بهترین افزونه های وردپرس 2024

بهترین افزونه های وردپرس 2024

زمان مطالعه 16 دقیقه

وردپرس ثابت‌ شده‌ترین و پذیرفته‌شده‌ترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) است که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد. دلیل اصلی محبوبیت آن، افزونه‌هایی با کاربری آسان است که به راحتی در دسترس هستند. این افزونه ها به شما این امکان را می دهند که بدون هیچ کدنویسی ویژگی های مختلفی را به وب سایت خود اضافه کنید.

در میان هزاران افزونه، یافتن بهترین افزونه‌های وردپرس در سال 2024 برای شما واقعاً چالش برانگیز است. این وبلاگ به شما کمک می‌کند تا نکاتی را در مورد برخی از افزونه‌های محبوب وردپرس بیاموزید.

افزونه های وردپرس چیست؟

اگر در زمینه وردپرس تازه کار هستید، باید درک درستی از افزونه ها داشته باشید. در وردپرس، پلاگین یک ابزار نرم افزاری است که می توانید آن را در وب سایت وردپرس نصب کنید تا ویژگی ها یا قابلیت های جدیدی را اضافه نمایید. یک افزونه وردپرس به زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده است و به طور یکپارچه با پلتفرم وردپرس ادغام می شود.

هزاران افزونه وردپرس در دسترس است، از ابزارهای ساده ای که ویژگی های کوچکی را اضافه می کنند تا افزونه های پیچیده ای که عملکرد گسترده ای را ارائه می دهند. نصب پلاگین ها آسان است و می توان آنها را در داشبورد وردپرس مدیریت کرد و آنها را به گزینه ای محبوب برای صاحبان وب سایت هایی تبدیل می کند که می خواهند بدون نیاز به دانش گسترده کدنویسی ویژگی های جدیدی را به سایت خود اضافه نمایند.

شما می توانید چندین پلاگین را در یک وب سایت نصب کنید. با توجه به این موضوع، هنگام نصب افزونه های وردپرس احتیاط نمایید. تعداد زیاد افزونه های وردپرس ممکن است خطرات امنیتی را افزایش داده و زمان بارگذاری را کاهش دهد. همچنین فعال کردن افزونه های قابل اعتماد بسیار مهم است.

14 بهترین افزونه وردپرس در سال 2024

شما می توانید هزاران افزونه وردپرس را در بازار پیدا کنید. ما تحقیقات عمیقی را برای یافتن بهترین افزونه های وردپرس در سال 2024 انجام داده ایم. در اینجا ما 14 محبوب ترین افزونه وردپرس را که می توانید در وب سایت خود استفاده کنید، فهرست کرده ایم.

 

Paymattic

 

Paymattic مدرن ترین افزونه پرداخت برای وردپرس است که به شما امکان می دهد پرداخت ها را به راحتی در وب سایت خود بپذیرید. با Paymattic، می توانید با استفاده از 10 درگاه پرداخت جهانی، پرداخت را بپذیرید. این به گونه ای طراحی شده است که استفاده و ادغام آن در وب سایت وردپرس شما آسان باشد و می توان آن را از داخل داشبورد وردپرس نصب و پیکربندی کرد.

Paymattic از روش های پرداخت زیر پشتیبانی می کند –

  • Stripe (رایگان)
  • PayPal
  • Square
  • MollieXendit
  • Razorpay
  • Payrexx
  • Paystack
  • SSLCOMMERZ
  • Billplz

اگر در جمع آوری پرداخت های آنلاین راحت نیستید، می توانید از روش های پرداخت آفلاین نیز پرداخت ها را دریافت کنید. در اینجا می‌توانید دستورالعمل‌هایی را برای پرداخت از طریق چک و حساب‌های بانکی تنظیم نمایید.

می توانید Paymattic را با چندین پلتفرم ادغام نمایید. همچنین اتوماسیون ایمیل، ارتباط تیمی از طریق Slack و Telegram، ادغام Google Sheets و بسیاری موارد دیگر را با 14 ماژول ادغام راه‌اندازی کنید.

در زیر برخی از برجسته ترین ویژگی های Paymattic آورده شده است –

پرداخت اشتراک

14 ادغام

10 روش پرداخت

ادغام های LMS

ویرایشگر پیشرفته

135+ پشتیبانی ارز

کمک های مکرر

فرم واردات و صادرات

گزارش تفصیلی

مشخصات مشتری فردی

قیمت گذاری Paymattic

این افزونه چند منظوره شگفت انگیز یک محصول فریمیوم از تیم WPManageNinja است. می توانید نسخه آزمایشی را به صورت رایگان امتحان کنید و بسته مجوز آن فقط از 9.99 دلار در ماه شروع می شود و تا 899 دلار متغیر است. مجوزهای سالانه و مادام العمر را ارائه می دهد. همه پلن ها دارای ویژگی های یکسانی می باشند و فقط از نظر اعتبار مجوز و استفاده از دامنه متفاوت هستند.

تک سایت برای 9.99 دلار در ماه – مجوز تک سایت سالانه صورتحساب می شود.

آژانس برای 19.99 دلار در ماه – 20 مجوز سایت صورتحساب سالانه.

نامحدود برای 29.99 دلار در ماه – مجوزهای نامحدود سالانه صورتحساب می شود.

Single-site (Lifetime) به قیمت 349 دلار – مجوز تک سایت برای مادام العمر

آژانس (Lifetime) برای 599 دلار – 20 مجوز سایت برای یک عمر

نامحدود (طول عمر) برای 899 دلار – مجوزهای نامحدود برای مادام العمر

این طرح‌های قیمت ‌گذاری بر اساس پیشنهادات مختلف معامله و سایر عوامل در معرض تغییر هستند. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از به روزترین اطلاعات قیمت، وب سایت Paymattic را بررسی کنید.

FluentCRM

FluentCRM افزونه ای برای وردپرس است که قابلیت اتوماسیون ایمیل را برای وب سایت های وردپرسی فراهم می کند. این به کاربران اجازه می دهد تا داده ها و تعاملات مشتری را از داخل داشبورد وردپرس مدیریت کنند و شامل ویژگی هایی مانند مدیریت تماس،ایمیل مارکتینگ و تولید سرنخ می شود. FluentCRM به گونه ای طراحی شده است که استفاده و ادغام با سایر افزونه ها و ابزارهای وردپرس آسان باشد.

FluentCRM به طور یکپارچه با افزونه های شخص ثالث مانند پلاگین های تجارت الکترونیک، سازندگان فرم تماس یا سایر پلاگین های تولید سرنخ کار می کند. شما می توانید کمپین های ایمیل خود را با FluentCRM به راحتی مدیریت کنید.

موارد بیشتری وجود دارد، شما می توانید داده های مشتری خود از جمله سابقه تراکنش، نرخ باز شدن ایمیل، نرخ کلیک و غیره را ردیابی کنید.

برخی از ویژگی های قابل توجه FluentCRM عبارتند از:

نمای کلی تماس 360 درجه

اتوماسیون ایمیل مارکتینگ

توالی ایمیل

تقسیم بندی تماس هوشمند

گزارش ریز

قیمت گذاری FluentCRM

استفاده از نسخه اصلی FluentCRM رایگان است. با این حال، سه طرح مجوز برتر را ارائه می دهد. در بین هر سه طرح، مجوز 5 سایت محبوب ترین است. با این حال، آنها تخفیف های سودآوری را در فصول مختلف معاملات ارائه می دهند. بنابراین، برای معاملات و تخفیف های منحصر به فرد به طور مرتب به وب سایت آنها نگاه کنید.

Single-Site به قیمت 129 دلار – مجوز تک دامنه برای یک سال

5 سایت به قیمت 249 دلار – 5 مجوز دامنه برای یک سال

50 سایت برای 499 دلار – 50 مجوز دامنه برای یک سال

پاداش، می‌توانید با جفت کردن رایگان FluentCRM با FluentSMTP از تحویل ایمیل اطمینان حاصل کنید.

WP Social Ninja

WP Social Ninja بهترین افزونه رسانه اجتماعی است که می تواند فیدهای اجتماعی، نظرات کاربران و ابزارک های چت اجتماعی را به طور یکپارچه در وب سایت وردپرس شما واکشی کند. این خود را به عنوان یک چاقوی سوئیسی برای ادغام رسانه های اجتماعی در وردپرس نشان می دهد.

این افزونه شگفت‌انگیز می‌تواند جایگزین برخی از پلاگین‌های پیچیده مانند Smash Ballon، Elfsight و Rich Plugins و غیره شود. اکنون، می‌توانید با WP Social Ninja به طور مؤثرتری با مخاطبان خود درگیر شوید. بیایید نگاهی به ویژگی های اصلی افزونه WP Social Ninja بیاندازیم –

تعداد نظرات را برای نمایش تنظیم کنید

فیلتر بر اساس رتبه بندی نظرات

بر اساس عنوان نظرات فیلتر کنید

برای بررسی بیشتر بخواهید

تنوع چیدمان

نمایش نام و تصویر بازبین

قیمت گذاری WP Social Ninja

افزونه WP Social Ninja سه طرح قیمتی غیر از نسخه رایگان ارائه می دهد. همه طرح ها شامل پشتیبانی اولویت دار و ویژگی های یکسان هستند. بیایید قیمت WP Social Ninja را بررسی کنیم –

مجوز سایت تک – 79 دلار در سال، که شامل مجوز سایت تک است.

مجوز آژانس – 249 دلار در سال، این مجوز را می توان برای 25 دامنه استفاده کرد.

مجوز نامحدود – 399 دلار در سال، برای استفاده های بزرگ که شامل دامنه های نامحدود است، عالی است.

Fluent Forms

Fluent Forms یک افزونه فرم ساز وردپرس است که به شما امکان می دهد فرم ها و نظرسنجی های سفارشی را برای وب سایت خود ایجاد کنید. این یک رابط کشیدن و رها کردن برای ساخت فرم ها، و همچنین انواع گزینه های سفارشی سازی برای کمک به شما در ایجاد فرم مناسب برای نیازهای خود فراهم می کند. Fluent Forms همچنین شامل ویژگی هایی مانند ادغام با پلتفرم های محبوب بازاریابی ایمیلی، CRM و روش های پرداخت است.

تقریباً همه وب سایت ها دارای فرم تماس هستند. بنابراین، Fluent Forms یک افزونه مناسب برای انواع وب سایت ها است. علاوه بر این، می توانید Fluent Forms را با پلتفرم های زیر ادغام کنید –

  • FluentCRM
  • Sales Force
  • Mailchimp
  • Google Sheets
  • Slack
  • Telegram
  • Zapier and more

Fluent Forms دارای تمام ویژگی های قدرتمندی است که برای یک افزونه فرم ساز مناسب است. آن شامل –

فرم ساز را بکشید و رها کنید

فرم های گفتگو

فرم های چند مرحله ای

40+ ادغام

ماژول آزمون

منطق مشروط و بسیاری دیگر

قیمت گذاری Fluent forms

Fluent forms شش طرح قیمت گذاری را در بسته های سالانه و مادام العمر ارائه می دهد. مجوز سالانه تک سایت فقط از 59 دلار شروع می شود. همه مجوزها دارای ویژگی های یکسانی هستند به جز استفاده از سایت و مدت مجوز. قبل از خرید می توانید نسخه رایگان را امتحان کنید. در اینجا تمام برنامه های مجوز Fluent Forms وجود دارد –

تک سایت به قیمت 59 دلار – مجوز یک سایت برای یک سال

آژانس برای 129 دلار – 5 مجوز سایت برای یک سال

نامحدود برای 199 دلار – مجوز نامحدود برای یک سال

تک سایت (Lifetime) به قیمت 299 دلار – مجوز یک سایت برای مادام العمر

آژانس (Lifetime) برای $499 – 5 مجوز سایت برای مادام العمر

نامحدود (طول عمر) برای 899 دلار – مجوزهای نامحدود برای مادام العمر

Ninja Tables

Ninja Tables یک افزونه جدول ساز وردپرس است که به شما امکان ایجاد و مدیریت جداول در سایت وردپرسی خود را می دهد. این ویژگی‌ها و گزینه‌های سفارشی ‌سازی متنوعی را ارائه می‌کند تا به شما در ایجاد جداول مفید، جذاب و قابل درک آسان کمک نماید.

برخی از ویژگی های کلیدی جداول نینجا شامل امکان وارد کردن و صادرات داده ها، ایجاد جداول پاسخگو و استفاده از CSS سفارشی برای استایل دادن به جداول شما می باشد. این یک انتخاب محبوب در بین کاربران وردپرس برای ایجاد و مدیریت جداول در وب سایت های خود است.

Ninja Tables دارای بسیاری از ویژگی‌های هیجان‌انگیز است که نمی‌توانید آن‌ها را در سایر افزونه‌های جدول دریافت کنید. در اینجا برخی از ویژگی ها وجود دارد –

کشیدن و رها کردن جدول ساز

جداول محصولات ووکامرس

رسانه را به جدول اضافه کنید

طراحی میز سفارشی

واردات و صادرات

ادغام Google Sheets

یکپارچه سازی فرم های روان

قالب های میز از پیش ساخته شده

CSS سفارشی

قیمت Ninja Tables

Ninja Tables برای انجام کارهای اساسی مانند ایجاد و ویرایش جداول رایگان است. برای دسترسی به ویژگی های پیشرفته باید نسخه حرفه ای را دریافت کنید. نسخه حرفه ای جداول نینجا در شش سطح قیمت متفاوت در دسترس است. شامل موارد زیر هستند –

اگر می خواهید از دردسر تمدید هر سال جلوگیری نمایید، می توانید برنامه های مادام العمر را دنبال کنید. همچنین سه سطح فوق را با اعتبار نامحدود ارائه می دهد. Ninja Tables مجوزهای مادام العمر را در سه نقطه قیمت مختلف ارائه می دهد –

249 دلار برای تک سایت

399 دلار برای 20 دامنه

599 دلار برای دامنه های نامحدود

Fluent Support

Fluent Support سریعترین و بصری ترین افزونه بلیط پشتیبانی مشتری برای وردپرس است. شما می توانید از تمام ویژگی های میز کمک در این پلاگین واحد لذت ببرید.

Fluent Support شما را قادر می سازد تا به راحتی بلیط های پشتیبانی مشتری را در وب سایت خود ایجاد و مدیریت کنید. این افزونه پشتیبانی یکپارچه برخی از ویژگی های هیجان انگیز مانند لوله کشی ایمیل، تخصیص خودکار، تشخیص برخورد، اتوماسیون پشتیبانی قابل تنظیم و غیره را ارائه می دهد.

در زیر برخی از ویژگی های ارزشمند پشتیبانی فلوئنت را فهرست می کنیم –

عوامل پشتیبانی نامحدود

بلیط نامحدود

اعلان های ایمیل را سفارشی کنید

عوامل مبتنی بر محصول

فیلدهای سفارشی

فیلترینگ پیشرفته

اعلان واتساپ

پاسخ های ذخیره شده

اتوماسیون گردش کار

قیمت Fluent Support

Fluent Support افزونه ای عالی برای پشتیبانی بهتر از مشتری بدون پرداخت هزینه بیشتر است. بسیاری از ویژگی های پیچیده واقعاً ارزش قیمت را دارند. شما می توانید نسخه رایگان را از اینجا دریافت کنید. برنامه های پریمیوم شامل موارد زیر است –

تک سایت به قیمت 129 دلار – مجوز دامنه تک به مدت یک سال

آژانس برای 249 دلار – 5 مجوز سایت برای یک سال

50 سایت برای 399 دلار – 50 مجوز دامنه برای یک سال

هیچ پلاگین دیگری نمی تواند این قیمت را شکست دهد. به پشتیبانی فلوئنت بروید و یک رابطه تجاری پایدار با مشتریان خود ایجاد کنید.

FluentBooking

FluentBooking یک افزونه قرار ملاقات و زمان‌بندی وردپرس است که یک رابط کاربری شیک برای زمان ‌بندی در وب ‌سایت شما ارائه می ‌دهد و در هر دستگاهی بسیار واکنش ‌گرا است. اگر به یک افزونه رزرو برای وردپرس نیاز دارید که زمان‌بندی و قرار ملاقات‌های شما را یکپارچه کند، FluentBooking انتخاب مناسبی می باشد. این یک پلاگین مدیریت قرار یکپارچه است که قرارها، رزروها، وبینارها، رویدادها و تماس های فروش را بدون مشکل مدیریت می کند.

برخی از ویژگی های درجه یک FluentBooking عبارتند از:

رابط کاربری آسان

پاسخگوی موبایل

ایمیل‌ها و یادآوری‌های خودکار

تقویم های قابل تنظیم

مدیریت منطقه زمانی

بینش شرکت کنندگان

نوبت دهی مجدد

زیست بوم

پشتیبانی مشتری

قیمت گذاری FluentBooking

FluentBooking به دلیل ویژگی‌های برجسته‌اش در سر و صدا است. در حال حاضر، قرارداد مادام العمر FluentBooking با 50 درصد تخفیف ادامه دارد. پیشنهاد LTD ممکن است به زودی بسته شود. بنابراین، توصیه می کنیم برای اطلاع از آخرین قیمت ها و تخفیف ها، وب سایت را بررسی کنید.

در اینجا جزئیات قیمت قرارداد مادام العمر وجود دارد –

تک سایت به قیمت 99 دلار – مجوز تک دامنه برای مادام العمر

آژانس برای 249 دلار – 5 مجوز سایت برای مادام العمر

50 سایت با قیمت 499 دلار – 50 مجوز دامنه برای یک عمر

Ultimate Blocks

از نوامبر 2018، انتشار ویرایشگر بلوک گوتنبرگ تغییرات قابل توجهی را در سیستم مدیریت محتوای وردپرس ایجاد کرده است. ایجاد و قالب‌ بندی پست‌ ها و صفحات وبلاگ را بسیار آسان کرده است، از جمله انواع دیگر محتوا با استفاده از بلوک‌های سفارشی.

به طور پیش فرض، گوتنبرگ تعدادی بلوک سفارشی را به شما ارائه می دهد. اما بیشتر آنها دارای ویژگی های محدودی هستند، بنابراین نمی توانید محتوای پیشرفته و با کیفیت بالا ایجاد کنید. Ultimate Blocks یک افزونه همه کاره است که می تواند شما را از این مشکل نجات دهد. این یک پلاگین بلوک گوتنبرگ با 22+ بلوک سفارشی فوق العاده هیجان انگیز با ویژگی های پیشرفته است.

برخی از محبوب ‌ترین بلوک‌ های آن عبارتند از: Testimonial، Call to Action، اشتراک ‌گذاری اجتماعی، تغییر محتوا، دکمه، محتوای Tabbed، رتبه‌بندی ستاره، بررسی، لغزنده تصویر، فیلتر محتوا، Styled Box، How To، ویدیوی پیشرفته و موارد دیگر.

با استفاده از آن‌ها، می‌توانید محتوای چشم ‌نواز ایجاد کنید و آن‌ها را به روش‌ هایی بسیار قابل ارائه به بازدیدکنندگان وب نشان دهید. برخی از بلوک ها دارای ویژگی طرحواره داخلی هستند که احتمال مشاهده بیشتر محتوای شما در موتورهای جستجو را افزایش می دهد.

اگر نمی خواهید سایت خود را با استفاده از صفحه سازهای سنتی Divi، Elementor و WPBekary Builder سنگین کنید، می توانید از Ultimate Blocks به عنوان یک بازاریابی محتوا و یک صفحه ساز در سطح پایه استفاده کنید.

برخی از ویژگی های قابل توجه Ultimate Blocks عبارتند از:

سبک است و وب سایت را سنگین نمی کند

یک رابط بصری برای مبتدیان ارائه می دهد

دارای گزینه های سفارشی سازی گسترده است

به طور خودکار برای دستگاه ها و اندازه های مختلف صفحه نمایش تنظیم می شود

در روزهای آینده بلوک های سفارشی بیشتری منتشر خواهد شد

قیمت Ultimate Blocks:

Ultimate Blocks یک نسخه رایگان در WordPress.org دارد. علاوه بر آن، این افزونه دارای سه بسته پریمیوم است. در زیر به آنها نگاهی بیندازید:

سایت تک – 49 دلار در سال

سایت های نامحدود – 69 دلار در سال

مادام العمر – 349 دلار / مادام العمر / سایت های نامحدود

LiteSpeed ​​Cache

LiteSpeed ​​Cache یک افزونه کش برای وردپرس است که برای بهبود عملکرد وب سایت های وردپرسی طراحی شده است. این کار را با ایجاد یک کش از فایل های HTML ایستا برای صفحات در وب سایت انجام می دهد، که سپس می تواند بدون نیاز به اجرای اسکریپت های PHP و پرس و جوهای پایگاه داده که برای ساخت صفحه در هر درخواست مورد نیاز است، به بازدیدکنندگان ارائه شود.

این می تواند زمان بارگذاری یک صفحه را به میزان قابل توجهی کاهش دهد، تجربه کاربر را بهبود بخشد و به طور بالقوه نرخ تبدیل را برای وب سایت افزایش دهد.

این افزونه وردپرس را می توان توسط هر وب سروری اجرا کرد. می توانید ویژگی های زیر را با LiteSpeed ​​Cache دریافت کنید –

حافظه پنهان CDN QUIC.cloud رایگان

بهینه سازی تصویر

تصاویر/iframe با بارگذاری تنبل

پشتیبانی CDN چندگانه

Cloudflare API

دستورات CLI وردپرس

پشتیبانی از HTTP/2

پشتیبانی از HTTP/3 و QUIC

قیمت LiteSpeed Cache

استفاده از این افزونه رایگان و متن باز است. اما، برای استفاده از ویژگی های کش باید از نسخه سرور LiteSpeed ​​استفاده کنید. برخی از سرورهای LiteSpeed ​​نیاز به هزینه بر اساس سطوح استفاده مختلف دارند. از 11 دلار شروع می شود و تا 97 دلار شامل ماژول کش تمام صفحه LiteSpeed ​​است.

آژانس: 99 دلار در سال – که شامل مجوز 20 سایت و تمام ویژگی های حرفه ای است.

نامحدود: 199 دلار در سال – این طرح برای وب سایت های انبوه بهترین است. شما می توانید از این مجوز برای دامنه های نامحدود استفاده کنید.

سایت تک: 49 دلار در سال – این طرح شامل یک مجوز سایت واحد و دسترسی به تمام ویژگی های حرفه ای است.

Tutor LMS

Tutor LMS یک افزونه محبوب سیستم مدیریت یادگیری (LMS) برای وردپرس است که ایجاد، ارائه و مدیریت محتوا و مطالب دوره را آسان‌تر می‌کند. این افزونه LMS کاملاً بر اساس UI ساخته شده است و می توانید دوره ها و آزمون ها را مستقیماً از داشبورد وردپرس ایجاد نمایید.

شما می توانید Tutor LMS را با WooCommerce، Paid Membership Pro و Easy Digital Downloads برای کسب درآمد از دوره های خود ادغام کنید. مربیان و مدیران می توانند تراکنش های بی عیب و نقصی با گزینه های تخصیص کمیسیون و برداشت داشته باشند.

در اینجا لیستی از برخی از ویژگی های مهم Tutor LMS آمده است –

سازنده دوره را بکشید و رها کنید

داشبورد شخصی برای معلمان و دانش آموزان

آزمون های نامحدود

تکالیف

یادگیری از موبایل

تجزیه و تحلیل پیشرفته

قیمت گذاری Tutor LMS

استفاده از پلاگین اصلی Tutor LMS رایگان است. با این حال، شما باید هزینه های اضافی را برای ویژگی های پیشرفته متحمل شوید. همه مجوزهای سالانه حق بیمه با به روز رسانی یک ساله و پشتیبانی ایمیل اولویت دار ارائه می شوند. آنها همچنین مجوزهای مادام العمر را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهند. Tutor LMS برنامه های قیمت گذاری زیر را ارائه می دهد –

فردی برای 199 دلار – مجوز سایت تک برای یک سال

کسب و کار 399 دلار – 10 مجوز سایت برای یک سال

آژانس به قیمت 799 دلار – مجوزهای نامحدود برای یک سال

انفرادی (Lifetime) به قیمت 499 دلار – مجوز یک سایت برای مادام العمر

Business (Lifetime) برای 899 دلار – 10 مجوز سایت برای مادام العمر

آژانس (Lifetime) برای 1899 دلار – مجوزهای نامحدود برای مادام العمر

Akismet

Akismet یک افزونه فیلتر کننده هرزنامه است که به محافظت از وب سایت های وردپرس در برابر نظرات هرزنامه و ارسال فرم تماس کمک می کند. این افزونه از الگوریتم های پیشرفته ای برای تجزیه و تحلیل نظرات دریافتی و تعیین هرزنامه بودن آن ها بر اساس عواملی مانند محتوا، آدرس IP و الگوی رفتار استفاده می نماید.

Akismet در مسدود کردن هرزنامه ها بسیار موثر است و میلیون ها وب سایت در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. اگر وب سایت وردپرسی دارید، می توانید از افزونه Akismet برای فیلتر کردن خودکار نظرات اسپم و ارسال فرم تماس استفاده کنید و به شما کمک می کند تا سایت خود را تمیز و عاری از هرزنامه نگه دارید.

ویژگی های اصلی Akismet عبارتند از:

حفاظت خودکار از هرزنامه

تاریخچه وضعیت نظرات

URL قابل مشاهده برای نشان دادن لینک های پنهان

دسترسی مدیران به نظرات تایید شده

فضای دیسک بیشتر با قابلیت حذف هرزنامه

قیمت گذاری Akismet

Akismet از نظر قیمت بسیار انعطاف پذیر است. این برنامه های قیمت گذاری سالانه و ماهانه را ارائه می دهد. اگر از برنامه صورتحساب سالانه بهره مند شوید، می توانید دو ماه رایگان دریافت کنید.

شما می توانید هر مبلغی را برای مجوز Personal پرداخت کنید و از ویژگی های محافظت از هرزنامه لذت ببرید. سه بسته دیگر برای استفاده تجاری وجود دارد. شامل موارد زیر می باشند –

به علاوه – 10 تا 40 هزار تماس API در ماه فقط با 10 دلار در ماه در دسترس است.

Enterprise – 60K تماس API فقط ماهانه با 50 دلار در هر ماه در دسترس است.

Enterprise Plus – این مجوز محدودیت API سفارشی را فقط با 250 دلار در ماه ارائه می دهد.

AzonPress

اگر شما یک بازاریاب وابسته هستید، ممکن است قبلاً نام افزونه AzonPress را شنیده باشید. این بهترین افزونه آمازون وابسته برای وردپرس است. این افزونه وابسته به شما امکان می دهد لینک های وابسته را به راحتی ایجاد نمایید و هر محصولی را از طریق اینترنت تبلیغ کنید.

AzonPress دارای نمای داشبورد است که پیگیری درآمدهای وابسته و سایر اطلاعات را آسان می کند. علاوه بر این، می توانید جداول مقایسه با AzonPress ایجاد کنید تا مشتری شما بتواند بهتر تصمیم بگیرد.

سایر ویژگی های این افزونه وابسته به آمازون عبارتند از:

جداول محصولات

وابستگی نامحدود

لیست پرفروش ترین ها

هدف گذاری جغرافیایی

ردیابی دقیق

کد کوتاه فعال است

طرح بندی های قابل تنظیم

قیمت گذاری AzonPress

AzonPress یک افزونه برتر برای وردپرس است. شش گزینه قیمت گذاری در هر دو دسته مجوز سالانه و مجوز مادام العمر وجود دارد. شامل:

تک سایت به قیمت 39 دلار – مجوز یک سایت برای یک سال

آژانس برای 79 دلار – 20 مجوز سایت برای یک سال

نامحدود برای 159 دلار – مجوزهای نامحدود برای یک سال

تک سایت (Lifetime) به قیمت 149 دلار – مجوز یک سایت برای مادام العمر

آژانس (Lifetime) برای 249 دلار – 20 مجوز سایت برای مادام العمر

نامحدود (طول عمر) برای 349 دلار – مجوزهای نامحدود برای مادام العمر

Elementor

Elementor یک افزونه وردپرس است که به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از رابط سازنده صفحه با کشیدن و رها کردن، وب سایت هایی با ظاهر حرفه ای ایجاد کنند. دارای ویژگی های بی شماری از جمله قالب ها و ویجت های از پیش طراحی شده، امکان شخصی سازی ظاهر و احساس سایت شما با CSS سفارشی و ادغام با افزونه های محبوب وردپرس مانند WooCommerce و MailChimp است.

با Elementor می توانید صفحات فرود، وبلاگ ها و انواع دیگر وب سایت های سفارشی را بدون نیاز به دانش کدنویسی ایجاد کنید. استفاده از آن آسان است و برای مبتدیان و همچنین کاربران پیشرفته مناسب است.

بیش از 5 میلیون وب سایت از Elementor برای ایجاد صفحات وب استفاده می کنند. در اینجا برخی از بهترین ویژگی های افزونه صفحه ساز وردپرس Elementor آورده شده است.

ویرایشگر را بکشید و رها کنید

بیش از 300 قالب طراحی

بیش از 100 ویجت

ویرایش پاسخگوی زنده

سازنده ووکامرس

فرم ساز

سازنده تم

17+ ادغام

قیمت گذاری Elementor

Elementor چندین طرح قیمت گذاری را برای کاربران ارائه می دهد. طرح رایگان برای همه کاربران در دسترس است و شامل ویژگی های اولیه مانند دسترسی به تعداد محدودی ابزارک و قالب، امکان طراحی و انتشار یک صفحه و پشتیبانی اولیه است. برنامه های پرداخت شده شامل موارد زیر است –

طرح اساسی – 59 دلار در سال، شامل یک فعال سازی وب سایت حرفه ای است.

برنامه Expert – 199 دلار در سال، تمام ویژگی های برنامه Essential و همچنین فعال سازی 25 وب سایت حرفه ای را ارائه می دهد.

طرح آژانس – 399 دلار در سال، شامل تمام ویژگی های برنامه Expert و فعال سازی 1000 وب سایت حرفه ای است.

WooCommerce

WooCommerce یک افزونه Freemium و منبع باز تجارت الکترونیک برای وردپرس است. این برای تجار آنلاین کوچک تا متوسط ​​طراحی گردیده تا محصولات و خدمات را در وب سایت خود بفروشند. با WooCommerce می توانید وب سایت ساده خود را در عرض چند دقیقه به یک پلتفرم تجارت الکترونیک تبدیل کنید. کاربران می توانند یک فروشگاه آنلاین راه اندازی نمایند و محصولات را مدیریت کرده، پرداخت ها را پردازش کنند و گزینه های حمل و نقل و مالیات را مدیریت فرمایند، همه اینها از داخل داشبورد وردپرس با استفاده از WooCommerce امکان پذیر هستند.

ویژگی‌های مختلفی از جمله صفحات محصول قابل تنظیم، پشتیبانی از دروازه‌های پرداخت متعدد و توانایی مدیریت موجودی و پیگیری سفارش‌ها را ارائه می‌دهد. به دلیل سهولت استفاده و طیف گسترده ای از گزینه های سفارشی سازی، در بین کاربران وردپرس محبوب است.

ووکامرس در حال حاضر بیش از 5 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد. این ویژگی های تجارت الکترونیک قدرتمند زیر را دارد –

بیش از 100 درگاه پرداخت

کتابخانه افزونه بزرگ

پلت فرم منبع باز

تم های از پیش ساخته شده ویترین

مدیریت سفارش

ادغام های چندگانه

اتوماسیون ایمیل

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

قیمت گذاری WooCommerce

افزونه اصلی WooCommerce برای دانلود و استفاده رایگان می باشد، اما ممکن است برای افزودن ویژگی‌های خاصی به فروشگاه آنلاین خود، نیاز به خرید افزونه‌ها یا افزونه‌های اضافی داشته باشید. به عنوان مثال، اگر می خواهید پرداخت از طریق Alipay را بپذیرید، باید افزونه مناسب را خریداری کنید. این افزونه‌ها معمولاً بسته به ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهند، قیمتی بین 49 تا 299 دلار دارند.

کلمات پایانی

برای ایجاد یک وب سایت کارآمد به ابزارهای مناسب نیاز دارید. مطمئنا، جذابیت بصری وب سایت شما مهم است، اما قابلیت استفاده آن نیز اهمیت دارد. یک یا چند مورد از بهترین افزونه های وردپرس در سال 2024 را نصب کنید تا بتوانید یک وب سایت کاملا مسلح بسازید و به گسترش تجارت خود ادامه دهید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT