هوش مصنوعی Forefront

هوش مصنوعی Forefront چیست و آیا بهتر از ChatGPT است؟

زمان مطالعه 7 دقیقه

. Forefront AI یک پلتفرم آنلاین است که دسترسی به پنج LLM مختلف را ارائه می دهد و به کاربران اجازه می دهد مدل های هوش مصنوعی موجود را مطابق با نیازهای خود تغییر دهند.

. Forefront AI Personas را ارائه می‌کند، از جمله نسخه‌هایی از LLM که برای پاسخگویی مانند افراد خاص یا شخصیت‌های خیالی آموزش دیده‌اند.

. در حالی که هوش مصنوعی Forefront همه کاره است، در مقایسه با استفاده از LLM به طور مستقیم از طریق ChatGPT، می تواند دارای اشکالاتی مانند پاسخ های آهسته و دقت کمتر با Personas باشد.

ChatGPT از زمان راه‌اندازی آن در اواخر سال 2022 به یک نام آشنا تبدیل شده است، اما خود صنعت هوش مصنوعی نیز در حال جلب توجه است. ChatGPT تنها چت ربات هوش مصنوعی موجود نیست و برخی از پلتفرم ها حتی تعداد انگشت شماری چت ربات هوش مصنوعی و LLM را برای انتخاب ارائه می دهند.

به عنوان مثال، هوش مصنوعی Forefront را در نظر بگیرید. این پلتفرم هاست تعدادی LLM است و حتی نسخه مخصوص به خود را برای امتحان دارد. بنابراین، دقیقاً چگونه هوش مصنوعی Forefront کار می کند و آیا بهتر از ChatGPT است؟

هوش مصنوعی Forefront چیست؟

Forefront AI یک پلتفرم آنلاین است که به مشاغل و افراد امکان دسترسی به پنج LLM مختلف (مدل های زبان بزرگ) را می دهد: GPT-3.5، GPT-4، Claude Instant 1.2، Claude 2 و Forefront. در حالی که استفاده از GPT-3.5، چت Forefront و Claude Instant کاملاً رایگان است، برای دسترسی به GPT-4 و Claude 2 باید به نسخه پریمیوم Forefront ارتقا دهید (که کمی بعداً با جزئیات بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد).

می توانید از این LLM ها همانطور که در Forefront هستند از طریق سرویس چت بات آن استفاده کنید یا یک مدل هوش مصنوعی از قبل موجود را تغییر دهید تا متناسب با سبک زندگی یا نیازهای شرکت شما باشد. Forefront همچنین برای کمک به شما در ادغام LLM با سایر برنامه های نرم افزاری، از جمله سیستم عامل ها، سرویس های ابری، و محیط های کدنویسی طراحی شده است. این می تواند به عنوان یک فروشگاه یک مرحله ای برای کسانی که می خواهند پردازنده های زبان طبیعی را با نرم افزار مورد نظر خود ترکیب کنند، خدمت کند.

به عنوان مثال، ممکن است بخواهید نسخه اصلاح شده GPT-3.5 را با برنامه ای که در حال توسعه آن هستید ادغام کنید. شاید این یک برنامه افزودنی کنترل گرامری مبتنی بر هوش مصنوعی یا یک برنامه اخبار مالی باشد. اگر دلیلی وجود دارد که فکر می‌کنید GPT-3.5 مفید است، می‌توانید از هوش مصنوعی Forefront برای تغییر نرم‌افزار متناسب با نیازهای برنامه خود استفاده کنید.

Forefront همچنین Personas را برای تعامل کاربران ارائه می دهد.

Forefront’s Personas به طور خاص نسخه های آموزش دیده LLM های موجود هستند. به عنوان مثال، می توانید با استفاده از این ویژگی به یک تحلیلگر مالی، مترجم حقوقی، مدیر محصول یا حتی یک مهندس نرم افزار Persona دسترسی داشته باشید.

اگر می خواهید در مورد جهان یاد بگیرید یا فقط کمی سرگرم شوید، می توانید از طریق Forefront با شخصیت های تاریخی نیز صحبت کنید. این پلتفرم دارای نسخه‌های LLM است که برای پاسخگویی مانند افراد مشهور و شخصیت‌های داستانی مانند جوآن آو آرک، جان لنون، ​​سقراط، R2D2، ولدمورت و سوپرمن آموزش دیده‌اند.

سطوح طرح پیشرو

می‌توانید از هوش مصنوعی Forefront کاملاً رایگان استفاده کنید، اما ویژگی‌های خاصی وجود دارد که فقط برای مشتریان پولی قابل دسترسی است. تعدادی ردیف وجود دارد که می توانید با هزینه های ماهانه متفاوت به آنها دسترسی داشته باشید.

همانطور که قبلا ذکر شد، می توانید از GPT-3.5، Claude Instant 1.2 و LLM خود Forefront بدون پرداخت هزینه استفاده کنید. با این طرح رایگان می‌توانید هر سه ساعت 100 پیام ارسال کنید، با محدودیت ورودی رمزی 4096، همچنین پنج جستجوی اینترنتی و سه بار آپلود فایل در هر سه ساعت.

برای ارسال بی نهایت پیام با استفاده از این سه LLM، باید به برنامه Pro ارتقا دهید که هزینه آن ماهیانه 29 دلار است. برنامه Pro همچنین به شما امکان می دهد هر سه ساعت 30 پیام GPT-4 و 30 پیام Claude 2 ارسال کنید. علاوه بر این، شما آپلود فایل های بی نهایت، جستجوی تصویر بی نهایت، و محدودیت ورودی 100000 رمزی دارید.

اگر می‌خواهید به تمام قابلیت‌های Forefront AI دسترسی داشته باشید، باید در طرح Ultra ثبت‌نام کنید که ماهیانه 69 دلار هزینه دارد. با این طرح می توانید هر سه ساعت یکبار 70 پیام GPT-4 و 70 کلود 2 ارسال کنید و از سه LLM دیگر به اندازه دلخواه استفاده کنید. همراه با محدودیت ورودی 250000 رمزی، از آپلود فایل و جستجوی اینترنتی بی نهایت لذت خواهید برد.

معایب هوش مصنوعی Forefront

هوش مصنوعی Forefront یک پلتفرم همه کاره با مجموعه ای مناسب از گزینه ها است، اما دارای معایبی است.

اولاً، رابط چت گاهی اوقات می تواند به درخواست ها کند باشد، به خصوص اگر ویژگی جستجوی اینترنتی را فعال کنید. به هر حال، LLM باید داده‌های جستجوی مرورگر را جمع‌آوری کند و قبل از پاسخگویی، آن‌ها را به‌طور مناسب کلمه‌بندی کند، که می‌تواند بیشتر از پاسخی باشد که نیازی به جستجوی مرورگر ندارد.

همچنین شایان ذکر است که پرسوناهای ارائه شده توسط Forefront همیشه دقیق نیستند. این اغلب به دلیل داده های قدیمی است که LLM مورد استفاده شما در آن آموزش دیده است. برای مثال، اگر از GPT-3.5 با یک Persona استفاده می‌کنید، همه اخبار و به‌روزرسانی‌های مرتبط با این شکل یا شخصیت که پس از سپتامبر 2021 رخ می‌دهد شامل نمی‌شود، زیرا GPT-3.5 فقط تا سپتامبر 2021 با داده‌ها آموزش داده می‌شود.

هنگام استفاده از Forefront AI LLM، ممکن است پاسخ هایی نیز به شما داده شود که کمی گیج کننده به نظر می رسند. هنگام استفاده از LLM، شما پاسخ‌های طبیعی و شبیه انسان می‌خواهید، بنابراین پاسخ‌های ناگهانی یا روباتیک می‌توانند ناامیدکننده باشند. ما به زودی در مورد LLM خود Forefront بحث خواهیم کرد.

آیا هوش مصنوعی Forefront بهتر از ChatGPT است؟

هوش مصنوعی Forefront کمی تطبیق پذیرتر از ChatGPT است. در حالی که دومی فقط دو LLM از OpenAI ارائه می‌کند، اولی پنج LLM را از سه توسعه‌دهنده مجزا ارائه می‌دهد که به کاربر امکان انتخاب دسته را می‌دهد.

با این حال، برای استفاده کامل از GPT-4 از طریق هوش مصنوعی Forefront، باید 69 دلار ماهانه بپردازید، در حالی که ChatGPT Plus به شما اجازه می دهد تا هر چقدر که می خواهید با تنها 20 دلار ماهانه از GPT-4 استفاده کنید. اگر GPT-4 تنها LLM است که واقعاً علاقه مند به استفاده از آن هستید، بهتر است از ChatGPT Plus استفاده کنید.

عامل دیگری که باید به آن توجه کرد سازگاری است. می‌توانید از ChatGPT از طریق برنامه OpenAI در تلفن هوشمند مبتنی بر iOS یا Android خود استفاده کنید و دسترسی به GPT-3.5 یا GPT-4 را در حال حرکت آسان می‌کند. از سوی دیگر، هوش مصنوعی Forefront برنامه ای برای گوشی هوشمند ارائه نمی دهد، بنابراین می توانید فقط از طریق مرورگر دسکتاپ یا تلفن هوشمند خود از آن استفاده کنید.

هنگام استفاده از GPT-3.5 از طریق Forefront و سپس استفاده از آن از طریق OpenAI، ما متوجه تفاوت‌های کلیدی شدیم. به عنوان مثال، GPT-3.5 معمولاً هنگام استفاده در وب سایت اصلی خود پاسخ های عمیق تری می داد، در حالی که پاسخ ها در مورد هوش مصنوعی Forefront کمی جزئیات کمتری داشتند.

به عنوان مثال، از GPT-3.5 خواستیم تا مفهوم کمدی را در وب سایت های Forefront AI و OpenAI توضیح دهد. در حالی که Forefront یک پاسخ 200 کلمه ای ارائه می دهد، OpenAI یک پاسخ 500 کلمه ای را همراه با نقاط گلوله ای ارائه می دهد که عناصر مختلف کمدی گریم را به عنوان یک کل برجسته می کند.

ما همچنین از GPT-3.5 خواستیم که کنگره آمریکا را در دو پلتفرم مختلف توضیح دهد. GPT-3.5 ChatGPT پاسخی 600 کلمه ای ارائه کرد و فاکتورهای مختلف کنگره را در نقاط گلوله برای خواندن قابل هضم تر تجزیه کرد. در Forefront AI، GPT-3.5 پاسخی 300 کلمه ای ارائه کرد و برخی از نکات کلیدی را که در وب سایت OpenAI درج شده بود، کنار گذاشت.

بدیهی است که استفاده از GPT-3.5 از طریق OpenAI به پاسخ‌های دقیق‌تر اجازه می‌دهد.

Forefront و ChatGPT’s LLMs Training and Data Cut-Off

اگرچه هوش مصنوعی Forefront به شما امکان دسترسی به پنج LLM مختلف را می‌دهد، تنها یکی از آنها توسط Forefront AI توسعه داده شده است. چت LLM Forefront در حال حاضر در مرحله آلفای خود است، به این معنی که هنوز در حال کار و آزمایش است. می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید، اما توجه به این نکته مهم است که کامل نشده است، بنابراین ممکن است با برخی پیچیدگی ها و ناامیدی ها مواجه شوید.

از سوی دیگر، GPT-3.5 و GPT-4 قبلاً به شدت آزمایش شده اند، بنابراین احتمالاً با مشکلات کمتری مواجه خواهید شد. با این حال، داده‌های آموزشی Forefront تا سال 2023 منتهی می‌شود، در حالی که داده‌های GPT-3.5 در سپتامبر 2021 به پایان می‌رسد و داده‌های GPT-4 در ژانویه 2022 به پایان می‌رسد. بنابراین، اگر آخرین داده‌ای است که به دنبال آن هستید، Forefront ممکن است به شما خدمات بهتری بدهد. .

GPT-4 همچنین در پاییز 2023 به‌روزرسانی جالبی دریافت خواهد کرد که به کاربران امکان می‌دهد از طریق آخرین LLM OpenAI در اینترنت جستجو کنند.

OpenAI ویژگی جستجوی اینترنتی خود را در سپتامبر 2023 اعلام کرد، با عرضه اولیه برای کاربران ChatGPT Plus در 27 ام. این به GPT-4 اجازه می دهد تا به داده های گذشته سپتامبر 2021 دسترسی داشته باشد و آن را حتی مفیدتر کرده و آن را نسبت به سایر LLM ها برتری دهد.

با این حال، این ویژگی هنوز هم محدودیت هایی دارد. وقتی جستجوی اینترنتی GPT-4 را امتحان کردیم، LLM به ما گفت که نمی‌تواند به برخی از صفحات وب، به‌ویژه آنهایی که فایل‌های «robot.txt» دارند، که مسئول راه‌اندازی پروتکل حذف روبات‌ها هستند، دسترسی پیدا کند. بسیاری از وب سایت ها برای محافظت از محتوای خود، ربات GPT OpenAI را مسدود می کنند، به خصوص که مسدود کردن ربات GPT یک فرآیند آسان است.

این امر باعث می‌شود که GPT-4 نتواند اطلاعات را از صفحات وب با پارامترهای robot.txt دقیق‌تر دریافت کند.

Forefront به شما امکان می دهد بین LLM ها پرش کنید

اگرچه Forefront AI’s LLM هنوز در حال کار است، نمی توان انکار کرد که این پلتفرم یک تجربه همه کاره LLM را هم برای کاربران پولی و هم بدون پرداخت ارائه می دهد. با این حال، اگر شما صرفاً ChatGPT را دنبال می کنید، ممکن است بهتر باشد از این ابزار در وب سایت اصلی آن برای حذف واسطه استفاده کنید.

امتیاز 4.6/5 - از 31 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT