اشکال در قیمت ارزهای دیجیتال

بروز اشکال در قیمت ارزهای دیجیتال | ایجاد باگ در سایت CoinMarketCap

زمان مطالعه 2 دقیقه

کاربران ارزهای دیجیتال به دلیل یک نقص خنده دار و هیجان انگیز در سایت CoinMarketCap ناگهان به میلیاردرها و تریلیونرها تبدیل شدند. در این خبر هیجانی به بررسی اشکال در قیمت ارزهای دیجیتال می پردازیم.

بروز اشکال در قیمت ارزهای دیجیتال

قیمت ارزهای رمزنگاری شده به دلیل نقصی که توسط وب‌سایت برتر رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال در جهان رخ داده است، در کوین مارکت کپ به ماه رفت.

بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، استلار و سایر سکه های برتر به ارزش میلیون ها دلار رسیدند.

اشکال در قیمت ارزهای دیجیتال

اشکال در قیمت ارزهای دیجیتال

میم کوین برتر Shiba Inu برای مدت کوتاهی در صدر فهرست ظاهر شد و CoinMarketCap قیمت آن را به میزان خیره کننده 67 میلیارد درصد افزایش داد. قیمت توکن شیبا تحت تاثیر این باگ به 22000 دلار افزایش یافت.

برخی از برنامه‌هایی که از داده‌های CoinMarketCap استفاده می‌کنند نیز تحت تأثیر این باگ ظاهری قرار گرفتند و کاربران آن‌ها هیجان لحظه‌ای را تجربه کردند.

یک شبه «میلیاردرها» مشغول جشن گرفتن ثروت جعلی خود با افزایش قیمت ارز دیجیتال به صورت گسترده بودند.

اشکال در قیمت ارزهای دیجیتال

اشکال در قیمت ارزهای دیجیتال

برخی از قیمت‌های ارزهای دیجیتال به اشتباه در صرافی کوین بیس، بزرگترین صرافی ایالات متحده، نمایش داده می‌شوند.

سایت کوین مارکت کپ در توییتی به این حادثه پرداخته و مدعی شده است که مشکلاتی را که باعث بی‌نظمی قیمت‌ها شده بود، برطرف کرده است. این وب‌سایت که متعلق به بایننس می باشد، سرورهای خود را مجددا راه‌اندازی می‌کند تا کارها مطابق با برنامه اصلاحی خود به حالت عادی بازگردد.

اشکالات در وب سایت های رمزنگاری پیشرو چندان غیر معمول نیست. بر اساس گزارش سایت یوتودی در ماه ژانویه، ارزش بازار رپد بیت کوین (wBTC) برای مدت کوتاهی به 400 کوادریلیون دلار رسید.

ایلان ماسک به باگ کوین مارکت کپ واکنش نشان داد

باگ CoinMarketCap توسط ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا که روز دوشنبه به عنوان شخصیت سال مجله تایم انتخاب شد، نادیده گرفته نشد.

ماسک با ایموجی خنداننده محبوب به توییتی که بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران Dogecoin ارسال کرده بود، واکنش نشان داد، که در آن مارکوس به شوخی درباره افزایش مالیات خود به دلیل ” کوادریلیونر غیر واقعی” بودن، صحبت کرد.

منبع: یوتودی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT