بهترین ارزهای دیجیتال قبل از هاوینگ بیت کوین

بهترین ارزهای دیجیتال قبل از هاوینگ بیت کوین

زمان مطالعه 5 دقیقه

هاوینگ بیت کوین در آوریل احساسات صعودی را در بازار کریپتو برانگیخت زیرا آلت کوین های اصلی مقرون به صرفه مانند دوج کوین (DOGE)، سولانا (SOL) و ریپل (XRP) از فرصت های خرید تقریبا خوبی برخوردار هستند. در این پست به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال قبل از هاوینگ بیت کوین می پردازیم.

خرید و فروش تتر

بهترین ارزهای دیجیتال قبل از هاوینگ بیت کوین

روند صعودی در بازار کریپتو از سه ماهه چهارم سال گذشته منعکس کننده دارایی های دیجیتال بالقوه نسبت به دارایی های سنتی است. در حالی که بیت کوین در سال گذشته به افزایش چشمگیر 132 درصدی در ارزش خود دست یافت، طلا تنها بازده متوسط 7.98 درصدی را به همراه داشته است. علاوه بر بیت کوین، آلتکوین های ارزان و میم کوین هایی که از بازار صعودی عقب مانده اند را برای خرید انتخاب کنید تا پتانسیل رشد تبدیل یک سبد سرمایه گذاری مقرون به صرفه به سودهای هنگفت را تا پایان سال 2024 داشته باشد.

اکثر سرمایه گذاران قدیمی بازار کریپتو به دنبال عواقب پس از هاوینگ بیت کوین در کمتر از دو هفته هستند. فرآیند هاوینگ برای به حداقل رساندن تورم با کاهش پاداش‌ هایی که استخراج‌ کنندگان برای تولید بلاک دریافت می‌ کنند، مهم است.

پس از هاوینگ در آوریل، پاداش ماینرها از 6.25 بیت کوین به 3.125 نصف می شود. این امر به تدریج عرضه در گردش بیت کوین را کاهش می دهد و با ثابت ماندن یا افزایش تقاضا، سرمایه گذاران افزایش بزرگی را در قیمت پیش بینی می کنند.

بر اساس بازارهای صعودی قبلی، قیمت بیت‌ کوین چند ماه پس از هاوینگ، افزایش عمده‌ ای در ارزش خود و قیمت سایر ارزهای دیجیتال برای خرید در سراسر جهان ایجاد کرده است.

اگرچه افزایش قیمت ارزهای دیجیتال تحت تأثیر عوامل زیادی از جمله محیط نظارتی است، یک سبد دارای تنوع خوب شامل بیت کوین و آلت کوین های انتخابی برای خرید می تواند سرمایه گذاران عادی را تا پایان سال به سود هنگفتی برساند.

ریپل (XRP)

ریپل کاهش قابل توجهی را در حرکت قیمت خود مشاهده کرده است که در میان احساسات نزولی غالب به زیر سطح بحرانی 0.6 دلار کاهش پیدا کرده است. قیمت XRP در 0.5867 دلار معامله می شود که نشان دهنده کاهش 2.36 درصدی در روز گذشته است. با وجود تعدیل جزئی بازار، احساسات سرمایه گذاران نسبت به XRP همچنان حفظ می شود.

بهترین ارزهای دیجیتال قبل از هاوینگ بیت کوین

بهترین ارزهای دیجیتال قبل از هاوینگ بیت کوین

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، ارزش دارایی دیجیتال در حال حاضر حدود 32 میلیارد دلار است که رتبه آن را به عنوان هفتمین ارز دیجیتال بزرگ تأیید می‌کند. افزایش قابل توجهی در حجم معاملات با بیش از 37 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته، در مجموع 2.18 میلیارد دلار مشاهده شده است. این افزایش نشان دهنده علاقه شدید سرمایه گذاران به خرید ارزان ریپل قبل از رسیدن به قیمت 1 دلار است.

جلسه پیش رو بین Ripple و SEC در ماه آوریل می تواند به طور قابل توجهی بر مقررات آتی ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد. SEC در حال تعقیب جریمه قابل توجهی علیه آزمایشگاه ریپل به دلیل فروش ادعایی اوراق بهادار ثبت نشده است. هر دو طرف درگیر بحث های حل و فصل شده اند و درخواست تمدید مهلت های خود را کرده اند.

XRP انعطاف پذیری قابل توجهی از خود نشان داده است و به طور مداوم بالای مرز 0.58 دلار باقی مانده است. اگر یک روند مثبت دوباره ظاهر شود، XRP به طور بالقوه می تواند از سطح مقاومت قبلی 0.65 دلار فراتر رود. با افزایش حرکت صعودی، می تواند از مقاومت 0.9 دلار عبور کند و در مدت کوتاهی به 1 دلار برسد.

دوج کوین (DOGE)

در بحبوحه رکود اخیر بازار، Dogecoin فشار فروش قابل توجهی را در مرز 0.22 دلار تجربه کرد که منجر به کاهش 20 درصدی قیمت شد و اکنون با 0.18 دلار معامله می شود. در نمودار 4 ساعته، این اتفاق یک الگوی نزولی سقف دو قلو را تشکیل داده و احساسات نزولی را در میان معامله گران تشدید کرده است. با کاهش قیمت قبل از هاوینگ بیت کوین، گمانه زنی هایی در مورد اینکه آیا این روند حرکت نزولی آلت کوین ها را گسترش خواهد داد یا خیر وجود دارد.

برخلاف سایر ارزهای رمزپایه پیشرو، قیمت دوج کوین، میم کوین محبوب با تم سگ، روند صعودی تهاجمی را در ماه مارس نشان داد. این دارایی شاهد جریان قابل توجهی در هفته چهارم ماه بود که ارزش آن را از 0.122 دلار به 0.228 دلار رساند تا رشد 86.8 درصدی را ثبت کند.

داگ ویف هت (WIF)

در روز گذشته، قیمت ارز دیجیتال dogwifhat کاهش قابل توجهی را تجربه کرد و با 11.60 درصد کاهش به 3.85 دلار رسید. ارزش بازار ارز دیجیتال در حال حاضر تقریباً 3.85 میلیارد دلار است که آن را در رتبه 30 در میان همتایان خود قرار می دهد. با وجود رکود، حجم معاملات 24 ساعته شاهد افزایش شدید 32.45 درصدی بود که نشان دهنده افزایش توجه سرمایه گذاران بود.

بهترین ارزهای دیجیتال قبل از هاوینگ بیت کوین

بهترین ارزهای دیجیتال قبل از هاوینگ بیت کوین

به نظر می رسد Dogwifhat خود را برای یک شکست قابل توجه آماده می کند. پس از معاملات مداوم بالای 4 دلار با وضعیت صعودی، در 31 مارس 2024 به رکورد بالاتری دست یافت و بیش از 194 درصد در طول ماه افزایش یافت. با این حال، WIF از آن زمان به زیر 4 دلار رسیده است، که نشان دهنده مرحله تثبیت است زیرا به دنبال ایجاد سطوح حمایتی جدید است.

شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو (SHIB) به‌عنوان یک توکن میم ایجاد شد که اغلب به عنوان یک رقیب Dogecoin در نظر گرفته می‌شود. این شرکت با صرافی غیرمتمرکز خود یعنی ShibaSwap به یک اکوسیستم غیرمتمرکز تبدیل شده است و برنامه‌هایی برای گسترش NFT و توسعه بازی دارد.

در میان ادغام اخیر بازار، بهبود قیمت SHIB شاهد کاهش قابل توجهی از مقاومت 0.0000328 دلاری در اواخر مارس بود. برگشت نزولی ارزش سکه را 21.5 درصد در شش روز گذشته کاهش داد.

تا زمان انتشار، ارزش بازار Shiba Inu به 15.29 میلیارد دلار می رسد، در حالی که حجم معاملات از دیروز حدود 15.92 دلار است. بر اساس داده‌های اخیر Shibburn، این میم کوین افزایش چشمگیری در نرخ توکن سوزی خود داشته است و به 2307.19 درصد در 24 ساعت گذشته رسیده است. در این مدت، در مجموع 110،384،799 توکن SHIB از گردش خارج شد.

با این حال، اگر فشار عرضه از سوی بازارهای گسترده‌تر ادامه پیدا کند، قیمت شیبا اینو سطح 61.8 درصد FIB را در 0.00002368 دلار دوباره تست خواهد کرد.

سولانا (SOL)

سولانا، یک ابتکار پیشرو منبع باز، از ماهیت بدون مجوز فناوری بلاک چین برای ارائه راه حل هایی در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) استفاده می کند. پروتکل Solana به طور هوشمندانه ای برای پشتیبانی از توسعه برنامه های غیرمتمرکز (DApps) ساخته شده است که هدف آن افزایش مقیاس پذیری از طریق اجماع منحصر به فرد اثبات تاریخ (PoH) است که با اثبات سهام ذاتی بلاک چین (PoS) کار می کند.

ارزش ارز دیجیتال SOL افزایش خیره کننده ای داشته است که نشان‌ دهنده عملکرد قوی بازار با بیش از 500 درصد افزایش از اکتبر است که نشان‌ دهنده روند صعودی است. علیرغم کاهش خفیف 8 درصدی در 24 ساعت گذشته که منجر به رشد قیمت سولانا به 189 دلار شد، چشم انداز آلت کوین با انتظارات برای ادامه حرکت صعودی، هرچند با اصلاحات جزئی، خوش بینانه است.

کاردانو (ADA)

کاردانو (ADA) یک ارز دیجیتال نسل سوم است که خود را از طریق یک رویکرد تحقیق محور برای طراحی و توسعه متمایز می کند. هدف این پروژه رسیدگی به مسائل مربوط به مقیاس پذیری، قابلیت همکاری و پایداری است که پلتفرم های بلاک چین قبلی با آن مواجه بودند.

قیمت کاردانو در اواسط ماه مارس وارد روند اصلاحی فعلی شد، زیرا قیمت از مقاومت روانی 0.8 دلار برگشت. در عرض سه هفته، آلتکوین 22.4 درصد از ارزش خود را نسبت به معامله فعلی 0.628 دلار از دست داد.

با ارزش بازار 22.4 میلیارد دلار، کاردانو جایگاه خود را به عنوان نهمین ارز دیجیتال بزرگ حفظ کرده است. کاهش قیمت امروز با 502 میلیارد دلار حجم معاملات همراه است که 48 درصد نسبت به دیروز افزایش یافته است. اگر حرکت نزولی ادامه یابد، قیمت ADA احتمالاً حمایت را در 0.57 دلار به چالش می کشد.

با این حال، تلاقی سطوح تکنیکال در این پشتیبانی می‌تواند خریداران را به سمت یک روند بهبود مجدد با هدف افزایش 0.678 دلار و 0.8 دلار تقویت کند.

coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT