بهترین ارزهای دیجیتال هفته سوم فروردین

بهترین ارزهای دیجیتال هفته سوم فروردین ۱۴۰۳

زمان مطالعه 3 دقیقه

پس از سقوط ناگهانی بازار کریپتو در هفته گذشته، بازار ارزهای دیجیتال شاهد احیای متوسطی است که توسط بیت کوین (BTC) هدایت و رهبری می شود. اولین ارز دیجیتال در تلاش است تا قیمت 70000 دلاری را پس بگیرد و به بالاترین سطح تاریخ خود برسد. در این پست به بهترین ارزهای دیجیتال هفته سوم فروردین ۱۴۰۳ می پردازیم.

بهترین ارزهای دیجیتال هفته سوم فروردین ۱۴۰۳

این بهبود قیمت پس از تایید جروم پاول، رییس فدرال رزرو مبنی بر کاهش پیش‌ بینی‌ شده نرخ‌ ها “در مقطعی” قبل از پایان سال 2024 رخ داد.
به غیر از بیت کوین، چندین ارز دیجیتال دیگر که شایسته توجه هستند، اصول اساسی برجسته ای را نشان می دهند که آنها را در بازار متمایز می کند. در میان احساسات صعودی کوتاه مدت فعلی، فینبولد سه دارایی دیجیتالی را شناسایی کرده است که ارزش زیر نظر گرفتن در این هفته را دارند.

اتنا (ENA)

بهترین ارزهای دیجیتال هفته سوم فروردین

ارز اتنا، یک پروتکل دلار مصنوعی که توسط چهره های قابل توجهی مانند آرتور هیز، یکی از بنیانگذاران صرافی رمزنگاری BitMEX پشتیبانی می شود، پس از توزیع توکن حاکمیتی خود از طریق ایردراپ بین کاربران، رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. این توکن متعاقباً در صرافی‌ های اصلی ارزهای دیجیتال مانند بایننس لیست شده است.

این ارز دیجیتال با عبور از مرز 1 دلار در عرض یک هفته، توجه بازار را به خود جلب کرد و ارزش بازار آن را به بیش از 1 میلیارد دلار رساند و آن را در میان 100 ارز دیجیتال برتر قرار داد. شایان ذکر است که اتنا قصد دارد با معرفی یک پروتکل مبتکرانه دلار مصنوعی، بخش مالی غیر متمرکز (DeFi) را مختل کند و به کاربران یک جایگزین پایدار برای کاهش نوسانات رایج در سایر ارزهای دیجیتال ارائه دهد.

ارز ENA در حال حاضر تحت تاثیر تبلیغات قرار دارد، توجه به خطرات احتمالی در میان محیط نامطمئن مهم است، بنابراین باید در هفته آینده مراقب باشید.

علاوه بر این، جامعه ارزهای دیجیتال در مورد خطرات احتمالی Ethena، به ویژه پس از فروپاشی اکوسیستم Terra، نگران است. برخی از بازیگران بازار می ترسند اتنا نیز مسیر مشابهی را دنبال کند و با سقوط مواجه شود.

به عنوان مثال، آندره کرونژ، خالق فانتوم، نگرانی خود را در مورد انگیزه‌ هایی که آزمایشگاه‌ های Ethena را هدایت می‌ کنند، ابراز کرده و نسبت به رخ دادن اتفاقات احتمالی مانند فروپاشی Terra هشدار داده است.

در زمان انتشار، ENA با قیمت 1.22 دلار با سود هفتگی 77 درصد معامله می شود.

بیت کوین کش (BCH)

بیت‌کوین کش (BCH) به دلیل افزایش قیمت‌ های اخیر، عدم قطعیت‌ ها پس از هاوینگ آن و سیگنال‌ های فنی متناقض، توجه سرمایه گذاران را به خود جذب کرده است. BCH در هفته گذشته نزدیک به 15 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است و از عملکرد خوبی به همراه داشته است.

هاوینگ اخیر بیت کوین کش در 4 آوریل، سرمایه گذاران را به دو دسته تقسیم کرده است. در حالی که برخی افزایش قیمت را به دلیل کاهش عرضه پیش بینی می کنند، برخی دیگر از سقوط آزاد قیمت بیت کوین کش، وحشت دارند. واکنش بازار به هاوینگ نامشخص است.

هاوینگ بیت کوین کش 16 روز قبل از بیت کوین رخ داد که به طور قابل توجهی باعث افزایش علاقه باز دارایی شد که نشان دهنده افزایش علاقه سرمایه گذاران است.

تحلیل تکنیکال سیگنال‌ های ترکیبی را نشان می‌ دهد که نشان‌ دهنده عقب‌ نشینی بالقوه پس از یک رالی قوی در کنار سیگنال‌ هایی است که به ادامه صعودی اشاره می‌ کنند. با پتانسیل افزایش نوسانات در هفته آینده، BCH به عنوان یک دارایی جذاب برای زیر نظر گرفتن است.

BCH در زمان انتشار 676 دلار ارزش گذاری شد که نشان دهنده کاهش تقریبا 2 درصدی در 24 ساعت گذشته است.

پندل (PENDLE)

بهترین ارزهای دیجیتال هفته سوم فروردین

پندل فایننس (PENDLE) به دلیل افزایش قابل توجه ارزش و رشد قابل توجه ارزش بازار آن در روزهای اخیر توجهات را برای هفته آینده جلب کرده است. این توکن به‌ عنوان یکی از پرطرفدار ترین ارزهای دیجیتال در بازار شناخته می‌ شود و طی هفت روز گذشته 55 درصد افزایش قیمت داشته است.

این افزایش با رشد قابل توجه سایر معیارهای کلیدی در پلتفرم مطابقت دارد. به طور خاص، داده‌های DeFiLlama نشان داد که ارزش کل قفل شده Pendle به 4.116 میلیارد دلار رسیده است که نشان‌ دهنده رشد چشمگیر بیش از 1600 درصدی تنها در سال 2024 است و موقعیت آن را به عنوان یکی از بزرگترین پروتکل‌ های بازدهی DeFi در بازار ارزهای دیجیتال مستحکم می‌ کند.

این افزایش ارزش را می توان به عوامل مختلفی نسبت داد، از جمله رونق مجدد در اتریوم (ETH) و افزایش تجارت توکن های بازدهی مربوط به دلار مصنوعی اتنا (USDe).

رشد قیمت همچنین مورد تحسین چهره‌ های با نفوذ صنعت قرار گرفته است و آرتور هیز نسبت به این پروژه ابراز تحسین کرده و آن را “آینده مالی غیر متمرکز” نامیده است.

در زمان نگارش این مقاله، PENDLE با قیمت 6.57 دلار معامله می‌شد که در 24 ساعت گذشته تقریباً 7 درصد کاهش یافته است.

در اصل، تشخیص این نکته ضروری است که ارزهای دیجیتال بالا هنوز در معرض محرک های خارجی هستند که فراتر از اصول ذکر شده آنها هستند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT