برنامه های مکمل Canva

12 برنامه های مکمل Canva برای ایجاد طرح های بهتر

زمان مطالعه 6 دقیقه

Canva نه تنها یک نیروگاه طراحی است، بلکه برنامه های زیادی را برای ارتقای طرح های شما به سطح بعدی ارائه می دهد. در اینجا برترین ها هستند که ارزش امتحان کردن را دارند. برنامه های مکمل Canva را که بازدهی بالاتری می توان از این سرویس گرفت را در ادامه معرفی کرده ایم.

شکی نیست که Canva قابلیت های طراحی گسترده ای دارد. با این حال، آیا می‌دانستید که برنامه‌هایی را نیز در پلتفرم خود گنجانده است تا به شما کمک کند طراحی‌های خود را حتی بهتر کنید؟

خرید با ویزا کارت

با باز کردن ویژگی App در ویرایشگر Canva، برنامه های زیادی را خواهید دید که توسط Canva و شرکت های شخص ثالث ایجاد شده اند.

1.برنامه های مکمل Canva با DALL-E

از سوی سازندگان ChatGPT، DALL-E یک تولیدکننده متن به تصویر است که به کاربران اجازه می‌دهد به سرعت ایده‌ای برای یک تصویر بیاندیشند و در عین حال به هوش مصنوعی اجازه می‌دهند کار سخت ایجاد آن را انجام دهد.

آیا به تصویری از چادر مشرف به منظره کوه یا گورخری که هنگام سوار شدن بر روی اسکیت بورد شلوار پوشیده است نیاز دارید؟ DALL-E می تواند در عرض چند ثانیه تصویر را ارائه دهد. اگر مطمئن نیستید که چه نوع تصویری می خواهید، DALL-E یک ویژگی Surprise Me نیز دارد.

2. Mockups

Mockups برنامه ای است که توسط Smartmockups ایجاد شده است که به شما امکان می دهد تصاویر را در رسانه ماکت محصول آماده قرار دهید.

اگر یک عکس فوری از یک برنامه از آیفون خود دارید، می توانید به راحتی آن را در ویژگی رسانه Canva آپلود کنید و تصویر را روی عکس یک گوشی بکشید و رها کنید. اندازه تصویر به طور خودکار تغییر می کند تا به طور طبیعی با گوشی سازگار شود.

می توان از آن به روش های مختلف استفاده کرد. حتی تصویر برجسته این مقاله که در حال خواندن آن هستید با استفاده از برنامه Canva’s Mockups ایجاد شده است.

3. Emojify

Emojify که توسط Red Lab ایجاد شده است به شما امکان می دهد تصاویر را آپلود کنید و ویژگی های ایموجی را به آنها اضافه کنید. هنگامی که تصویری را آپلود می کنید، تشخیص چهره تصویر را اسکن می کند و به شما امکان می دهد چهره را به شکلک تبدیل کنید.

می‌توانید قلب‌هایی برای چشم‌ها، دستی روی چانه و حتی چشم‌های قرمز درخشان برای ظاهری سرگرم‌کننده اضافه کنید. این قطعا یک راه جالب برای چاشنی بخشیدن به یک تصویر است.

4. Wave Generator

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه مردم می توانند به طور یکپارچه کوه ها یا امواج شکلی را به عنوان پس زمینه ایجاد کنند؟ استفاده از Wave Generator توسط نفیس عزیزی رضا یک راه آسان برای انجام آن است.

سه سبک شکل مختلف وجود دارد که می توانید به همراه یک ضامن موج انتخاب کنید که انواع مختلفی از امواج را در اختیار شما قرار می دهد. اگر می خواهید طرح خود را سریع ایجاد کنید، می توانید دکمه Randomize را نیز بزنید و هر موج جدید را به طرح خود اضافه کنید.

هنگام کار با Wave Generator، مطمئن شوید که نحوه استفاده از ویژگی لایه‌های Canva را می‌دانید، به طوری که هر موج دقیقاً همان جایی باشد که می‌خواهید.

5.برنامه های مکمل Canva با Soundraw

Soundraw که توسط همنام خود ایجاد شده است، این فرصت را به شما می دهد که بدون نیاز به جستجوی آهنگ عالی، از موسیقی استفاده کنید. از هوش مصنوعی برای تولید موسیقی بر اساس ژانر، حالت، تم و طول انتخاب شما استفاده می کند.

می‌توانید موسیقی را به نرم‌افزار ویرایش ویدیوی Canva یا هر طرحی اضافه کنید تا پیتزای بیشتری را که به دنبال آن هستید به آن بدهید.

6. Dynamic QR codes

ایجاد کدهای QR در Canva هرگز آسان‌تر نبوده است، به خصوص زمانی که از یکی از برنامه‌های موجود در پلتفرم استفاده می‌کنید. کدهای QR پویا توسط Hovercode به شما این فرصت را می دهد تا کدهای QR ایجاد کنید که می توانید با تغییر اطلاعات پیوست شده به کد آن را تغییر دهید.

علاوه بر این، می‌توانید کد QR خود را با انتخاب رنگ‌هایی که مطابق با برندتان هستند، آپلود یک لوگو و انتخاب الگوی متفاوت برجسته کنید.

7. D-ID AI Presenters

آیا نیاز به اضافه کردن یک ارائه کننده به ارائه دارید که به جذابیت بیشتر کار شما برای بینندگان کمک کند؟ D-ID AI Presenters، توسط تیم D-ID Plugins، ابزارهای موجود را دارد که برای پروژه‌هایی مانند ارائه‌های آموزشی و کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی عالی عمل می‌کنند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک ارائه دهنده هوش مصنوعی را انتخاب کنید، متن خود را آپلود کنید و هوش مصنوعی کار شما را با صدای بلند به عهده گرفته و شفاهی می کند. همچنین می توانید اندازه، مکان، زبان و صدای ارائه دهنده را تغییر دهید.

8. TypeCraft

Typecraft که توسط آزمایشگاه‌های Zeppelin ایجاد شده است، برنامه‌ای است که به شما امکان می‌دهد متن‌های خود را به هر شکلی که می‌خواهید تغییر دهید و در عین حال یکپارچگی متن را حفظ کنید.

اگر فضای باز عجیب و غریبی در طرح خود دارید که می خواهید چند کلمه را در آن قرار دهید، استفاده از Typecraft این فضا را پر می کند. علاوه بر این، می توانید از بین چندین فونت با چند سبک انتخاب کنید تا واقعاً ایجاد Typecraft خود را منحصر به فرد کنید.

9.برنامه های مکمل Canva با Character Builder

Character Builder اپلیکیشنی است که توسط Canva ساخته شده است که به شما امکان می دهد یک کاراکتر سفارشی برای طراحی خود ایجاد کنید. می توانید ویژگی های سر و صورت را در کنار وضعیت بدن انتخاب کنید.

این نوع ویژگی برای کمک به بیان یک داستان در طراحی شما یا اگر نیاز به اضافه کردن یک نقطه کانونی برای جلب توجه مخاطب دارید، عالی عمل می کند.

10. Melody Muse

تیم ModifyMuse اپلیکیشنی به نام MelodyMuse ایجاد کرد که به شما امکان می‌دهد از کلمات موسیقی بسازید – به این معنی که متنی را وارد می‌کنید و برنامه موسیقی متناسب با متن تولید می‌کند.

درخواست‌های شما می‌تواند به سادگی موسیقی کلاسیک تا موسیقی شبح‌آمیز با گرگ‌ها در پس‌زمینه باشد. در هر صورت، برنامه قادر خواهد بود تا ده ثانیه از آهنگ مورد نیاز شما را تولید کند.

11. Tunetank

ممکن است فقط به دنبال موسیقی پس‌زمینه بدون حق امتیاز برای اضافه کردن به طراحی خود بدون پرداخت هزینه اشتراک باشید. Tunetank از شرکت Tunetank بیش از 3000 آهنگ در ژانرها و تم های مختلف برای انتخاب دارد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که گزینه موسیقی را مرور کنید و آن را به ویدیو یا تصویر خود اضافه کنید تا به طرح خود حالت مناسبی را که به دنبال آن هستید بدهید.

12.برنامه های مکمل Canva با Sketch To Life

این برنامه که توسط تیم Sketch To Life ایجاد شده است، این فرصت را به شما می دهد تا نقاشی های خود را به هنر واقعی تبدیل کنید. اگر ایده ای برای یک تصویر دارید، عالی است، اما توانایی های هنری شما بسیار پایین است. در عوض، اجازه دهید هوش مصنوعی آن را برای شما ایجاد کند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که ایده خود را در حد توان خود ترسیم کنید و سپس آن را توصیف کنید. این به برنامه اجازه می‌دهد تا تصویری نزدیک به ایده شما ایجاد کند.

این برنامه های Canva را برای بهبود طرح های خود امتحان کنید

چه برای ایجاد یک تصویر از ابتدا به هوش مصنوعی نیاز داشته باشید یا یک کد QR منحصر به فرد برای افزودن به برچسب بخواهید، می توانید همه آن را در Canva پیدا کنید.

Canva دارای بیش از 150 برنامه در پلتفرم خود است که هر کدام عملکرد منحصر به فردی دارند. به یکی از برنامه های ذکر شده در بالا نگاه کنید یا کل لیست را مرور کنید تا طرح های خود را بهبود ببخشید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT