بهترین برنامه گرامر انگلیسی

8 بهترین برنامه گرامر انگلیسی برای بهبود مهارت های زبانی شما

زمان مطالعه 5 دقیقه

گرامر برای صحبت روان انگلیسی بسیار مهم است. برای آن، باید به اصول اولیه بازگردید. اما به جای کتاب های گرامر قدیمی دبیرستان، به این برنامه های گرامر عالی انگلیسی مراجعه کنید. بهترین برنامه‌های گرامر برای آیفون و اندروید تعاملی هستند که به شما کمک می‌کنند همه موضوعات، اشیا و اصلاح‌کننده‌های آویزان را از بین ببرید.

1.بهترین برنامه گرامر انگلیسی LearnEnglish Grammar

شورای بریتانیا یکی از بهترین مکان ها برای تسلط بر زبان انگلیسی است. اما حتی اگر انگلیسی زبان هستید، می توانید با برنامه گرامر آن تفاوت های ظریف را واضح تر کنید. برنامه یادگیری با رتبه برتر شما را از طریق 25 موضوع گرامر، 600 فعالیت تعاملی، و هزاران سوال از پر کردن جاهای خالی، چند گزینه ای و تطبیق کلمه راهنمایی می کند.

از جایی که برای شما مناسب است شروع کنید، زیرا دروس چهار سطح را شامل می شود: مبتدی (سطح CEFR A1)، ابتدایی، متوسط ​​و پیشرفته (CEFR سطح C2). این برنامه رایگان از طریق تبلیغات پشتیبانی می‌شود، اما می‌توانید 1.99 دلار برای حذف آنها بپردازید.

دانلود: LearnEnglish Grammar برای اندروید | iOS (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

2.Johnny Grammar Word Challenge

شورای بریتانیا چندین برنامه را برای کمک به شما در بهبود زبان انگلیسی ارائه می دهد. برنامه فوق را با برنامه رایگان و سرگرم کننده Johnny Grammar Word Challenge جفت کنید. آزمون‌های 60 ثانیه‌ای واژگان رایج انگلیسی، املا و گرامر شما را مورد آزمایش قرار می‌دهند تا به شما در تقویت مکالمه انگلیسی خود کمک کنند.

آزمون‌ها ۱۲ موضوع گرامری (حروف اضافه، افعال نامنظم، حروف ربط، و غیره) را پوشش می‌دهند و شما را با استفاده از رستوران‌ها، سفر، صحبت‌های کوچک، سرگرمی‌ها و موارد دیگر آشنا می‌کنند. این یک ابزار عالی است که برای ایجاد انگیزه در شما به تابلوی امتیازات جهانی و نشان‌ها متکی است.

دانلود: Johnny Grammar Word Challenge برای اندروید | iOS (رایگان)

3.بهترین برنامه گرامر انگلیسی Grammaropolis

ما در این سایت برای دانش آموزان گرامر جوان (سن 8+) با سرگرمی همراه می شویم. آزمون‌های گرامر، آهنگ‌ها، کتاب‌ها، بازی‌ها و فیلم‌های آموزشی به شما کمک می‌کنند تا ویژگی‌های هشت بخش گفتار را درک کنید. بخش‌های گفتار با شخصیت‌های متحرکی که در کتاب‌ها، آهنگ‌ها، ویدیوها و بازی‌های تعاملی بازی می‌کنند زنده می‌شوند.

عکس

می توانید از وب سایت یا برنامه های iOS استفاده کنید. یک برنامه گیمی شده برای یادگیری علائم نگارشی (فقط برای iPad) وجود دارد. Grammaropolis به شما امکان می دهد کمی به صورت رایگان بیاموزید، با خریدهای درون برنامه ای که قفل قسمت های دیگر گفتار را باز می کند. هنوز برنامه ای برای اندروید وجود ندارد.

دانلود: Grammaropolis برای iOS (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

4. ELSA Speak

ELSA از میکروفن گوشی شما به همراه فناوری تشخیص گفتار پیشرفته خود برای درس های تمرینی استفاده می کند. درس‌های کوچک تسلط و دستور زبان شما را در موضوعات مختلف زندگی آزمایش می‌کنند. این برنامه درس ها را با مهارت شما در انگلیسی آمریکایی یا انگلیسی تطبیق می دهد. بیش از 7100 فعالیت شخصی‌سازی شده، از درس‌های روزانه گرفته تا آمادگی آزمون، به شما کمک می‌کند تا ضمن بهبود گرامر، بر صداها و تلفظ‌های پیچیده تسلط پیدا کنید.

این برنامه در سه نسخه رایگان، حرفه ای و پریمیوم ارائه می شود. نسخه Premium این برنامه جامع است، با یک معلم AI، تجزیه و تحلیل گفتار زنده، و تمرین هدایت شده برای مصاحبه، ارائه، و امتحانات. نسخه های Pro و Premium برنامه های اشتراک ماهانه را ارائه می دهند.

دانلود: ELSA Speak برای اندروید | iOS (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

5. Lingualeo

برنامه Lingualeo یک پلتفرم برتر یادگیری زبان سرگرم کننده و شخصی برای افراد غیر بومی در روسیه، برزیل، پرتغال، لهستان و ترکیه است. سرویس گیمیفیکیشن زبان آنلاین با روسی شروع شد، اما از آن زمان به چند منطقه دیگر گسترش یافته است.

اگر پرتغالی یا روسی شما قوی باشد، عناصر گیمیفیکیشن رنگارنگ می توانند درست باشند، اما می خواهید انگلیسی خود را بهبود ببخشید. برای شروع، یک تست انجام دهید و برنامه به طور خودکار یک طرح درس ایجاد می کند. آموزش خود را با بیش از 12 دوره آموزشی واژگان، تمرین‌های دستور زبان، دوره‌های موضوعی، فیلم‌ها، کتاب‌ها و مقالات ادامه دهید—شما حتی می‌توانید برای تقویت یادگیری زبان خود با کاربران دیگر «نبرد کنید».

شما می توانید این برنامه را به صورت رایگان دانلود کنید، اما فراتر از آن، همه برنامه های درسی از مبتدی تا پیشرفته نیاز به اشتراک دارند.

دانلود: Lingualeo برای اندروید | iOS (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

6.بهترین برنامه گرامر انگلیسی Mad Libs

Mad Libs یک بازی محبوب کلمات و دستور زبان است. در قلب بازی کتاب ها و داستان ها قرار دارند. یکی از بازیکنان از دیگری می خواهد لیستی از کلمات را برای جایگزینی برای جاهای خالی یک داستان ارائه کند. سرنخ های مختلف در بازی شما را به چالش می کشد تا بخش هایی از گفتار را در یک جمله درج کنید. خیلی ساده به نظر می رسد؟

هیچ چیز شما را از ایجاد قوانین خود و ایجاد جملات حواس پرت باز نمی دارد. این بازی آسان است و هر کسی در هر سنی می تواند آن را بازی کند. این سرگرم کننده و یک تمرین آموزشی برای بچه ها است. اگر می خواهید این را در کلاس درس بخوانید، راهنمای معلم نیز در سایت موجود است.

دانلود: Mad Libs برای اندروید | iOS (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

7. English Grammar Book

English Grammar Book یک برنامه ساده برای کسانی است که گیمیفیکیشن نمی خواهند. اما اجازه ندهید که چیزی از فایده آن کم کند. توضیحات سرراستی در مورد موضوعاتی ارائه می دهد که می تواند شما را گیج کند.

تمام زمینه های دستور زبان انگلیسی پوشش داده شده است – از صدای فعال / غیرفعال گرفته تا هموفون ها، اصطلاحات و افعال. هر توضیحی با چندین مثال پشتیبانی می شود.

به موضوعات بپردازید و تمرینات را انجام دهید. شما می توانید پیشرفت خود را پیگیری کنید و نتایج را در حین پیشرفت تجزیه و تحلیل کنید. این برنامه از تبلیغات پشتیبانی می کند، که با یک خرید کوچک می توان آن را حذف کرد.

دانلود: English Grammar Book برای iOS (رایگان، نسخه پریمیوم موجود)

8.بهترین برنامه گرامر انگلیسی Grammarly

Grammarly برای دستیار نوشتن دسکتاپ خود به خوبی شناخته شده است. برنامه صفحه کلید Grammarly Android و iPhone به عنوان یک بررسی کننده گرامر تلفن همراه، به همین روش به شما کمک می کند—تصحیح نوشتار شما هنگام تایپ. اگرچه Grammarly یک برنامه آموزشی انگلیسی به معنای معمول نیست، اما می تواند خطاها را تشخیص دهد و پیشنهادات بهتری را هنگام تایپ ارائه دهد.

به عنوان مثال، توصیه های مترادف دایره واژگان شما را گسترش می دهد. این فیدبک فوری می‌تواند به شما کمک کند زبان انگلیسی را سریع‌تر یاد بگیرید زیرا ما بسیار با تلفن‌هایمان ارتباط برقرار می‌کنیم. صفحه‌کلید Grammarly برای کار کردن به‌عنوان چک‌کننده گرامر به یک اتصال اینترنتی فعال نیاز دارد.

دانلود: Grammarly برای اندروید | iOS (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

نصب برنامه مناسب یک چیز است. هر روز کار کردن روی آن چیز دیگری است. یکی از راه‌های انجام آن این است که چیز جدیدی یاد بگیرید و بلافاصله از آن در مکالمه یا نوشتن خود استفاده کنید. انگلیسی به دلیل تعداد منابع موجود، زبانی آسان برای یادگیری است، اما فقط تمرین به شما کمک می کند تا به آن مسلط باشید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT