بهترین ارز دیجیتال تیرماه ۱۴۰۲

بهترین ارز دیجیتال تیرماه ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) با آغاز اقدامات قانونی علیه صرافی‌های بایننس و کوین‌بیس و معرفی برخی از ارزهای دیجیتال به عنوان اوراق بهادار ثبت‌نشده، باعث شد که بازار رمزارزها ماه ژوئن را کاملاً منفی شروع کند. با این حال، در روزهای اخیر و با ورود برخی از غول‌های مالی وال استریت به دنیای کریپتو، احساسات معامله‌گران و قیمت ارزهای دیجیتال بار دیگر صعودی شده است. در این پست به بهترین ارز دیجیتال تیرماه ۱۴۰۲ می پردازیم.

بهترین ارز دیجیتال تیرماه ۱۴۰۲

در این میان، گزارش‌ها حاکی از آنند که نهنگ‌های رمزارزی در حال تخصیص مجدد سرمایه به برخی از آلت‌کوین‌های خاص هستند.

بر اساس داده‌های موجود، تا ۲۱ ژوئن، بیت‌کوین کش (BCH) در بازه هفتگی در جایگاه دوم پرسودترین رمزارزها قرار داشته است. طی هفت روز گذشته، قیمت BCH بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته است. علاوه بر این رشد قیمتی، ویژگی‌های غیرمتمرکز بیت‌کوین کش هم توجه نهنگ‌ها را به خود جلب کرده است. در همین راستا، تیم تحلیلی Santiment گزارش داده که نهنگ‌هایی که دارای ۱ میلیون تا ۱۰ میلیون BCH هستند، از ۱۸ تا ۲۱ ژوئن، ۲۰ هزار واحد از این رمزارز را خریداری کرده‌اند.

علاوه بر این، میم‌کوین پپه (PEPE) نیز با افزایش چشمگیر و ۷۵ درصدی قیمت خود در هفته گذشته، یکی از پرسودترین رمزارزها بوده است. پس از عملکرد ضعیف این میم‌کوین در ماه می، اکنون به نظر می‌رسد که نهنگ‌های پپه در حال بازگشت هستند. به گزارش Santiment، از ۱۸ تا ۲۰ ژوئن، فعالیت نهنگ‌هایی که در پپه سرمایه‌گذاری می‌کنند، ۱۴۴ درصد افزایش یافته و تعداد تراکنش‌های بزرگ پپه از ۹ تراکنش به ۲۲ تراکنش رسیده است.

در این میان، هوش مصنوعی هم در ماه‌های اخیر به یکی از ستون‌های اصلی در بازار رمزارزها تبدیل شده و پروژه‌هایی همچون توکن رندر (RNDR)، توانسته‌اند توجه معامله‌گران زیادی را به خود جلب کنند. در همین راستا، داده‌های Santiment نشان می‌دهند که نهنگ‌های با موجودی ۱ میلیون تا ۱۰ میلیون RNDR، مجموع دارایی‌های خود را ۳٫۹ میلیون توکن دیگر افزایش داده‌اند.

لازم به ذکر است که نهنگ‌ها در اکوسیستم ارزهای دیجیتال بسیار تأثیرگذار هستند و افزایش سرمایه‌گذاری آنها در یک پروژه خاص، نشان‌دهنده اعتماد فزاینده‌شان به پایداری آن پروژه‌ها در طولانی‌مدت است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !