تحلیل قیمت آربیتروم (ARB) ۲ اسفند ۱۴۰۲

تحلیل قیمت آربیتروم (ARB) ۲ اسفند ۱۴۰۲

زمان مطالعه < 1 دقیقه

در بحبوحه رشد کلی بازار ارزهای دیجیتال، پروژه‌های لایه دوم بار دیگر توجه نهنگ‌ها را به خود جلب کرده‌اند که از جمله این پروژه‌ها، می‌توان به آربیتروم (ARB) اشاره کرد. در این پست به تحلیل قیمت آربیتروم (ARB) ۲ اسفند ۱۴۰۲ می پردازیم.

تحلیل قیمت آربیتروم (ARB) ۲ اسفند ۱۴۰۲

به گفته تحلیلگران، یک چشم‌انداز خوش‌بینانه برای قیمت آربیتروم، افزایش آن به سطح مقاومت ۲٫۲۸ دلار، قبل از یک صعود قوی‌تر به سمت هدف ۲٫۸۰ دلاری است.

با توجه به عملکرد اخیر آربیتروم و پتانسیل رشد آن که توسط چند سیگنال مثبت، از جمله توصیه به خرید از شاخص همگرایی-واگرایی میانگین متحرک (MACD) و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه در ۱٫۵۴ دلار، تأیید شده است، در میان مدت یک روند صعودی برای این ارز دیجیتال قابل پیش‌بینی است.

از سوی دیگر، جستجوی پشتیبانی در محدوده ۱٫۳۷ دلار و مقاومتی که در میانگین متحرک ساده ۱۰ روزه در حدود ۲٫۰۳ دلار وجود دارد، باعث ایجاد شک و تردید در مورد روند آتی آربیتروم شده است. در این میان، خنثی بودن شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز نشان می‌دهد که یک عقب‌نشینی به سمت حمایت ۰٫۹۸ دلاری ممکن است.

در کل، پویایی بازار رمزارزها به سناریوهای جذابی برای آربیتروم در هر دو جهت صعود و نزول اشاره دارد. در زمان نگارش این خبر، آربیتروم با قیمت ۱٫۸۶ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته، یک افت ۶ درصدی داشته است.

thebittimes

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT