برنامه زمان بندی جلسات رایگان

4 بهترین برنامه زمان بندی جلسات رایگان

زمان مطالعه 7 دقیقه

برای برقراری تماس موثر با افراد دیگر، چه در یک تیم یا برای خودتان، از یک زمان‌بندی جلسه استفاده کنید. ما برخی از بهترین برنامه‌های رایگان زمان‌بندی جلسات را به شما نشان می‌دهیم و توضیحی درباره نحوه استفاده از هر یک از آنها دریافت می‌کنیم.

1. به راحتی لینک های جلسه را با Calendly ارسال کنید

Calendly احتمالاً معروف ترین برنامه رایگان برنامه زمان بندی جلسات می باشد و به دلایلی محبوب هست. استفاده از این ابزار فوق‌العاده آسان است و سایر کاربران می‌توانند در زمانی که برایشان راحت ‌تر می باشد، تماس‌ ها و قرار ملاقات‌ها را با شما رزرو کنند. در نتیجه، مقدار زیادی از جلو و عقب را حذف خواهید کرد که در غیر این صورت وقت شما را تلف می کند.

ثبت نام در Calendly فقط چند دقیقه طول می کشد و می توانید از اکانت Google یا Microsoft خود استفاده کنید. این برنامه از پنج زبان انگلیسی، آلمانی، پرتغالی، اسپانیایی و فرانسوی پشتیبانی می کند.

کاربران می توانند از طریق لینک Calendly با شما تماس بگیرند. علاوه بر این، می توانید ساعات کاری هفتگی خود را که در آن برای ملاقات با دیگران در دسترس هستید، ویرایش کنید.

چگونه ساعات کار هفتگی خود را با Calendly تنظیم کنید

قبل از اینکه دیگران را به جلسات دعوت کنید، باید ساعات کاری خود را تنظیم کنید. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

1.روی Availability کلیک کنید و تب Schedules را انتخاب نمایید.

2. زمان‌هایی را که برای هر روز در دسترس هستید تایپ کنید. اگر روزهای خاصی را مرخصی می گیرید، می توانید تیک این روزها را بردارید.

3. اگر می‌خواهید فواصل دسترسی را اضافه کنید، روی دکمه + ضربه بزنید. برای مثال، ممکن است از ساعت 09:00 تا 12:00 و سپس دوباره از ساعت 15:00 تا 18:00 کار کنید.

چگونه افراد را دعوت کنیم تا یک تماس Calendly با شما رزرو کنند

هنگامی که ساعات کاری خود را تغییر دادید، آماده رزرو جلسات با دیگران هستید. شما دو گزینه دارید. اولین مورد این است که قالب جلسه از پیش ساخته شده را در Calendly ویرایش کنید:

انواع رویداد را انتخاب کنید.

روی چرخ دنده ضربه بزنید و ویرایش را انتخاب نمایید.

3. جزئیات رویداد را انتخاب فرمایید.

4. مدت زمان، نام رویداد و هر چیز دیگری که فکر می کنید نیاز به تنظیم دارد را ویرایش نمایید. سپس، ذخیره را فشار دهید و ببندید.

5.لینک کپی را فشار دهید و جلسه خود را با هر کسی که می خواهید با او صحبت کنید به اشتراک بگذارید.

از طرف دیگر، می توانید یک جلسه را از ابتدا طراحی کنید:

به انواع رویداد > نوع رویداد جدید بروید.

در بخش ایجاد نوع رویداد جدید، نوع جلسه ای را که می خواهید هاست کنید، انتخاب کنید.

رویداد خود را سفارشی کنید و Continue را انتخاب فرمایید.

4.روی اشتراک ‌گذاری > کپی لینک ضربه بزنید و لینک را با هرکسی که می‌خواهید با او جلسه رزرو کنید، جای‌گذاری نمایید.

5.وقتی تمام شد، Done را فشار دهید. می توانید جلسه خود را در صفحه اصلی انواع رویداد پیدا کنید. با یک طرح Calendly رایگان، در هر زمان می توانید فقط یک نوع رویداد فعال داشته باشید.

اگر می‌خواهید استفاده از Calendly خود را به حداکثر برسانید، این نکات Calendly را بررسی کنید تا در زمان‌بندی بهتر به شما کمک کند.

2. جلسات را با Google Calendar سازماندهی کنید

برنامه ریزی هفته خود در Google Calendar بسیار آسان است و می توانید به راحتی جلسات را مستقیماً از طریق برنامه برنامه ریزی کنید. این که کجا هاست می کنید به شما بستگی دارد. Google Meet انتخاب آسانی است، اما می‌توانید لینکی به Zoom یا نرم‌افزار کنفرانس دلخواه خود نیز اضافه کنید. در حالی که Calendly بهتر است اگر به افراد دیگری نیاز دارید که مرتباً همان نوع جلسه را با شما رزرو کنند، تقویم Google برای رویدادهای یکباره به خوبی کار می کند.

برای استفاده از Google Calendar به عنوان زمان ‌بندی جلسه، ابتدا باید از طریق accounts.google.com برای یک اکانت Google ثبت ‌نام کنید، اگر قبلاً آن را ندارید. هنگامی که یک اکانت Google دارید، این مراحل را برای برنامه ریزی جلسه در تقویم Google دنبال نمایید.

1.روی ایجاد > رویداد ضربه بزنید.

2. اگر می‌خواهید از آن نرم‌افزار استفاده نمایید، عنوان جلسه خود را اضافه کنید و به Google Meet متصل شوید. اگر قصد دارید از ابزار کنفرانس ویدیویی دیگری استفاده کنید، لینک جلسه را اضافه کرده تا دیگران بتوانند به راحتی به آن بپیوندند. یا، رویداد را با لینک نزدیک به زمان به‌روزرسانی کنید.

3.مهمانان خود را دعوت کرده و هر پیوست مورد نیاز را اضافه کنید.

4.هر چیز دیگری را که فکر می کنید لازم است سفارشی نمایید. وقتی از ظاهر همه چیز راضی بودید روی ذخیره کلیک کنید.

3. سرنخ ها و سایر پروژه ها را با برنامه زمانبندی جلسات HubSpot مدیریت کنید

می‌توانید از HubSpot برای سرعت بخشیدن به حرفه بازاریابی استفاده کنید، اما این برنامه یک ابزار رایگان Meeting Scheduler نیز دارد. مانند Calendly، می توانید با اکانت Google یا Microsoft خود ثبت نام کنید.

در حالی که این برنامه عمدتاً برای صاحبان مشاغل و کارمندان می باشد، می‌توانید از برنامه زمان‌بندی جلسات برای چندین سناریو استفاده کنید – مانند گپ زدن با همسالان خود در مورد یک تکلیف دانشگاه. همچنین اگر می خواهید کلاه طراح خود را بر سر بگذارید، می توانید آواتارهای سفارشی را انتخاب نمایید.

در اینجا نحوه استفاده از HubSpot’s Meeting Scheduler آورده شده است:

1.به وب سایت HubSpot Meeting Scheduler بروید و شروع رایگان را انتخاب کنید.

2. سوالات اولیه ای که HubSpot از شما خواهد پرسید را کامل کنید. این نباید بیش از پنج دقیقه طول بکشد.

3.منتظر بمانید تا HubSpot اکانت شما را راه اندازی کند.

4.اتصال تقویم را انتخاب کرده و تقویم خود را متصل کنید.

5.با نسخه رایگان HubSpot، می‌توانید قبل از اینکه نیاز به ارتقا داشته باشید، از یک زمان‌بندی جلسه استفاده کنید. هنگام ثبت نام متوجه خواهید شد که یکی برای شما ایجاد شده است. در قسمت جلسات، نشانگر را روی آن نگه دارید و ویرایش را انتخاب نمایید.

6.در تب نمای کلی، نام، مکان و توضیحات جلسه را سفارشی کنید. همچنین می‌توانید لینک ویدئو کنفرانس اضافه نمایید و دیگران را دعوت کنید. وقتی پاپ آپ ظاهر شد روی Save ضربه بزنید.

7. روی تب Meeting ضربه بزنید. در اینجا، می‌توانید پنجره در دسترس بودن و گزینه‌های مدت زمان خود را تغییر دهید. علاوه بر این، شما می توانید منطقه زمانی خود را انتخاب نمایید. وقتی پاپ آپ ظاهر شد دوباره روی Save کلیک کنید.

8.روی تب Automation کلیک کرده و ایمیل تایید را روشن کنید. همچنین ارزش دارد اعلان خودکار یادآور قبل از جلسه را روشن نمایید تا مطمئن شوید که هیچ کس تماس را از دست نمی دهد.

9.به تب جلسات برگردید، مکان نما خود را روی جلسه ویرایش شده جدید ببرید و کپی لینک را انتخاب کنید. لینک را برای همه کسانی که می خواهید دعوت کنید ارسال نمایید.

4. با Notion Calendar جلسات و برنامه خود را سازماندهی کنید

اگر از استفاده از Notion لذت می برید، باید از Notion Calendar برای مدیریت زمان خود استفاده کنید. در داخل برنامه، شما همچنین گزینه ای برای برنامه ریزی جلسات دارید. می‌توانید از طریق نوار ابزار کامپیوتر خود، زمان برگزاری جلسات خود را مشاهده کنید، و این برنامه همچنین از 12 زبان از جمله نروژی، فنلاندی، کره‌ای، ژاپنی، آلمانی و انگلیسی پشتیبانی می‌کند.

در زیر مراحل ایجاد جلسه در Notion Calendar آمده است:

1.بر روی شکاف زمانی که می خواهید برای آن جلسه ای برنامه ریزی کنید، دو ضربه بزنید.

2.زمان را سفارشی نمایید و آدرس ایمیل شرکت کنندگان خود را اضافه کنید.

3. قبل از افزودن لینک ها، اسناد و توضیحات مورد نیاز، ابزار کنفرانس ویدیویی خود را (در صورت وجود) از طریق برگه کنفرانس انتخاب کنید.

4.تنظیمات دیگر را سفارشی نمایید، مانند اینکه آیا می‌خواهید قبل از جلسه یادآوری تنظیم کنید یا خیر، و برای تکمیل برنامه جلسه روی هر نقطه از صفحه ضربه بزنید.

اگر می‌خواهید دیگران بدانند چه زمانی می‌توانند با شما جلسه رزرو کنند، می‌توانید از ابزار اشتراک ‌گذاری در دسترس (S را روی صفحه‌کلید خود فشار دهید یا اشتراک‌ گذاری در دسترس بودن را انتخاب کنید) استفاده نمایید.

بهترین برنامه زمان بندی جلسات چیست؟

هر یک از برنامه‌های زمان‌بندی جلسه که ذکر کردیم برای انواع مختلفی از کاربران مفید خواهد بود. اگر قبلاً در مورد زمان و تاریخ جلسه توافق کرده اید، تقویم Google و Notion Calendar برای سازماندهی جزئیات عالی هستند. همچنین می‌توانید از هر دوی این برنامه‌ها استفاده نمایید تا ببینید این جلسات چگونه با بافت وسیع‌تر روزتان مطابقت دارند.

اما اگر به ابزاری نیاز دارید که به سایر کاربران اجازه دهد با شما جلسات رزرو کنند، Calendly و HubSpot’s Meeting Scheduler انتخاب های بهتری هستند. اگر به ابزاری برای اهداف حرفه ای نیاز دارید، HubSpot بسیار عالی است، اگرچه می تواند در زندگی شخصی شما نیز کار کند. Calendly یک ابزار همه جانبه عالی می باشد و به ویژه برای افراد انفرادی و مدیران سطح بالا مناسب است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT