بهترین ارزهای دیجیتال هفته اول جولای

بهترین ارزهای دیجیتال هفته اول جولای

زمان مطالعه 2 دقیقه

در بحبوحه افزایش خوش‌بینی‌ها در مورد تایید صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین و افزایش قیمت این ارز دیجیتال، احساسات عمومی در بازار آلت کوین‌ها هم بهبود یافته است. در این پست به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال هفته اول جولای می پردازیم.

بهترین ارزهای دیجیتال هفته اول جولای

۱. بیت کوین کش (BCH): قیمت بیت کوین کش در ۳۰ ژوئن در ۳۰۸ دلار بسته شد و سود ماهانه آن بسیار بالاتر از ۱۴۰ درصد بود. با توجه به داده‌های درون زنجیره‌ای، افزایش قیمت BCH ممکن است هنوز به پایان نرسیده باشد. داده‌ها نشان می‌دهند که نهنگ‌هایی که ۱ میلیون تا ۱۰ میلیون بیت کوین کش دارند، از ۲۱ تا ۳۰ ژوئن، ۱۷۰ هزار کوین BCH دیگر خریداری کرده‌اند. اگر نهنگ‌ها به خرید ادامه دهند، ۳۵۰ دلار می‌تواند هدف بعدی BCH در جولای ۲۰۲۳ باشد.

۲. لایت کوین (LTC): در ۳۰ ژوئن و پس از تلاش‌های متعدد در ماه‌های فوریه و آوریل، قیمت لایت کوین سرانجام از مقاومت ۱۰۵ دلاری عبور کرد و به اوج جدیدی خود در سال جاری رسید. با این حال، آن دسته از نهنگ‌هایی که ۱ میلیون تا ۱۰ میلیون لایت کوین دارند، اکنون به دنبال سود بیشتر هستند و از ۲۶ تا ۳۰ ژوئن، ذخایر خود را به میزان ۴۳۰ هزار LTC افزایش داده‌اند. اگر این نهنگ‌ها حرکت صعودی خود را حفظ کنند، قیمت لایت کوین در ماه جولای می‌تواند از ۱۲۰ دلار فراتر رود.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

۳. کامپاند (COMP): در یک اتفاق تعجب‌برانگیز، قیمت کامپاند در هفته آخر ژوئن، ۹۰ درصد افزایش یافت که یکی از دلایل اصلی این رالی، افزایش فعالیت نهنگ‌ها بوده است. طبق گزارش‌ها، از ۲۰ تا ۳۰ ژوئن، تراکنش‌های نهنگ‌ها شامل COMP بیش از ۳۰۰ درصد افزایش یافت. با توجه به اینکه فعالیت نهنگ‌های کامپاند در بالاترین سطح خود از فوریه ۲۰۲۲ قرار دارد، این موضوع می‌تواند به زودی سرمایه‌گذاران خرد را هم به خرید این ارز دیجیتال ترغیب کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT