برنامه تناسب اندام هوش مصنوعی

7 بهترین برنامه تناسب اندام هوش مصنوعی که محدودیت های شما را افزایش می دهند

زمان مطالعه 5 دقیقه

هوش مصنوعی برنامه‌های تناسب اندام را با قابلیت شخصی‌سازی برنامه‌های تمرینی مطابق با نیازهای شما شارژ می‌کند – این برنامه‌ها مانند مربی‌های حرفه‌ای در جیب شما هستند. برنامه تناسب اندام هوش مصنوعی را در ادامه معرفی کرده ایم.

با وجود برنامه های بسیار زیاد تناسب اندام و تمرینی که در بازار موجود است، دانستن اینکه کدام یک برای شما بهتر عمل می کند دشوار است. موج جدیدی از اپلیکیشن‌های تناسب اندام که از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی استفاده می‌کنند، به انتخاب‌های شما اضافه می‌کنند.

این برنامه‌ها می‌توانند برنامه‌ها و برنامه‌های تمرینی شخصی‌سازی شده‌ای را بر اساس نیازهای شما در اختیار شما قرار دهند. اساساً مانند این است که یک مربی شخصی در جیب پشتی خود داشته باشید، فقط هزینه کمتری دارد. بنابراین اگر می‌خواهید تمرینات خود را به سطح بالاتری ببرید.

برنامه تناسب اندام هوش مصنوعی Evolve AI

Evolve AI ادعا می کند که نه تنها از هوش مصنوعی بلکه از بهترین مربیان، ورزشکاران و تحقیقات نیز استفاده می کند تا یک تجربه تناسب اندام درجه یک را به شما ارائه دهد.

برای شروع استفاده از Evolve، باید یک سری سؤالات را بررسی کنید. برخی از سوالات اساسی‌تر شامل سن، جنسیت، وزن هدف و رژیم غذایی ترجیحی شماست. وقتی کارتان تمام شد، یک برنامه تمرینی و یک برنامه غذایی متناسب دریافت خواهید کرد تا مطمئن شوید که درست غذا می خورید.

اگر می‌خواهید تغییراتی ایجاد کنید، برنامه‌های شما را می‌توان در برگه نمایه تغییر داد. از طرف دیگر، می‌توانید تمرین‌ها را همانطور که در برنامه تمرینی روزانه‌تان مناسب می‌دانید، عوض کنید.

توجه داشته باشید که Evolve AI برای همه مناسب نیست، زیرا این برنامه عمدتاً حول محور پاورلیفتینگ و بدنسازی تمرکز دارد تا عضله شما را تقویت کند. با این حال، می‌توانید از آزمایش رایگان 14 روزه استفاده کنید تا ببینید آیا این برنامه برای شما کار می‌کند یا خیر.

Fitbod

Fitbod از یک الگوریتم آموزشی همراه با هوش مصنوعی برای ایجاد تمرین مناسب برای شما استفاده می کند. این یک برنامه آسان برای استفاده و درک آسان است – تنها کاری که باید انجام دهید این است که داده های تمرین معمولی خود را وارد کنید. برخی از این داده ها شامل آمار بدن شما، اهداف تناسب اندام، محل تمرین، تعداد دفعاتی که می خواهید ورزش کنید و استفاده اخیر از عضله است.

بر اساس این جزئیات، تمرین بعدی شما آماده است! قبل از اینکه وارد شوید، می‌توانید پیش‌نمایش هر تمرین، تکرارها و میدان وزنه را ویرایش کنید یا ست‌های اضافی اضافه کنید. فیت‌باد عمدتاً بر تمرینات قدرتی و بلند کردن تمرکز دارد، به این معنی که برای همه مناسب نیست. اما کشف و نزدیک شدن به تمرینات جدیدی که ممکن است درباره آنها ندانند را برای مبتدیان کمی آسان تر کند.

Aaptiv

چه بخواهید برای مسابقه بزرگ بعدی خود تمرین کنید، قدرت خود را افزایش دهید یا مقداری وزن کم کنید، Aaptiv برنامه تناسب اندام مجهز به هوش مصنوعی برای شماست. Aaptiv یک برنامه صوتی و تصویری جامع است که تمام اطلاعات شما را می گیرد و مانند سایر برنامه ها، هدفش ساخت موثرترین تمرینات برای شماست.

پس از اتمام هر تمرین، Aaptiv از شما چند سوال می پرسد، مانند اینکه آیا سطح سختی و مربی را دوست دارید یا خیر. این به برنامه کمک می کند تا نظر شما را در مورد جلسه تمرین دریافت کند، بنابراین می تواند تمرین بعدی شما را طوری تنظیم کند که بهتر با شما مطابقت داشته باشد.

علاوه بر این، حتی می توانید یک عادت روزانه سالم را انتخاب کنید که Aaptiv به شما کمک می کند به آن پایبند باشید، مانند نوشیدن آب بیشتر یا مدیتیشن به مدت پنج دقیقه در روز.

برنامه تناسب اندام هوش مصنوعی Freeletics

با استفاده از قدرت هوش مصنوعی و دانشمندان ورزش، اپلیکیشن Freeletics می تواند یک برنامه تمرینی شخصی برای شما بسازد. Freeletics تمرینات قبلی و بازخورد شما را برای تنظیم دقیق تمرینات روزانه شما در نظر می گیرد. اما مهم است که توجه داشته باشید که برای استفاده کامل از ویژگی‌های هوش مصنوعی Freeletics باید برای اشتراک ثبت نام کنید.

از طرف دیگر، می توانید جلسات تمرینی سفارشی خود را ایجاد کنید یا در چالش های انجمن Freeletics شرکت کنید. علاوه بر این، برنامه Freeletics یکی از بهترین برنامه هایی است که به شما کمک می کند فرم تمرین خود را کامل کنید.

Zing Coach

برنامه Zing Coach مربی شخصی جدید شما با هوش مصنوعی است که می توانید به راحتی در خانه یا باشگاه از آن استفاده کنید.

نحوه شروع سفر تمرینی شما به شما و اطلاعات شخصی شما بستگی دارد، مانند سن، جنسیت، قد، وزن، هدف تناسب اندام، تجزیه و تحلیل بدن، سطح فعالیت و سبک زندگی. از آنجا، می‌توانید تمرین‌هایی را که Zing AI توصیه کرده است مشاهده کنید یا به سادگی تمرین سفارشی خود را ایجاد کنید.

به خاطر داشته باشید که اگر می‌خواهید بهترین تمرینات ممکن را داشته باشید، ضروری است که تمرینات را با استفاده از برنامه ادامه دهید. همانطور که تمرینات بیشتری را کامل می کنید، برنامه Zing Coach می تواند با شما سازگار شود و با پیشرفت شما گزینه های چالش برانگیزتری را در اختیار شما قرار دهد.

InsaneAI

InsaneAI در مقایسه با بقیه این برنامه ها کمی متفاوت است، زیرا عنصری را اضافه می کند که می تواند روال تناسب اندام شما را شبیه سازی کند. اما چگونه کار می کند؟ چیزی که InsaneAI Fitness را خاص می کند این است که از دوربین گوشی هوشمند شما همراه با هوش مصنوعی برای ردیابی حرکات شما در زمان واقعی استفاده می کند.

InsaneAI شما را در حین تمرین زیر نظر دارد، بنابراین برنامه به طور فعال تکرارها، شدت و سرعت شما را ضبط می کند و همچنین به شما اصلاحات وضعیت بدنی می دهد. همیشه با قرار دادن تلفن همراه خود – روبه روی خود – در فاصله حداقل شش فوتی مطمئن شوید که تمام بدن شما قابل مشاهده است. همانطور که تمرینات خود را تمام می کنید، غنائم و سکه ها به دست می آورید و کالری های جدی می سوزانید.

علاوه بر این، InsaneAI طیفی از انواع تمرینات مختلف، از تاباتا و کاردیو گرفته تا قدرتی و هسته ای را ارائه می دهد.

برنامه تناسب اندام هوش مصنوعی AI Trainer

AI Trainer یکی از اساسی ترین برنامه های تناسب اندام هوش مصنوعی است، اما استفاده از آن را بسیار آسان می کند. مانند سایرین، با دریافت همه اصول اولیه و همچنین ترجیحات شخصی شما شروع می شود.

پس از آن، روی Start Workout ضربه بزنید و برنامه چند چیز دیگر را می‌پرسد تا جلسه تمرینی عالی را برای شما بسازد. درد بدن، خلق و خوی و تجهیزات موجود تعدادی از سوالاتی هستند که در آن گنجانده شده است.

علاوه بر این، برنامه AI Trainer شامل یک ردیاب گام و یک ردیاب آب است. می‌توانید از آزمایش رایگان 7 روزه حداکثر استفاده را ببرید تا قبل از اشتراک، ببینید که برنامه در مورد چیست.

از قدرت هوش مصنوعی برای رسیدن سریعتر به اهداف تناسب اندام خود استفاده کنید

بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند از برنامه‌های تناسب اندام استفاده کنند، زیرا ترجیح می‌دهند از راحتی خانه خود ورزش کنند، و هوش مصنوعی سطح جدیدی از عمق را به آنچه در دسترس است اضافه می‌کند.

با استفاده از قدرت هوش مصنوعی، این برنامه ها می توانند یک جلسه تمرینی شخصی یا برنامه تمرینی را برای شما فراهم کنند که کاملاً برای شما مناسب است. بنابراین وقتی آماده اید که مانند یک حرفه ای با استفاده از هوش مصنوعی تناسب اندام داشته باشید، حتما این برنامه های تناسب اندام مجهز به هوش مصنوعی را دانلود کرده و امتحان کنید.

امتیاز 3/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !