بهترین آلتکوین برای خرید در مرداد ماه

بهترین آلتکوین برای خرید در مرداد ماه

زمان مطالعه 3 دقیقه

در حالی که شاهد تغییر حرکت بازار کریپتو به سمت صعودی هستیم، نهنگ ها در حال خرید قابل توجه در حجم بالا در این 3 آلت کوین منتخب هستند اگر این حجم از تراکنش ادامه یابد، می‌تواند این ارزهای دیجیتال را در آلت سیزن پیشتاز دیگر آلت کوینها کند. در این پست به معرفی بهترین آلتکوین برای خرید در مرداد ماه می پردازیم.

خرید آربیتروم در کف قیمت توسط نهنگ ها

این یک اتفاق تقریبا باورنکردنی است که آربیتروم در لیست ارزهای دیجیتال مورد علاقه نهنگ ها قرار دارد. که میتواند به دلیل تاثیر ETF اتریوم باشد، آربیتروم یک بلاکچین لایه 2 بر روی شبکه اتریوم است.

قیمت آربیتروم (ARB) در 0.728 دلار با کاهش روزانه 0.32% معامله میشود. اگرچه، این فقط یک تلنگر است، زیرا عملکرد سالانه (YTD) اربیتروم به نزدیک به 39.23% کاهش یافته است.

پیش‌بینی‌های آربیتروم عملکرد خوبی را نشان نمی‌دهند، اما نهنگ‌ها علاقه زیادی به این آلت‌کوین نشان داده‌اند، داده‌های اینتو د بلاک نشان می‌دهد که در ۷ روز گذشته، جریان خالص تراکنش نهنگ ها، ۸۷۰ درصد افزایش یافته است.

بهترین آلتکوین برای خرید در مرداد ماه

بهترین آلتکوین برای خرید در مرداد ماه

نمودار بالا تفاوت بین جریان ورودی و خروجی نهنگ ها را نشان می دهد. یک نتیجه در محدوده مثبت می گوید که جریان ورودی بیشتر از خروجی است. این همچنین به این معنی است که سرمایه گذاران دارایی را نمی فروشند و انباشت افزایش یافته است. ETF اتریوم احتمالا روی افزایش سرمایه گذاری در پروژه های مرتبط با بلاک چین اتریوم تاثیر گذاشته است.

خرید ریپل توسط نهنگ ها

عملکرد ریپل، ریپل در چند هفته گذشته در وضعیت سبز ترید شده و صعودی بوده است، این آلت کوین در 30 روز گذشته 25.4 درصد و در 7 روز گذشته 7 درصد افزایش یافته است.

گزارش اخیر سنتیمنت نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های دارای ریپل بین 100 میلیون تا 1 میلیارد توکن از 13 جولای افزایش یافته است، قیمت نیز از همان روز افزایش یافته است. افزایش اعتماد نهنگ ها باعث شده است که ریپل در هفته گذشته از بیت کوین و اتریوم پیشی بگیرد و قیمت ریپل امروز دوباره به 0.60 دلار کاهش یابد.

بهترین آلتکوین برای خرید در مرداد ماه

بهترین آلتکوین برای خرید در مرداد ماه

اگر خرید ادامه یابد، کمیسیون بورس و اوراق بهادار دیگر موانعی ایجاد نمی‌کند و شرایط بازار به نفع ریپل است که درروزهای آتی اوج قیمت جدیدی را برای XRP شاهد هستیم.

خرید نهنگ ها و احتمال دستیابی اوندو به 1 دلار

نزدیک به 2 ماه پیش اوندو بالاترین قیمت خود را در 1.42 دلار ثبت کرد، اما این روند برای ایجاد پایین ترین سطح برای کاهش 32 درصدی مقاومت نشان داد. به نظر می رسد نهنگ ها این را فرصتی برای خرید می دانند.طی ماه گذشته، تعاملات و انباشت نهادی این آلت کوین افزایش یافته است.

بهترین آلتکوین برای خرید در مرداد ماه

بهترین آلتکوین برای خرید در مرداد ماه

طبق داده‌های اینتو د بلاک، در هفت روز گذشته، رشد 1468 درصدی در جریان اوندو توسط دارندگان بزرگ مشاهده شده است. نشان داد که آدرس‌هایی که دارای 0.1% تا 1% از کل در گردش هستند، بیشتر به کیف پول خود اضافه کرده‌اند. اگر این تراکنش ها ادامه دار باشد، قیمت اوندو (ONDO) در حال شکستن مقاومت نهایی خود در 1.42 دلار است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت