بهترین ارزهای دیجیتال زیر ۱ دلار برای ۲۰۲۴

بهترین ارزهای دیجیتال زیر ۱ دلار برای ۲۰۲۴

زمان مطالعه 2 دقیقه

با نزدیک شدن به سال نوی میلادی و با وجود افت اخیر قیمت بیت کوین، هیجان در بازار ارزهای دیجیتال همچنان پابرجاست. در این پست به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال زیر ۱ دلار برای ۲۰۲۴ می پردازیم.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

بهترین ارزهای دیجیتال زیر ۱ دلار برای ۲۰۲۴

۱. کاردانو (ADA)

علاوه بر پشت سر گذاشتن یک سال موفقیت‌آمیز که طی آن قیمت کاردانو تا ۱۴۰ درصد افزایش یافته، هشتمین دارایی رمزارزی بزرگ بر اساس ارزش بازار، به تازگی از لحاظ ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده هم به نقطه عطف ۳۹۵ میلیون دلار رسیده که نشانه موفقیت بیشتر است.

در حال حاضر، کاردانو با قیمت ۰٫۶ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده یک رشد ۸٫۶ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، ۵۰ درصد در یک هفته گذشته و ۵۵ درصد در یک ماه اخیر است.

۲. دوج کوین (DOGE)

بهترین ارزهای دیجیتال زیر ۱ دلار برای ۲۰۲۴

با وجود بازگشت دوج کوین به زیر سطح روانی ۰٫۱ دلاری که برای اولین بار از آوریل به آن رسیده بود، روند کلی این میم کوین در بازه بزرگ‌تر همچنان صعودی است و به گفته تحلیلگران، افت اخیر چیزی بیش از یک پولبک عادی، قبل از صعود به سطوح بالاتر نیست.

در زمان نگارش این خبر، دوج کوین با قیمت ۰٫۰۹۶ دلار معامله می‌شود که اگرچه نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۲٫۷ درصد افت دارد، اما همچنان یک رشد ۸٫۵ درصدی را در هفته گذشته و بیش از ۲۰ درصد رشد را در یک ماه اخیر نشان می‌دهد.

۳. لوپرینگ (LRC)

لوپرینگ به عنوان یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه دوم، در روزهای اخیر دستاوردهای عظیمی را تجربه کرده است، به طوری که کارشناسان یک رالی انفجاری را برای آن پیش‌بینی می‌کنند که می‌تواند باعث افزایش ۵۰۰ درصدی قیمت این رمزارز در آینده‌ای نزدیک شود.

در حال حاضر، لوپرینگ با قیمت ۰٫۲۵۳ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده یک رشد ۲٫۷ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، ۸٫۵ درصد در یک هفته گذشته و ۳٫۵ درصد در یک ماه اخیر است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT