بهترین اپلیکیشن های قیمت ارزهای دیجیتال

بهترین اپلیکیشن های قیمت ارزهای دیجیتال در سال 2020

زمان مطالعه 7 دقیقه

اپلیکیشن‌های بسیاری برای مدیریت و اطلاع‌رسانی درباره‌ی انواع رمزارز وجود دارد. قابلیت‌ها، نقات قوت و امکانات آن‌ها نیز تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. در میان آن‌ها، انواع سرویس‌ها از بررسی نرخ کارمزد، خرید‌ و فروش ارزهای دیجیتال، ردگیری قیمت و وضعیت پورتفولیوی شخصی و سرویس‌هایی برای دریافت آخرین اخبار پیرامون این دارایی‌های دیجیتال دیده می‌شود. برخی اپلیکیشن‌ها، همه‌ی سرویس‌های بالا را به کاربران ارائه می‌دهند و برخی دیگر تنها در یک یا دو بخش تخصص دارند. در این مقاله به بررسی بهترین اپلیکیشن های قیمت ارزهای دیجیتال در سال 2020 می‌پردازیم.

لیست بهترین اپلیکیشن های قیمت ارزهای دیجیتال

۱- Blockfolio

بلوک فولیو بهترین اپلیکیشن های قیمت ارزهای دیجیتال

پلتفرم: iOS و اندروید

کاربران حرفه‌ای بازار رمزارز از دیدن Blockfolio در صدر فهرست برترین اپلیکیشن‌ها شوکه نمی‌شوند. ابزار اطلاع‌رسانی چندکاره‌ای که امکانات مفید همه‌ی ابزارهای ردگیری در آن ترکیب شده‌اند. بلاک‌فولیو در قدم اول یک سرویس مدیریت پورتفولیو است که تمامی ابزارهای بصری و تحلیلی لازم را برای مدیریت حرفه‌ای به کاربر ارائه می‌کند. کاربران می‌توانند در صفحه‌ی اصلی اطلاعات کلی از همه‌ی دارایی‌های خود را مشاهده کنند. در ادامه می‌توان روند سوددهی یا ضرردهی هر دارایی را هم به‌صورت جزئی مشاهده کرد.

۲- Delta

Delta بهترین اپلیکیشن های قیمت ارزهای دیجیتال

پلتفرم: iOS و اندروید

دلتا را می‌‌توان یکی از حرفه‌ای‌ترین ابزارهای دنیای ارز دیجیتال دانست. یکی از بهترین ابزارها که انواع امکانات مرتبط با بیت‌کوین، دیگر ارزهای دیجیتال و ICO را به کاربران ارائه می‌کند. اپلیکیشن دلتا، کارایی بالا و سریعی دارد و ابزارهای تحلیلی مناسب برای ردگیری دارایی‌های دیجیتال را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. کتابخانه‌ای عظیم از ۲ هزار سکه در این سرویس ارائه می‌شود که مدیریت پورتفولیو را در دستگاه‌های متعدد و ۷۰ صرافی سرتاسر جهان برای کاربر امکان‌پذیر می‌کند.

۳- Coinbase

coinbase بهترین اپلیکیشن های قیمت ارزهای دیجیتال

پلتفرم: iOS و اندروید

اگر از فعالان جدی بازار رمزارزها باشید، حتما از بالای فهرست به‌دنبال نام کوین‌بیس بوده‌اید. کوین‌بیس را می‌توان یکی از بهترین ابزارهای چندمنظوره در دنیای رمزارز نامید. طراحی مناسب برای کاربر، امکانات فراوان و اتصال به یکی از معتبرترین صرافی‌های جهان، کوین‌بیس را به انتخاب اول بسیاری از فعالان اکوسیستم تبدیل کرده است.

۴- Bitcoin Checker

bitcoin بهترین اپلیکیشن های قیمت ارزهای دیجیتال

پلتفرم: iOS و اندروید

اگر از کاربران علاقه‌مند به پیگیری اخبار و قیمت بیت‌کوین باشید، Bitcoin Checker گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود. این اپلیکیشن به‌عنوان منبعی آموزشی عمل می‌کند که اطلاعات مورد نیاز کاربران را پیرامون دنیای رمزارزها ارائه می‌دهد. Bitcoin Checker با تمرکز بر سادگی عمل می‌کند و ذهن کاربران را با داده‌ها و نمودارهای متعدد مشغول نمی‌کند.

۵- CryptoTrader

crypto trader بهترین اپلیکیشن های قیمت ارزهای دیجیتال

پلتفرم: iOS و اندروید

CryptoTrader مانند بسیاری از اپلیکیشن‌های دیگر با ارائه‌ی ردگیری زنده‌ی اخبار بازار رمزارزها و هشدارهای شخصی‌سازی‌شده، تصمیم‌گیری صحیح را به کاربر ارائه می‌کند. نقطه‌ی قوت این اپلیکشن در نمایش داده‌ها مشخص می‌شود. افرادی که به ‌دنبال کسب اطلاعات ازطریق نمودارها و جداول هستند، به‌راحتی با CryptoTrader کارهای خود را انجام می‌دهند.

۶- Coinvision

coinvision بهترین اپلیکیشن های قیمت ارزهای دیجیتال

پلتفرم: وب

شاید نتوان کوین‌ویژن را یک اپلیکیشن نامید، اما به‌هرحال سرویس مذکور یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای کسب اطلاعات پیرامون رمزارزها محسوب می‌شود. کوین‌ویژن گروهی از محققان را با امکانات هوش مصنوعی حرفه‌ای ترکیب می‌کند. الگوریتم هوش مصنوعی کوین‌ویژن به‌صورت یک چت‌بات با کاربر ارتبط برقرار کرده که علاوه‌بر اطلاع‌رسانی و ارائه‌ی قیمت، پیش‌بینی‌های را نیز نسبت به آینده‌ی بازار ارائه می‌کند.

۷- CoinTelegraph

کوین تلگراف بهترین اپلیکیشن های قیمت ارزهای دیجیتال

پلتفرم: iOS و اندروید

برای موفقیت در سرمایه‌گذاری و تجارت رمزارز، علاوه‌بر اطلاع از نوسانات قیمت و ارزش بازار، باید درباره‌ی ارتباط این پدیده‌های جدید با دنیای اطراف هم اطلاعات داشته باشید. درواقع چنین اطلاعاتی به تحلیل‌های اساسی نیاز است که به تخمین قیمت رمزارز منجر می‌شوند که اهمیت بالایی در میان فعالان بازار دارند. کوین‌تلگراف در این بخش قدرت خود را نشان می‌دهد. سرویس مذکور، علاوه‌بر اطلاعات پیرامون به‌کارگیری و ارتباط ارزهای دیجیتال با دنیای واقعی، اخبار مهم مالی و اقتصادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

۸- CoinCap

coincap بهترین اپلیکیشن های قیمت ارزهای دیجیتال

پلتفرم: iOS و اندروید

قابلیت اصلی کوین‌کپ بخشی به‌نام Altfolio است که کاربران می‌توانند پورتفولیوهای متعدد با ارزهای گوناگون را در آن ایجاد کنند. اپلیکیشن کوین‌کپ تعداد زیادی از ارزهای رایج را پشتیبانی می‌کند. کاربران در پورتفولیوی خود می‌توانند نسبت ارزها به یکدیگر و کاهش و افزایش ارزش آن‌ها را مشاهده و ردگیری کنند.

۹- CryptoLadder

CryptoLadder بهترین اپلیکیشن های قیمت ارزهای دیجیتال

پلتفرم: iOS و اندروید

CryptoLadder قابلیتی شبیه به فید خبری دارد. کاربران علاوه‌بر ردگیری قیمت ارزهای دیجیتال خود، می‌توانند اطلاعات زنده از آن‌ها را نیز در این اپلیکیشن دریافت کنند. یک فید زنده از ارزهای متعدد در CryptoLadder ارائه می‌شود که رتبه‌بندی آن‌ها طبق فاکتورهای گوناگون را نشان می‌دهد. در بالای این فهرست، بنری برای نشان دادن ارزش کلی بازار جهانی قرار دارد.

۱۰- Bitmap

bitmat بهترین اپلیکیشن های قیمت ارزهای دیجیتال

پلتفرم: اندروید

بیت‌مپ با اکوسیستم رمزارز ترکیب کرده است. کاربران در این اپلیکیشن علاوه‌بر اطلاع از تغییرات ارزهای خود، می‌توانند محل‌های مناسب برای خرج کردن آن‌ها را نیز روی نقشه پیدا کنند. بیت‌مپ فهرستی زنده و به‌روز از فروشگاه‌های فیزیکی و مراکز پذیرنده‌ی بیت‌کوین به‌عنوان پرداخت دارد.

۱۱- Cryptonaut

Cryptonaut بهترین اپلیکیشن های قیمت ارزهای دیجیتال

پلتفرم: iOS و اندروید

این اپلیکیشن، تجربه‌‌ی کاربری عالی را برای همه‌ی انواع کاربران دنیای رمزارز ارائه می‌کند. کاربرانی که تنها به نگه داشتن رمزارز اکتفا می‌کنند و آن‌هایی که به‌صورت فعالانه در بازار فعالیت دارند، همه می‌توانند از امکانات کریپتونات استفاده کنند. پس از برخورد اولیه با رابط کاربری زیبا و حرفه‌ای، سرویسی دقیق را می‌بینیم که نوسانات قیمت را با سرعت بالایی به کاربر ارائه می‌کند.


اپلیکیشن‌هایی که در این مقاله معرفی شدند، از قدرتمندترین و انعطاف‌پذیرترین ابزارهای موجود هستند. کاربران با استفاده از بخش‌های اطلاعاتی اپلیکیشن‌ها، بهره‌وری سرمایه‌گذاری‌های دیجیتالی خود را افزایش دهند

حالا که با بهترین اپلیکیشن های قیمت ارزهای دیجیتال در سال 2020 آشنا شدید،  اگر قصد ورود به این حوزه را دارید، پیشنهاد می‌شود برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال معتبر از مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. همچنین پیشنهاد می‌شود مقاله «آموزش معامله ارز دیجیتال» را هم مطالعه فرمایید. اگر هم به دنبال کیف پول‌های سخت افزاری هستید، اول پرداخت خدمات فروش کیف پول لجر (LEDGER) و کیف پول ترزور (TREZOR) را هم به مشتریان خود عرضه می‌دارد.

 

امتیاز 5/5 - از 110 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT