بهترین ارزهای دیجیتال برای هفته آخر دی

بهترین ارزهای دیجیتال برای هفته آخر دی ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

با توجه به داده‌های شاخص فصل آلتکوین‌ها، به نظر می‌رسد که زمان آلتکوین‌ها فرا رسیده است. در گزارشی در اوایل دسامبر ۲۰۲۳، تعداد زیادی از علاقه‌مندان به رمزارزها شروع احتمالی فصل آلتکوین‌ها را پیش‌بینی کردند. در این مطلب به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای هفته آخر دی ۱۴۰۲ می پردازیم.

بهترین ارزهای دیجیتال برای هفته آخر دی ۱۴۰۲

در این میان، یک اسنپ‌شات ذخیره‌شده از پروفایل blockchaincenter.net در ۱۴ ژانویه ۲۰۲۴، به وضوح اعلام می‌کند که فصل آلتکوین‌ها فرا رسیده است.

این شاخص در رتبه ۷۶ از ۱۰۰ قرار گرفته و هر بار که این امتیاز بالاتر از ۷۵ است، نشان‌ از فصل آلتکوین‌ها (نه ماه و نه سال آلتکوین‌ها) دارد.

این سطح آخرین بار در پایان آگوست ۲۰۲۲ مشاهده شده بود و تا پایان سپتامبر همان سال ادامه داشت.

بر اساس روش این شاخص، زمانی که ۷۵ درصد از ۵۰ ارز دیجیتال برتر، از نظر عملکرد در طول ۹۰ روز (یک فصل) از بیت کوین (BTC) پیشی می‌گیرند، رسما فصل آلتکوین‌ها در نظر گرفته می‌شود.
پیش‌تر، از اواخر مارس ۲۰۲۱ تا اواسط ژوئن ۲۰۲۱ هم شاهد فصل آلتکوین‌ها بودیم. دارایی‌های پیشرو که در طول فصل عملکرد بهتری از BTC داشته‌اند، عبارتند از:

اوردی‌ (ORDI)، اس‌ای‌آی (SEI)، اینجکتیو (INJ)، سولانا (SOL)، اینترنت کامپیوتر (ICP)، اولانچ (AVAX)، ایموتبل (IMX)، نیر پروتکل (NEAR) و تعدادی دیگر.

بهترین ارزهای دیجیتال برای هفته آخر دی ۱۴۰۲

بهترین ارزهای دیجیتال برای هفته آخر دی ۱۴۰۲

در همین راستا، توکن ORDI شاهد افزایش خیره‌کننده ۲۰۶۷ درصدی بود و SEI بیش از ۵۵۸ درصد رشد داشت.علاوه بر شاخص فصل آلتکوین‌ها، تسلط یا دامیننس اتریوم (ETH) در بازار کریپتو نیز در چند وقت اخیر افزایش یافته است.

در حال حاضر، ETH دارای دامیننس ۱۸ درصدی بوده و تسلط بیت کوین، ۴۹.۸ درصد گزارش شده است.

سیگنال شروع فصل آلتکوین‌ها یک موضوع پرطرفدار در رسانه‌های اجتماعی بوده که باعث ایجاد پرسش‌هایی در مورد زمان و طول دوره و همچنین، وضعیت رشد قیمت بیت کوین شده است.

news.bitcoin

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT