دلایل رشد ۷ درصدی بایننس کوین ۳ اسفند

دلایل رشد ۷ درصدی بایننس کوین ۳ اسفند

زمان مطالعه 2 دقیقه

در حالی که بازار ارزهای دیجیتال با فشار فروش شدیدی مواجه شده، BNB، رمزارز بومی اکوسیستم بایننس، در ۲۴ ساعت گذشته با جهش ۷.۵ درصدی، بر خلاف روند بازار حرکت کرده است. در این پست به دلایل رشد ۷ درصدی بایننس کوین ۳ اسفند می پردازیم.

دلایل رشد ۷ درصدی بایننس کوین ۳ اسفند

بایننس کوین همچنین شاهد افزایش حجم معاملات خود به میزان قابل‌توجه ۹۰ درصد بوده و به ۲.۶۳ میلیارد دلار رسیده است. در زمان نگارش این خبر، BNB با قیمت ۳۸۰ دلار معامله می‌شود و ارزش بازاری معادل ۵۶.۹۲ میلیارد دلار دارد.

در روز چهارشنبه ۲۱ فوریه، شبکه بایننس کوین گزارشی را منتشر و بیان کرد که کاربران فعال این شبکه از مرز ۱.۲ میلیون فراتر رفته‌اند. این موضوع در حالی اتفاق افتاده که بایننس درگیری‌های حقوقی مدامی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) دارد. تعداد کل کاربران فعال این شبکه در طی چهار سال گذشته، ۶ برابر شده است.

این گزارش همچنین اشاره می‌کند که زنجیره هوشمند بایننس (BSC) موفق به پردازش ۳۲ میلیون تراکنش در روز شده و در همین حال، راه‌حل لایه ۲ بایننس به نام opBNB نیز با ۷۱ میلیون تراکنش رکوردشکنی کرده است.

شبکه بایننس چین، زیرساخت خود را با ادغام راه‌حل لایه ۲ و زنجیره ذخیره‌سازی Greengield، به طور قابل‌توجهی گسترش داد. این حرکت یک چهارچوب چند زنجیره‌ای ایجاد کرده که می‌تواند نیازهای محاسباتی و ذخیره‌سازی برنامه‌های غیرمتمرکز را برآورده کند.

هدف اصلی بایننس از این کار، داشتن توان عملیاتی بالا و کارمزدهای حداقلی، تسهیل تعاملات روان در اکوسیستم، بهبود تجربیات کاربر در امور مالی غیرمتمرکز، بازی‌ها و … است که در نهایت، به هدف ۱۰۰۰۰ تراکنش در ثانیه دست یابد.

علاوه بر این‌ها، بایننس برای تقویت برنامه‌های غیرمتمرکز با مقیاس بزرگ، توکن‌های غیرمتمرکز، توکن‌هایی با کارمزدهای سفارشی و پل‌های نامحدود را برای اتصال بین راه‌حل‌های لایه ۲، راه‌اندازی کرده است. در بحبوحه ایردراپ اخیر استارک‌نت (Starknet)، خبر ادغام این شبکه با بایننس نیز اعلام شده است.

coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT