برنامه دوچرخه سواری

4 بهترین برنامه دوچرخه سواری

زمان مطالعه 5 دقیقه

با استفاده از این برنامه‌های آموزش دوچرخه‌سواری برای اندروید و iOS، از دیدنی‌ترین دوچرخه‌سواری‌های جهان بدون ترک خانه لذت ببرید. برنامه دوچرخه سواری را بشناسید.

آیا به دنبال راه های بیشتری برای ورزش کردن از خانه راحت هستید؟ اگرچه دوچرخه سواری در خارج از خانه معمولاً یک راه سرگرم کننده برای ورزش است، اما آب و هوا ممکن است همیشه اجازه این کار را ندهد. در این مثال، بهترین اپلیکیشن‌های دوچرخه‌سواری برای مربیان داخل سالن می‌توانند به شما کمک کنند تا اهداف تناسب اندام خود را در برنامه خود انجام دهید.

برای استفاده حداکثری از این برنامه ها به یک مربی داخلی کارآمد نیاز دارید. چه یک مربی دوچرخه هوشمند داشته باشید و چه از یک کلاسیک استفاده کنید، این برنامه ها می توانند روی تلفن هوشمند، تبلت یا کامپیوتر اجرا شوند تا تمرین را بهبود بخشند. با استفاده از این برنامه‌های آموزشی دوچرخه‌سواری داخل سالن، یک تمرین شدید در خانه داشته باشید و ذهن خود را با عناصر بازی تعاملی، ویدیوها و بسیاری از ویژگی‌های دیگر مشغول کنید.

1.برنامه دوچرخه سواری ZWIFT

برای دوچرخه سوارانی که به دنبال تجربه دوچرخه سواری همه جانبه، تعاملی و بازی مانند هستند، Zwift بهترین گزینه است. با برنامه Zwift Companion موجود در تلفن هوشمندتان، می‌توانید در حین تمرین با دوستانتان تعامل داشته باشید، موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارید و داده‌های سواری را تجزیه و تحلیل کنید تا تناسب اندام خود را به سطح بالاتری برسانید.

Zwift شامل بیش از 2500 تمرین است که با توانایی دوچرخه سواری شما قابل تنظیم است و توسط بهترین مربیان جهان ایجاد شده است. برای تجربه یک باشگاه ورزشی در خانه، این تمرینات برنامه را با تمرینات قلبی خانگی و تمرینات سلامت قلب ترکیب کنید. از دیگر ویژگی‌های این برنامه می‌توان به صفحه اصلی با خوانایی آسان پر از فعالیت‌های اخیر و رویدادهای آینده شما اشاره کرد.

زمینه فعالیت به شما این امکان را می دهد که بهتر با سایر سواران ارتباط برقرار کنید و ببینید که آنها در سکو چه کاری انجام می دهند. علاوه بر این، پیگیری پیشرفت خود با اهداف هفتگی و ماهانه در برنامه آسان است. از طریق گروه‌های اجتماعی با دوستانتان چت کنید و تشویق‌های بی‌درنگ را برای مربیان دیگر ارسال کنید.

پیمایش در برنامه به همه افرادی که در آن زمان دوچرخه سواری می کنند نشان می دهد که آیا آنها جلو یا پشت شما هستند. از طریق تلفن هوشمند، می‌توانید سواری را پایان دهید و آن را با سایر سایت‌های دوچرخه‌سواری به اشتراک بگذارید.

برنامه Zwift Companion در اندروید، iOS، مک و ویندوز موجود است. اگرچه استفاده از برنامه همراه رایگان است، اما برای استفاده کامل به اشتراک Zwift نیاز دارد.

2.برنامه دوچرخه سواری  Tacx Training

دوره های مجازی مبتنی بر سواری های واقعی را با برنامه آموزش Tacx بررسی کنید. اگر قبلاً کاربر گارمین هستید، برنامه Tacx کاملاً در اکوسیستم تمرین شما قرار می گیرد.

با تور کره جنوبی، پرتغال، هلند و بسیاری از نقاط دیگر در سراسر جهان همراه شوید. فیلم‌های زیبای واقعی برای افرادی که تجربه سواری واقعی‌تری را ترجیح می‌دهند عالی است.

سرعت، آهنگ و قدرت را در طول تمرین کنترل کنید، و نشانگر صعود در زمان واقعی را بررسی کنید تا ببینید چقدر از آن تپه باقی مانده است. در همین حال، تمرینات، شما را دعوت می‌کنند تا روی قدرت تمرکز کنید یا به‌طور خاص برای مسابقه‌ای آینده آماده شوید.

برنامه Tacx با امکانات اضافی مانند نشان های کلکسیونی، چالش ها و برنامه های تمرینی هدفمند، منابع دوچرخه سواری مجازی زیادی را برای مبتدیان و ورزشکاران رقابتی ارائه می دهد.

3.برنامه دوچرخه سواری  TrainerRoad

اگر به دنبال بهترین راه برای تبدیل شدن به یک دوچرخه سوار سریع هستید، می توانید با اپلیکیشن TrainerRoad به این هدف برسید. از تمرینات داخل سالن با برنامه های تمرینی ساختاریافته حداکثر استفاده را ببرید. از بین بیش از 3000 برنامه تمرینی هدفمند و مبتنی بر علم انتخاب کنید تا در زمان کمتری به آن اهداف آموزشی برسید.

این برنامه سوابق دقیقی از تمام تمرینات در دوره های طولانی نگه می دارد تا به مقایسه داده ها و مراقبت از پیشرفت تناسب اندام شما کمک کند. ابزارهای تحلیلی دوچرخه‌سواری موجود در این برنامه به شما امکان می‌دهند داده‌های سواری را در یک مکان تجزیه و تحلیل کنید و ابزارهای هوش مصنوعی به طور خودکار توان آستانه عملکردی (FTP) شما را ردیابی می‌کنند.

برنامه‌های TrainerRoad برای رشته‌های مختلف دوچرخه‌سواری، از جمله جاده، سنگ‌ریزه، MTB، cyclocross و triathlon کار می‌کنند، و برنامه‌ها بیشتر بر روی نتایج متمرکز هستند تا تصاویر بصری. با سیستم تقویم TrainerRoad، برنامه ها را اضافه کنید و روزهای خاصی را انتخاب کنید که با اهداف تمرینی شما مطابقت دارد.

همچنین می توانید سواری در فضای باز را به برنامه تمرینی TrainerRoad اضافه کنید. علاوه بر این، می توان تمرینات TrainerRoad را در سواری در فضای باز با اجرای برنامه بر روی رایانه دوچرخه Wahoo یا Garmin انجام داد.

در نهایت، لینک دادن برنامه TrainerRoad با سایر برنامه‌ها مانند Garmin Connect و Strava به پیگیری تمرینات داخلی و خارجی کمک می‌کند. برای ورزشکارانی که می خواهند سرعت و FTP خود را افزایش دهند، این یک انتخاب محکم است.

4. برنامه دوچرخه سواری Wahoo RGT

Wahoo RGT (قبلاً RGT Cycling) یکی دیگر از برنامه‌های دوچرخه‌سواری داخلی است که می‌تواند تمرین شما را ساختار دهد و یک تمرین عالی در خانه ارائه دهد. این برنامه آموزشی مجازی به شما امکان می دهد در صعودهای معروف سوار شوید و با شبیه سازی مکان های واقعی تعامل داشته باشید.

شهر لوون، فلاندر را کاوش کنید، از Cap Formentor بالا بروید یا در اطراف مدار ساحلی Dunoon زوم کنید. این نرم افزار همچنین ویژگی های عالی مانند سواری های اجتماعی گروهی، مسابقات، و آزمایش های زمانی را ارائه می دهد. هنگام دوچرخه‌سواری و همچنین بین زاویه دوربین پهپاد و موتور موتور، بین نماهای سوم شخص و اول شخص انتخاب کنید.

ویژگی های قابل تنظیم، استفاده از این برنامه آموزشی را سرگرم کننده می کند. آواتار خود را تغییر دهید و از بین دوچرخه ها و کیت های موجود انتخاب کنید که به بهترین وجه با سبک و روحیه شما مطابقت دارد. شما همچنین می توانید فایل مسیر خود را آپلود کنید و یک دوره سفارشی با ویژگی Magic Roads ایجاد کنید.

برنامه RGT Cycling یک رابط کاربر پسند برای استفاده با مربی دوچرخه خود در خانه دارد. با اتصال آسان به سایر برنامه های آموزشی محبوب مانند TrainingPeaks و Strava، این یک برنامه همه کاره است که برای بسیاری از دوچرخه سواران جذاب خواهد بود.

دوچرخه سواری در فضای داخلی را با این برنامه های آموزشی سرگرم کننده کنید

از آنجایی که اکثر این برنامه‌ها با اکثر مربیان دوچرخه، از جمله مربی‌های هوشمند، کار می‌کنند، انجام یک تمرین شدید در خانه را آسان می‌کنند. این برنامه ها به شما امکان می دهند متصل بمانید و پیشرفت خود را مستقیماً از طریق تلفن هوشمند نظارت کنید.

با ویدیوهای آموزشی فراگیر که می‌توانید شخصی‌سازی کنید، سواری‌های گروهی و چالش‌های سرگرم‌کننده را انجام دهید، نمی‌خواهید به این زودی مربی خود را کنار بگذارید. علاوه بر این، داده های تمرین را با دوستان، سایر برنامه های آموزشی یا رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا پیشرفت خود را پیگیری کنید.

با این برنامه هایی که برای ارتقای آموزش دوچرخه سواری شما به سطح بالاتری طراحی شده اند، از ساعت ها سرگرمی لذت ببرید. اکنون استفاده از مربی دوچرخه داخلی (تقریبا) به همان اندازه سرگرم کننده است که دوچرخه خود را برای یک چرخش در دنیای واقعی بیرون بیاورید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT