بروزرسانی نسخه Copilot توسط مایکروسافت

زمان مطالعه 5 دقیقه

به‌روزرسانی Copilot با اعلان‌های چرخ فلک جدید برای پروژه‌های DIY و الهام‌بخش خلاق، ظاهر و احساس ساده‌تری را ارائه می‌دهد. خرید اکانت هوش مصنوعی را در اول پرداخت انجام دهید.

زمانی که Copilot روی حالت متعادل تنظیم گردیده، یک مدل Deucalion جدید برای تولید اطلاعات عمیق تر و به خوبی تحقیق شده تنظیم شده است.

اکنون می توانید هر تصویری را که Copilot تولید می کند با بازی با سبک های مختلف ویرایش کنید.

برای چت‌های شخصی ‌تر، ربات‌های Copilot سفارشی‌سازی شده‌ای وجود دارد که می‌توانید به صورت رایگان از آنها استفاده کنید.

مایکروسافت ابزار هوش مصنوعی Copilot خود را بیش از هر زمان دیگری تحت فشار قرار می دهد و به عنوان بخشی از آن، اغلب ویژگی های جدید را اضافه می کند و ویژگی های موجود را بهبود می بخشد. در اوایل فوریه 2024، مایکروسافت مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید Copilot، از جمله درخواست‌ های پیشنهادی، ویرایش تصویر و موارد دیگر را عرضه کرد و به این صورت است که می‌توانید اکنون از آنها استفاده کنید.

یک نگاه ساده شده، درخواست های پیشنهادی بیشتر

هنگامی که از Copilot بازدید می کنید، متوجه یک چرخ فلک جدید سرگرم کننده از اعلان های پیشنهادی خواهید شد. این دستورات برای الهام بخشیدن به شما و نشان دادن قدرت Copilot وجود دارد.

برای مثال، ممکن است با درخواستی برخورد کنید که شما را به کشف دنیای مبلمان دست ساز برای یک آپارتمان دنج ترغیب می کند. یا شاید درخواستی که کنجکاوی شما را با رویارویی فرضی خرس و شیر تحریک می کند.

بنابراین، اگر به دنبال الهام گرفتن در پروژه‌های DIY، آزمایش‌های فکری، یا صرفاً چیزهای سرگرم‌کننده برای به جریان انداختن خلاقیت‌های خود هستید، باید در آنجا پیامی وجود داشته باشد که توجه شما را جلب کند.

Deucalion را برای حالت متعادل ارتقا دهید

مایکروسافت یک مدل ارتقا یافته برای حالت متعادل Copilot به نام Deucalion ارائه کرد. همانطور که جوردی ریباس در X به اشتراک گذاشت، این مدل تنظیم شده بهبودهایی را هنگام استفاده از تنظیمات محافظه کارانه تر متعادل ارائه می دهد.

گزارش‌ های اولیه نشان می‌دهد که Deucalion در پاسخ به درخواست‌ ها محتوای کامل و کاملاً تحقیق شده تولید می‌کند.

قابلیت های ایجاد تصویر پیشرفته

مایکروسافت همچنین Copilot را با قابلیتی به روز کرد که به شما امکان می دهد بدون خروج از تب یا استفاده از برنامه های ویرایش تصویر، تصاویر تولید شده با DALL-E 3 را در داخل Copilot ویرایش کنید. در اینجا نحوه استفاده از این ویژگی برای ایجاد و ویرایش تصاویر شگفت انگیز در Copilot آمده است:

هنگامی که Copilot تصاویر را از درخواست شما تولید کرد، یکی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید.

در زیر تصویر یک نوار پایین با گزینه های سبک مختلف وجود دارد. این گزینه‌ها بر اساس حرکات هنری محبوب، مانند Pixel art، Watercolor، Block print، Steampunk و غیره هستند.

برای انتخاب یک سبک جدید کلیک کنید و Microsoft Designer تصویر شما را با سبک انتخاب شده تغییر می دهد. می توانید فوراً نتیجه را ببینید و آن را با تصویر اصلی مقایسه کنید.

همچنین می توانید قسمت های خاصی از تصویر را ویرایش کنید. با موس خود، موس را روی آن نگه دارید و کلیک کنید تا مناطقی (به رنگ بنفش) مانند عناصر سوژه اصلی، پس‌ زمینه و غیره مشخص شوند.

5.اکنون گزینه های Color pop و Blur پس زمینه را در زیر تصویر خواهید دید.

6. رنگ پاپ با از بین بردن اشباع بقیه تصویر، قسمت انتخاب شده را برجسته می کند.

7. پس زمینه تار، پس زمینه تصویر را محو کرده و عمق میدان کم ایجاد می کند.

هنگامی که از تصویر ویرایش شده خود راضی بودید، می توانید یک لینک قابل اشتراک گذاری به تصویر را کپی، دانلود یا دریافت کنید.

GPT های Copilot سفارشی

GPT های Copilot GPT های سفارشی هستند که به شما امکان می دهند مکالمات شخصی تری متناسب با موضوعات خاص داشته باشید. در زمان نوشتن، سه نفر وجود دارند که می‌توانید به صورت رایگان با آنها چت کنید: برنامه‌ریز تعطیلات برای صحبت در مورد سفر، دستیار آشپزی برای ایده‌های دستور پخت، و مربی تناسب اندام برای کمک به اهداف ورزشی شما. استفاده از آنها در Copilot و Copilot Pro رایگان است، چه روی دسکتاپ یا از برنامه استفاده کنید.

ما در اینجا بر روی نسخه برنامه تلفن همراه تمرکز خواهیم کرد:

1.برای شروع مکالمه با Copilot GPT، روی سه خط عمودی در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید و هر GPT از پیش تعریف شده موجود در برنامه Copilot را انتخاب کنید. در این مورد، ما با Fitness Trainer همراه خواهیم شد.

2.هنگامی که چت مربی تناسب اندام باز شد، ایده های پیشنهادی را برای شروع خواهید دید.

3. از طرف دیگر، به زبان خودتان در مورد اهداف سلامتی و تناسب اندام خود به Copilot بگویید. سپس برای سفارشی کردن توصیه ها از شما سؤالاتی می پرسد. برای مثال، به Copilot بگویید که می‌خواهید وزن کم کرده یا عضله‌سازی کنید. در مورد سطح تناسب اندام فعلی شما، اینکه چند وقت یکبار ورزش می کنید، به چه تجهیزاتی می توانید دسترسی داشته باشید، سبک تمرینی شما و این چیزها می پرسد.

4.بر اساس پاسخ های شما، یک برنامه تمرینی مناسب برای کمک به شما در دستیابی به اهدافتان ایجاد می کند. همچنین می تواند به سوالات مربوط به تناسب اندام و تغذیه پاسخ دهد و نکات و انگیزه های سلامتی را ارائه دهد.

سایر GPTهای سفارشی (Vacation Planner و Cooking Assistant) به طور مشابه برای موضوعات خود کار می کنند. فقط با آنها در مورد علایق و نیازهای خاص خود چت کنید، و آنها توصیه های شخصی ایجاد می نمایند.

خواه به دنبال الهام ‌بخش نوشتن، پاسخ‌های متعادل ‌تر، ویرایش آسان ‌تر تصویر با هوش مصنوعی یا دستیارهای شخصی ‌شده برای موضوعات خاص باشید، این به‌روزرسانی قصد دارد Copilot را به یک دستیار همه کاره‌تر تبدیل کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT