فروش در اینستاگرام با پی پال

نحوه فروش در اینستاگرام با پی پال

زمان مطالعه 7 دقیقه

میلیون ها نفر هر روز عکس های زیبا را در اینستاگرام مرور می کنند. آن‌ها ده‌ها محصولی را می ‌بینند که می ‌خواهند بخرند، دوره‌هایی را می ‌بینند که از آنها الهام گرفته شده است، و خدماتی را که باید در آنها سرمایه ‌گذاری کنند به شیوه‌ای فریبنده ارائه شده‌اند که مقاومت در برابر آن را تقریبا غیرممکن می ‌کند. اینستاگرام می تواند برای فروش عالی باشد.

فقط یک مشکل وجود دارد…

شما نمی توانید به پست های اینستاگرام لینک اضافه کنید.

پس چگونه فالوورهای وفادار اینستاگرام خود را به مشتریان پولی تبدیل نمایید؟ باور کنید یا نه، راه های مختلفی برای فروش در اینستاگرام با پی پال وجود دارد.

پلتفرم معمول شما برای فروش همه چیز دیجیتال نیست

اینستاگرام معمولاً اولین پلتفرم رسانه اجتماعی نیست که مردم فکر می ‌کنند از آن برای فروش محصولات دیجیتال خود استفاده کنند. در مقایسه با پلتفرم‌هایی مانند فیس ‌بوک و توییتر که اجازه می ‌دهند لینک‌ ها در هر پستی وجود داشته باشد، اینستاگرام آخرین رقیب برای به دست آوردن مشتریان جدید به نظر می ‌رسد، به خصوص که شما فقط یک لینک در بیو اکانت خود مجاز هستید. اما، همانطور که مشخص است، اگر بدانید چگونه از آن به درستی استفاده کنید، فروش در اینستاگرام می تواند بسیار سودآور باشد.

نحوه فروش در اینستاگرام با پی پال

1. اکانت تجاری را دریافت کنید

برای فروش موفق در اینستاگرام، برای شروع به چند چیز نیاز دارید. ابتدا باید برای یک اکانت کاربری تجاری اینستاگرام ثبت نام کنید. ثبت نام برای یک اکانت تجاری به شما امکان می دهد به مجموعه ای از بینش ها و تجزیه و تحلیل ها دسترسی داشته باشید که به شما کمک می کند تا ببینید اکانت و پست های شما چقدر خوب عمل می کنند و در نهایت، چگونه برای دنبال کنندگان خود به طور موثر بازاریابی کنید.

2. محصولی را برای فروش انتخاب کنید

هنگامی که اکانت کسب و کار شما راه اندازی شد، به محصولات و یک فروشگاه آنلاین برای لینک نیاز خواهید داشت. می توانید هر چیزی را که می خواهید بفروشید! بسیاری از مردم بوتیک های آنلاین خود را راه اندازی می کنند یا کالاهایی را که خودشان دست ساز ساخته اند می فروشند.

اگر زمان یا منابع لازم برای هر یک از این گزینه ها را ندارید، فروش محصولات دیجیتال یک جایگزین عالی است!

3. بستری برای فروش محصولات خود بیابید

محصولات دیجیتال از دوره‌های الکترونیکی و کتاب‌ های الکترونیکی گرفته تا پیش ‌تنظیمات گرافیکی و لایت روم را شامل می ‌شود. مزایای فروش محصولات دیجیتالی این است که نگران حمل و نقل نباشید، دسترسی فوری به محصول خود را ارائه دهید، و بدون نیاز به ساخت یک محصول جدید، درآمد باقیمانده را به همراه داشته باشید. داشتن یک فروشگاه آنلاین مانند Sellfy برای فروش محصولات دیجیتالی شما کمک زیادی به شما می کند.

4. اکانت پی پال خود را متصل کنید

برای شروع، یک فروشگاه آنلاین روشی امن و مطمئن را برای پذیرش پرداخت در اختیار شما قرار می دهد. می‌توانید از طریق پیام‌های اینستاگرام یا کامنت‌ها به صورت دستی سفارش‌ها را دریافت کنید، اما به راحتی می‌توانید با هم اشتباه بگیرید.

بعلاوه، وقتی تراکنش ‌های پولی را به روش‌ های مختلف انجام می ‌دهید، سخت است که تراکنش‌ های پولی را ایمن و مطمئن کنید. با Selfy، لازم نیست نگران امنیت خود باشید. شما همچنین می توانید مطمئن باشید زیرا ما به محض ثبت سفارش، پرداخت را مستقیماً به پی پال ارائه می دهیم.

ناگفته نماند، پلتفرمی مانند Selfy به شما کمک می کند فرآیند فروش را خودکار کنید. هنگامی که فروشگاه را راه اندازی کردید، به مشتریان خود اجازه می دهید بقیه کارها را انجام دهند.

برای جمع بندی، برای فروش محصولات خود در اینستاگرام با پی پال، به موارد زیر نیاز دارید:

اکانت تجاری اینستاگرام

محصولات دیجیتالی مانند کتاب های الکترونیکی، دوره های الکترونیکی، از پیش تنظیم شده و غیره (سرویس ها نیز می توانند کار کنند.)

یک فروشگاه آنلاین مانند Selfy برای فهرست کردن محصولات شما و انجام معاملات

پی پال خود را به فروشگاه Selfy خود متصل کنید. (ما پرداخت های فوری را ارائه می دهیم)

5. لینک فروشگاه خود را در بیو پروفایل خود قرار دهید

همه ما حدود یک میلیارد بار آن را شنیده ایم، درست است؟ “لینک موجود در بیو ما را بررسی کنید!” “شما می توانید آن را در لینک موجود در بیو ما پیدا کنید.” یا «لینک در بیو» ساده و قدیمی. مهم نیست که به چه طریقی می گویید، این فراخوان واقعی و آزمایش شده دقیقاً همان چیزی است که برای فروش محصولات خود در اینستاگرام به آن نیاز دارید.

از آنجایی که اینستاگرام فقط یک لینک قابل کلیک در بیو به شما امکان می دهد، اینجاست که باید لینک فروشگاه یا محصول خود را قرار دهید. اما فقط قرار دادن لینک در اینجا باعث نمی شود که فروش وارد شود.

شما باید فعالانه از مردم بخواهید روی لینک کلیک کرده و محصول را خریداری کنند. در هر پستی که در مورد محصول خود می گذارید، از برخی از فراخوان های اقدام بالا یا برخی از فراخوان های خود استفاده کنید.

شما باید به دنبال کنندگان خود اطلاع دهید که لینک موجود است و محصول از قبل منتظر آنهاست! همچنین باید فراخوانی برای اقدام در بیوگرافی خود بگنجانید.

چیزهای کوتاه و شیرین باید این کار را انجام دهند، مانند «فروشگاه ما را بخرید:» یا «جدیدترین محصول ما را بررسی کنید:». اگر به محصول خاصی لینک می ‌دهید، اما محصولی را که در مورد آن صحبت می‌کنید تغییر می‌دهید، حتماً لینک بیو خود را مطابق با آن تغییر دهید!

ران جونز کار بزرگی در تبلیغ فروشگاه Selfy خود انجام می دهد، جایی که برنامه های آموزشی خود را می فروشد و اغلب آنها را به مخاطبان خود با بیش از 250 هزار دنبال کننده تبلیغ می کند.

برای افزودن لینک در بیو:

به صفحه پروفایل خود بروید.

روی «ویرایش پروفایل» کلیک کنید.

در کنار «وب ‌سایت»، نشانی اینترنتی فروشگاه آنلاین یا فهرست محصول خود را وارد نمایید.

روی «انجام شد» در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

6. محصولات خود را در استوری اینستاگرام تبلیغ کنید

با اضافه شدن استوری ها در سال 2016، اینستاگرام به کاربران این امکان را می دهد که مستقیماً به استوری های خود لینک اضافه کنند. این ویژگی جدید برای کسانی که به دنبال جذب ترافیک به فروشگاه‌های آنلاین خود هستند، افزودنی عالی بود، زیرا به جای ارسال کاربران به لینک بیو خود، اکنون م ی‌توانید عکسی را به لیست خاص آن لینک دهید تا کاربران بلافاصله روی آن کلیک کنند.

استوری های اینستاگرام مکانی عالی برای نشان دادن جنبه های متفاوت محصولات شما خارج از فید معمولی شما است.

داستان‌ها فقط برای 24 ساعت باقی می ‌مانند، بنابراین روشی به‌موقع برای تبلیغ محصولات، فروش و محصولات ویژه است. همچنین مکانی عالی برای ارائه نگاهی اجمالی به کاربران از پشت صحنه به برند شما، نشان دادن نحوه استفاده از یک محصول، و هر محتوای تولید شده توسط کاربران که مشتریان شما به اشتراک گذاشته اند را نشان می دهد. حتی اگر استوری ‌ها در عرض 24 ساعت محو می ‌شوند، م ی‌توانید آنها را به نکات برجسته در صفحه حساب خود اضافه کنید.

برای افزودن لینک به استوری خود:

به داستان خود در گوشه سمت چپ بالای صفحه اصلی خود بروید. از رول دوربین خود عکس بگیرید یا از آن استفاده کنید.

بعد از اینکه عکسی داشتید، روی آیکون زنجیره در گوشه سمت راست بالا کلیک نمایید.

URL فروشگاه آنلاین یا فهرست محصول خود را وارد کنید.

برای اینکه بینندگانتان متوجه آیکون «See More» در پایین داستانتان شوند، برای اطلاعات بیشتر به آن‌ها بگویید «Swipe Up» را انجام دهند یا خلاقیت به خرج دهند و فلش ‌ها و سایر ابله‌ها را بکشند که آنها را در جهت درست نشان می‌دهد.

چسبیدن به اینستاگرام

وقتی نوبت به فروش در اینستاگرام می رسد، تمرین عالی می شود. هیچ راهی برای فروش محصولات بیشتر از طریق اینستاگرام وجود ندارد. چیزی که برای شخص دیگری کار می کند ممکن است برای شما کارساز نباشد.

بهترین کاری که می ‌توانید انجام دهید این است که پست‌ ها را آزمایش کنید و دعوت به عمل کنید تا ببینید دنبال ‌کنندگان شما بیشتر دوست دارند چه چیزهایی را ببینند. به یاد داشته باشید، موفقیت بزرگ یک شبه اتفاق نمی افتد. زمان و حوصله می‌خواهد تا ببیند تمام تلاش ‌های شما نتیجه داده است!

سؤالات متداول: نحوه فروش در اینستاگرام با پی پال

آیا می توانم با پی پال در اینستاگرام بفروشم؟

کاملا! برای فروش محصولات خود در اینستاگرام با پی پال، به موارد زیر نیاز دارید:

اکانت تجاری اینستاگرام

محصولات دیجیتالی مانند کتاب های الکترونیکی، دوره های الکترونیکی، از پیش تعیین شده و غیره (خدمات و محصولات فیزیکی نیز می توانند کار کنند)

یک فروشگاه آنلاین مانند Selfy برای لیست کردن محصولات شما و پذیرش پرداخت

پی پال خود را به فروشگاه Selfy خود متصل کنید.

آیا برای فروش محصولات دیجیتال به یک حساب تجاری اینستاگرام نیاز دارم؟

بله، داشتن یک اکانت کاربری تجاری در اینستاگرام برای فروش محصولات و خدمات دیجیتال به شدت توصیه می شود. به شما امکان دسترسی به ابزارها و ویژگی‌های ارزشمند تجاری، مانند برچسب‌ گذاری محصول و اطلاعات بینش را می‌دهد، که می‌تواند به شما کمک کند به طور موثری پیشنهادات خود را به مخاطبان اینستاگرام خود تبلیغ کرده و بفروشید.

چگونه اکانت پی پال خود را برای فروش اینستاگرام به فروشگاه Selfy خود متصل کنم؟

اتصال اکانت پی پال خود به فروشگاه Selfy یک فرآیند ساده است. هنگامی که اکانت Selfy خود را راه اندازی کردید، به بخش تنظیمات بروید و گزینه ادغام PayPal را پیدا کنید. دستورالعمل های ارائه شده را برای لینک دادن اکانت پی پال خود دنبال نمایید. این به شما امکان می دهد تا از فروش اینستاگرام خود مستقیماً به اکانت PayPal خود پرداخت کنید و یک راه حل پرداخت راحت و قابل اعتماد برای مشتریان خود ارائه دهید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT