاع به @withregram در کپشن کپی شده مقابله کنید.

دانلود: بازنشر: برای پست، داستان برای اندروید | iOS (رایگان، اشتراک در دسترس است)

2.برنامه بازنشر اینستاگرام: بازنشر کنید

برای کسانی که به دنبال یک برنامه بازنشر ساده هستند، Reposta زنگ و سوت زیادی ندارد. از صفحه راه اندازی خود، یک دستورالعمل گرافیکی سریع به شما ارائه می دهد که به شما می گوید لینک اینستاگرام را کپی کنید و برای شروع فرآیند ارسال مجدد کلیک کنید. پس از آن، می توانید پیش نمایش یک کپی بازنشر کامل پست اینستاگرام را با گزینه کپی کپشن در کلیپ بورد خود مشاهده کنید.

هنوز Reposta به شما اجازه نمی دهد که پست را واقعاً سفارشی کنید. خوب است اگر فقط می خواهید محتوا را به اشتراک بگذارید. ثانیاً، وقتی انتخاب می‌کنید که بازنشر کنید، باید اینستاگرام را به عنوان مقصد انتخاب کنید، بنابراین این یک فرآیند دستی‌تر است. اگر وبلاگ نویسی هستید که برنامه‌های reposter ساده مانند Reposta را امتحان می‌کنید، مقاله ما را بررسی کنید که توضیح می‌دهد اینستاگرام یا Pinterest پلتفرم بهتری برای وبلاگ ‌نویسان مبتدی است.

دانلود: Reposta برای اندروید (رایگان)

3. ارسال مجدد برای ویدیو، استوری، عکس اینستاگرام (#Repost)

ارسال مجدد برای ویدیو، عکس، داستان (#Repost) دارای یک رابط کاربری ساده با دو دسته است که تعامل شما را مرتب می کند: فعال و ارسال مجدد. این برنامه همچنین در هنگام کپی کردن لینک ها در اینستاگرام کار شگفت انگیزی را در تشخیص خودکار انجام می دهد و پس از اعطای مجوز چسباندن از اینستاگرام به آن، به طور خودکار آنها را به گالری خود اضافه می کند. قبل از ارسال مجدد، همچنین باید وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.

از نظر گزینه‌ها، می‌توانید رنگ واترمارک را تغییر دهید، موقعیت آن را تغییر دهید و به طور خودکار کپشن پست را کپی کنید. برای بقیه پست خود، شما واقعاً نمی توانید کار دیگری به جز ارسال مجدد انجام دهید.

بدون پرداخت 4.99 دلار در ماه برای اشتراک حرفه ای، نمی توانید بدون واترمارک دوباره پست کنید یا تبلیغات را مخفی کنید.

دانلود: ارسال مجدد برای اینستاگرام برای iOS (رایگان، اشتراک در دسترس است)

4. ارسال مجدد برای اینستاگرام – Regrann / JaredCo

ارسال مجدد برای اینستاگرام – Regrann با یک آموزش به شما خوش آمد می گوید. اگر چیزهایی را که یاد گرفته اید فراموش کردید، به راحتی می توانید دوباره آن را مرور کنید.

این برنامه چهار حالت را در اختیار شما قرار می دهد تا به عنوان یک کاربر رایگان آن را امتحان کنید. راحت‌ترین آنها «حالت پاپ آپ انتخاب» است. پس از اینکه کپی لینک را در اینستاگرام انتخاب کردید یا پست را با Regrann به اشتراک گذاشتید، Regrann به شما این امکان را می دهد که ذخیره کنید، به اشتراک بگذارید، بعدا پست کنید، یا تصویر را در استوری و فید اینستاگرام خود پست کنید.

اگر نمی‌خواهید هر بار از شما خواسته شود، Regrann می‌تواند در آنجا به شما کمک کند، هرچند به قیمت اشتراک در هر حالتی به غیر از حالت پیش‌فرض آن. اگر حالت ارسال مجدد سریع را انتخاب کنید، Regrann به طور خودکار از اینستاگرام به عنوان مکان ارسال مجدد استفاده می کند. حالت ذخیره سریع به طور خودکار عکس ها و فیلم ها را به گوشی شما ارسال می کند. در همین حال، حالت سریع ارسال بعد به طور خودکار پست‌ها را برای شما ذخیره می‌کند و می‌توانید زمانی که آماده شدید، آن‌ها را به اینستاگرام ارسال کنید.

هنگامی که به مرحله ویرایش پست خود رسیدید، می توانید یک فیلتر روی تصویر اعمال کنید یا متنی را روی آن درج کنید. از نظر گزینه های متنی، به شما این امکان داده می شود که فونت، رنگ، پس زمینه و تراز را تغییر دهید.

Regrann همچنین به شما این امکان را می دهد که یک واترمارک اعتباری یا واترمارک دلخواه خود را قرار دهید. این برنامه به طور خودکار کپشن را کپی می کند و همچنین به شما این امکان را می دهد که یک متن “امضا” برای اضافه کردن به عنوان یا جایگزینی عنوان داشته باشید.

اگر می‌خواهید یک پست را با چند عکس کپی کنید، از شما خواسته می‌شود که آزمایش رایگان نسخه حرفه‌ای برنامه را با هزینه 3.99 دلار در ماه پس از آزمایش سه روزه شروع کنید.

اگر تمرکز شما به‌جای پست‌ها، استوری‌های اینستاگرام است، راهنمای ما را برای رفع مشکل بارگذاری نشدن استوری‌های اینستاگرام بررسی کنید. این می تواند شما را از سردرد نجات دهد وقتی سعی می کنید بفهمید که آیا برنامه ارسال مجدد یا اینستاگرام علت اصلی است یا خیر.

دانلود: ارسال مجدد برای اینستاگرام – Regrann برای اندروید (رایگان، اشتراک در دسترس است)

5.برنامه بازنشر اینستاگرام: Reposter برای Story & Video

Reposter for Story and Video به دلیل توانایی‌اش در کاوش و جستجوی مستقیم پست‌های کاربر متمایز است. از آنجا، می‌توانید انتخاب کنید که اکنون دوباره ارسال کنید یا آن را در اینستاگرام باز کنید. اگر ترجیح می دهید، می توانید اینستاگرام را از برنامه راه اندازی کنید و به صورت بومی جستجو کنید. سپس می‌توانید URL پست را مستقیماً در Reposter جایگذاری کنید.

از نظر تنظیمات ارسال مجدد، برنامه گزینه های سریع مختلفی را برای تنظیمات پست شما ارائه می دهد. می‌توانید یک ویرایشگر باز کنید، زیرنویس‌ها را کپی کنید، و هر گونه که می‌خواهید اعتبار نویسنده و واترمارک خود را حذف یا جابه‌جا کنید.

هنگام ویرایش تصویر از طریق ویرایشگر، می توانید برش بزنید، نقاشی کنید، برچسب اضافه کنید یا متنی اضافه کنید. به علاوه، اگر تغییرات را دوست ندارید، می توانید آن را بازنشانی کنید. پس از آن، می توانید با فشار دادن دکمه ذخیره، ارسال مجدد یا اشتراک گذاری کنید.

هنگامی که برای اولین بار پست خود را در برنامه نمایش می دهید، اگر کاربر رایگان هستید، با یک پاپ آپ برای طرح اشتراک برنامه مواجه می شوید. هر بار این اتفاق می افتد، بنابراین می تواند به سرعت به یک رابطه آزاردهنده تبدیل شود. به طور مشابه، هنگامی که گزینه‌های دانلود، ارسال مجدد یا اشتراک‌گذاری را فشار می‌دهید، آگهی‌ها یا درخواست اشتراک ظاهر می‌شوند.

اگر ترجیح می دهید از طریق Reposter جستجو کنید و از تجربه پیش فرض اینستاگرام لذت نمی برید، ممکن است نیاز به تغییر باشد. به عنوان مثال، با یادگیری نحوه تغییر تم ها و رنگ های چت اینستاگرام خود، سفارشی سازی تجربه اینستاگرام خود را افزایش دهید.

دانلود: Reposter برای اینستاگرام: دانلود و ذخیره برای اندروید (رایگان، اشتراک در دسترس است)

بازنشر تسلط با اینستاگرام

هنگامی که برنامه های مختلف ارسال مجدد رایگان برای اینستاگرام را تجربه کردید، می توانید محتوای مورد علاقه خود را به راحتی به اشتراک بگذارید. در حالی که برخی از سازگاری به هر برنامه مکمل برای رسانه های اجتماعی کمک می کند، این می تواند تجربه شما را بسیار روان تر کند.

به‌جای مدیریت خرد، از بهترین برنامه‌های ارسال مجدد اینستاگرام در دسترس استفاده کنید و بیشتر درگیر شوید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT