تحلیل لونا کلاسیک ۲۹ مرداد

تحلیل لونا کلاسیک ۲۹ مرداد : قیمت به کف رسید !

زمان مطالعه 3 دقیقه

گاوها به دنبال این هستند که روند نزولی پایدار لونا کلاسیک را با بازگشت قیمت از سطح کلیدی پایان دهند. در این پست به تحلیل لونا کلاسیک ۲۹ مرداد می پردازیم.

خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

تحلیل لونا کلاسیک ۲۹ مرداد

گاوهای لونا کلاسیک به دنبال استفاده از یک منطقه قیمتی بحرانی برای بازگشت از روند نزولی طولانی مدت بودند.
سفته بازان در موقعیتی قرار گرفتند که با بازگشت صعودی در بازار مشتقات، باید پول نقد بپردازند.

لونا کلاسیک از حمایت 0.00005 دلاری جهش کرد تا از رسیدن قیمت به پایین‌ ترین قیمت تاریخ (ATL) جلوگیری کند. به نظر می رسد که رالی نزولی به پایان رسیده است و به گاوها فرصتی برای تغییر روند می دهد.

در حال حاضر این در تضاد کامل با روند بازار کریپتو است. بیت کوین که در زمان انتشار با قیمت 26.1 هزار دلار معامله می شود، در میان عدم اطمینان در بازار، به افت شدید قیمت خود ادامه می دهد.

جلوگیری از ادامه دار شدن روند نزولی لونا کلاسیک توسط گاوها

کاهش قیمت LUNC باعث شد که این توکن مجموعه‌ ای از کف ها را تشکیل دهد، زیرا فروشندگان بر نمودار قیمت تسلط داشتند. آخرین تلاش گاوها در یک رالی با مقاومت شدید در سطح قیمت 0.0000971 دلار در اواسط ژوئیه مواجه شد.

تحلیل لونا کلاسیک ۲۹ مرداد

تحلیل لونا کلاسیک ۲۹ مرداد

از آن زمان، سقوط آزاد بوده است. با این حال، رویدادهای 24 ساعت گذشته فرصت بازگشت قیمت را به خریداران ارائه کرد.

ترسیم ابزار فیبوناچی اصلاحی از بالاترین سطح 0.0000971 دلار به پایین ترین سطح اخیر 0.0000521 دلار، سطوح کلیدی گاوها را در تلاش برای عقب راندن روند نزولی شدید نشان داد.

جهش سطح قیمت 0.00005 دلار، خریداران را به سطح 23.6 درصد فیبوناچی اصلاحی (0.0000629 دلار) رساند. بسته شدن کندل 12 ساعته بالاتر از این سطح، تمایل خریداران را برای خرید لونا کلاسیک به منظور دفاع از سطح و تلاش برای کسب سود بیشتر نشان داد.

بنابراین، سود بیشتر می تواند در 0.0000695 دلار (سطح 38.2 درصد فیبوناچی) و 0.0000747 دلار (سطح 50 درصد فیبوناچی) باشد. اگر گاوها با موفقیت به 0.00008 دلار (سطح 61.8٪ فیبوناچی) برسند، این نشان دهنده تغییر در حرکت است.

از سوی دیگر، خرس‌ها به دنبال قدرت هستند تا هرگونه بازگشت صعودی در منطقه قیمتی بین سطوح 50% و 61.8% فیبوناچی هستند. این می تواند باعث شود LUNC حرکت رنج دیگری را شکل دهد، همانطور که در عملکرد قیمت آن بین 3 تا 14 اوت مشهود است.

در همین حال، RSI از منطقه اشباع فروش خارج شد، در حالی که CMF با عدد +0.07 مثبت شد. این نشان داد که احساسات صعودی به آرامی برای LUNC باز می گردد.

سفته بازان بازار مایل به حمایت از رالی صعودی

نسبت پوزیشن های خرید به فروش نشان دهنده تمایل سفته بازان در بازار مشتقات به افزایش قیمت صعودی است. طبق داده های Coinglass، بازه زمانی 12 ساعته نشان داد که Long ها 50.73 درصد از قراردادهای باز را در اختیار داشتند.

تحلیل لونا کلاسیک ۲۹ مرداد

تحلیل لونا کلاسیک ۲۹ مرداد

یکی دیگر از کندل های صعودی که در بازه زمانی 12 ساعته بسته می شود، می تواند خریداران لونا کلاسیک را برای کسب سودهای صعودی بیشتر ترغیب کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT