تحلیل قیمت بانک (BONK) ۲۵ دی

تحلیل قیمت بانک (BONK) ۲۵ دی ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

میم کوین بانک (BONK) در میان هیجان‌های بازار کریپتو در مورد تأیید ETF اسپات بیت کوین، بهبود قابل‌توجهی را از سطح حمایتی ۰.۰۰۰۰۰۹۳۶ دلاری خود در اوایل این هفته نشان داد. در این پست به تحلیل قیمت بانک (BONK) ۲۵ دی ۱۴۰۲ می پردازیم.

تحلیل قیمت بانک (BONK) ۲۵ دی 

این برگشت صعودی باعث رشد ۹۲ درصدی شد و قیمت BONK به بالای ۰.۰۰۰۰۱۷۹۵ دلار رسید.

در میان این روند صعودی، نمودار چهار ساعته این رمزارز، تشکیل یک الگوی برگشتی به نام سر و شانه معکوس (Head and Shoulder) را به نمایش گذاشته که نشان از رشد بیشتر و تغییر روند این میم کوین دارد.

تحلیل قیمت بانک (BONK) ۲۵ دی

تحلیل قیمت بانک (BONK) ۲۵ دی

الگوی مذکور نشان می‌دهد که خریداران می‌توانند با هدف رسیدن به مقاومت خط گردن در ۰.۰۰۰۰۱۷۷ دلار، قیمت را تا ۲۲ درصد افزایش دهند.

بریک آوت موفقیت‌آمیز بالاتر از این سطح، نشانه قوی‌تری از معکوس شدن روند ارائه می‌کند و به‌طور بالقوه‌، BONK را به سمت هدف ۰.۰۰۰۰۲۵۷ دلار سوق می‌دهد.

علاوه بر این، اصلاح اخیر قیمت بانک در سطح حمایتی ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار و سطح ۵۰ درصد فیبوناچی اصلاحی، تلاقی پیدا کرده و جایگاه خود را محکم نموده است.

چنین اصلاحی اغلب به عنوان یک تثبیت سالم در یک روند صعودی بلندمدت تلقی می‌شود که نشان از یک منطقه محوری در راستای حفظ حرکت صعودی توسط خریداران، دارد.

با این حال، اگر BONK نتواند مسیر ریکاوری فعلی خود را حفظ کند، شکست به زیر سطح حمایتی ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار می‌تواند فشار فروش را تشدید کند. این شکست احتمالی ممکن است منجر به کاهش قابل‌توجه ۳۰ درصدی قیمت این میم کوین شود و آن را به ۰.۰۰۰۰۱ دلار کاهش دهد.

جهش قیمت BONK به بالای میانگین‌های متحرک نمایی (EMA) ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ نشان می‌دهد که روند کوتاه‌مدت، صعودی است. شیب نزولی شاخص میانگین جهت‌دار (ADX) نیز نشان‌دهنده تلاش خریداران در جهت بازیابی قیمت در هر عقب‌نشینی است.

coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT