برنامه برای تمرین یک نیمه ماراتن

5 وب سایت و برنامه برای تمرین یک نیمه ماراتن

زمان مطالعه 5 دقیقه

در حالی که تمرین برای نیمه ماراتن چالش برانگیز است، اختصاص زمان برای ایجاد تناسب اندام می تواند برای سلامتی شما مفید باشد و حس موفقیت را ایجاد کند. برنامه برای تمرین یک نیمه ماراتن را در ادامه بشناسید.

تمرین برای نیمه ماراتن همچنین می تواند عزم، انعطاف پذیری و توانایی شما را برای پیگیری اهداف تقویت کند. این سفری است که به شما چیزهای زیادی در مورد خودتان می‌آموزد و به همه بخش‌های زندگی‌تان سود می‌رساند.

کلید آموزش موفقیت آمیز برای نیمه ماراتن این است که یاد بگیرید چگونه کارآمد تمرین کنید. در اینجا، ما منابع آنلاینی را به اشتراک می گذاریم که می تواند به شما در آماده شدن و موفقیت در دویدن یک مسابقه نیمه ماراتن کمک کند.

برنامه برای تمرین یک نیمه ماراتن ACTIVE

یک جامعه آنلاین پیشرو برای افراد فعال، ACTIVE.com گنجینه ای از منابع را برای هر مرحله از آموزش ماراتن شما ارائه می دهد. به صورت آنلاین و همچنین به صورت برنامه کاربردی برای اندروید و iOS موجود است، می‌توانید از پایگاه داده ACTIVE برای یافتن برنامه‌های آموزشی و مسابقات و ماراتن‌های آینده در منطقه خود و ثبت نام آنلاین در آنها استفاده کنید.

همچنین یک اپلیکیشن Active رایگان برای iOS و اندروید وجود دارد. ویژگی‌های مفید آن شامل توانایی ذخیره مسابقات و مقالات به‌عنوان موارد دلخواه برای خواندن در آینده، اشتراک‌گذاری آنها در رسانه‌های اجتماعی و دریافت مسیرهایی برای مسابقاتی است که برای آنها ثبت نام کرده‌اید.

به اشتراک گذاری پیشرفت خود در رسانه های اجتماعی می تواند با پاسخگو نگه داشتن شما از تمرینات نیمه ماراتن شما حمایت کند. بالاخره چه کسی می خواهد جلوی صدها دوست و غریبه اعتراف کند که آنها تصمیم گرفتند مسابقه را انجام ندهند؟

برای ثبت نام در مسابقات، خرید در فروشگاه یا ذخیره مقالات مورد علاقه، باید یک حساب کاربری با ACTIVE ایجاد کنید. همچنین می‌توانید برای عضویت پولی Active Advantage برای مزایای بیشتر از جمله تخفیف در هزینه‌های ثبت‌نام رویداد، محصولات موجود در فروشگاه، و صرفه‌جویی در سفر در هتل‌ها، اتومبیل‌های کرایه‌ای، و کمپ ثبت‌نام کنید.

Runner’s World

از مجله‌ای به همین نام، وب‌سایت جهان دونده در سراسر تمرین و مسابقه نیمه ماراتن شما را پشتیبانی می‌کند.

برای پیدا کردن یک برنامه آموزشی، روی آموزش در بالای وب سایت کلیک کنید تا بخش منابع وب سایت باز شود. همچنین، روی نماد همبرگر (بالا سمت چپ وب سایت) کلیک کنید و روی منوی کشویی Training کلیک کنید تا آموزش نیمه ماراتن را پیدا کرده و انتخاب کنید. در اینجا، مقالات آموزنده ای در مورد معنای تمرین و دویدن در یک نیمه ماراتن (به ویژه در صورتی که در تمرین تازه کار هستید مفید است) و همچنین نحوه پیدا کردن برنامه تمرینی مناسب را خواهید یافت.

همچنین می توانید از Runner’s World برای مرور رویدادهای دوی نیمه ماراتن در سراسر ایالات متحده و کانادا، جستجو بر اساس کد پستی یا ایالت استفاده کنید. برای استفاده بیشتر از منابع Runner’s World، می توانید یک عضویت رایگان ایجاد کنید. این به شما امکان می دهد از گزارش آموزشی استفاده کنید، یک برنامه SmartCoach ایجاد کنید و نظرات خود را در انجمن انجمن بنویسید.

سایر ابزارهای مفید رایگان برای تمرینات نیمه ماراتن عبارتند از: تناسب اندام، سرعت، و ماشین حساب هیدراتاسیون.

برنامه برای تمرین یک نیمه ماراتن HalfMarathons

HalfMarathons که در سال 2006 تأسیس شد، برای دوندگانی که نیاز به مشاوره و اطلاعات در مورد آموزش و شرکت در رویدادهای دوی نیمه ماراتن دارند، یک فروشگاه ارائه می دهد.

شاید مفیدترین ابزار ارائه شده توسط HalfMarathons برنامه های آموزشی باشد. شما می توانید برنامه های تمرینی نیمه ماراتن را بر اساس مدت زمان، بین 8 تا 20 هفته انتخاب کنید.

برای پیدا کردن یک مسابقه نیمه ماراتن در منطقه خود، از ویژگی تقویم مسابقه ایالات متحده برای جستجو بر اساس ایالت استفاده کنید. همچنین اگر می خواهید دویدن خود را به خارج از کشور ببرید، می توانید مسابقات نیمه ماراتن را در سراسر جهان پیدا کنید.

HalfMarathon همچنین پست های وبلاگی منظمی را منتشر می کند که نکات جالب و مفیدی را ارائه می دهد. می‌توانید توصیه‌های عملی مانند نکاتی که باید قبل از دویدن در باران بدانید، آهنگ‌های پیشنهادی لیست پخش برای مسافت‌های مختلف و حتی هدایایی برای خرید دوندگان دیگر بیابید. علاوه بر این، می‌توانید در خبرنامه Halflete ثبت‌نام کنید تا درباره «دویدن، مسابقه‌ها و گرفتگی عضلات پا» اطلاعاتی کسب کنید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می‌شود.

Jeff Galloway Run Walk Run

تمرینات نیمه ماراتن جف گالووی که شامل خرد و رویکردهای آموزشی یک مربی المپیکی و قدیمی است، روش Run Walk Run و سایر رویکردهای اصلی را برای تمرین دویدن ارائه می دهد. این وب سایت مجموعه ای از اطلاعات مفید در مورد همه زمینه های دویدن ارائه می دهد، از کیت خرید و پوشیدن تا نحوه حفظ فرم خوب.

رویکرد Jeff’s Run Walk Run به صورت اپلیکیشن در اندروید و iOS نیز موجود است. یک برنامه عالی برای کمک به شما برای تمرین برای مسابقه بعدی، برنامه Jeff Galloway Run Walk Run طیف وسیعی از ویژگی های مفید را برای پشتیبانی از تمرینات نیمه ماراتن شما ارائه می دهد. برای یافتن ویژگی های مفید در هر یک از تب های زیر پیمایش کنید:

تمرینات برنامه های آموزشی خاصی را برای نیمه ماراتن پیدا کنید یا تمرینات را برای تکمیل سفر خود دنبال کنید.

وعده های غذایی. فروشگاه مواد غذایی و وعده های غذایی خود را برنامه ریزی کنید یا دستور العمل هایی را ذخیره کنید که تغذیه و سوخت بهینه مورد نیاز برای تمرینات نیمه ماراتن را برای شما فراهم می کند.

طرح. در حالی که خلق و خوی خود را ردیابی می کنید، برنامه تمرینی را انتخاب کنید که برای شما مناسب است. همچنین می توانید گزارش آب و هوای منطقه محلی خود را در اینجا بیابید تا به برنامه ریزی برای اجرای بعدی خود کمک کند.

من نمایه خود را بسازید و پیشرفت خود را در این تب نمایه پیگیری کنید.

منابع با انعکاس محتوا در وب سایت، از ماشین حساب Magic Mile استفاده کنید، رویدادهای برجسته را بیابید، یا توصیه هایی را برای حمایت از آموزش خود بخوانید.

همچنین می‌توانید برنامه Jeff Galloway Run Walk Run را با Apple Health همگام‌سازی کنید تا بینش کاملی از پیشرفت و رفاه خود کسب کنید.

برنامه برای تمرین یک نیمه ماراتن Run With Hal

هال هیگدون، نویسنده و دونده آمریکایی، تعداد زیادی برنامه تمرینی نیمه ماراتن را در وب سایت خود ارائه می دهد. در اینجا می توانید برنامه های آموزشی نیمه ماراتن را که برای دوندگان در تمام سطوح طراحی شده است بیابید. هال اینها را به‌عنوان مبتدی، متوسط، پیشرفته، نیمه ماراتن 3 (HM3) و واکرها نام می‌برد.

برای راهنمای نیم‌ماراتن جیبی و قابل حمل، می‌توانید برنامه Run With Hal را نیز امتحان کنید. شما می توانید یک برنامه تمرینی شخصی بر اساس روال دویدن، سطح تناسب اندام و سبک زندگی خود ایجاد کنید. ویژگی های زیر را در هر برگه برنامه پیدا کنید:

طرح شما برنامه تمرینی خود را سفارشی کنید و دنبال کنید، به پوشیدنی خود متصل شوید و ببینید چقدر از روز مسابقه خود فاصله دارید.

هال می گوید. امتیازات آموزشی را از هال بر اساس آموزش اجرا شده در مقایسه با برنامه خود دریافت کنید. این می تواند به شما کمک کند با انگیزه و در مسیر حرکت بمانید.

آمار پیشرفت آموزش خود را مشاهده کنید و در حین حرکت سوابق شخصی را اضافه کنید.

بیشتر. نمایه خود را ویرایش کنید، برنامه آموزشی فعلی خود را اصلاح کنید و نکات و توصیه های مفید را در این برگه بیابید.

همچنین می‌توانید برنامه را به Garmin خود متصل کنید تا سلامت و تناسب اندام خود را ردیابی کرده و داده‌های اجرا شده خود را همگام‌سازی کنید.

آموزش نیمه ماراتن خود را با منابع و برنامه های آنلاین آسان کنید

در حالی که آموزش برای یک نیمه ماراتن چالش برانگیز است، منابع و برنامه های فوق می توانند به شما در سفرتان کمک کنند. برنامه های آموزشی موجود را بررسی کنید و یکی را انتخاب کنید تا به شما کمک کند در مسیر خود بمانید و به اهداف خود برسید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT