بهترین افزونه اتوماسیون مارکتینگ

11 بهترین افزونه اتوماسیون مارکتینگ وردپرس در سال 2023

زمان مطالعه 10 دقیقه

در مورد ابزارهای اتوماسیون مارکتینگ چندین گزینه عالی وجود دارد. اینها به شما امکان می دهند کارهای مارکتینگ بیشتری را سریعتر انجام دهید تا بتوانید برند خود را به طور موثرتری رشد دهید. بهترین افزونه اتوماسیون مارکتینگ را در ادامه بشناسید.

در این پست، بهترین افزونه‌های اتوماسیون مارکتینگ وردپرس را گردآوری می‌کنیم که می‌توانند به بهبود کارایی شما کمک کنند.

چرا به اتوماسیون مارکتینگ نیاز دارید؟

مارکتینگ مدرن دارای اجزای بسیار متفاوتی است. کار آسانی نیست که به صورت دستی از تمام فعالیت ها و کمپین های مارکتینگ مختلف خود مطلع شوید.

در عوض، راه بسیار کارآمدتر استفاده از افزونه ها و ابزارهای اتوماسیون مارکتینگ قابل اعتماد است.

این افزونه ها انواع مختلفی دارند و می توانند وظایف مختلفی مانند تولید سرنخ، مدیریت ارتباط با مشتری، خبرنامه ها، نوتیفیکیشن های خودکار و موارد دیگر را انجام دهند.

وقتی این وظایف خودکار می شوند، احتمال اینکه کارهای مهم را از دست بدهید بسیار کمتر است و گردش کار مارکتینگ کلی خود را کارآمدتر و کمتر مستعد خطاهای انسانی می کنید.

ما فهرستی از مفیدترین افزونه‌ها و ابزارهای اتوماسیون مارکتینگ را گردآوری کرده‌ایم که ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌کنند تا به شما کمک کنند با تلاش دستی کمتر به نتایج مارکتینگ بهتری برسید.

بهترین افزونه های اتوماسیون مارکتینگ وردپرس

در اینجا بهترین افزونه های اتوماسیون مارکتینگ وردپرس توصیه شده ما هستند:

1. بهترین افزونه اتوماسیون مارکتینگ WPForms

WPForms ساده ترین افزونه فرم ساز وردپرس است که ارزش بسیار خوبی را برای ویژگی های اتوماسیون مارکتینگ خود ارائه می دهد. برای ایجاد فرم‌های تماس برای دسترسی مشتریان به شما عالی است.

نه تنها این، بلکه می‌توانید فرم‌های کاملاً سفارشی‌سازی شده را برای اهداف مختلف مانند اشتراک خبرنامه، سفارش‌های خرید، ثبت رویداد و موارد دیگر ایجاد کنید. بیش از 600 قالب فرم منحصر به فرد در WPForms وجود دارد (و موارد جدید مرتباً اضافه می شوند).

WPForms از یک سازنده کشیدن و رها کردن برای مبتدیان استفاده می کند تا ایجاد و انتشار فرم وردپرس شما را ساده کند.

و این تمام نیست. WPForms از ادغام های مفید بسیاری با سایر ابزارهای مارکتینگ پشتیبانی می کند. اینجاست که جادوی واقعی اتوماسیون مارکتینگ اتفاق می افتد.

به عنوان مثال، اگر از HubSpot برای مدیریت مشتریان خود استفاده می کنید، افزونه WPForms HubSpot می تواند برای شما معجزه کند.

با افزونه، می توانید مخاطبین را از فرم های ورودی وردپرس خود به پایگاه داده HubSpot خود ارسال کنید. این می تواند یک صرفه جویی در زمان بزرگ باشد زیرا وظیفه تکراری انتقال دستی مخاطبین جدید از سایت وردپرس شما به HubSpot CRM را حذف می کند.

WPForms از بسیاری از ادغام‌هایی مانند این پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توانید خدمات ی ایمیل مارکتینگ مانند Constant Contact را با WPForms متصل کنید تا به‌طور خودکار فهرست خبرنامه ایمیل خود را به‌روزرسانی کنید.

به طور کلی، اگر به دنبال یک افزونه اتوماسیون مارکتینگ وردپرس هستید، WPForms یکی از موارد ضروری است.

گزینه های جایگزین: اگر WPForms برای شما مناسب نیست، ممکن است بخواهید Jotform را امتحان کنید.

قیمت: WPForms یک افزونه فریمیوم است. می‌توانید Constant Contact را به صورت رایگان ادغام کنید، اما ادغام‌های دیگر مانند HubSpot فقط با افزونه‌های WPForms Pro با قیمت 199.5 دلار در سال در دسترس هستند.

2. HubSpot

HubSpot یکی از با ارزش ترین ابزارهای اتوماسیون مارکتینگ است که می توانید داشته باشید. این پلتفرمی است که دارای ویژگی های بسیار متنوعی است و به شما امکان می دهد خدمات مشتری، مارکتینگ و مدیریت رهبری را از یک مکان انجام دهید.

HubSpot به دلیل سهولت استفاده عالی شناخته شده است. این یکی از ساده ترین نرم افزارهای CRM برای یادگیری و عادت کردن است. ویرایشگر بصری به شما امکان می دهد گردش کار خودکار خود را تجسم کنید، بنابراین می توانید منطق اتوماسیون خود را دقیقا ببینید.

به‌علاوه، می‌توانید منطق ساده if/then شاخه را تنظیم کنید تا مشخص کنید کدام تریگرها باید کدام اقدامات را تنظیم کنند. اگر می‌خواهید ایمیل‌ها را با استفاده از منطق تقسیم‌بندی مخاطبان پیشرفته به‌طور خودکار برای گیرندگان شخصی‌سازی کنید، اینها کاملاً کار می‌کنند.

علاوه بر این، HubSpot واقعاً به راحتی با سایر افزونه های وردپرس مانند WPForms ادغام می شود. همانطور که قبلاً در بالا بحث کردیم، می‌توانید مستقیماً با استفاده از WPForms مخاطبین جدید را از فرم‌های وردپرس خود به HubSpot CRM خود ارسال کنید.

و هنگامی که به ادغام اجازه می دهید پایگاه داده CRM شما را به روز کند، می توانید از دیگر ویژگی های HubSpot برای ارائه خدمات به مشتریان خود با کارایی بهتر استفاده کنید.

قیمت: بسیاری از ویژگی‌های HubSpot رایگان هستند، اما برخی دیگر به اشتراک پولی نیاز دارند (هزینه بسته به ویژگی‌هایی که انتخاب می‌کنید متفاوت است).

3. بهترین افزونه اتوماسیون مارکتینگ Constant Contact

Constant Contact یک سرویس ایمیل مارکتینگ تمام عیار با قابلیت های اتوماسیون چشمگیر است.

استفاده از Constant Contact واقعا آسان است. برای ایجاد سریع کمپین های ایمیل، یک سازنده بصری کشیدن و رها کردن دریافت می کنید. و قالب‌های ایمیل آماده‌ای وجود دارد که به شما امکان می‌دهد تا روند ساخت ایمیل خود را بیش از پیش افزایش دهید.

Constant Contact به عنوان یک ابزار اتوماسیون مارکتینگ عالی است زیرا به شما امکان می دهد سری های ایمیل خودکار را راه اندازی کنید تا در طول زمان سرنخ های خود را پرورش دهید و آنها را به برند خود علاقه مند نگه دارید.

به عنوان مثال، می‌توانید مجموعه‌ای از ایمیل‌ها را بر اساس سطوح تعامل یا سابقه سفارش هر گیرنده تنظیم کنید. مجموعه ایمیل‌های خودکار شما ممکن است شامل ایمیل‌های خوش‌آمدگویی، آموزش محصول، یادآوری‌ها و پیگیری‌ها باشد.

پس از تنظیم یک سری ایمیل، می توانید بقیه را به Constant Contact بسپارید. عملکرد اتوماسیون آن، ایمیل های مربوطه را برای گیرندگان شما بر اساس اقدامات آنها ارسال می کند و حداکثر شانس تعامل و رضایت کاربر را تضمین می کند.

و اگر واقعاً می خواهید اتوماسیون ایمیل مارکتینگ خود را افزایش دهید، حتی می توانید Constant Contact را با WPForms متصل کنید.

به این ترتیب، WPForms هنگامی که با استفاده از فرم های وردپرس شما به خبرنامه شما ملحق می شوند، به طور خودکار مخاطبین جدید را به لیست ایمیل Constant Contact شما اضافه می کند.

قیمت: تماس ثابت از 9.99 دلار در ماه شروع می شود.

4. Active Campaign

Active Campaign یک ابزار پیشرفته CRM و اتوماسیون مارکتینگ است. با Active Campaign، می توانید بر اساس رفتار کاربر، گردش کار خودکار پیشرفته ایجاد کنید.

بسیاری از ویژگی‌های Active Campaign مشابه Constant Contact هستند. اما در مورد انعطاف پذیری در اتوماسیون گردش کار، Active Campaign بسیار فراتر از Constant Contact است.

در مقایسه با Constant Contact، Active Campaign به شما این امکان را می دهد که قوانین را برای گردش کار خود بسیار آزادتر سفارشی کنید.

شما با Active Campaign محرک‌های اتوماسیون بسیار گسترده‌تری دریافت می‌کنید، بنابراین می‌توانید گردش‌های کاری CRM و مارکتینگ خود را با دقت بیشتری نسبت به Constant Contact تنظیم کنید.

نکته منفی این است که استفاده از Active Campaign در مقایسه با Constant Contact کمی دشوار است.

بنابراین اگر شما یک برند معتبر با الزامات اتوماسیون مارکتینگ پیشرفته هستید، کمپین فعال انتخاب بهتری است. برای اتوماسیون اولیه گردش کار، Constant Contact بهتر است.

قیمت: از 9 دلار در ماه شروع می شود.

5. Uncanny Automator

Uncanny Automator یکی از بهترین افزونه های اتوماسیون برای وردپرس است. این افزونه به عنوان پلی بین دو ابزار مختلف عمل می کند که ممکن است ادغام وردپرس بومی در دسترس نباشد.

Uncanny Automator در ایجاد ادغام بین افزونه های وردپرس تخصص دارد. با Uncanny Automator، می‌توانید راه‌اندازهایی را در یک افزونه تنظیم کنید که عملکردی را در افزونه یا ابزار وردپرس دیگر تنظیم کند.

یک مثال می تواند ارتباط بین فرم های وردپرس شما و گوگل درایو باشد به طوری که هر فایل آپلود شده از طریق فرم ها به طور خودکار در Google Drive شما پشتیبان گیری می شود.

و هزاران گردش کار خودکار مشابه وجود دارد که می توانید با Uncanny Automator ایجاد کنید. حتی می‌توانید چندین رویداد اکشن و چندین راه‌انداز را برای هر دستور خودکار تنظیم کنید.

قیمت گذاری: طرح رایگان Uncanny Automator از ده ها برنامه و انواع محرک ها و رویدادها پشتیبانی می کند. برنامه Pro ویژگی‌های بیشتری را اضافه می‌کند که از 149 دلار در سال شروع می‌شود.

6. بهترین افزونه اتوماسیون مارکتینگ Zapier

Zapier یکی از محبوب ترین ابزارهای اتوماسیون موجود است. استفاده از آن آسان است و از بیش از 5000 ادغام برنامه پشتیبانی می کند.

در حالی که Zapier برای اتصال برنامه ها به یکدیگر برای خودکارسازی وظایف عالی است، در مورد اتوماسیون وردپرس به اندازه Uncanny Automator انعطاف پذیر نیست.

یکی از محدودیت‌ها این است که Zapier اجازه نمی‌دهد چندین رویداد اکشن متصل به یک ماشه در نسخه رایگان باشد. همچنین، Zapier از بسیاری از افزونه‌های وردپرس پشتیبانی نمی‌کند، در حالی که Uncanny Automator با بسیاری از افزونه‌های وردپرس ادغام می‌شود.

با این حال، Zapier همچنان یک افزونه اتوماسیون عالی است، به خصوص اگر می خواهید بین برنامه های شخص ثالث غیر وردپرس ادغام کنید.

در واقع، برخی از ادغام‌های وردپرس که ممکن است با Uncanny Automator پیدا نکنید، ممکن است با Zapier کار کنند (اگرچه تعداد آنها بسیار کم است).

قیمت: افزونه رایگان Zapier نسبت به Uncanny Automator محدودتر است. برنامه های پولی Zapier از 19.99 دلار در ماه شروع می شود.

7. OptinMonster

OptinMonster یک افزونه بهینه سازی تبدیل غنی از ویژگی ها برای وردپرس است. این افزونه توانایی شما را برای به حداکثر رساندن تبدیل ها و به دست آوردن سرنخ ها با استفاده از قابلیت های مختلف بهبود می بخشد.

OptinMonster ویژگی‌های برجسته‌ای برای هدف‌گیری مخاطبان ارائه می‌کند و به سایت شما این امکان را می‌دهد که پیام‌ها و کمپین‌های مارکتینگ مختلف را بر اساس ویژگی‌های کاربر نمایش دهد.

برای مثال، می‌توانید نوار اعلامیه‌ای را نشان دهید که بهترین معاملات شما را برای مشتریان جدید تبلیغ می‌کند. یا می‌توانید یک چرخ چرخشی کاملاً سفارشی‌سازی شده ایجاد کنید و آن را برای افرادی که از سایت‌های رسانه‌های اجتماعی از سایت شما بازدید می‌کنند، نمایش دهید.

این فرصت ها برای ایجاد کمپین های خودکار با تعریف قوانین در سطح کاربر می تواند پتانسیل تبدیل سایت شما را به سطح بعدی برساند.

به طور کلی، OptinMonster انتخاب مناسبی برای کاربرانی است که از ایجاد گردش کار استراتژیک اتوماسیون مارکتینگ وردپرس برای دریافت بهترین نتایج لذت می برند. و به شما امکان می دهد همه این کارها را بدون نیاز به تکرار کارهای غیر ضروری انجام دهید که باعث هدر رفتن وقت ارزشمند شما می شود.

قیمت: OptinMosnter یک پلاگین freemium است، اما برنامه های Pro آن قدرت اتوماسیون واقعی را از 9 دلار در ماه ارائه می دهد.

8. All in One SEO

All in One SEO یا AIOSEO یک افزونه سئو وردپرس است که بسیاری از کارهای بهینه سازی را برای شما خودکار می کند. از آنجایی که جستجوی ارگانیک امروزه یکی از منابع اصلی ترافیک برای اکثر سایت ها است، یکی از ابزارهای ضروری در این لیست است.

AIOSEO ایندکس سازی سایت شما را با این امکان که به شما امکان می دهد نقشه سایت XML سایت خود را سفارشی کنید، بهبود می بخشد، که به محض فعال کردن افزونه در سایت خود به طور خودکار ایجاد می کند.

علاوه بر این، AIOSEO سایت شما را از نظر مسائل سئو ممیزی می کند و چک لیستی از توصیه هایی ارائه می دهد که می تواند به بهبود عملکرد جستجوی سایت شما کمک کند.

بهترین بخش این است که AIOSEO به طور خودکار تگ های متا را برای صفحات شما بدون نیاز به استفاده از کد ایجاد می کند.

همچنین چگالی کلمات کلیدی را اندازه گیری می کند و پیشنهاداتی را برای بهبود خوانایی محتوا، همراه با سایر پارامترهای مفید SEO ارائه می دهد تا مطمئن شوید که هر بار مقالات کاملاً بهینه شده ای را می نویسید.

شما فقط باید از پیشنهادات خودکار AIOSEO پیروی کنید تا بهترین نتایج ارگانیک را از سایت وردپرس خود دریافت کنید.

قیمت گذاری: برنامه های پولی AIOSEO از 49.50 دلار در سال شروع می شود.

9. بهترین افزونه اتوماسیون مارکتینگ PushEngage

PushEngage یک افزونه نوتیفیکیشن فشار برای وردپرس است که استفاده از آن بسیار ساده است. این افزونه به شما امکان می دهد تا نوتیفیکیشن های فشار خودکار مرورگر را برای کاربرانی که در حال حاضر در سایت شما نیستند ارسال کنید.

با PushEngage، می‌توانید نوتیفیکیشن ‌های فشار و محرک‌های آن‌ها را به روش‌های مختلف سفارشی کنید. به عنوان مثال، می توانید یک نوتیفیکیشن فشاری تنظیم کنید تا زمانی که یک پست وبلاگ جدید در سایت شما وجود دارد، به طور خودکار ارسال شود.

یا اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیک هستید، رها کردن سبد خرید نیز یک فرصت عالی برای ارسال یک نوتیفیکیشن فشار برای متقاعد کردن بازدیدکنندگان برای بازگشت است. شما به راحتی می توانید یک گردش کار برای این نوتیفیکیشن های خودکار با PushEngage ایجاد کنید.

به غیر از آن، PushEngage همچنین کنترل زیادی از نظر شخصی سازی و هدف گیری مخاطب با نوتیفیکیشن های خود به شما می دهد.

اینها برخی از قابلیت های منحصر به فرد هستند که PushEngage را به یک افزونه بسیار ارزشمند اتوماسیون مارکتینگ وردپرس تبدیل می کند.

قیمت: ویژگی های اصلی به صورت رایگان در دسترس هستند. برنامه های پولی PushEngage از 9 دلار در ماه شروع می شود.

10. Smash Balloon

Smash Balloon شما را قادر می سازد تا فید رسانه های اجتماعی خود را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. این ساده ترین راه برای خودکارسازی فید رسانه های اجتماعی در وب سایت اصلی شما است.

این به ویژه به عنوان یک افزونه اتوماسیون مارکتینگ برای وبلاگ نویسانی که در سایت های اجتماعی مانند اینستاگرام و توییتر فالوورهای زیادی دارند مفید است.

نمایش آخرین پست ها و فعالیت های رسانه های اجتماعی در سایت اصلی شما راهی عالی برای به روز نگه داشتن محتوای شما در هر زمان است. و پس از تنظیم صحیح Smash Balloon، برای کشیدن محتوا از اینستاگرام خود به سایت خود، لازم نیست کاری انجام دهید.

Smash Balloon همچنین به عنوان یک ابزار اثبات اجتماعی عالی عمل می کند و باعث افزایش تعامل مشتری و ایجاد وفاداری به برند می شود.

همچنین می توانید طرح و طراحی فیدهای رسانه های اجتماعی خود را همانطور که در سایت وردپرس شما ظاهر می شوند، سفارشی کنید. این تضمین می کند که فیدهای شما با موضوع کلی سایت شما سازگار است.

قیمت: از 49 دلار در سال شروع می شود.

11. بهترین افزونه اتوماسیون مارکتینگ RafflePress

RafflePress ویژگی های عالی را به عنوان یک افزونه اتوماسیون مارکتینگ وردپرس برای ایجاد هدایا ارائه می دهد.

تنها کاری که برای ایجاد یک جایزه موفق در سایت خود باید انجام دهید این است که با استفاده از RafflePress قوانینی را برای کمپین هدایا تنظیم کنید.

می‌توانید به راحتی کنترل کنید که چگونه می‌خواهید کاربران وارد هدایا شوند و زمان‌بندی آن را تعیین کنند. RafflePress به طور خودکار از بقیه مراقبت می کند و حتی می تواند یک برنده تصادفی برای شما انتخاب کند.

با این ویژگی ها، RafflePress مطمئناً افزودنی قدرتمند به مجموعه افزونه های اتوماسیون مارکتینگ وردپرس شما خواهد بود.

قیمت: RafflePress یک نسخه رایگان دارد، اما با برنامه های Pro که از 39.50 دلار در سال شروع می شود، ارزش بسیار بیشتری خواهید داشت.

امیدواریم این لیست به شما کمک کند تا بهترین افزونه های اتوماسیون مارکتینگ وردپرس را برای اهداف خود انتخاب کنید.

در مرحله بعد، این بهترین روش های CRM را اعمال کنید

آیا از CRM خود بهترین بهره را می برید؟ مطمئن شوید که این بهترین شیوه های CRM را دنبال می کنید تا حداکثر رضایت مشتری را برای مخاطبان کاربر خود تضمین کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT